Kullanıcı Adı:
Şifre:

türkçeyi kaç dakikada çözüyorsunuz ?
cclareon1302
Konu Sahibi

13 Haziran 2018; 12:05:38
ya da kaç dakikada çözülmeli


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

10-15 dakika arası gidip geliyorum hocam ben de , o anki konsantrasyonuma bağlı değişiyor
cclareon1302 - 2 ay önce
hangi deneme reis o 25 dakikada çözüyorsun tonguç mu
cclareon1302 - 2 ay önce
la bu ne millet 15 dk sevişemiyor adam 15 dakika da 40 soruyu çözüyorum diyor.
Professor Lazzers - 2 ay önce
hocam umutsuzluğa kapılmayın daha 17 gün var süreyi 1 - 1,5 dakikaya çekersiniz
cclareon1302 - 2 ay önce

unitysociety
13 Haziran 2018; 12:08:37
25 dakikayı geçmemeye çalışıyorum

Buna gelen 4 yanıtı gör.


cclareon1302
Konu Sahibi

13 Haziran 2018; 12:10:51
quote:

Orijinalden alıntı: unitysociety

25 dakikayı geçmemeye çalışıyorum
10-15 dakika arası gidip geliyorum hocam ben de , o anki konsantrasyonuma bağlı değişiyor



Agonize
13 Haziran 2018; 12:13:46
benim 30dk sürüyor. yavaşmışız meğer



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



Starixa
13 Haziran 2018; 12:15:40
Geçen sene 30dkde gömüyordum bu sene yavaşladık 34-40arası değişiyor



Massidynamic
13 Haziran 2018; 12:29:33
Gecen sene 33 dkyi gormustum bu sene 35 40 arasi

Yeni rekor geldi az once 30 dk



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Massidynamic -- 13 Haziran 2018; 16:13:25 >



cclareon1302
Konu Sahibi

13 Haziran 2018; 12:32:00
quote:

Orijinalden alıntı: unitysociety

25 dakikayı geçmemeye çalışıyorum
hangi deneme reis o 25 dakikada çözüyorsun tonguç mu

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Nunbolg
13 Haziran 2018; 12:33:30
adam 15 dakka demiş la robot android falan mısınız



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


cclareon1302
Konu Sahibi

13 Haziran 2018; 12:39:27
quote:

Orijinalden alıntı: Nunbolg

adam 15 dakka demiş la robot android falan mısınız
arkadaşın 25 dakikasına tepki olarak yazdım hocam

Buna gelen 1 yanıtı gör.


birgaripfonksiyon
13 Haziran 2018; 12:42:50
gerçekten odaklandıysam ve çok da zor değilse 20-25dkda bitiriyorum zorluk açısından bütün denemelerin ortalaması dersek 30-35dk sürüyor çok zor ve çelişkili ise 45dkyı bulur



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



zengin velet
13 Haziran 2018; 12:48:26
şimdi denemeyi bitirdim 27 dakika 36.25 net



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Hep LYS Kasan Adam
13 Haziran 2018; 12:52:16
Gençler ister inanın ister inanmayın 12.sınıfta öyle bir gaza gelmiştim ki Ağustos ayında günlük tr denemesi atıyordum.

Bir ara 17 dk. da bitirmiştim bütün denemeyi.

Ama şimdi 30-35 arasındayım ne yazık ki



kolobay2
13 Haziran 2018; 13:03:24
30 dakikada cozenlerin netleri nasil acaba yani ben kasinti bir sekilde coziyim diyorum 30dk da 27 28 net geliyor 40 dk bence ideal olan



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



cclareon1302
Konu Sahibi

13 Haziran 2018; 13:05:11
buraya yazanlardan yola çıkarsak ben yavaş çözüyorum
net ortalamam 35-37 arası 35in altına düşmem ve çözme sürem 40-45 dk

Buna gelen 1 yanıtı gör.


m.arda99
13 Haziran 2018; 13:08:32
35 dk ideal bence ya



k3k
13 Haziran 2018; 13:08:36
Bi ara 35 dkydi aytye agirlik verince 45-50 dkya firladi.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

_____________________________

Eski kullanıcı adı: Hynx


kolobay2
13 Haziran 2018; 13:09:03
quote:

Orijinalden alıntı: cclareon1302

buraya yazanlardan yola çıkarsak ben yavaş çözüyorum
net ortalamam 35-37 arası 35in altına düşmem ve çözme sürem 40-45 dk
Yani bak iste netler de goz onunde en mantikli aralik da bu sanirim.Ben kisa cozecegim diye sinirlandirmayin tabii ama bu iyidir yani ben tmyim kendi adima konusuyorum surem artarsa mati fullemeye calisirim gidip de fen bakmam mesela tyt de kolay demeyin bilmiyorsan zor iste.Bence sen de aldirma yorumlara gayet iyi bir sure.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Ortilency
13 Haziran 2018; 13:14:04
45 dk , hiç değişmiyor



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Cptnro
13 Haziran 2018; 13:20:35
Hep 40 dk.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



cclareon1302
Konu Sahibi

13 Haziran 2018; 13:21:46
sınavda 45dk türkçe bakarım , fen ve sosyal 45dk , 30 dakika da matematiğe bakarım ( matematik netim 10-12 zaten )



türkçeyi kaç dakikada çözüyorsunuz ?