Kullanıcı Adı:
Şifre:

TIPI TUTTURUP DA MÜHENDİSLİK YAZACAKLAR İÇERİ
baband
Konu Sahibi

9 Ağustos 2018; 16:56:40
Aile dostumuz Rüşen amcanın oğlu Sedat bu yıl Boğaziçi bilgisayar mühendisliğini bitirdi. Sektördeki tüm şirketler siyasi ortamdan şikayetçi ve mühendis alımlarında kemer sıkma politkasına gitmeye karar vermişler. O yüzden o ve çoğu dönem arkadaşı şu anda yurt dışına gitmenin yollarını arıyorlarmış. Kendisi bilgisayar mühendisliği yazdığı için çok pişman keşke kıytırık bir tıp okusaydım da hayatım kurtulsaydı dedi bana. Ben de boun. ce istiyordum senenin başından beri bilenler bilir. Sedat abimle görüştükten sonra hacettepe tıp yazmaya karar verdim. Aklınız varsa tıp yazın derim sektör şu anda çok kötü durumda.


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

Haklısın kardeşlik haklı. Geçen odtü nün oradan geçiyorum açlıktan oturmuş agaçları kemiriyorlardı zavallılar. Bölüm birincisini iş mülakatına çağırmışlar, lanet olası ik elemanı yol+yemek teklif e...
-Betelgeuse- - 2 ay önce
Hahhah mühendis adaylarını elemeeee
Guest-20D2C3EB3 - 2 ay önce
Neresi sınırda kaldı?
Neresi için eliyoruz bu sefer?
AnteriorMaxmill - 2 ay önce
Doğru söylüyor dedemin babası bilgisayar mühendisiydi dedeme anlatırmış hep keşke tıp seçseydim diye. Şimdi mezarda hala pişmanmış diye duydum.
White Death - 2 ay önce
Boun bitirip türkiyede kalmak mı istiyordun mr.white sen zaten tıp yaz.
hesabinbiri - 2 ay önce
Tıp forumlarina bakmanı öneririm severek yazanlar bile pişman haberin olsun kimse memnun değil halinden hele de sevmeyerek tıp yazmak akıl kârı değil kardeşim!
KingtheNazgul - 2 ay önce

KingtheNazgul
9 Ağustos 2018; 17:00:49
Tıp forumlarina bakmanı öneririm severek yazanlar bile pişman haberin olsun kimse memnun değil halinden hele de sevmeyerek tıp yazmak akıl kârı değil kardeşim!



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


baband
Konu Sahibi

9 Ağustos 2018; 17:04:55
KARDEŞİM MÜHENDİSLER AÇ AÇ
TIP YAZIN DA HAYATINIZ KURTLUSUN RAKİP ELEMEYİ BIRAKIN ARTIK YETER BE. nE ABARTTINIZ MÜHENDİSLİKLERİ

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @KingtheNazgul


Guest-20D2C3EB3
9 Ağustos 2018; 17:06:41
Hahhah mühendis adaylarını elemeeee



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


AnteriorMaxmill
9 Ağustos 2018; 17:07:30
Neresi sınırda kaldı?
Neresi için eliyoruz bu sefer?



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AnteriorMaxmill -- 9 Ağustos 2018; 17:08:14 >



-Betelgeuse-
9 Ağustos 2018; 17:17:21
Haklısın kardeşlik haklı. Geçen odtü nün oradan geçiyorum açlıktan oturmuş agaçları kemiriyorlardı zavallılar. Bölüm birincisini iş mülakatına çağırmışlar, lanet olası ik elemanı yol+yemek teklif etmiş maaş olarak. Yemek olmasa redderdim diyor arkadaş ama el mahkum kabul etmek zorunda kalmış.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @baband


dtshoes
9 Ağustos 2018; 17:19:40
Bak ülkenin en iyi mühendislerinin hali buysa varın diğer mühendisleri de siz düşünün.Tanıdığım akıllı insanlar mühendislik istemelerine rağmen hep hacettepe çapa cerrahpaşa tıpı yazdılar.Ama idealleri olan insanlar da tanıdım.Ne maaşı ne havasını takanlar sadece isteyenler de tanıdım.Ama üniversite hayatına başlayınca çoğunun fikri değişti.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


baband
Konu Sahibi

9 Ağustos 2018; 17:44:24
sonuna kadar haklısın hocam 2 başarı hikayesi izleyip microsoftta işe başlıcaklarını sanıyor bunlar.


Bu mesajda bahsedilenler: @dtshoes


hesabinbiri
9 Ağustos 2018; 17:47:22
Boun bitirip türkiyede kalmak mı istiyordun mr.white sen zaten tıp yaz.



hesabinbiri
9 Ağustos 2018; 17:56:20
Tıpçıların memur zihniyetli olduğunun kanıtı oldun inkar eden olursa bu konuyu atıcam eyw.



White Death
9 Ağustos 2018; 18:15:46
Doğru söylüyor dedemin babası bilgisayar mühendisiydi dedeme anlatırmış hep keşke tıp seçseydim diye. Şimdi mezarda hala pişmanmış diye duydum.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi White Death -- 9 Ağustos 2018; 18:17:21 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


adamcan123
9 Ağustos 2018; 18:20:37
La olum mühendislik imkanı varken yazın kurtulun tıp boş iş.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



parttimewinner
9 Ağustos 2018; 18:21:44
Benim de teyzemin amcasının torunu bilgisayar mühendisliği okudu bogazici'nde,adam şimdi 1300 tlye dandik bir e-ticaret sitesinde çalışıyor.12 yakın arkadaşımdan en yüksek maaş alan 2250 tl alıyor diyor.Bilgisayar mühendisliği yazmayın arkadaşlar, tıp yazın ve surunmekten kurtulun.Benden size sinavdas tavsiyesi.
Edit: az maaşların sebebi istihdam olmamasına rağmen mezun sayısının çok olması.endonezyadaki ucuz iş gücünden farkıniz olmayacak arkadaşlar, yurtdışına gitmek de eskisinden 3 kat zor



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi parttimewinner -- 9 Ağustos 2018; 18:27:0 >



adamcan123
9 Ağustos 2018; 18:22:50
Bakın bu ayrıca dramdır ülkenin en iyi adamları işsiz kalirim diye tıp yazıyor bu istikrar müthiş bişey.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



ComputerEngineer8
9 Ağustos 2018; 18:25:03
Haklı beyler benim de akarabalarımdan bilgisayar okuyanlar var iyi üniversitelerde baband ın dediği gibi durumlar ama mühendislik yazacaksanız zaten ona karışamam.Tıp kötü bir bölümmüş gibi algıda yapmayın lütfen gidecek olan arkadaşların şevklerini kırıyorsunuz.Size bölgemden bir örnek vereyim bizim aile hekimimiz 15k kazanıyor krallar gibi de yaşıyor.Yurt dışına çıkmak da mühendislikte ha diyince çıkılmıyor hayal dünyasından çıkınız hele ki Microsoft,IBM gibi şirketlere girmek çok çok zor.Bana şöyle bir soru da gelebilir senin Nickin neden CENG diye ben bilgisayar istiyorum ama aselsan veya tai ye girmenin kolay olduğu ve bilgisayara aşık olduğum için gitmek istiyorum.Bu sene sınava gireceğim daha



Evet yine birileri Tıpı kazanamamışçılar nerde sizi buraya alalım



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Beyler yalan üniversiteler deli gibi akademisyen arıyor en az 5k döner falan 10k oluyor maaş başlarken bile zaten ceng ci adam yurt dışından homeofice iş çok rahat alır

Ne istiyorsaniz onu yazın istersen Tıp istesen mühendislik yaz istersen para için Tıp yaz beni bağlamaz



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Psikolojisibozulmuşgenç -- 9 Ağustos 2018; 18:33:2 >



baband
Konu Sahibi

9 Ağustos 2018; 18:36:47
Dedeniz bu sanırım hocam?


Bu mesajda bahsedilenler: @White Death


S T A Y
9 Ağustos 2018; 18:43:41
He benim emmiogluda bilkent ce okudu asgari ucret bile vermiyomus isveren 500tlye 1 ay calistiriyo cocugu bi de aylik akbil var. Emmoglu dediki keşke turizm okusaydim 180 puanla iyi iş varmis



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

_____________________________

Eski kullanıcı adı: Metallicaiden


Kara Komite