Kullanıcı Adı:
Şifre:

Sword Art Online: Alicization 2018  (2. sayfa)
3. bölüm ortalama geçti yakında aksiyona girerler diye düşünüyorum.

_____________________________

Eski kullanıcı adı: M0NSTERDEM0N


Bu konuyu bende merak ediyorum.

_____________________________

Eski kullanıcı adı: M0NSTERDEM0N

Bu mesajda bahsedilenler: @SistemToplayanAdam2017


.Glyph.
28 Ekim 2018; 10:03:01
4. bölümde fena değildi. 2.sezona göre daha ilgi çekici olduğu kesin ama bunu ne kadar sürdürebilir onu merak ediyorum.



4. bölüm güzel olmasının yanı sıra 5. bölümün daha güzel olacağın habercisi gibiydi.

_____________________________

Eski kullanıcı adı: M0NSTERDEM0N
Buna gelen 1 yanıtı gör.


.Glyph.
28 Ekim 2018; 19:01:20
quote:

Orijinalden alıntı: Ainz Ooal Gown

4. bölüm güzel olmasının yanı sıra 5. bölümün daha güzel olacağın habercisi gibiydi.
Harem ve ecchi işini öne çıkarmazlarsa bu sezon tutar. Harem ve Ecchi animelere karşı değilim ama bazı animeleri bozuyor. Sadece o amaçla yapılan animeler ( DxD gibi ) onlarda olmalı ecchi-harem.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi .Glyph. -- 28 Ekim 2018; 19:1:45 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Aynen tutar bencede ama tek beğenmediğim yanı çizimleri. Bence çizimler daha güzel olabilirdi.

_____________________________

Eski kullanıcı adı: M0NSTERDEM0N
Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @.Glyph.


.Glyph.
28 Ekim 2018; 21:13:07
quote:

Orijinalden alıntı: Ainz Ooal Gown

Aynen tutar bencede ama tek beğenmediğim yanı çizimleri. Bence çizimler daha güzel olabilirdi.
Ben beğendim çizimlerini.



mangasını okuyan varsa bi spoiler dağatsın etrafa :) Kiritoyu öldürüp zihnini mi kopyaladılar ne ettiler. Birinci bölümün sonuyla nasıl bağlayacaklar.

Buna gelen 2 yanıtı gör.


Dostum bunu bende çok merak ediyorumda ölmemiştir bence. Komada falan olabilir.

_____________________________

Eski kullanıcı adı: M0NSTERDEM0N

Bu mesajda bahsedilenler: @SistemToplayanAdam2017


kingocd
30 Ekim 2018; 0:37:23
LN okuyucusuyum,
gelecek haftaki bölümde açıklayacaklar bu soruyu.
Merak ettiğiniz başka birşey varsa cevaplayabilirim.

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @SistemToplayanAdam2017


Ainz Ooal Gown
4 Kasım 2018; 19:53:54
Sonunda kiritoya ne olduğu açıklanmaya başlandı gelecek bölüm tam olarak belli olur. Ama hala çizimler midemi bulandırıyor.

_____________________________

Eski kullanıcı adı: M0NSTERDEM0N


Ainz Ooal Gown
11 Kasım 2018; 18:52:39
6. bölüm bence çok iyiydi böyle devam ederse bu seri comeback yapar.

_____________________________

Eski kullanıcı adı: M0NSTERDEM0N


Fingolfin
11 Kasım 2018; 23:51:06
quote:

Orijinalden alıntı: kingocd

LN okuyucusuyum,
gelecek haftaki bölümde açıklayacaklar bu soruyu.
Merak ettiğiniz başka birşey varsa cevaplayabilirim.
Hocam bu serinin LN ı bitti mi?

Buna gelen 1 yanıtı gör.


kingocd
12 Kasım 2018; 0:22:47
Web novel'ı vardı, o bitti. LNlerin adaptasyonu da Bu aralıkta bitecekmiş.
Çeviri 18i yeni bitirdi diye anımsıyorum.

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Fingolfin


Fingolfin
12 Kasım 2018; 1:04:28
quote:

Orijinalden alıntı: kingocd

Web novel'ı vardı, o bitti. LNlerin adaptasyonu da Bu aralıkta bitecekmiş.
Çeviri 18i yeni bitirdi diye anımsıyorum.
Hocam aslında anime,manga dünyasındaki kavramlara yabancıyım.Benim sormak isteğim yazar seriyi gerçek manada sonlandırdı mı ?Yoksa halen yazmaya devam ediyor mu?Birde anime ile LN ın veya mangasının artık hangisi öndeyse,arasındaki fark fazlamı ?Son olarak bu sezon kaç bölüm sürer acaba?Açıkçası 2.sezon beni çok tatmin etmemişti ama 6.bölümden sonra gerçekten heyecanlandım.Bahsedilen konuyu hakkıyla anlatabilirlerse efsane bir sezon olabilir.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


kingocd
12 Kasım 2018; 2:28:09
Sao ilk başta internette bulunan bir romandı hocam, şimdi aynı yazar baştan aynı hikayeyi yazıyor, bunlar da Light Novel oluyor. Okuduğuma göre bu aralıkta çıkacak 21. novel son olacak. Çevirinin yetişmesi ise bunun üzerine 1-2 sene daha diyebiliriz.
Bu sezon kalite olarak diğer iki sezonun çok çok üstünde, ve büyük ihtimalle öyle kalacak. Bunun sebebi ise 8inci kitaba kadar olan ilk 2 sezonun 8-21 arası kitaplardan oluşan Alicization serisinden kalite olarak çok aşağıda olması, yani animeye özel olarak eklenen bölümler devam ederse bu sezon çok etkileyici olacaktır.

Animeler çıkmadan 1-2 ay önce ne kadar sürecekleri açıklanır hocam, bu anime 4-cour, yani 12*4ten 48 bölüm+ sürecek.

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Fingolfin


Fingolfin
12 Kasım 2018; 13:45:10
Çok teşekkürler hocam.Ben kafama takıldıkca seni rahatsız ederim



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @kingocd


Ainz Ooal Gown
18 Kasım 2018; 19:49:26
Son bölümü en heyecanlı yerde bitirdiler yaw. Bekle şimdi 1 hafta :(

_____________________________

Eski kullanıcı adı: M0NSTERDEM0N


melkor23
3 Aralık 2018; 15:09:47
Bu sezonun çizimleri bir garip, ilk iki sezon daha sinematik bir görünüme sahipti şimdi visual novel oynuyormuşum gibi hissettiriyor.



.Glyph.
9 Aralık 2018; 11:09:52
10.bölüm değişikti.



Sword Art Online: Alicization 2018  (2. sayfa)