Kullanıcı Adı:
Şifre:

Tokyo Ghoul [Ana Konu]
Toriko
Konu Sahibi

6 Temmuz 2014; 20:08:12


Türü:Aksiyon,Gizem,Dram,Tarihi,Süper-Güçler,Psikolojik

Konu:Tokyo'da insanları yiyen gizemli hortlakların neden olduğu gerilim dolu bir korku hikayesi başlar. Bu gizemli hortlakların verdiği korku tüm insanları etkisi altına almıştır. Sıradan bir üniversite öğrencisi olan Kaneki, tıpkı kendisi gibi bir kitap kurdu olan Rize'yle Café Anteiku'da karşılaşır. Kaneki, kaderinin bir gecede değişeceğinin farkında değildir.
Konu kısmı Türkanimeden alıntıdır.

İlk bölüm dün yayınlandı.

Edit:Şimdi izledim bölümü, uzun zamandır gerilim animesi izlemek istiyordum bu çok iyi oldu açıkçası.İlk bölümden heyecanlı bir giriş yaptı ilk bölümde ufak bir şaşkınlık yaşadım spoiler vermek istemiyorum. Benim gibi korku-gerilim animesi severlerin izlemesini tavsiyederim.

NOT:16 yaşından küçük kardeşlerimizin izlemesini tavsiye etmiyorum.

2.Sezon 8 Ocak 2015

Sezon 3 Tokyo Ghoul:re adıyla 2018’ de yayınlanacak.

https://myanimelist.net...houl_re?q=Tokyo%20ghoul



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Toriko -- 11 Ekim 2017; 12:44:0 >



Okabe Rintarou
7 Temmuz 2014; 13:11:23
Bi yandan güzel görünüyor izlesem mi diyorum bir yandan haftada 1 bölüm izleyip hevesimi kursağımda bırakmayayım bitince başlarım diyorum



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


enes010201
7 Temmuz 2014; 13:34:30
İlk bölüm güzeldi bence başlayın birde yeni bölüm ne zaman çıkar ?

Buna gelen 1 yanıtı gör.


jiraiiya
7 Temmuz 2014; 13:42:46
Kaç bölüm olacağı belli mi ?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



DMUKKS
7 Temmuz 2014; 14:27:17
Başroldeki eleman misaki mei'ye benziyor another'daki Erkek versiyonu.Ne zamandır bu türde bir anime izlemiyordum,izleyeceğim azıcık biriksin.



Toriko
Konu Sahibi

7 Temmuz 2014; 16:35:21
quote:

Orijinalden alıntı: enes010201

İlk bölüm güzeldi bence başlayın birde yeni bölüm ne zaman çıkar ?

ilk bölüm 5 temmuz her hafta çıkacağını baz alırsak 12 temmuzda gelmesi muhtemel



Toriko
Konu Sahibi

7 Temmuz 2014; 16:38:34
quote:

Orijinalden alıntı: Okabe Rintarou

Bi yandan güzel görünüyor izlesem mi diyorum bir yandan haftada 1 bölüm izleyip hevesimi kursağımda bırakmayayım bitince başlarım diyorum

bende haftada bir geldiği için boşta kaldım steins;Gate başladım sizde bayağı seviyorsunuz sanırım

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Okabe Rintarou
7 Temmuz 2014; 16:48:06

quote:

Orijinalden alıntı: Toriko

Alıntıyı Göster
bende haftada bir geldiği için boşta kaldım steins;Gate başladım sizde bayağı seviyorsunuz sanırım

Evet mükemmeldir. Bitince o kadar karmaşık bir konuyu nasıl dağıtmadan anlatmış olduklarını görünce çok şaşıracak ve etkisinde kalacaksınız.


İlk bölümlerden birşey anlaşılmıyor. Ama bırakma 3. Bölümden sonra yavaş yavaş anlayacaksın. 8.9. Bölümlerde konuya hakim olacaksın ve ilk bölümde neden onların olduğunu tamamen anlayacaksın. Sonraki olaylar da bir başka zaten.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


Toriko
Konu Sahibi

8 Temmuz 2014; 2:40:09
quote:

Orijinalden alıntı: Okabe Rintarou


Alıntıyı Göster
Evet mükemmeldir. Bitince o kadar karmaşık bir konuyu nasıl dağıtmadan anlatmış olduklarını görünce çok şaşıracak ve etkisinde kalacaksınız.


İlk bölümlerden birşey anlaşılmıyor. Ama bırakma 3. Bölümden sonra yavaş yavaş anlayacaksın. 8.9. Bölümlerde konuya hakim olacaksın ve ilk bölümde neden onların olduğunu tamamen anlayacaksın. Sonraki olaylar da bir başka zaten.

hocam izliyorum baya güzel gidiyor su kiryuu moeka çok gizemli biri tam onu 5. üye yaptı orda kaldım

Buna gelen 1 yanıtı gör.



quote:

Orijinalden alıntı: Toriko

Alıntıyı Göster
hocam izliyorum baya güzel gidiyor su kiryuu moeka çok gizemli biri tam onu 5. üye yaptı orda kaldım

Psikolojik rahatsızlığı var o kızın. Ağır asoayal. Bir sonraki bölümde öyle olduğunu anlayacaksın.

Ama dediğin gibi gizemli de




< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



!ScR3aM!
8 Temmuz 2014; 15:45:25
Bende bekliyordum uzun süredir biraz ilerlesin başlıcam.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



Aitheph
11 Temmuz 2014; 6:07:14
2. bölüm çıkmış çok beğendim belki mangasından devam ederim



İlk üç bölüm oldukça güzeldi ancak Hide'yi ben başrol oyuncusu sandım. Anime klişelerine bakınca o daha uygun gibi ama.



captainflint
22 Temmuz 2014; 17:41:12
Çıkan bölümlerini izledim daha pek fazla bölümü olmadığı için yorum yapamayacağım ama mangası harika şu ana dek 81 bölümü çevirilmiş ingilizceye manga okumayı seven varsa öneririm bir solukta bitirilecek bir seri.



Versalid
26 Temmuz 2014; 22:32:49
Mangasına biraz göz gezdirdim.Animesi çok hızlı ilerliyor.Normalde 1 bölüm anime yaklaşık 2 bölüm mangaya denk gelir.Burada neredeyse 5 bölüm manga 1 bölüm animeye denk.Bu hızla giderse anca 26 bölümlük bir seri olur.Animesine,mangasının aldığı yüksek puanı görünce başladım.Şimdilik beklediğimden farklı bir anime çıktı ama muhtemelen birkaç bölüm sonra anime güzelleşeceğe benziyor.



Toriko
Konu Sahibi

27 Temmuz 2014; 18:39:48
manga okumayı severim unity fansub çevirmeye başladı okurum belki şimdi okuduğum serilerde güncele geleyim hele.



Aeschyli
28 Temmuz 2014; 12:14:01
Snk kadar değil ama çok iyi olacağa benziyor. Bana kalırsa yeniler arasından en iyisi.



Versalid
28 Temmuz 2014; 22:37:57
Animenin 12 bölüm olacağı kesinleşmiş.Mangasına göre neden bu kadar hızlı ilerledikleride belli olmuş oldu.Tutma durumuna göre belki önümüzdeki sene 2. sezonunu çıkarırlar.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Versalid -- 28 Temmuz 2014; 22:39:44 >



Hei.
30 Temmuz 2014; 20:41:56
Çok güzel bir anime ama her hafta beklemek cidden çile böyle yapımlar için. Açılış şarkısı da çok hoşuma gitti, siyah maskeli beyaz saçlı hali de bir hollow ichigo tadı bırakmadı değil.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


20alper20
30 Temmuz 2014; 21:58:21
Yazın en iyi animelerinden biri izlemeye değer.



Tokyo Ghoul [Ana Konu]