Kullanıcı Adı:
Şifre:

TERCIHTE DİŞİ SILIP MUHENDISLIKLERI ONE ALDIM
Uruk-Hai
Konu Sahibi

9 Ağustos 2018; 14:52:24
Edit:Hala kararsizim.Dis vs muhendisligi iyice dusunup karara baglayacagim.Bir sure de forumda aktif olmayacagim.Herkes icin hayirlisi olsun.


Fizigim iyi degil ama yine de riski aliyorum.Ingilizcem de 0 bu arada.Artik bir sekilde ogrenecegim.

Bunlari gelistirmek dis hekimligine gore daha kolay gelecektir bana diye dusundum.

Evde sabunla bir seyler yaparken bile sıkıldım. Zaten cok hassas birisiyim asistanin biri gelir dalga gecer moralim bozulur okulu mokulu birakirim sonra.

Aileme de dedim disi yazarsam yapmayi deneyecegim ama basarisiz olursam bana birakma izni vereceksiniz dedim.(muhendislige yatay gecis)

Ailem bunu reddetti.Ya kararli ol dis yaz ya da muhendislik yaz dediler.Ben de bu durumda muhendislige dondum.

Siralama 22k

Yazdigim muhendislikler
Hacettepe ceng 20.8
Hacettepe ee 19.8
Marmara ceng 25.1
Odtu kimya muh 26

Yani bunlardan biri gelir.Bunlarin arkasindan disleri yazdim.

Ben tipi cok istedim ama olmadi cok uzuluyorum cidden.Hayirlisi buymus demekten baska carem yok.

Tip gelmezse dise git moruk diyorlar ama bu bana uygun degil.Tamamiyle parasi ve is garantisinden dolayi yaz diyorlar.Meslegi icra edecek kisi benim oysa.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Uruk-Hai -- 9 Ağustos 2018; 16:32:56 >


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

Uruk yeter artık valla bir yere git de sen de rahatla biz de rahatlayalım.
Obrakadabra - 4 ay önce
bence senin kafan karışık
Agonize - 4 ay önce
El yeteneği falan hikaye, eğer gerekli olsaydı yetenek sinaviyla alirlardi.
turkish nigga - 4 ay önce
Ben senin yerinde olsam 4 e kalirdim
Minnakmidilli - 4 ay önce
YEMİN EDERİM BAŞLIĞI OKUDUM KONUYA GİRMEDEN BU URUKTUR DEDİM
Marsu. - 4 ay önce
Tıp>Mühendislik>Diş, Mezuna kalma sebebi=Tıp
Mek. - 4 ay önce

Uruk-Hai
Konu Sahibi

9 Ağustos 2018; 14:54:36
Yorumlar misiniz?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @ThePscho, @Starixa, @Hep LYS Kasan Adam, @Tyt ayt 2


Agonize
9 Ağustos 2018; 14:54:59
bence senin kafan karışık



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Uruk-Hai
Konu Sahibi

9 Ağustos 2018; 14:56:24
Siz de gelin



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Davşan4, @Fapstronot, @EfsaneMan


Uruk-Hai
Konu Sahibi

9 Ağustos 2018; 14:56:58
Hocam hayirli olsun bu arada 11k yapmissin tebrik ederim.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Agonize


Rickyrickmany
9 Ağustos 2018; 14:58:20
Hacettepe ceng ben de yazdım .Fizikle çok da ilgili değil diyorlar ders programına da baktım .Ne kadar dogrudur bilemem



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


ThePscho
9 Ağustos 2018; 15:00:07
Dostum yapabileceğim yorum sadece mühendislikler hakkında olur. Yoksa diş ya da mühendislik seçimi hakkında yorum yapamam.



Yazdığı mühendislikler çok güzel. Umarım Hacettepe Ceng'e girersin. Tabi ki tıp olmazsa. :)



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



EfsaneMan
9 Ağustos 2018; 15:00:54
Diş daha mantıklı ama sevmedigin meslegi yapamayacagına göre mühendislik doğru karar.Yaptıgın diş çok ta kötü değildi tekrar düşün derim ben



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EfsaneMan -- 9 Ağustos 2018; 15:6:50 >



Detective W.
9 Ağustos 2018; 15:01:49
Marmara hayırlı olsun



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



Obrakadabra
9 Ağustos 2018; 15:02:11
Uruk yeter artık valla bir yere git de sen de rahatla biz de rahatlayalım.



Agonize
9 Ağustos 2018; 15:02:18
teşekkür ederim hocam, bu sene forumda konulara bakarken hep geçen seneden tanıdık simaların konularına bakıyordum siz de sırayı başta çekiyordunuz. hepimizin hakkında hayırlısı olur inşallah



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Uruk-Hai


4SenedeTıpKazanan
9 Ağustos 2018; 15:05:52
Uruk senin istediğin mühendislik de değil ki hayalinden böyle vazgeçme



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Starixa
9 Ağustos 2018; 15:06:26
Dişi sevmeyeceğinden ve yapamayacağından eminsen mühendislik yaz bence tek söyleyebileceğim bu olur ama ben zamanla el becerini geliştirebileceğini düşünüyorum.Hacettepenin mühendislikleri gayet iyi senin sıralamana gelir sanırım.Hacettepe gelmezse bile marmara cengde okuyan arkadaşım memnun olduğunu söylemişti pişman olmazsın.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


barıscaa
9 Ağustos 2018; 15:09:32
hocam konuştuğum insanlar genellikle elektrik elektronik için fizik bilgisayar için ise matematik önemli diyorlar algoritma vs..
her neyse bence doğru ve cesurca bir karar hocam ben de bilgisayar mühendisliği yazıcam büyük ihtimalle gaziye gideceğim ingilizce halledersin kimler halletmiyor ki sen 23bine girmiş bi adamsın yani bunu yaptıysan kafan çalışıyordur bence.
kardeşim ben inanıyorum ki çok çalışarak kendine hergün yeni bir şeyler katarak bu okulu mesleği halledersin icra edersin tıp olmazsa diş yazanlar bence çok saçmalıyorlar ikisi de çok farklı alanlar tıp olmazsa diş yazanlar veya yazmayı düşünenler bence bu işi para için istiyorlar oysa ikisi de çok farklı ve işinde ne kadar iyi olursan kendini dışarıya müşteriye ne kadar dolu gösterirsen parayı zaten kazanırsın..

bence çok doğru bir karar kardeşim bu kadar bunaldıysan kendini zorlayacağını düşünüyosan doğru bi karar.



yeniüye75
9 Ağustos 2018; 15:10:55
Hocam itü işletme mühendisliği düşündünüz mü? Türkçesi 19k ile kapatmış.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Uruk-Hai
Konu Sahibi

9 Ağustos 2018; 15:12:16
Tip istiyordum.Listemde de 14 tane tip var zaten.Ama cogu kisi gelmez diyor,kahroluyorum.Olmuyor iste yapamadim 3 kez denedim daha otesi yok bunun.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 3 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Phantasma13


Uruk-Hai
Konu Sahibi

9 Ağustos 2018; 15:13:04
Turkce yer yazmadim hocam muhendislikte.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @yeniüye75


Fapstronot
9 Ağustos 2018; 15:13:25
uruk bana kalırsa bilgisayar da ayak uyduramam gelişmeyi devam ettiremem diyorsan odtü kimya yaz keyfine bak. temel mühendislik ve odtü sana her türlü iş imkanı açacaktır.



EfsaneMan
9 Ağustos 2018; 15:14:06
quote:

Orijinalden alıntı: Uruk-Hai

Tip istiyordum.Listemde de 14 tane tip var zaten.Ama cogu kisi gelmez diyor,kahroluyorum.Olmuyor iste yapamadim 3 kez denedim daha otesi yok bunun.
Belki doguda tıp gelebilir.Niye umutsuzluga kapılıyorsun ?



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EfsaneMan -- 9 Ağustos 2018; 15:14:21 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Disbanacokmu
9 Ağustos 2018; 15:15:04
Yapma Uruk 3 yıl mühendislik için değmez şimdi 3. Sınıfdin ilk sene gitseydin



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


TERCIHTE DİŞİ SILIP MUHENDISLIKLERI ONE ALDIM