Kullanıcı Adı:
Şifre:

The Witcher (????) | Netflix
WISDOM
Konu Sahibi

17 Mayıs 2017; 14:28:01


The Witcher roman&oyun serisi Netflix'te diziye uyarlanıyor.



< Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

Witcher dizi oluyor ve bunu netflix yapıyor



Dürüstİnsan - 2 yıl önce
İki Superman izleyip yorum yapıyorsun sanırım. 'Kötü oyuncu diyen insan ne bileyim' diye savunduğun kişi Al Pacino değil, Robert de Niro değil Daniel Day-Lewis değil. Henry Cavil ben de sev...
2K - 3 ay önce
Henry cavill'den geralt olmaz
Tommy Shelby - 3 ay önce
Withcer dizi oluyor ve bunu Netflix yapıyor Game of Thrones kalitesinde bir dizi olabilir. Müthiş bir evreni var.

Keşke haftada 1 bölüm yayınlanacak şekilde yapsalar. ...
MessiTugi - 2 yıl önce
Wiçır ve Netflix. Dünyanın sekizinci harikası geliyor.
Natroid - 2 yıl önce
En baştan beri daha çıkmamış dizeye sürekli bir eleştiri var.Kitaplar ve özellikle oyun çıtayı o kadar yükseltti ki insanlar olağanüstü,hatasız bir dizi bekliyorlar.Bence geralt rolünü dikkat çekme...
witcher_king - 3 ay önce
New day, more maps, (much) more coffee. Time to break this pilot! #TheWitcher

(Görsel)
WISDOM - 12 ay önce

Dürüstİnsan
17 Mayıs 2017; 14:37:57
Witcher dizi oluyor ve bunu netflix yapıyor






< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dürüstİnsan -- 17 Mayıs 2017; 14:40:36 >



Ömürcan
17 Mayıs 2017; 14:41:06
Yerimizi alalim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



clobberinIsee
17 Mayıs 2017; 15:28:54
Anlayamazsınız

Edit:



Atmasam olmaz Witcherin filmi geliyor denilince bu atılmıştı bir fan tarafından ortaya kalsın bu burada.Benim fikrim Geralt bu karaktere uymaz.Batman Beginsteki gibi simsiyah,basık,iç karartan bir Witcher filminde olursa olur anca.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KendineHakim -- 17 Mayıs 2017; 15:39:54 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Natroid
17 Mayıs 2017; 15:50:53
Wiçır ve Netflix. Dünyanın sekizinci harikası geliyor.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



N. Chomsky
17 Mayıs 2017; 16:09:13

quote:

Orijinalden alıntı: KendineHakim

Anlayamazsınız

Edit:



Atmasam olmaz Witcherin filmi geliyor denilince bu atılmıştı bir fan tarafından ortaya kalsın bu burada.Benim fikrim Geralt bu karaktere uymaz.Batman Beginsteki gibi simsiyah,basık,iç karartan bir Witcher filminde olursa olur anca.

İyi de bu film zaten, adı da bu: Age of Uprising: The Legend of Michael Kohlhaas



Diziye dönecek olursak, Netflix yerine HBO'yu tercih ederdim. Netflix dizi sayısını arttırdıkça kaliteyi düşürmeye başladı.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


clobberinIsee
17 Mayıs 2017; 16:19:18
Orda 2016 nin baslarinda Witcherin filmi yapiliyor denildiginde bir hayran Mads Mikkelsen Geralti oynayabilir demisti ve bu fotoyu atmisti.Ondan sonra ne zaman haber ciksa bunla ilgili bu fotoyu atmaya basladilar.Sebep bu.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @S. Hawking


tombombadil_07
17 Mayıs 2017; 16:24:04
HBO yapsa oyun tadında olurdu. Netflix o kadar da cüretkar yapmaz.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


clobberinIsee
17 Mayıs 2017; 16:28:18
Aksiyon sahneleri yaninda malum sahneleri de



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KendineHakim -- 17 Mayıs 2017; 16:28:41 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @tombombadil_07


ceyhunceyhan
17 Mayıs 2017; 16:28:39
Açıkcası witcherın sadece isminin kullanıldığı bir dizi olmasından korkarım. Diziyi yapan netflix bile olsa insanların witcher dizisinden bekledikleri kalite çok fazla olacaktır. İnşallah yapılır ve kaliteli bir şey ortaya çıkar da witcher ismi sadece oyun ve kitaplarla kalmaz.

Ayrıca witcher internet dünyasında çok popüler olsa da toplumdaki insanların çoğu ne olduğunu bilmiyor. Çıkan kaliteli bir yapım witcher serisinin 7/24herkes tarafından duyulmasını sağlayabilir.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ceyhunceyhan -- 17 Mayıs 2017; 16:29:18 >



tombombadil_07
17 Mayıs 2017; 16:38:51
Oyunu bitirdim ama tekrar oynayıp mutlu sonla bitirmeyi deneyeceğim. Tabi nereden başlayacaklar? Öyle 8-10 bölüm böyle bir oyuna yetmez. En az 24 bölüm yapmalılar. Bir de ülkemizde de yayınlanması lazım. VPN ile misal Hollanda'ya girdiğim zaman bizden olmayan birçok film gördüm. Kimisinde Türkçe altyazı var, kimisinde İngilizce var. Kısa yaparlarsa oyundaki havayı yansıtamazlar. Sadece o canavarı öldür bu yuvayı yok etten öteye gitmez.

Moderatörlere: Yorumu gönderirken sorunlarla karşılaştım. Şifreyi onaylamadı, hata mesajları aldım.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tombombadil_07 -- 17 Mayıs 2017; 16:39:59 >



b0Ni
17 Mayıs 2017; 16:48:56
wow



MessiTugi
17 Mayıs 2017; 17:04:11
Withcer dizi oluyor ve bunu Netflix yapıyor Game of Thrones kalitesinde bir dizi olabilir. Müthiş bir evreni var.

Keşke haftada 1 bölüm yayınlanacak şekilde yapsalar. Tüm bölümlerin tek seferde yayınlanması olayı her diziye gitmiyor.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Be4die
17 Mayıs 2017; 17:17:44
REKLAM ALANI!!!



1 aylık dh premiuma burayı kiralayabilirsiniz



REKLAM ALANI!!!



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Jersey Devil
17 Mayıs 2017; 17:31:36
duyunca inanılmaz mutlu oldum. inşallah güzrl bir şey olur. bir de shani yi çok merak ediyorum. bana göre en güzel ve en temiz karakter kendileri



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



DinoCrocetti
17 Mayıs 2017; 17:36:33
Netflix olmasının benim açımdan avantajı sezonun tüm bölümlerinin Aynı anda yayınlanacak olması , Witcher çok sevdiğim bir oyun serisi bu yüzden her hafta yeni bölüm beklemek işime gelmezdi



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Yellow Wall
17 Mayıs 2017; 17:46:38
Önlerden.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



tnrvrd1996