Kullanıcı Adı:
Şifre:

Tokyo Ghoul [Ana Konu]  (3. sayfa)
Okabe Rintarou
9 Ağustos 2014; 11:42:14
Tüm bölümlerde bunun gibi birsürü not mu var


İlk resimdeki nota bayaa güldüm de sırf notlar için bile izleyesim geldi

Buna gelen 2 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Rasyonal Sosyalist


Rasyonal Sosyalist
9 Ağustos 2014; 15:22:45
quote:

Orijinalden alıntı: Okabe Rintarou

Tüm bölümlerde bunun gibi birsürü not mu var


İlk resimdeki nota bayaa güldüm de sırf notlar için bile izleyesim geldi

6. bölüm hariç var baya. Bazen uzun bir alt yazıyla beraber çevirmen notu da oluyordu. Alt yazıyı okuyordum, çevirmen notuna vakit yetmiyordu ama merakımdan çevirmenin ne yazdığını da okumak istiyordum. Sürekli durduruyordum animeyi.



Toriko
Konu Sahibi

9 Ağustos 2014; 15:23:08
quote:

Orijinalden alıntı: Okabe Rintarou

Tüm bölümlerde bunun gibi birsürü not mu var


İlk resimdeki nota bayaa güldüm de sırf notlar için bile izleyesim geldi

fansuba göre değişiyor hocam bu notlar puzzle da var bende puzzleden izliyorum gerçi :D ama benim için sıkıntı yaratmıyor



Kaneki Ken
9 Ağustos 2014; 17:49:20
Yok hocam okumuyorum ingilizcem pek iyi değil keyif alamam diye hiç bulaşmadım birileri türkçeye çevirir diye umut ediyorum

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Rasyonal Sosyalist


Toriko
Konu Sahibi

9 Ağustos 2014; 19:44:06
quote:

Orijinalden alıntı: Kaneki Ken

Yok hocam okumuyorum ingilizcem pek iyi değil keyif alamam diye hiç bulaşmadım birileri türkçeye çevirir diye umut ediyorum

unity çeviriyorduda kapandılar yaw 5-10 bölüm çevirdilerse çevirmişlerdir

Edit: şimdi baktım siteye site açık en son 3 ağustosta güncel vermişler sanırım kapanmamıslar budu ayrılmıs ama devam ediyorlar ekipte baya kalabalık son güncelde 4-5.bölümler verilmiş kısaca çevriliyor ama hafta 2 bölüm filan biraz sabır gerek

edit2: yada ben victoryle unity fansubu karıştırmısım çok özür dilerim



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Toriko -- 9 Ağustos 2014; 19:50:00 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Kaneki Ken
9 Ağustos 2014; 19:48:45
quote:

Orijinalden alıntı: Toriko

Alıntıyı Göster
unity çeviriyorduda kapandılar yaw 5-10 bölüm çevirdilerse çevirmişlerdir

Baktım indiricektim vazgeçtim bu sezonu böyle geçireyim hem baya baya heyecanlı oluyor böyle bu arada önce ki yorumlarda maskeli için tahmin yürütmüşsün Bence opening biterken sırt sırta verdiği diğeri olabilir sanki saçlar daha bi uzun ve sağ göz açık kanekinin sol gözü değişiyor buda benim tahminim

Buna gelen 1 yanıtı gör.


qazrfv
9 Ağustos 2014; 20:15:08
Zevk meselesi, ilk başlarda durdurup durdurup ç.n. leri okuyordum önemli bişey var mı diye meğersem espiri mahiyetinde yazıyormuş artık hiç okumuyorum.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Çok ürkütücü bi anime gibi gerek yok ^^

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Kaneki Ken
9 Ağustos 2014; 20:27:31
Aslında sansür uygulaması var yani öyle bir vahşete tanıklık falan etmiyoruz tabi biraz hayal gücünede bağlı bir durum


Bu mesajda bahsedilenler: @Vagabond42


Shadzzo
10 Ağustos 2014; 0:35:42
Bluray'i çıktığında tekrar izlemek gerek bunu sansürsüz



Rasyonal Sosyalist
10 Ağustos 2014; 1:41:58
quote:

Orijinalden alıntı: Kaneki Ken

Alıntıyı Göster
Baktım indiricektim vazgeçtim bu sezonu böyle geçireyim hem baya baya heyecanlı oluyor böyle bu arada önce ki yorumlarda maskeli için tahmin yürütmüşsün Bence opening biterken sırt sırta verdiği diğeri olabilir sanki saçlar daha bi uzun ve sağ göz açık kanekinin sol gözü değişiyor buda benim tahminim

Kaneki normal halindeyken kırmızı olan gözünü kapatan bir göz bandı takıyor ya... Uta'nın yaptığı maske de normal olan gözünü kapıyor. Zaten göz bandı modelini sevdiğini ( ya da yakıştığını tam olarak hatırlayamadım ) söylemişti.



Cemlat
12 Ağustos 2014; 14:48:53
Beyler şuan 6. bölümü de çıktı ancak hala çok geç değil veya izlemediyseniz bence hemen durun ve mangasını okuyun. Nedenini açıklamak gerekirse normalde 2 chapter manga dan 1 anime bölümü çıkabilir ancak Tokyo Ghoul 12 bölüm olmasına rağmen tam 80 chapteri kapsıyor . Aslında çok güzel bir hikayesi var ama anime resmen hunharca atlıyor her şeyi. Mangası haftalık çıkmasının yanında çok nadir görülür bir kalitede çizim olarak. Türkçe var mıdır bilemem ama İngilizceniz varsa sorun yok. Manga hakkında başka bir genel bilgi vermek için zamanında 80. chapter den sonra çok kişi okumuyor diye İngilizceye çevrilmedi. Anime başladıktan sonra okunma sayısında patlama olunca şuan çevirmenler tekrar çeviriyor ve 113. chaptere ulaşıldı. Japonca olarakda 138. chapterde şuan manga. Açıkçası mangayı okumayanlar için anime mükemmel gözükebilir de bütün manga okurlarının içi yanıyor heba ettiler güzelim hikayeyi 12 bölümle.. Tabi popülerliğine göre diğer 80. chapter den sonrası bir kaç yıla gene animeye çevrilebilir.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Rasyonal Sosyalist
12 Ağustos 2014; 17:10:30

quote:

Orijinalden alıntı: Cemlat

Beyler şuan 6. bölümü de çıktı ancak hala çok geç değil veya izlemediyseniz bence hemen durun ve mangasını okuyun. Nedenini açıklamak gerekirse normalde 2 chapter manga dan 1 anime bölümü çıkabilir ancak Tokyo Ghoul 12 bölüm olmasına rağmen tam 80 chapteri kapsıyor . Aslında çok güzel bir hikayesi var ama anime resmen hunharca atlıyor her şeyi. Mangası haftalık çıkmasının yanında çok nadir görülür bir kalitede çizim olarak. Türkçe var mıdır bilemem ama İngilizceniz varsa sorun yok. Manga hakkında başka bir genel bilgi vermek için zamanında 80. chapter den sonra çok kişi okumuyor diye İngilizceye çevrilmedi. Anime başladıktan sonra okunma sayısında patlama olunca şuan çevirmenler tekrar çeviriyor ve 113. chaptere ulaşıldı. Japonca olarakda 138. chapterde şuan manga. Açıkçası mangayı okumayanlar için anime mükemmel gözükebilir de bütün manga okurlarının içi yanıyor heba ettiler güzelim hikayeyi 12 bölümle.. Tabi popülerliğine göre diğer 80. chapter den sonrası bir kaç yıla gene animeye çevrilebilir.


Mado hala ölmedi la.
Anime nasıl işliyor çözemedim hala.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Cemlat
12 Ağustos 2014; 18:47:12
quote:

Orijinalden alıntı: Rasyonal Sosyalist





Mado hala ölmedi la.
Anime nasıl işliyor çözemedim hala.


Adamlar sığdırıcaz diye çoğu yerde mangadan ayrı gitmişler zaten.Şuan tek kesin olay şey Kenin saçından ve Jasondan belli oluyor son savaşı tamamen alırlar herhalde. 60 - 80 arasını ama oraya kadar neleri değiştire değiştire gidecekler bende merak ediyorum

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Rasyonal Sosyalist
12 Ağustos 2014; 18:55:10
quote:

Orijinalden alıntı: Cemlat

Alıntıyı Göster
Mado hala ölmedi la.
Anime nasıl işliyor çözemedim hala.


Adamlar sığdırıcaz diye çoğu yerde mangadan ayrı gitmişler zaten.Şuan tek kesin olay şey Kenin saçından ve Jasondan belli oluyor son savaşı tamamen alırlar herhalde. 60 - 80 arasını ama oraya kadar neleri değiştire değiştire gidecekler bende merak ediyorum


Mangasını okuyanlar, animesini de izlesin diye yapıyorlar belki. Farklı olay örgüsü vs.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Cemlat
12 Ağustos 2014; 19:51:56
quote:

Orijinalden alıntı: Rasyonal Sosyalist

Alıntıyı Göster
Adamlar sığdırıcaz diye çoğu yerde mangadan ayrı gitmişler zaten.Şuan tek kesin olay şey Kenin saçından ve Jasondan belli oluyor son savaşı tamamen alırlar herhalde. 60 - 80 arasını ama oraya kadar neleri değiştire değiştire gidecekler bende merak ediyorum


Mangasını okuyanlar, animesini de izlesin diye yapıyorlar belki. Farklı olay örgüsü vs.

Evet evet. Ayrıcana bir bakıma aslında anime mangayı kurtardı.Muhtemelen 12 bölümle izleyicilere tam gaz verip sırf aksiyon odaklı, kendilerine hayran kitlesi kazanmaya çalıştılar. Başardılar da şuan manga tekrar çevrilmeye başlandı ayrıca hemen listede üst sıralara fırladı. Animeden önce artık çok az kişi okuyor diye İngilizceye bile çevirmiyorlardı



Hz. Zeus
12 Ağustos 2014; 20:24:48
Bu anime baya tuttu gibi. Yakın da bende başlayayım bari.

Buna gelen 2 yanıtı gör.


Kaneki Ken
12 Ağustos 2014; 20:38:10

quote:

Orijinalden alıntı: Grimmjow Jaggerjack

Bu anime baya tuttu gibi. Yakın da bende başlayayım bari.

Beğeneceğine eminim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Rasyonal Sosyalist
12 Ağustos 2014; 22:46:17
Arkadaşlar Tokyo Ghoul'un mangasının ismi "Toukyou Kushu"dur bu arada. Okumak isterseniz: http://www.mangareader.net/toukyou-kushu/1



glamdr1ng
13 Ağustos 2014; 3:04:23

quote:

Orijinalden alıntı: Grimmjow Jaggerjack

Bu anime baya tuttu gibi. Yakın da bende başlayayım bari.

De da olayı tam tersi hocam



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Tokyo Ghoul [Ana Konu]  (3. sayfa)