Kullanıcı Adı:
Şifre:

Cevap: Türkiye'deki En İyi 8 Termal Macun Kapışıyor [ Vol. 2 ]  (4. sayfa)
-dehşet-
7 Haziran 2015; 10:07:28
Arctic Cooling MX-4 mü Noctua NT-H1 mi?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


Wilson Fisk
7 Haziran 2015; 12:53:30
quote:

Orijinalden alıntı: -dehşet-

Arctic Cooling MX-4 mü Noctua NT-H1 mi?

mx4 daha iyi diye biliyorum daha dogrusu kutusunda daha iyi oldugunu gosteriyorlar o noctua'dan.ben 8320, phenomII 940, 280x ve 6850'ye surdum gayet guzel bir macun mx4.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


-dehşet-
7 Haziran 2015; 13:37:56
Cevap için sağ ol üstadım.


Bu mesajda bahsedilenler: @.45 ACP


OneTreeHill
Konu Sahibi

8 Haziran 2015; 3:02:39
quote:

Orijinalden alıntı: -dehşet-

Arctic Cooling MX-4 mü Noctua NT-H1 mi?

Ben deneyimlerim sonucu NT-H1 diyorum. Yaptığım iki macun testinde de en iyisi NT-H1 oldu. Tabi uyguladığım voltaj değeri epey yüksek olduğundan normal kullanıcı kabul edilebilir voltajlarda bu farkı görmeyecektir.

Buna gelen 4 yanıtı gör.


-dehşet-
8 Haziran 2015; 3:07:38
Cevap ve inceleme için teşekkürler. MX-4'ü satan bir yer olmadığı için zaten İnventus'tan Noctua sipariş ettim. Zamanında Zerotherm ZT-100 kullanıyordum çok kral macundu.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @OneTreeHill


yimust
24 Haziran 2015; 10:28:35
Hocam Indigo Xtreme diye bir icada denk geldim. Bunun için ne diyorsun. Değermi bu paraya?


Bu mesajda bahsedilenler: @OneTreeHill


_Dominic_Toretto_
24 Haziran 2015; 10:43:02
2. el bölümünde sıfır olarak MX4 (yeni sürüm) satan vardı.

MX 4 kullanıyorum oldukça memnunum. i7 5820K Noctua NH 14S ile (overclock yok) oyunlarda 50 dereceyi geçmiyor.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _Dominic_Toretto_ -- 24 Haziran 2015; 10:44:05 >


Bu mesajda bahsedilenler: @-dehşet-


gtx295
30 Ağustos 2015; 23:46:37
Bu incelemede varmis... xigmatek alacagim yarin bakalim benim xeon ve stock sogutucu ile nasil olacak:)



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @OneTreeHill


Cavadovich928
31 Ağustos 2015; 0:50:13
Ustad ne düşünüyorsun. H100i GTX üzerinde gelen macunu silip NT H1 kullansam kaç derece fark olur? Bir de soğutucunun macununu nasıl temizleyeyim ki hasar falan olmasın?



ömr0681
31 Ağustos 2015; 8:44:13
mx 4 ile zalman stg2 arasinda 2-3 derece oynuyo ikisinide kullandim stg2 temini daha kolay



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



Worm Holes
5 Eylül 2015; 16:08:50
Laptop kullaniorum muhtemelen benimde termal macunum bitti. Gecen oyun oynarken 98 dereceyi gormus bilgisayarim.
Nt-h1 almaya karar verdim bunun yaninda 15.6 icin sogutucu tavsiye edebilir misiniz.
Fan cikisim sol arka tarafta.
Sol uste ve sag ust koseye yakin iki tane havalandirma pervazi var.
Nasil bisey tavsiye edersiniz



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



moonquad
10 Kasım 2015; 9:41:55
Piyasadaki çoğu macun işlemcileri soğutabiliyor ama gpuları soğutamıyor bence en verim testler gpu olur gibime geliyor.Çünkü zalman stg2 var bende ekran kartına her türlü yöntemle uyguladım 2 hafta da bir macun işlevini kaybediyor.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi moonquad -- 10 Kasım 2015; 9:42:45 >



sahafiec
10 Kasım 2015; 9:57:57
MX-4 bir deneyin hocam, ben GPU'larda hep onu kullanmama rağmen hiç böyle bir sorun yaşamadım.
Noctua NT-H1'dan da çok memnun kaldım lakin onu sadece işlemcide kullanmıştım.
en ucuz ve dandik macun dahi 2 haftada bir tekrar uygulama gerektirmemesi lazım.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sahafiec -- 10 Kasım 2015; 10:04:04 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @moonquad


moonquad
10 Kasım 2015; 10:33:37
Hocam inananın karta uyguluyorum bakıyorum olmuş çok sürmüyor 2 hafta sonra aynı yere geri dönüyoruz.xi3-hdt tavsiye edenler de var ama mx-4 blue deniyeceğim.


Bu mesajda bahsedilenler: @sahafiec


sahafiec
10 Kasım 2015; 10:37:06
dediğim gibi hocam, düzgün uygulanınca en dandik macun bile böyle sorun çıkarmaması lazım.
soğutcuyu tekrar yerine takarken düzgün oturmasına çok dikkat edin ayrıca.

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @moonquad


moonquad
10 Kasım 2015; 12:05:26
benim ekran kartımın soğutma bloğunun 1 vidası yuvasında kalmış vidayı sökmek istersek sadece vidanın kafası çıktı gerisi içinde kaldı diğer vidalara hiç bir şey olmadı ama 1 vidanın yarısı yuvada kaldı nasıl çıkarırım bilmiyorum ama 3 vida ile soğutucu tam oturuyor etkilememesi gerekiyor ama nedense kart bir türlü soğumuyor.Garanti kapsamından da çıktı kart göndersem tamir ederler mi bilmiyorum.


Bu mesajda bahsedilenler: @sahafiec


sahafiec
10 Kasım 2015; 12:14:06
bu durumda düzgün temas etmesi zor hocam, bence asıl sorun bundan kaynaklı.
tamir etmesine ederler ama ücret alırlar, bir fiyat isteyin olmazsa.
eliniz yatkınsa kendiniz de yapabilirsiniz doğru alet edevatla aslında.

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @moonquad


moonquad
10 Kasım 2015; 12:22:25
Bir tavsiyeniz var mı?


Bu mesajda bahsedilenler: @sahafiec


sahafiec
10 Kasım 2015; 12:26:03
normal şartlarda bu tür durumlarda ufak matkap ve ya dremel kullanılır kırılan vida parçasını temizlemek için.
ama dediğim gibi elinizin yatkın olması ve düzgün yapılması şart yoksa PCB'ye zarar verirsiniz.

diğer seçenek de telefonda peşin servisle görüşmek ve duruma göre göndermek.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sahafiec -- 8 Şubat 2016; 9:26:12 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @moonquad


moonquad
10 Kasım 2015; 12:30:41