Kullanıcı Adı:
Şifre:

Tokyo Ghoul [Ana Konu]  (2. sayfa)
Toriko
Konu Sahibi

31 Temmuz 2014; 11:41:38
quote:

Orijinalden alıntı: Hei.

Çok güzel bir anime ama her hafta beklemek cidden çile böyle yapımlar için. Açılış şarkısı da çok hoşuma gitti, siyah maskeli beyaz saçlı hali de bir hollow ichigo tadı bırakmadı değil.

beyaz saçlı maskeli hali dediğiniz bence o değil 4.bölümde bahsi geçen 2. tek gözlü hortlak.Tabi benim fikrim bu daha kesin bişi yok



Kaneki Ken
31 Temmuz 2014; 13:13:16
Kaçıncı bölümde şuan ve kaç bölüm olucak biriktireyim diyorumda izleyen hep memnun şeytan dürtüyo haftadan haftaya bekleme işide beni sarmıyor karar veremedim 12 bölüm kesinse beklerim finale kadar



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Hei.
31 Temmuz 2014; 18:19:18
Mangasını okumaya başladım, 30. Chapterdayım şu an, animeyle alakası yok gibi. Animede nerdeyse yarısı atlanmış konuların. Böyle iyi bir konuya sahip bir manga daha uzun ve planlı bir animeyi hakediyor diye düşünüyorum.

Ama ilginç ki animesi böyle de çok zevkli bir yapım olmuş.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



enes010201
6 Ağustos 2014; 22:28:53
Yeni bölüm hangi gün çıkıyor ?

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Rasyonal Sosyalist
7 Ağustos 2014; 13:27:15
quote:

Orijinalden alıntı: enes010201

Yeni bölüm hangi gün çıkıyor ?

Buradan bakabilirsiniz: http://anichart.net/airing

Animesini seven arkadaşlar mutlaka mangasını okusun.

@Toriko
Başından geçen birkaç olaydan sonra saçları beyazlıyor ve öyle kalıyor. Efsane güçlü oluyor Kaneki bir de.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rasyonal Sosyalist -- 7 Ağustos 2014; 13:29:29 >


Bu mesajda bahsedilenler: @Toriko


Kaneki Ken
7 Ağustos 2014; 22:55:08
Hiç böyle ters köşe olmamıştım sıradan zombi insan yiyen insanlar ( Ölümcül deney ve türleri gibi ) bekliyordum ki severim böyle film ve animeleri ama konu çok başka başladı ilk bölümü izledim henüz cidden büyük keyif aldım üzücü yanı 2 saate güncele gelicem sonra bekle haftadan haftaya of ayrıca hangi günler yeni bölüm çıkıyor arkadaşlar bilgilendirirseniz sevinirim şimdiden teşekkürler

Buna gelen 1 yanıtı gör.



quote:

Orijinalden alıntı: AkagamiShanks

Hiç böyle ters köşe olmamıştım sıradan zombi insan yiyen insanlar ( Ölümcül deney ve türleri gibi ) bekliyordum ki severim böyle film ve animeleri ama konu çok başka başladı ilk bölümü izledim henüz cidden büyük keyif aldım üzücü yanı 2 saate güncele gelicem sonra bekle haftadan haftaya of ayrıca hangi günler yeni bölüm çıkıyor arkadaşlar bilgilendirirseniz sevinirim şimdiden teşekkürler

Cuma günleri yayınlanıyor yeni bölüm. Altyazılı olarak gelmesi cumartesi veya pazarı buluyor.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


qazrfv
8 Ağustos 2014; 10:11:22

quote:

Orijinalden alıntı: Rasyonal Sosyalist


Alıntıyı Göster
Cuma günleri yayınlanıyor yeni bölüm. Altyazılı olarak gelmesi cumartesi veya pazarı buluyor.

Türkiye saatiyle perşembe gününe denk geliyor. Akşam saat 8 gibi çıkıyor horriblesubs da ingilizce altyazılı bulabilirisiniz. Altyazı dediğiniz gibi biraz geç çıkıyor.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Rasyonal Sosyalist
8 Ağustos 2014; 10:55:43
quote:

Orijinalden alıntı: qazrfv


Alıntıyı Göster
Türkiye saatiyle perşembe gününe denk geliyor. Akşam saat 8 gibi çıkıyor horriblesubs da ingilizce altyazılı bulabilirisiniz. Altyazı dediğiniz gibi biraz geç çıkıyor.

Cuma sabahına denk gelmiyor mu ya bizde yayınlanma saati?

http://anichart.net/airing



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rasyonal Sosyalist -- 8 Ağustos 2014; 11:01:59 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


qazrfv
8 Ağustos 2014; 11:47:52
quote:

Orijinalden alıntı: Rasyonal Sosyalist

Alıntıyı Göster
Cuma sabahına denk gelmiyor mu ya bizde yayınlanma saati?

http://anichart.net/airing

Yayınlanma zamanı perşembe saat 18:00 denk geliyor hemen hemen. Ben dün izledim yeni bölümü. Verdiğiniz linkten kalan zamana bakınca da dediğim zamana denk geliyor.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Kaneki Ken
8 Ağustos 2014; 12:56:48

quote:

Orijinalden alıntı: qazrfv

Alıntıyı Göster
Yayınlanma zamanı perşembe saat 18:00 denk geliyor hemen hemen. Ben dün izledim yeni bölümü. Verdiğiniz linkten kalan zamana bakınca da dediğim zamana denk geliyor.

şuan kaçıncı bölümde 5 bölüm izledim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


qazrfv
8 Ağustos 2014; 20:23:50

quote:

Orijinalden alıntı: AkagamiShanks


Alıntıyı Göster
şuan kaçıncı bölümde 5 bölüm izledim

6. bölüm çıktı hikigaya fansub çevirmiş türkçeye yayınlamışlar.
http://divxplanet.com/s...331272/Tokyo-Ghoul.html



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Kaneki Ken
8 Ağustos 2014; 22:24:24
quote:

Orijinalden alıntı: qazrfv


Alıntıyı Göster
6. bölüm çıktı hikigaya fansub çevirmiş türkçeye yayınlamışlar.
http://divxplanet.com/s...331272/Tokyo-Ghoul.html

Mangasını türkçeye çeviren bir site bulamadım çok fena sardım bu animeye altıncı bölümü şimdi izledim bitti sanki daha açtım kapandı gibi oldu bana sorsan 3 dk izlemedim ama bitmiş 20 dakikalık bölüm



Kuriyama Mirai
8 Ağustos 2014; 22:45:57
6. Bölüm çıktı izlenmesi gereken bi anime



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Kuriyama Mirai
8 Ağustos 2014; 22:48:04

quote:

Orijinalden alıntı: Okabe Rintarou


Alıntıyı Göster
Evet mükemmeldir. Bitince o kadar karmaşık bir konuyu nasıl dağıtmadan anlatmış olduklarını görünce çok şaşıracak ve etkisinde kalacaksınız.


İlk bölümlerden birşey anlaşılmıyor. Ama bırakma 3. Bölümden sonra yavaş yavaş anlayacaksın. 8.9. Bölümlerde konuya hakim olacaksın ve ilk bölümde neden onların olduğunu tamamen anlayacaksın. Sonraki olaylar da bir başka zaten.

El Psy Cangroo!



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Okabe Rintarou
8 Ağustos 2014; 22:56:29
quote:

Orijinalden alıntı: Kuriyama Mirai


Alıntıyı Göster
El Psy Cangroo!

Hepsi steins gatein seçimi.


O değil de bu animeyi çok fena izleyesim geldi bunu görünce

ç.n

Buna gelen 2 yanıtı gör.


Kuriyama Mirai
8 Ağustos 2014; 22:57:22

quote:

Orijinalden alıntı: Okabe Rintarou

Alıntıyı Göster
Hepsi steins gatein seçimi.


O değil de bu animeyi çok fena izleyesim geldi bunu görünce

ç.n





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



qazrfv
8 Ağustos 2014; 22:59:03
''Eğer hakkımda baş karakteri olduğum bir hikaye yazsaydın, kesinlikle trajedi olurdu.''
- Kaneki Ken



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Kaneki Ken
9 Ağustos 2014; 0:29:52
quote:

Orijinalden alıntı: qazrfv

''Eğer hakkımda baş karakteri olduğum bir hikaye yazsaydın, kesinlikle trajedi olurdu.''
- Kaneki Ken

bunuda imzaya (ç)Alıntı yapayım



quote:

Orijinalden alıntı: Okabe Rintarou

Alıntıyı Göster
Hepsi steins gatein seçimi.


O değil de bu animeyi çok fena izleyesim geldi bunu görünce

ç.n


Valla beni bıktırdı artık çevirmen. Adam sanki yanımda benimle izliyormuş gibi hissediyorum. Hani sinemaya gidersin biriyle o da hiç durmadan filmdeki sahnelerle ilgili espri yapar ya... Aynı o hesap. Son bölümde çok yoğun itiraz aldığı belirtmiş zaten.

@Kaneki Ken
Mangasını okuyorsanız size bir şey sorabilir miyim?

Buna gelen 2 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Kaneki Ken


Tokyo Ghoul [Ana Konu]  (2. sayfa)