Kullanıcı Adı:
Şifre:

★Telefon Tavsiyeleri Her Bütçeye Uygun★(Ana Konu)★
RdvnKrca
Konu Sahibi

23 Mart 2017; 17:23:33


Akıllı Telefonlar Hayatımızın Vazgeçilmez Bir Parçası Oldular Bir Çok Farklı Model Bir Çok Farklı Marka ve Bir Çok Farklı Fiyat İle Biz Kullanıcıları Zaman Zaman Derinlemesine Bir Araştırma Yapmaya Zorluyorlar Bazı Telefonlar Kronik Sorunları İle Bazıları Yüksek Fiyatları İle Bazıları'da Fiyat/Performanslarıyla Gündeme Geliyor Bu Konuda Bütçenize Ve İsteklerinize Bağlı Olarak Size En Uygun Telefonu Önermeye Çalışıyorum.

Akıllı Telefonlar Hakkında Gerekli Bilgiye Sahibim , Bütçenizi ve İsteklerinizi Söylemeniz Yeterli Olacaktır.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RdvnKrca -- 11 Eylül 2017; 1:6:37 >


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

Üslübumda bir sıkıntı olduğunu düşünmüyorum, yanlış anladın sanırım. Mix 2 dışında o telefonlar bana hitap etmiyor. nokia ve sonynin tasarımları demode, lg almam g4ten ağzım yandı. mix 2'nin de...
daniel_wellington - 29 gün önce

6s mi xz mi



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


RdvnKrca
Konu Sahibi

23 Mart 2017; 17:45:17
Daha önce kullandığın telefona göre değişir fakat ben olsam XZ alirdim. iPhone da Plus modelleri hariç diğer modeller daha küçük boyutlara sahip olduğu için daha küçük bataryalar kullanılıyor günlük kullanıcının ayarları kısması gerekli XZ iyidir hocam.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Sebastian Bach


Ege..
24 Mart 2017; 15:31:43


SroKO
27 Mart 2017; 13:21:47
xz de kronik sorunlar var mıdır hocam?

Buna gelen 1 yanıtı gör.


RdvnKrca
Konu Sahibi

27 Mart 2017; 13:58:40
Benim bildiğim kadarıyla herhangi bir kronik sorunu yok hocam yinede ana konusunu incelemekte fayda var.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @SroKO


Legolasx
27 Mart 2017; 18:56:41
1200 liraya kadar ne önerirsin aklımdaki modeller xiaomi mi 5 Huawei p9 lite başka önerin var mı?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


RdvnKrca
Konu Sahibi

27 Mart 2017; 19:21:47
Yaklaşık 2.5 ay önce mi 5 aldım hâlâ kullanıyorum o fiyat çerçevesinde önerebileceğim en iyi telefondur.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Legolasx


Legolasx
27 Mart 2017; 19:36:15

quote:

Orijinalden alıntı: RdvnKrca

Yaklaşık 2.5 ay önce mi 5 aldım hâlâ kullanıyorum o fiyat çerçevesinde önerebileceğim en iyi telefondur.

Peki o telefonu alsam stock rom custom rom vs işleriyle uğraşır mıyım pek anlamam onlardan uğraşmak istemiyorum



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


RdvnKrca
Konu Sahibi

27 Mart 2017; 19:55:09
Hocam bu tamamen sana bağlı uğraşmak istersen deneyeceğin bir sürü yol var ama telefonu aldığımdan beri bir kere bile rom işim olmadı zaten bu telefonda bir beta birde stabil rom var betalara haftalık olarak güncelleme gelir beta olduğu için bir sorun bekleniyor ama ben hiçbir sorunla karşılaşmadım stabil iyi aylık olarak güncelleme geliyor tek fark bu bana sorarsan stabil de gelse betada gelse hiç düşünmeden kullanmaya başla.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Legolasx


yıgıdo5858
27 Mart 2017; 21:58:00
1450 tl ye c7 düşünüyorum nediyorsun reis

Buna gelen 1 yanıtı gör.


RdvnKrca
Konu Sahibi

27 Mart 2017; 22:07:06
C5 kullandım güzel telefondu C7 de araştırmıştım bir ara kamera konusunda pek mutlu etmeyebilir hocam gündüzde bir sıkıntı yokta düşük ışık fotoğraflarında pek mutlu olmazsın Xioami Mi 5 önerebilirim o fiyata ayrıca C5 Pro ve C7 Pro diye model çıktı onların TR ye gelip gelmemesi belli değil gelirse ve çok fazla fiyat farkı olmazsa normal C7 ile biraz üzülürsün.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RdvnKrca -- 27 Mart 2017; 22:9:52 >


Bu mesajda bahsedilenler: @yıgıdo5858


Merhaba;



1) Kamera açısından

--Düşük ışıkta performansı yüksek (sanırım diyaframı 1.9, 1.8, 1.7 falan oluyor..)

--Optik imaj sabitleyici özelliği olan (OIS, tercihen ön ve arka her iki kamerada da..)

<<Adapazarındayım 3 gün açıksa 5 gün kapalı bir havası var>>



2) Yüksek hafızalı

<<Çok fotoğraf çekiyorum>>



3) Kızılötesi özelliği olan

<<2 klima, 2 tv, 1 müzik seti, 1uydu alıcı için aktif kullanıyorum>>



İkinci elden de düşünülebilecek telefon önerilerinizi rica ediyorum efendim.



Bütçem 1500, iki bine çıkabilirim.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


bugrasahin
2 Nisan 2017; 2:46:33

hocam yakın zamanda telefon alıcam ama kafamda hiç karar veremedim

kamerasının iyi olması önceliğim bütcem 2000 tl

Buna gelen 2 yanıtı gör.


yasarda
2 Nisan 2017; 10:42:14
8 yaşında oğlum için ucuz bir telefon tavsiyesi lütfen. 350 - 400 civarı olur.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


RdvnKrca
Konu Sahibi

2 Nisan 2017; 11:17:05
Hocam size Xioami Mi 5 gider bence kendimde kullanıyorum düşük ışık performansını ben beğeniyorum kumanda işlevi gören kızıl ötesi de var 32-64-128 gb olmak üzere 3 versiyonu var 64 GB n11 de 1330 128 GB ise 1800 TL



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @keyifdoktoru


RdvnKrca
Konu Sahibi

2 Nisan 2017; 11:19:03
Hocam 250 TL ye ikinci el iPhone 4 alabilirsiniz istemem derseniz iPhone 4s bütçeyi 500 TL yapabilirseniz iPhone 5 olabilir Sony Xperia Z1 Asus Zenfone 2 ve laser serisine bakabilirsiniz



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @yasarda


RdvnKrca
Konu Sahibi

2 Nisan 2017; 11:27:16
Hocam 2. El veya en fazla 1 ay kullanılmış Sony Xperia XZ - Motorola Moto Z Huawei P9 önerebilirim ama onda Ois yok o yüzden önermedim yine Xioami Mi 5 bakabilirsiniz hocam 1800 TL 128 GB olan versiyonu 64 GB ise 1330 TL bütçenizin altında ama performans olarak yüksek bir telefon



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @bugrasahin


bugrasahin
2 Nisan 2017; 12:17:20
ben de p9 dusunuyor ve istiyorum ama internetten almayacagım sanırım mediamarkt tan falan alacagım icin orda 2400 dolaylarında telefon sony z5 dual olabilir mi o da kafamı kurcalıyor

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @RdvnKrca


RdvnKrca
Konu Sahibi

2 Nisan 2017; 12:35:46
Hocam P9 da ois yok 4k video çekimi falan da yok o yüzden biraz zayıf geliyor size tavsiyem 1900-2000 tl arasında sahibinden de XZ satılıyor kutusu açılmamış ondan almanız.


Bu mesajda bahsedilenler: @bugrasahin


★Telefon Tavsiyeleri Her Bütçeye Uygun★(Ana Konu)★