< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SOLID SNAKE -- 3 Şubat 2017; 13:55:49 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SOLID SNAKE -- 3 Şubat 2017; 13:55:49 > |
Arkadaşlar Dün gece PC Gamer oyunu oynamış ve bu trailerdaki görevin taa gerisinden beri nasıl geliştiğini anlatmış ve hatta oyunun da daha derinini detaylarını anlatmış. Yazıyı çevirdim sizinle paylaşıyorum sonuna kadar okumanızı tavsiye ederim. (İmla hataları için kusura bakmayın şuan çevirip sizinle paylaştım)
Ghost Recon: Wildlands sandığınızdan daha açık bir open world özelliği var. 4 Ayrı oyuncuda 4 ayrı yerde istediğini yapıp görevleri ayrı ayrı da edebiliyorlar. Dün gece PC Gamer'ın özel olarak oynadığı oyunu anlatıyor. Demo da dört oyuncuda haritanın farklı yerlerindeydi. Bir tanesi tuz gölünde sürüş yapıyordu. Diğeri kızıl kayaların olduğu bir kanyondaydı. Bir tanesi ise dağlarla başa çıkıyordu ve dördüncü oyuncu ise yem yeşil bir ormanın içindeydi. Ubisoftun buradaki amacı ise tüm oyunculara tam özgürlük verip bu açık dünyada herbirine ne yapmak isterlerse onu yapmaları ve yardımlaşmaları. Ve bu oyun Ubisoft un şuana kadar yarattığı en büyük alan ve bir çok detaylı görsellik ve özellikler var. (Suck it, Far Cry 4) "Görevde bir Alvarez isimli uyuşturucu patronu Nina Flores'e çalışan bir muhbiri kaçırma göreviydi. Takım bir kaç rehineyi kurtarmaya başladı ve onları sorgulayarak Alvarez in lokasyonunu öğrenmeye yerini bulmaya başladı. Bu aksiyon haritanın bir ucundan bir ucuna düşmanların ele geçirdiği köylere kadar geçti. vahşetin yaşandığı bir kartel in olduğu yerlerde. Daha sonra Ghost Ekibi bir helikopter çalmak için etrafa bakındı: Oyundaki gördüğünüz tüm araçlarda kullanılabilir araçlar. Buggie jeeplerinden uçaklara, bot teknelere. Droneler ghost Reconların bir parçası olmuştu amazon boyunca onların küçük rotorları ile ghostlar onları düşmanların tepesinde onları gözlemlemek için kullanıyor. Ve burda görev den önce köyde bir konser verildiğini ve insanların nasıl gerçek hayat gibi yaşayıp eğlendiğini gördük bu sadece boş bir çatışma savaş alanı değildi (diğer paragrafta : tamamiyle canlı bir ekosistem var ve bu görevi gece ettiğniz de sessizce edip yağmur yağdığında görüş açısı fln düşerek dahada sessiz edersiniz sırf gece değil hava şartlarıda oyuna etkisi büyük. her şey etkili)" "Takım daha sonra gizlice bir mısır tarlasından geçip helikopter iniş alanına geldiler. Ve orada bir silahlı çatışmaya girdiler. Ubisoft'un burada bize belirttiği nokta ise burada ayrıca gizlilik seçeneği ilede yapılabilirdi. gece vakti girilip ve ayrıca hava şartlarıda buna etkili. Ubisoft a sordum bu etkiler ne kadar fark yaratıyor diye. Ubisoft yetkilisi "Oyunda yaşayan nefes alan bir ve kendi ekosistemi olan bir dünyamız var" Lead Game Designer Dominic Butler ve devam etti "Kötü havaşartları görüş mesafesini düşürür. Yağmur yağtığında görüş netliği düşer ve gece olursa sizin görülüp tespit edilme oranınızda düşer ve yapay zeka sizi daha zor görür alarm verir. ve bu Ghosts lara daha çok fırsat sunar. Bizler elite askerlere sahibiz bu gibi etkenleri ustalıkla kullanacak olan. Ve bunların hepsi tamamiyle oyuncuya kalmış onlar nasıl isterse göreve o şekilde yaklaşacaklar. Hangi cihazları araçları kullanmak isterlerse. Bazen çevre ile bazen ise onlara verdiğimiz cihazlar ile" "(burası trailer da izlediğimiz görevin başlangıcı)Hayaletler helikoptere atladı ve haritanın bir ucundaki Alvarez in olduğu yere doğru seyahat ettiler. "Burada gerçekten oyunun ne kadar büyük bir alana sahip olduğunu anladım. Ghost Recon Wildlands. Uzakta bir dağ vardı. çevrede noktalı belli başlı büyük kuru arazi uzanıyor ve yerleşim birimleri arasındaki yeşil alanlar vardı. Bu bir just cause oyunu kadar büyüktü" "Bundan bahsederken. Oyunculardan bir tanesi tek başına helikopterden atladı ve yere doğru süzülmeye başladı. İşte bu işte benim gördüğüm özgürlük buydu. Nasıl bir göreve yaklaşma ve görev yapma potansiyelinin Wildlands'da olduğu. Bu basit bir iki silah arasında seçim yapmak değil bu tamamiyle senin açını seçeceğin, lokasyonunu ve stratejini seçeceğin bir şey. Demoda izlediğiniz gibi bir oyuncu Sniper ve sniper olarak donatılmış bu oyuncu bir tepede durup düşmanları işaretleyebiliyor" "Sağ alt köşede XP barını gördüm. Böylece seviye ilerlemesi wildlands da büyük bir paya sahip olacak. Ubisoft bu nun için şuan çok fazla konuşmadı " Bu standda bizim bütün söyleyebileceğimiz, Senin araçları seçme ve level atlaman bizim özel kuvvetlerimizin bir parçası ve yapabilecekleri olacak. " Kıdemli yapımcı Nouredline Abboud. Ayrıca kendisi Ghost Recon Future Soldier'ın Silah yapımcısı ve mekanik tasarımcısı." "Ekip herkesin kıçını tekmeledikten sonra. Hayaletler Alvarez i rehin olarak aldılar ve onu bagaja tıkıp uzaklaştılar. Bu gerçekten pre-alpha build inin bir parçasının harika bir mission uydu. Ama daha şimdiden potansiyeli görebiliyorum ne kadar farklı sistemlerin birbirine bağlı olabileceğini." http://www.pcgamer.com/ghost-recon-wildlands-military-action-in-a-systemic-open-world/ |
|
|
|
|
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |