Şimdi Ara

Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands [ANA KONU] (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.149
Cevap
32
Favori
52.507
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Özledik yemin ederim. Sonunda :D
  • Arkasında Ubisoft olunca gör de inanma moduna giriyor insanlar. madem piyasa buna hazır değil niye aldatıyorsun. Bunlar diğer firmalara da kötü örnek oluyorlar sanki, onlar da modaya uymaya başladı; fuarlarda şişir oyun gelince 40 laf anlat. Umarım Future Soldier savınızda haklı çıkarsınız iyi bir oyun oynarız her açıdan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ghost recon hayranı olarak çok mutlu oldum phantoms oyna oyna nereye kadar iyi oldu gelmesi :D ama bence biraz geç gelir özellikle pc için future soldier'da olduğu gibi erteleme ustune erteleme alırsa hoş olmaz bir de onca ertelemeye rağmen çok sorunlu gelmişti future soldier özellikle online kopmalar. bi yandan tedirgin bi yandan merakla bekliyoruz bakalım. ne kadar sorunlu bi firma olsa da tps'nin kralını yapıyor ubi.
  • Ubiaoft bombayı hep sona saklar, bu da çok iyi gözüküyor ama downgrade'in kralı olur bu oyun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: slayer983

    Arkasında Ubisoft olunca gör de inanma moduna giriyor insanlar. madem piyasa buna hazır değil niye aldatıyorsun. Bunlar diğer firmalara da kötü örnek oluyorlar sanki, onlar da modaya uymaya başladı; fuarlarda şişir oyun gelince 40 laf anlat. Umarım Future Soldier savınızda haklı çıkarsınız iyi bir oyun oynarız her açıdan.

    Hocam geliştiricisi Ubisoft paris ve Red Storm Entertainment (Ghost Recon yaratıcısı) olduğu için gönlünüz rahat olsun Assassins Creed gibi olmaz. Ghost Recon serisinin oyun motoruda Red Storm Entertainment in kendi özel oyun motorudur.
  • İyi deginmissiniz ama...

    Süper bilgisayarda gösterdikleri seyleri uygulamaya sokunca evdeki hesap carsiya uymuyor. İsin icinde konsollarda var ustelik, platformlar arasindaki farkliliklari pazarlama etkeni yuzunden kabullenmiyorlar. Gorseller iddiali olunca da haliyle bu ihtimal göz önüne geliyor, yapanin ya da motorun önemi 2.planda kaliyor.

    Bkz: The Witcher 3... Yapimcisi ve motoru farkli ama sonuc ayni.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KarapathiaN -- 16 Haziran 2015; 20:46:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vallaha hocam ben Ghost Recon Future Soldier'a bakarak ona güvenerekten Ghost Recon: Wildlands'ın da sorunsuz olacağına inanıyorum. İlerleyen zamanda ayrıntıları geldikçe göreceğiz zaten bunu. Ubisoft oyunu olduğu için endişelenenler var ama Ghost Recon'un hiç bir oyunu Assasssins Creed gibi sorunlu olmadı. En son Ghost recon oyunu olan future soldier da sorunsuz ve çok güzeldi.

    İnşallah sorunsuz ve güzelce oynayacağız.
  • Deus Ex ile birlikte en zevk alarak izlediğim oyun oldu,merakla bekliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gameplay de nişan aldığında fps moduna geçiyor galiba, bu eğer hep böyleyse pek de iyi bir özellik değil ama oyun bomba gibi geliyor. Ubi den her ne kadar hoşlanmasamda çalışıyor adamlar. Kaç tane yeni isim duyurdular baksanıza...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kilicalipasa kullanıcısına yanıt
    Future Soldier'da olan bir özellikti. Hep böyle olmuyordu. Geçiş yapılabiliyordu. Bu da öyledir.


    Bu arada ben de oyun hakkındaki görüşlerimi belirteyim. Downgrade yazmış haber konusuna çoğu kişi ama ben pek de takmıyorum. Oyunun atmosferi ve açık dünya oluşu beni çok heyecanlandırdı. Grafikler en azından birebir gelmese bile buna yakın gelir elbet.
    Ana hikaye mi artık yan görevler mi oluyor orasını tam bilemiyorum ama çeşitlilik yok gibi. Sona doğru haritada bir sürü çete lideri çıktı. Demek ki oyunun temeli uyuşturucu çetelerini çökertme. Fakat bu bir yerde oyunu sığlaştıracaktır. Hadi özgürüz ama nereye kadar diye düşündürüyor. Hep farklı kombinasyonlar denesen yine sıkılabilme ihtimalin yüksek. Bakalım göreceğiz. Bu konuda hep aynı çizgide gitmeyip farklılaşma da olur umarım.
  • Zaten çatışma dışında aktivite olursa on numara olur misal; far cry 3. ama tek işimiz mapteki cartelleri çökertmek olursa sıkıcı olacaktır; misal far cry 2.

    Ayrıca Future Soldier 10 numaraydı. Umarım bunu da kotarabilirler. Downgrade çok da önemli değil. Buna yakın birşeyler de çıksa yeter.
  • Arkadaşlar şuan ki halini 1080p de tam ekran izlerseniz aslında hiç abartı grafiğinin hatta bundan daha iyi bile geleceğini anlarsınız. çünkü uzaktaki objeler ve terrarin(harita zemini vs) tamamiyle oynanabilir seviyede gibi düşük gibi gözüküyor. Bence kafanız rahat olsun Downgrade yemek yerine şuanki halinin biraz daha cilalanmışı olarak gelecektir inşallah
  • Ne zaman cikar sizce harika olmus gtanin asker versionu ve afrika map li hali

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: claudecan

    Ne zaman cikar sizce harika olmus gtanin asker versionu ve afrika map li hali

    Future soldier baz alınarak düşünürsek 2016 nisan-mayıs-haziran ayları içerisinde çıkabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ikipac

    quote:

    Orijinalden alıntı: claudecan

    Ne zaman cikar sizce harika olmus gtanin asker versionu ve afrika map li hali

    Future soldier baz alınarak düşünürsek 2016 nisan-mayıs-haziran ayları içerisinde çıkabilir.

    Sagolun daha var ohalde bende 2015 sonu tahmin etmistim neyse buarada bolivya guney amerikadaymis afrika sandiydim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: claudecan


    quote:

    Orijinalden alıntı: ikipac

    quote:

    Orijinalden alıntı: claudecan

    Ne zaman cikar sizce harika olmus gtanin asker versionu ve afrika map li hali

    Future soldier baz alınarak düşünürsek 2016 nisan-mayıs-haziran ayları içerisinde çıkabilir.

    Sagolun daha var ohalde bende 2015 sonu tahmin etmistim neyse buarada bolivya guney amerikadaymis afrika sandiydim

    2015 sonu çok çok düşük bir ihtimal olsada olmayacak birşey değil ama okuduğum çoğu yorum 2016 tarihinden bahsediyor.
  • Arkadaşlar Dün gece PC Gamer oyunu oynamış ve bu trailerdaki görevin taa gerisinden beri nasıl geliştiğini anlatmış ve hatta oyunun da daha derinini detaylarını anlatmış. Yazıyı çevirdim sizinle paylaşıyorum sonuna kadar okumanızı tavsiye ederim. (İmla hataları için kusura bakmayın şuan çevirip sizinle paylaştım)

    Ghost Recon: Wildlands sandığınızdan daha açık bir open world özelliği var. 4 Ayrı oyuncuda 4 ayrı yerde istediğini yapıp görevleri ayrı ayrı da edebiliyorlar. Dün gece PC Gamer'ın özel olarak oynadığı oyunu anlatıyor.

    Demo da dört oyuncuda haritanın farklı yerlerindeydi. Bir tanesi tuz gölünde sürüş yapıyordu. Diğeri kızıl kayaların olduğu bir kanyondaydı. Bir tanesi ise dağlarla başa çıkıyordu ve dördüncü oyuncu ise yem yeşil bir ormanın içindeydi. Ubisoftun buradaki amacı ise tüm oyunculara tam özgürlük verip bu açık dünyada herbirine ne yapmak isterlerse onu yapmaları ve yardımlaşmaları. Ve bu oyun Ubisoft un şuana kadar yarattığı en büyük alan ve bir çok detaylı görsellik ve özellikler var. (Suck it, Far Cry 4)

    "Görevde bir Alvarez isimli uyuşturucu patronu Nina Flores'e çalışan bir muhbiri kaçırma göreviydi. Takım bir kaç rehineyi kurtarmaya başladı ve onları sorgulayarak Alvarez in lokasyonunu öğrenmeye yerini bulmaya başladı. Bu aksiyon haritanın bir ucundan bir ucuna düşmanların ele geçirdiği köylere kadar geçti. vahşetin yaşandığı bir kartel in olduğu yerlerde. Daha sonra Ghost Ekibi bir helikopter çalmak için etrafa bakındı: Oyundaki gördüğünüz tüm araçlarda kullanılabilir araçlar. Buggie jeeplerinden uçaklara, bot teknelere. Droneler ghost Reconların bir parçası olmuştu amazon boyunca onların küçük rotorları ile ghostlar onları düşmanların tepesinde onları gözlemlemek için kullanıyor. Ve burda görev den önce köyde bir konser verildiğini ve insanların nasıl gerçek hayat gibi yaşayıp eğlendiğini gördük bu sadece boş bir çatışma savaş alanı değildi (diğer paragrafta : tamamiyle canlı bir ekosistem var ve bu görevi gece ettiğniz de sessizce edip yağmur yağdığında görüş açısı fln düşerek dahada sessiz edersiniz sırf gece değil hava şartlarıda oyuna etkisi büyük. her şey etkili)"

    "Takım daha sonra gizlice bir mısır tarlasından geçip helikopter iniş alanına geldiler. Ve orada bir silahlı çatışmaya girdiler. Ubisoft'un burada bize belirttiği nokta ise burada ayrıca gizlilik seçeneği ilede yapılabilirdi. gece vakti girilip ve ayrıca hava şartlarıda buna etkili. Ubisoft a sordum bu etkiler ne kadar fark yaratıyor diye. Ubisoft yetkilisi "Oyunda yaşayan nefes alan bir ve kendi ekosistemi olan bir dünyamız var" Lead Game Designer Dominic Butler ve devam etti "Kötü havaşartları görüş mesafesini düşürür. Yağmur yağtığında görüş netliği düşer ve gece olursa sizin görülüp tespit edilme oranınızda düşer ve yapay zeka sizi daha zor görür alarm verir. ve bu Ghosts lara daha çok fırsat sunar. Bizler elite askerlere sahibiz bu gibi etkenleri ustalıkla kullanacak olan. Ve bunların hepsi tamamiyle oyuncuya kalmış onlar nasıl isterse göreve o şekilde yaklaşacaklar. Hangi cihazları araçları kullanmak isterlerse. Bazen çevre ile bazen ise onlara verdiğimiz cihazlar ile"

    "(burası trailer da izlediğimiz görevin başlangıcı)Hayaletler helikoptere atladı ve haritanın bir ucundaki Alvarez in olduğu yere doğru seyahat ettiler. "Burada gerçekten oyunun ne kadar büyük bir alana sahip olduğunu anladım. Ghost Recon Wildlands. Uzakta bir dağ vardı. çevrede noktalı belli başlı büyük kuru arazi uzanıyor ve yerleşim birimleri arasındaki yeşil alanlar vardı. Bu bir just cause oyunu kadar büyüktü"
    "Bundan bahsederken. Oyunculardan bir tanesi tek başına helikopterden atladı ve yere doğru süzülmeye başladı. İşte bu işte benim gördüğüm özgürlük buydu. Nasıl bir göreve yaklaşma ve görev yapma potansiyelinin Wildlands'da olduğu. Bu basit bir iki silah arasında seçim yapmak değil bu tamamiyle senin açını seçeceğin, lokasyonunu ve stratejini seçeceğin bir şey. Demoda izlediğiniz gibi bir oyuncu Sniper ve sniper olarak donatılmış bu oyuncu bir tepede durup düşmanları işaretleyebiliyor"

    "Sağ alt köşede XP barını gördüm. Böylece seviye ilerlemesi wildlands da büyük bir paya sahip olacak. Ubisoft bu nun için şuan çok fazla konuşmadı " Bu standda bizim bütün söyleyebileceğimiz, Senin araçları seçme ve level atlaman bizim özel kuvvetlerimizin bir parçası ve yapabilecekleri olacak. " Kıdemli yapımcı Nouredline Abboud. Ayrıca kendisi Ghost Recon Future Soldier'ın Silah yapımcısı ve mekanik tasarımcısı."
    "Ekip herkesin kıçını tekmeledikten sonra. Hayaletler Alvarez i rehin olarak aldılar ve onu bagaja tıkıp uzaklaştılar. Bu gerçekten pre-alpha build inin bir parçasının harika bir mission uydu. Ama daha şimdiden potansiyeli görebiliyorum ne kadar farklı sistemlerin birbirine bağlı olabileceğini."

    http://www.pcgamer.com/ghost-recon-wildlands-military-action-in-a-systemic-open-world/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SOLID SNAKE -- 17 Haziran 2015; 14:51:41 >
  • Çeviri için teşekkürler çok güzel olmuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fivestars

    Zaten çatışma dışında aktivite olursa on numara olur misal; far cry 3. ama tek işimiz mapteki cartelleri çökertmek olursa sıkıcı olacaktır; misal far cry 2.

    Ayrıca Future Soldier 10 numaraydı. Umarım bunu da kotarabilirler. Downgrade çok da önemli değil. Buna yakın birşeyler de çıksa yeter.

    Aynen öyle dediklerine katılıyorum inşallah sadece çatışmakla geçmez aktivite de olur açık dünya sonuçta

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Muhteşem bir oyun olmuş, herzaman ki gibi Ubisoft'un trailerı gene heycanlandırdı beni.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.