Kullanıcı Adı:
Şifre:

Türk Telekom AKN'yi Kaldıracakmış! [ÖNEMLİ EDİT]
yusufc2012
Konu Sahibi

3 Aralık 2018; 17:33:43
EDİT:
BAZILARI HALA YOK AKN KALKMAYACAK,HABERLER EKSİK,O FATURADA AKN İLE İLGLİ HERHANGİ BİR BİLGİ ALMIYOR DİYEN ARKADAŞLAR;
https://www.youtube.com/watch?v=YT1eD7ZjFfQ
ADAM BURADA AKN'NİN KALKACAĞINI DOĞRULUYOR SİZ HALA KALKMAYACAK DİYORSUNUZ!



Bugün gelen faturaya baktığımda gördüğüm durum.
Geçen ayın faturasındaki 'Size Özel' bölümünde yazanlar:


Bu ay gelen fatura:


Eğer yanlış anlamadıysam TT,AKN'yi kaldıracak

GÜNCELLEME :
https://www.donanimhabe...K-yi-kaldiriyor--105705

Linkini verdiğim haberde görebileceğiniz gibi Türk Telekom yeni yılda AKN'yi kaldırıyor,kesin bilgi. Hepimize hayırlı olsun



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yusufc2012 -- 5 Aralık 2018; 16:47:53 >


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

Görünen o ki tüketicinin gücünü gösterdik ve bir zafer daha kazandık!

https://forum.donanimha...ayirdehakkinasahipci...
kontratak - 15 gün önce
Cehennemde yeni bir zebani işe başlamış. İlk gün doğal olarak oryantasyona ayrıldığından diğer bir kıdemli zebani tarafından gezdiriliyormuş. Heryerde dev, yüksek kaynar kazanlar içinde yanan insan...
Invisible Pink Unicorn - 15 gün önce
Yalan söylüyorlar yine kota getireceklerdir. Bu ülkede hiçbir zaman iyi şeyler olmaz!

En fazla 1 sene diyorum, bir bokluk çıkaracaklar ve bu yüzden kota lazım deyip kota getirecekler!
Rindaman - 15 gün önce
Gördüğümüz kadarıyla 1 Aralık'ta yapılacağını söyledikleri uygulamaya kimse geçmemiş. Geri adım atmışlarsa biz tüketiciler hakkımızı almış oluruz. Onlar da tüketiciyi dinleyerek uzun vadede kaz...
Hümiyettin - 15 gün önce
Superonline kotalı paketlere geçenlere geçmiş olsun
Xeqona - 15 gün önce
Ya eşşek gibi kaldıracaklar.Başta bir yokladılar.

Ondan sonra, zaten bakan açıklama falan yaptı..

Rahat olun.. 1 Ocak da Sınırsız olacak..
Lene - 15 gün önce
Sizin söylediğiniz doğru değil,,,

Geçen hafta BTK Başkan yardıcısıyla görüştüm beni ilgili birim sorumlusu kişi ile görüştürdü.

2 yıl önce TALİMAT VERDİK diyor... Operatörlerin başka şansı yok......
daytone1 - 15 gün önce
Twitter üzerinden konu hakkında bilgi almak için kendilerine yazdım. Bu şekilde bir yazı gönderdiler.

RuffneckTR - 15 gün önce
Burada başka ilk mesajda başka yazıyor.



Burada yazana göre akn kota oluyor . Kota bitimi sonrası iyileştirilmiş hız ile devam ediyor.



Ama ilk mesajda akn kalkıyor diyor.



Bişey anla...
NvdiaAmd - 15 gün önce

lawst2
3 Aralık 2018; 17:42:45
ilginç



Lene
3 Aralık 2018; 17:47:53
Ya eşşek gibi kaldıracaklar.Başta bir yokladılar.

Ondan sonra, zaten bakan açıklama falan yaptı..

Rahat olun.. 1 Ocak da Sınırsız olacak..



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


PoyrazKarayel59
3 Aralık 2018; 17:54:26
Değişen bir şey yok ki. 1 aralıkta akn siz ama ek paketli İnternete geçirdiler, 31 aralıkta da sözde akn yi kaldırdık yalanları atacaklar



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


habib_723
3 Aralık 2018; 18:33:46
Benim fatura gözüküyor ama indiremiyorum muhtemelen yarın indirebilme durumu aktif olur...



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



10 kere yazdım burada boşuna evhamlanıp dert tasa ediniyorsunuz kendinize; bu dediklerinizin birebir aynısını 2 yıl önceki BTK kararında da diyorsunuz ona nasıl uyulduysa buna da uyulacak diye.



Burakte
3 Aralık 2018; 18:35:37



Bluedn
3 Aralık 2018; 18:37:39
vodafone hala bişey söylemiyor[:\-]



Bluedn
3 Aralık 2018; 18:38:54
vodafone hala bişey söylemiyor

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Hümiyettin
3 Aralık 2018; 18:40:34
Gördüğümüz kadarıyla 1 Aralık'ta yapılacağını söyledikleri uygulamaya kimse geçmemiş. Geri adım atmışlarsa biz tüketiciler hakkımızı almış oluruz. Onlar da tüketiciyi dinleyerek uzun vadede kazançlı çıkarlar.





Düzenleme: Herkesi bu başarının asıl sahibi olan İnternette Kalite Hareketi'nin (eski adıyla İnternette Kotaya Hayır Topluluğu) konusuna bekleriz. Kutlamalara ve soru - cevap işlerine oradan devam edebiliriz:


https://forum.donanimha...dim-attirdik--117507603

(Ana sayfada forumdan kaynaklanan bir sorun var)





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hümiyettin -- 4 Aralık 2018; 19:35:57 >

Buna gelen 4 yanıtı gör.


kontratak
3 Aralık 2018; 18:43:27
Görünen o ki tüketicinin gücünü gösterdik ve bir zafer daha kazandık!

https://forum.donanimha...ekotayahayir--135838279

İnternette Kalite Hareketi'ne desteğe devam. Tüm kotaları da öyle ya da böyle kaldıracaklar.

Buna gelen 2 yanıtı gör.


darth hede
3 Aralık 2018; 18:44:00


aynısı benim faturada da yazıyor. inşallah fiyatlarda bindirim yapmazlar.

Buna gelen 2 yanıtı gör.


Norain
3 Aralık 2018; 18:45:01
hadi inş.




goldena
3 Aralık 2018; 18:46:43
nasıl geri adım attılar



Xeqona
3 Aralık 2018; 18:49:22
Superonline kotalı paketlere geçenlere geçmiş olsun



Xeqona
3 Aralık 2018; 18:49:56
Superonline kotalı paketlere geçenlere geçmiş olsun

Buna gelen 2 yanıtı gör.


habib_723
3 Aralık 2018; 18:53:02
1 ocak ola hayrola... İnşallah o zaman a dek bir değişiklik olmaz... Bakalım turk telekom twitter de ne cevap verecek



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



Xeqona
3 Aralık 2018; 18:53:53
quote:

Orijinalden alıntı: Bluedn

vodafone hala bişey söylemiyor
Vodafone da kaldırır

Buna gelen 2 yanıtı gör.


HakanG22
3 Aralık 2018; 18:57:41
Sözleşme bittikten sonra geçirmeseler bari



SaNaLiTeR
3 Aralık 2018; 19:02:39
Darısı netspeed'in başına.

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Hümiyettin


Türk Telekom AKN'yi Kaldıracakmış! [ÖNEMLİ EDİT]