Şimdi Ara

TITANFALL 2 | PS4 ANA KONU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.580
Cevap
24
Favori
49.869
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TITANFALL 2 | PS4 ANA KONU


    Yapımcı: Respawn Entertainment (Call of Duty 1,2,4,MW2,Titanfall)
    Sosyal:www.titanfall.com / twitter.com/titanfallgame - twitter.com/Respawn
    Platform: PS4,Xbox One,PC





    TITANFALL 2 | REHBER




    Oyun Modları:

    Bounty Hunt: Titanfall 2'nin multiplayerının ana modu olan Bounty Hunt Titanfall 2'nin tüm mekaniklerini kullandırmak üzere tasarlanmıştır.Sizinle birlikte oynayan pilotlar ile savaşmanız dışında 3 dalga boyunca AI kontrolünde düşmanlar haritanın belirli bölgerine iniş yapar 1.dalgada basit askerler 2.dalgada daha gelişmiş irili ufaklı robotlar 3.dalgada ise hem robot hem Titan'lar savaş alanına iner ve siz bunları öldürdükçe,hasar verdikçe veya asist yaptıkça para toplarsınız fakat bu topladığınız para direk skorunuza geçmez her dalganın sonunda 2 adet "banka" noktası açılır ve topladığınız parayı puana yani cash'e çevirmeniz gerekir eğer cash'e çevirmediğiniz puanlar ile hareket halindeyken sizi bir başkası vurursa taşıdığınız paranın yarısı vuran kişiye geçer en çok cash yapan takım kazanır.Titanfall 2'nin tüm haritaları en büyük aksiyonu bu modda yaşatmak üzere tasarlanmıştır ve oyunun tüm yönlerini öğrenmek için ideal oyun modudur.
    Bu modda Titanlar bulunmaktadır.

    Amped Hardpoint: Call of Duty'de Domination olarak bildiğimiz 3 bölgeyi ele geçirmeye çalışıp en fazla bölgeyi en uzun süre elde tutan takımın kazandığı bu modun Domination'dan farkı her bölge 1 kere ele geçilirip 1 kerede AMP edilebilir yani A noktasını ele geçirdikten sonra A noktasından ayrılmayıp korumaya devam ederseniz 2.kez sayaç dolar ve 2 kat puan verir karşı takım sizin AMP edilmiş bölgenizi daha uzun sürede ele geçirebilir.
    Bu modda Titanlar bulunmaktadır.

    Attrition: Bounty Hunt'a benzesede bu modda banka mekaniği ve düşman dalgaları yoktur oyun haritayı düzenli olarak AI yönetiminde askerler ve küçük robotlar ile dolu tutarak kalabalık bir savaş atmosferi yaratmaya çalışır vurduğunuz her rakip grunt,spectre,pilot farklı puanlar sağlar en çok puanı alan takım kazanır.
    Bu modda Titanlar bulunmaktadır.

    Pilots vs. Pilots: 8v8 şeklinde sadece pilotların savaştığı en çok kişiyi öldüren takımın kazandığı "Titansız" oyun modudur,Call of Duty'nin Team Deathmatch'i ile aynı mantık diyebiliriz.
    Bu modda Titanlar bulunmamaktadır.

    Capture the Flag: Klasik bayrak kapma modu.
    Bu modda Titanlar bulunmaktadır.

    Skirmish: Titanların içerisinde bulunduğu Team Deathmatch modudur.
    Bu modda Titanlar bulunmaktadır.

    Last Titan Standing: 2 takımda da herkes Titan ile başlar en son hayatta kalan Titan kazanır.
    Bu modda Titanlar bulunmaktadır.

    Free for All: Klasik herkesin serbest olduğu tek başına oynanan oyun modudur.
    Bu modda Titanlar bulunmaktadır.




    Titanlar:

    -




    Pilot Yetenekleri:

    TITANFALL 2 | PS4 ANA KONU


    Grapple: Sahip olduğunuz kanca belirli bir mesafeden gördüğünüz herşeye fırlatılabilir,pilot öldürmekten rakip Titan'ın üstüne kolayca çıkmaya veya haritada çıkılması zor yüksek binalara tırmanmaya kadar çeşitli şekillerde kullanılabilir.

    TITANFALL 2 | PS4 ANA KONU


    Holo Pilot: Bu özellik sizin hareketlerinizi taklik eden bir klon oluşturmanıza yarar,rakip oluşan yansımaya ateş edene veya yansıma duvara çarpana kadar sizinle eş zamanlı olarak hareket eder ve genelde Titan'ları şaşırtmak için kullanılır.

    TITANFALL 2 | PS4 ANA KONU


    Pulse Blade: Radar dalgaları oluşturan bir bıçak fırlatmanızı sağlar.Bu bıçak herhangi bir yüzeyde bulunan düşmanın görünmesini sağlar ve çapı kısıtlıdır.Bıçağı direk olarak düşmana isabet ettirmeyi başarırsanız rakibi öldürür.

    TITANFALL 2 | PS4 ANA KONU


    Stim: Pilotu kısa süreli olarak iki kat hıza çıkarmasının yanında sağlığınızın artmasını sağlar düzgün kullanıldığında Titan'lardan batarya çalma veya kalabalık bir grubu temizlemekte oldukça etkilidir.

    TITANFALL 2 | PS4 ANA KONU


    Cloak: Kısa süreliğine görünmez olmanızı sağlasada oyuna gelen güncellemelerden sonra daha çok Titan'lara görünmez olma yeteneği olarak değişti,Pilotlar görünmezlik moduna geçsenizde sizi genelde fark edebilecekleri bir yansıma mevcut oluyor yinede dikkatsiz oyuncuları aldatmanız mümkün.

    TITANFALL 2 | PS4 ANA KONU


    Phase Shift: Kısa süreliğine başka bir boyuta ışınlanmanızı ve savaş alanından kaçmanızı sağlar,doğru kullanıldığında en iyi Pilot yeteneklerinden birisi belkide en iyisidir.Bir Titan'a karşı yaya kaldığınızda,bir çatışmayı kaybetme anında veya 1vs2 kaldığınız durumlarda kaçmanıza fırsat tanır ışınlandığınız boyutta size kimse ateş edemez veya nereye gittiğiniz göremez.Eğer ışınlanma anından çıkacağınız noktada bir Titan veya Pilot'un fiziksel olarak içerisindeyseniz patlayarak ölürler.

    TITANFALL 2 | PS4 ANA KONU


    A-Wall: Kısa süreliğine sizi koruyan bir bariyer oluşturmanızı sağlar ve arkasından ateş edebilirsiniz lakin oyunda sürekli hareket halinde olunduğu ve Titanfall çok hızlı bir oyun olduğu için bu yetenek diğerlerine kıyasla oldukça zayıf kalmaktadır.Zevk amaçlı kullanılabilir veya PvP modu gibi nispeten daha yavaş modlarda kullanabilirsiniz.




    Pilot Kitleri:

    Kit 1:
    Phase Embark: Titan'ınıza direk olarak ışınlanmanızı sağlar.
    Ordnance Expert: Seçtiğiniz Ordnance yani "El bombası" kategorisindekiler oyun içerisinde daha çabuk yenilenir ve fırlattığınız bombanının etki alanını görmenizi sağlar.
    Fast Regen: Pilot'un canı azaldığında "regen" yani can dolma sürecini hızlandırır.
    Power Cell: Tactical yani Pilot'ın ana yeteneği kullanıldıktan sonra daha hızlı yenilenir.

    Kit 2:
    Kill Report: Ölen düşmanların yeri haritanızda kısa süreliğine kuru kafa şeklinde belirir.
    Wall Hang: Tırmandığınız bir bina veya benzeri yüksek noktada AIM tuşuna basarak ksıa süreliğine asılı kalmanızı sağlar.
    Hover: Havada bulunduğunuz bir anda AIM tuşuna basarsanız karakteriniz havada asılı kalır ve kısa bir süreliğine havada asılı kalmaya devam ederek ateş edebilirsiniz.
    Low Profile: Jumpjet'in arkasında bıraktığı iz azalır ve rakip Titan'a tırmanma sırasında ses çıkartmazsınız.

    Yoğunluktan dolayı ekleme yapamıyorum vaktim olduğunda güncelleyeceğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tinúviel -- 10 Mayıs 2017; 15:19:54 >



  • Yine patlamasa bari. Umarım bu sefer tam bir oyun yapmayı başarabilmişlerdir:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: C.@.N

    Yine patlamasa bari. Umarım bu sefer tam bir oyun yapmayı başarabilmişlerdir:)

    Patlamak?

    Activision bu adamları kovduğunda Infinity Ward'dan gönüllü olarak ayrılanlar ile birlikte stüdyoyu açtıklarında sandalye ve masadan ibaret yıkık dökük bir binada kaç gün geçirip sadece proje üretmişlerdi.Kısıtlı güçlerine rağmen harika mekaniklere sahip bir oyun yaptılar yine o kısıtlı bütçeden dolayı çok büyük bir içeriği yoktu ama oyuna patladı demek komik olur.İlk Titanfall neler yapabileceklerinin bir göstergesiydi ve temel mekanikleri oturttular buna rağmen hem satış hem oyuncu sayısı olarak büyük başarı yakaladı kısıtlı içeriği ömrünün çok uzun olamamasına sebep oldu ama oyun kendi özünde çok kaliteliydi şimdi hem daha büyük bütçeleri hemde daha fazla insan gücüne sahipler.
  • Tinúviel kullanıcısına yanıt
    Hocam ana konusu vardı ama sende kalsın ben siliyorum.
  • Bekliyoruz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tinúviel

    quote:

    Orijinalden alıntı: C.@.N

    Yine patlamasa bari. Umarım bu sefer tam bir oyun yapmayı başarabilmişlerdir:)

    Patlamak?

    Activision bu adamları kovduğunda Infinity Ward'dan gönüllü olarak ayrılanlar ile birlikte stüdyoyu açtıklarında sandalye ve masadan ibaret yıkık dökük bir binada kaç gün geçirip sadece proje üretmişlerdi.Kısıtlı güçlerine rağmen harika mekaniklere sahip bir oyun yaptılar yine o kısıtlı bütçeden dolayı çok büyük bir içeriği yoktu ama oyuna patladı demek komik olur.İlk Titanfall neler yapabileceklerinin bir göstergesiydi ve temel mekanikleri oturttular buna rağmen hem satış hem oyuncu sayısı olarak büyük başarı yakaladı kısıtlı içeriği ömrünün çok uzun olamamasına sebep oldu ama oyun kendi özünde çok kaliteliydi şimdi hem daha büyük bütçeleri hemde daha fazla insan gücüne sahipler.

    Açıkçası bütçeleri beni ilgilendirmiyor, zira single'ı olmayan, multi için ise içeriği çok zayıf kalan ve bu nedenle bir kaç hafta içerisinde
    oyuncuların sıkıldığı sonrasında ise ismini unuttuğu bir oyundan fazlası olamadı. Herkes çıkmadan önce çok şişirdi sonra oyunu millete
    bedava verdiler.Yanlış hatırlamıyorsam satış adedi de verememişlerdi:)

    Bu oyuna bir de bu haliyle dlc'ler hariç 60$ istemişlerdi:) Bunun bir tekrarı daha sonra Evolve ile yaşandı.Bana göre her iki oyunda
    gayet güzel patladı... Evet oynanış mekanikleri farklı bir anlayış getirdi ancak yapabildiği tek iyi şey bu olunca sonu kötü bitti...
  • Satış rakamları ve oyuncu sayısı oyunun kalitesi hakkında kesin bir yargı vermez. 20 milyon satan ve 500K aktif online oyuncu sayısına sahip bir oyun gerçekten kaliteli bir oyunda olabilir veya kaliteden ziyade yaşlısından gencine, kazmasından yeteneklisine her kesimin belli bir seviyede başarı elde etmesi sağlanmış türden bir oyunda olabilir. Ne kadar çok adam vurur ve başarılı olursan o kadar dopamin salgılarsın ve dopamin salgıladıkça oyuna biraz daha bağlanırsın, oyunun iyi veya kötü olduğu artık önemsizdir önemli olan tek şey oyunda başarılı olduğun hissidir ve senin için kesinlikle iyi olan oyun odur. Milyar dolarlık bir sektör ve gamer'lığın geldiği bu berbat noktada oyunlar artık farklı, yenilikçi değil tamamen ihtiyaç doğrultusunda hazırlanıyor ve konuya geri dönecek olursam Vince Zampella bu sisteme dahil olmayı tercih etmemiş altın değerinde olan yapımcılardan biri. Bana görede Titanfall'un bir call of duty kadar oynanmıyor olması oyunun kesinlikle iyi olduğunun bir göstergesi. Eleştirilcek şeyler elbette olur ama Titanfall patlayan bir oyun değildir tam tersi zombileşmiş kesime hitap etmemeyi tercih eden, hedef kitlesi sabit, vizyonunu koruyan bir stüdyonun başarılı bir oyunudur. Para için herkesin çılgınlar gibi oynayacağı türden bir FPS oyunu yapmaları çok basit ama böyle bir yol seçicek olsalardı zaten Activision ile yollarına devam ederlerdi. Ben bu adamları gerçekten takdir ediyorum Vince Zampella'dan çıkan bir oyunun ölüsü bile oynanır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ekostros

    Satış rakamları ve oyuncu sayısı oyunun kalitesi hakkında kesin bir yargı vermez. 20 milyon satan ve 500K aktif online oyuncu sayısına sahip bir oyun gerçekten kaliteli bir oyunda olabilir veya kaliteden ziyade yaşlısından gencine, kazmasından yeteneklisine her kesimin belli bir seviyede başarı elde etmesi sağlanmış türden bir oyunda olabilir. Ne kadar çok adam vurur ve başarılı olursan o kadar dopamin salgılarsın ve dopamin salgıladıkça oyuna biraz daha bağlanırsın, oyunun iyi veya kötü olduğu artık önemsizdir önemli olan tek şey oyunda başarılı olduğun hissidir ve senin için kesinlikle iyi olan oyun odur. Milyar dolarlık bir sektör ve gamer'lığın geldiği bu berbat noktada oyunlar artık farklı, yenilikçi değil tamamen ihtiyaç doğrultusunda hazırlanıyor ve konuya geri dönecek olursam Vince Zampella bu sisteme dahil olmayı tercih etmemiş altın değerinde olan yapımcılardan biri. Bana görede Titanfall'un bir call of duty kadar oynanmıyor olması oyunun kesinlikle iyi olduğunun bir göstergesi. Eleştirilcek şeyler elbette olur ama Titanfall patlayan bir oyun değildir tam tersi zombileşmiş kesime hitap etmemeyi tercih eden, hedef kitlesi sabit, vizyonunu koruyan bir stüdyonun başarılı bir oyunudur. Para için herkesin çılgınlar gibi oynayacağı türden bir FPS oyunu yapmaları çok basit ama böyle bir yol seçicek olsalardı zaten Activision ile yollarına devam ederlerdi. Ben bu adamları gerçekten takdir ediyorum Vince Zampella'dan çıkan bir oyunun ölüsü bile oynanır.

    Yukarıda da yazdığım gibi stüdyo ilk kurulduğunda daha ortada bilgisayarlar bile yok bir firma ismi yok sadece yan yana oturmuş 15-20 kişilik çekirdek Call of Duty kadrosu var.Ne yapalım diye günlerce kafa patlatıyorlar sonradan öğrenilene göre CoD'u gömecek bir oyun yapma fikride dahil bir sürü fikir ortaya atılıyor bunlardan bazıları çok ütopik bazıları daha klasik sonra herkes bir prototip oluştursun diyorlar ve ortaya çok basit ama etkileyici bir düşünce çıkıyor "Titan" herkesin ortak noktası yenilikçi ve kendimiz oynamak isteyeceğimiz birşey üretelim oluyor işte ilk Titanfall'un ana amacı mekanikleri oturtup Source gibi hitdetection'ı,netcode u kusursuz bir motor üzerine sağlam bir temel inşa etmekti.Oyunun uzun ömürlü olmamasının en baştaki sebebi ekibin aylarca oyunun mekaniklerine uğraşmış olması.Bugün Call of Duty uçmalı zıplamalı oyun yapmaya çalıştıkça eline yüzüne bulaştı kimse Titanfall'u aman canım bu nasıl oyun herkes zıplıyor diye eleştirmedi çünkü Titanfall'daki movement sistemi saat gibi kusursuz işliyordu.

    Ayrıca Titanfall çıktıktan sonraki 6 ay düzenli olarak ücretsiz içerik sağladılar oyuna birçok mekaniği sonradan eklediler yani adamlar Activision'dan kurtulunca uzmanlıklarını konuşturma fırsatı buldu.Modern Warfare 2 öncesi bu ekip Activision'a biz farklı birşeyler yapmak istiyoruz diyor tabiki Activision kabul etmiyor TPS kamerasından oynanan mod eklemişlerdi hatta MW2'ye sırf yenilik olsun diye.




    Birçok kişi izlemez ama ben sizin için atayım hocam online altyapının nasıl kodlandığına ne tip yenilikler denediklerine dair müthiş bir konferans bence oyunu baş online mühendisi eleman.MW2'de 2 çubukla akıcı oyun oynarken CoD'un bugünki bağlantısının geldiği nokta ortada Call of Duty eninde sonunda ölecek çünkü hala bu adamların mirasına yatıyorlar.

  • henuz oynamadim oyunu ea access ile ucretsiz indirdim xbox one a. Musait bir zaman bulunca oynayacagim lakin cok fazla acimasiz elestiri almis oyun sanki. Yok tutulmadi yok cop zaman kaybi vs ama sanirim yapimcilar sizinle ayni fikire sahip degiller kar marjlarida cok dusuk degilki devam oyunu geliyor. Ayni zamanda turtle beach oyuna ozel headset cikariyor yine keza xbox one gamepadi var. Zira bunlari alelade basit oyunlara yapmazlar. Sanirim bir yatirim var bir beklenti var yapimcilardan bu oyuna karsi. Istediklerini aliyorlar ki zarar etseler 2 ciye giriseceklerini sanmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçtiğimiz aylarda mw2 açmıştım o günde "vay beee" diye bir tepkim olmuştu arkadaş 1 gram lag yok İngilizi,fransızı aynı server'da ama gram problem yok, hit detection'lar falan sanat eseri. Bu videoyu daha önce görmemiştim. İlk 20 dakikasını izledim bir kere ve bir kere daha takdir ettim. Adamlar harbiden adaletli bir deneyim yaşatmak için kafa patlatıyor. Başka yapan yoktur bunları. Sabırsızlıkla bekliyorum ps4 için Titanfall 2'yi.
  • hata_I kullanıcısına yanıt
    kesinlikle katılıyorum hocam size
  • Multiplayer'da botlardan vazgeçmeleri lazım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oyunun çıkış tarihi 30 Ağustos 2016 olarak geçiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yazın gelmesi müthiş olur ama zaten başka şansları yok.Ekim ayında BF,kasım ayında CoD çıkıyor hem multiplayerda kitle oluşturmak hemde sağlıklı bir satış rakamı yakalamak için BF ve CoD'dan uzak durması lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ekim ve Kasım ayında çıkan her oyun Futbol hariç helek olmaya adaydır. Çünkü bu aylar Bf ve Cod ayları.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu oyunun neyi patlamış merak ettim açıkçası? Çıkışından bu yana 2 yılı aşkın bir süre geçmiş, üstelik oynanışa mecha faktörünü ekleyerek farklı bir şey denemişler ve Xbox'ı bilmiyorum ama PC'de bugün girseniz oyuncu bulabileceğiniz bir oyun olduğu halde patlamış oluyor demek... Hakikaten bazı insanlara yıllardır çizgisinden bir gram sapmadan, iyiden iyiye çocuk oyunu kategorisine yükselen COD müstahak! Gerçi COD'un hakkını yemeyeyim, Titanfall'dan jetpack'i arakladılar.

    İlk oyunun iki eksisi var, biri smart pistol ki bu hakikaten rezalet bir tercih, kesinlikle yeni oyunda olmaması lazım. Diğeri de minion sayısını dengeleyememiş olmaları, açıkçası ben tamamen oyundan kaldırılma taraftarı değilim çünkü her minion mecha çağırma süresini düşürüyordu yani ne kadar çok minion vurursanız o kadar çok mecha kullanma şansınız oluyordu; fakat vurduğun her 10 kişiden 8'i minion olunca normal olarak insan botlara karşı oynuyormuş hissine kapıldığı için zaman zaman sıkabiliyordu. Bunu önlemek için 8v8 oyuncu modu getirseler de mecha'lar olmadığı için pek tutmadı. Çıkışından beri en çok oynanan mod Attrition, hala daha aktif bir şekilde oynanmaya devam ediyor. İkinci oyunda minion'ların daha nadir spawn olduğu ve 10v10 şeklinde oynanan Attrition modu efsane olacaktır.
  • Collector içerikleri gelmiş.

    Standart collector
    TITANFALL 2 | PS4 ANA KONU


    Uber collector
    TITANFALL 2 | PS4 ANA KONU
  • Oyun bugün EAPlay etkinliğinde tanıtılıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bot olayı kalksın ve 8v8 koysunlar, daha çok Mech çeşidi ve silah seçeneği ile multiplayerde çok uzun süre oynanır.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.