Kullanıcı Adı:
Şifre:

THE LAST OF US:PART II|PS4 ANA KONU|E3 2018'TE GAMEPLAY GELDİ!
emretor23
Konu Sahibi

12 Ekim 2014; 20:03:31










İLK BİLGİLER


Paylaşılan detaylara göre de The Last of Us Part II,ilk oyundan 5 yıl sonra geçecek.
Ellie 19 yaşında olarak karşımıza çıkacak.
The Last of Us Part II'yi Ellie olarak oynayacağız.
Bunların dışında ilk oyunun ana temasının Ellie ile Joel arasındaki "sevgi" olduğu belirtilirken ikinci oyunun ana temasının ise tam tersi yani "nefret" olacağı belirtildi.
Neil Druckmann, hikaye üstünde çok çalıştıklarını ve anlatmaya değer bir hikaye bulmak için çok düşündüklerini belirtti.
Uncharted: The Lost Legacy’nin kreatif yönetmeni olan Shaun Escayg cephesinden gelen açıklamalara göre The Last of Us: Part II içerisinde benzersiz ve geleceği olan yeni teknolojiler bulunduruyor.


















< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emretor23 -- 12 Haziran 2018; 11:58:57 >


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

Xbox tayfası


(Görsel)
Solomun - 2 yıl önce
ozi_41 - 2 yıl önce
Geçmiş babalar günün kutlu olsun Joel Baba.

Kızı öldükten sonra karşına tekrardan onun kadar güzel olan Ellie çıktı. Bırakamadı, bıraktırmadı, sevdi, kolladı, yeri geldi güldüler, yeri geldi ağlad...
Solomun - bir yıl önce
Yeni işe geldim. Dh yi açtım. İlk gördüğüm senin bu yorumun oldu. Last of us için istenebilecek en kötü, en berbat şeyi istediğinin farkındasın değil mi?

Elim ayağım titriyor yemin ederim. İhtim...
kubillian - bir yıl önce
bu cenabet gavurların kafası öyle çalışmaz arkadaşlar, adamların ilk aklına gelecek senaryo tecavüz, gasp, vs... değildir.
daha oturaklı senaryoyu bulur onlar.
sizin dediklerinizin gerçekleşebilm...
kvadankpakal - 2 yıl önce
Ps4 pro alıcaktım ama şimdi last of us 2 duyurulunca xbox scorpio almaya karar verdim. Malum daha güçlü konsol olacak artık xbox ta 4k last of us part 2 akarız
Witcher3 - 2 yıl önce
beyler sırf bu oyun için sistem topladım

gtx 1080
i7 4770k
16 gb ram ile kaç fps alırım. 120 fps den aşağı oyun oynayamıyorum ben :S
Gran Turismo 7 - 2 yıl önce
Olum süreyi boşverin bu bile mükemmel bir haber değil mi
EzoBride - 4 yıl önce
Fakirmisiniz hocam 144 dururken 120 [8\|]

Gecen 143'e dustu monitore kafa attim hastaneden yaziyorum su an
lotraranel - 2 yıl önce

Baytar.
12 Ekim 2014; 20:24:08
Çoğu oyunun ertelendiğini düşünürsek 2016 tarihi çok korkutucu.Keşke biraz daha acele etseler.

Buna gelen 3 yanıtı gör.


Mactavish-
12 Ekim 2014; 20:33:57
UC4 2015 Kasim da gelecek ise Tlou 2 2017 kasim da anca gelir.
2 yil arayla geliyor sonucta.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



MessiTugi
12 Ekim 2014; 20:36:28
UC 4 31 Aralık 2015 olarak gözüküyor hocam keşke Kasım olsa.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MessiTugi -- 12 Ekim 2014; 20:36:47 >



UC4'ün bile Kasim-Aralik 2015 gibi cikmasi bekleniyor sanirim. Last Of Us 2 için bu kadar sabirsiz olmak tam anlamiyla sacmalik.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PrometheusDesmotes -- 12 Ekim 2014; 20:45:52 >



snakefatih
12 Ekim 2014; 20:46:58
bence zor bir ihtimal. daha uzun sürebilir. neyse ps4 e kesin çıkacağından emin olduğumuz için bir ara çıkacak diyelim.



EzoBride
12 Ekim 2014; 20:54:38
Olum süreyi boşverin bu bile mükemmel bir haber değil mi

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Weycell 61
12 Ekim 2014; 20:58:40
Arkadaşlar yanlız yanlış bilinen birşey var tamam Uncharted 4 ile uğraşılıyor olması belki TLOU 2"yi biraz geciktirebilir ama her iki oyunu yapan ekip tamamen aynı ekip değil yani Naughty Dog stüdyoları bu kadar amatör çalışıyor olamaz halihazırda bi oyun yapıcaz diye diğer tüm projeleri rafa kaldırıp bekletmezler mutlaka buna göre istihdam ve planlama yapılmıştır o nedenle Uncharted 4 e endekslememek lazım tamamen bu oyunun kaderini.



ReflexAction
12 Ekim 2014; 21:03:57
İlk oyun gibi efsane olsun 2017 olsun sorun değil



ŞevketMarco
12 Ekim 2014; 21:09:51
O 2016 17 olur.O zamana kadar ölmez isem ve bu oyunu oynarsam burayı edit leyeceğim.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ŞevketMarco -- 12 Ekim 2014; 21:10:51 >



Weycell 61
12 Ekim 2014; 21:13:35
Valla Naughty Dog a diğer firmalardan çok daha fazla itibar ederim o nedenle 2016 hiçte zor bi ihtimal değil bence.



2016 mayıs-haziran gibi çıkar tutarsa editlerim



oglumhikmet
12 Ekim 2014; 21:29:03

quote:

Orijinalden alıntı: EzoBride

Olum süreyi boşverin bu bile mükemmel bir haber değil mi

Aynen



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



TheDC
12 Ekim 2014; 21:33:12
Şahsen bu kadar erken geleceğini düşünmüyorum. 2016 E3 ile duyurulur 2017 sonları gibi çıkar bence. Tabii sabırsızlıkla bekliyorum.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



Weycell 61
12 Ekim 2014; 21:38:34
2016 Kasım da 2016 yılına giriyor birde böyle bakmak lazım yani Kasımda çıkacağını farzetsek nerden baksan 2 yıl var çok rahat yetişir hatta araya birde Uncharted Collection sokarsalar şaşmam.



Western alien
12 Ekim 2014; 21:44:08
Konusu nasil olucak acaba



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Oyun çıkarsa hiç affetmem alırım ne kadar olurda olsun özel sürüm vs çıkarsa alırım



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >





v. Persie