Kullanıcı Adı:
Şifre:

TurkNet beni yanılttı
vforfreedom
Konu Sahibi

10 Ekim 2018; 19:12:42
Üye olurken alt yapımın vdsl olduğunu ve 75mbit e kadar hız alabileceğimi söylediler . Sözleşmeyi doldurdum yolladım bir baktım adsl tanımlamışlar ve alabileceğim maximnum hızın 14 mbit olduğunu söylüyolar

Başına böyle bişey gelen varmı ne yapmam gerekiyor resmen kandırdılar beni ? madem 14 mbit adsl vercektiniz neden vdsl altyapınız ve portunuz var diyip beni kandırdınız.

vdsl alcaksınız diyip adsl tanımladılar resmen




Edit :



Forumdaki arkadaş çok yardımcı oldu. Türknetin saçmalığını düzeltmeye çalışıyo. Ve gerçekden elinden gelenin fazlasını yaptı sorun 4 5 gün içinde çözülecek sanırım en geç @TurkNetDestek


Edit 2 : Konunun neden böyle olduğunu detaylıca açıklıycam. Türknet bu konuda şeffaf değil. Forumdaki türknet yetkilisi olmasa hiç bişeyden haberimiz olmaz


Sonuç : Sorun çözülmedi çünkü port yokmuş :). Portun olmadığı , yapa santralinin 1.8 km olduğu yerde 75 mbit hız alcaksınız ve vdsl altyapınız olacak diyen türknet ile ilişkimi kesiyorum

Madem port yok başta port var demeyecek ve taa anasının şeyindeki yapa santraline beni bağlamayacaksın. Yalancı ve acemi firmasın gözümde.

Forumdaki arkadaş hariç. Forumdaki türknet yetkilisi sağolsun ilgilendi ama firması o kadar aptalca şeyler yapıyoki baş edemedi artık..



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vforfreedom -- 17 Ekim 2018; 12:3:28 >


Bu mesajda bahsedilenler: @TurkNetDestek

En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

Bana da 100 mbpsye kadar dediler 17 alıyorum. Altyapı geliştikçe hızınız artacak demişlerdi. Sizinki de böyledir herhalde. Hatta sabah bağlandığında online işlemlerde 16.79 yazarken şuan 16.94 yazı...
işleredom - 7 gün önce
Benim de başıma geldi VDSL desteklemiyor dediler ADSL bağlattılar. Binadaki herkes VDSL kullanıyor ben ADSL kullanıyorum. Y*vşaklara dedim durum böyle portlar dolu dediler. Lan madem dolu neden en ...
bypangea - 7 gün önce
Bende de 100 mbit hat tanimli 0.70 mbit aliyorum. Modemin dibindeyim foruma mobil internetle giriyorum



Hocam sikayet kaydi olustur Turknet mh yi ara anlat derdini olmazsa iptal ett...
Devoliath - 7 gün önce
hep aynı şeyi yapıyor turknet başta 35 mbps alabilirsin dedi geçtikten sonra en fazla 12 verebiliriz dedi hiç uğraşmadım direk netspeede geçtim daha ucuza 35 mbps hız verdi netspeed turknette sure...
Jonyy - 7 gün önce
Benimde 16 mb ama hic 8 üstüne çıkmıyor
Koç_hisarlı - 6 gün önce
Bi defa bi sorun oldunda karşında muhatap yok. Robot var. 1 hafta önce gene robottan hattımı kapatın hizmet almıcam dedim. Ne arayan var ne soran. Hala açık. Güya taahhütsüz. Kapatmak bile dert old...
jubeii - 5 gün önce
aynı durum benimde başıma geldi. 35mbit vdsl dediler. adsl açtılar.ilk önce sadece 4mbit layık gördüler. sonra şikayet şu vs. internetsiz geçen 10 günün sonunda 14mbit verdiler. vdsl için sormaya k...
WoXeD - 5 gün önce
14mbit iyi görüyorsunuz ben 8 mbit zor alıyorum adamların müşteri hizmetleri de yok telesekreterle iş halletmeye çalışıyoruz
frozonfear - 5 gün önce
Suraya hemen ayda 30EU ya sinirsiz kullandigim kablolunun linkini atayim (EURO kazaniyorum oradan 30TL olarak hesaplayin.)

[URL=http://www.speedtest.net/result/7712613404][IMG]http://www.speedtest...
Deniztns - 5 gün önce

vforfreedom
Konu Sahibi

10 Ekim 2018; 19:37:03
Arkadaşlar ne olur yardım edin ne yapıcam ben ?

Buna gelen 2 yanıtı gör.


işleredom
10 Ekim 2018; 19:46:23
Bana da 100 mbpsye kadar dediler 17 alıyorum. Altyapı geliştikçe hızınız artacak demişlerdi. Sizinki de böyledir herhalde. Hatta sabah bağlandığında online işlemlerde 16.79 yazarken şuan 16.94 yazıyor. Gelişti herhalde



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi işleredom -- 10 Ekim 2018; 19:48:11 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


vforfreedom
Konu Sahibi

10 Ekim 2018; 19:48:55
Abi nasıl dediler peki ? muhattap yokki vdsl alırsınız dediler adsl verdi adamlar bana sana yine 17 vermiler 13-14 benim. Port varmı eminmisiniz vdsl olduğuna dedim evet merak etmeyin dediler bide düşünün..

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @işleredom


Devoliath
10 Ekim 2018; 19:49:26
Bende de 100 mbit hat tanimli 0.70 mbit aliyorum. Modemin dibindeyim foruma mobil internetle giriyorum



Hocam sikayet kaydi olustur Turknet mh yi ara anlat derdini olmazsa iptal ettirirsin



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


corpixx
10 Ekim 2018; 19:52:00
Aynı şeyi banada dediler port var merak etmeyin dediler ben kargoyu göndermedim herhalde göndermeyim mağdur edicekler beni de türk telekom port yok diyor bunlar var diyor
amatörler gibi geliyor ama



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


işleredom
10 Ekim 2018; 19:55:29
Altyapı sorguladığımda öyle yazıyordu. Hatta alacağınız hız 13 diyordu speedtestte 15 veriyor. Online işlemlerden baktığımda 16.94 yazıyor. Vdsl adsl hiçbirşey duymadım ben online işlemlerdede bunun hakkında bir bilgi göremedim. Altyapı da yapa bu arada. Tek bildiklerim bunlar.
Adsl olduğuna nerden bakıyorsunuz? Hıza göre mi adsl olduğuna karar verdiniz yoksa biryerlerde yazıyor mu?



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @vforfreedom


vforfreedom
Konu Sahibi

10 Ekim 2018; 19:58:10
Müşteri hizmeti yokki ? destek kaydı açtım 1 gün interneti kestiler . Türk telekom ekipleri kablo bağlantıları düzeltti yeniden deneyin dediler hamdolsun yeniden denedim ve yine adsl daşlhşalh

kafayı yiycem

Buna gelen 2 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Devoliath


vforfreedom
Konu Sahibi

10 Ekim 2018; 19:59:47
Al buyur demekki herkese yalan söylüyolar


Bu mesajda bahsedilenler: @corpixx


nomadio
10 Ekim 2018; 20:10:17
Online işlemler > Paket yükseltme kısmında VDSL seçeneği çıkıyor mu?

_____________________________

Eski kullanıcı adı: nomadahmet
Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @vforfreedom


vforfreedom
Konu Sahibi

10 Ekim 2018; 20:12:44
İnternet Paketi: 100 Mb e Kadar Limitsiz - Her Yöne 1000 Dakika - Taahhütsüz - Arkadaşını Getir - 64,99 TL/Ay (YAPA)(EKH)
Telefon Paketi: Her Yöne 1000 Dakika (Taahhütsüz)
Geçiş yapılabileceğiniz en uygun paketten yararlanmaktasınız.

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @nomadahmet


oskankosa
10 Ekim 2018; 20:47:32
Hocam ben kullanıyorum 35 görürsünüz dediler gerçekten de görüyorum yani ama asus 5ghz modem aldım 200₺ ye acaba modem mi eksik iptv kullanıyorum donma VS yaşamıyorum ama TV ye kablo ile bağladım oyun VS indirdiğim zaman sn de 4mb indiriyor şuan...



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


vforfreedom
Konu Sahibi

10 Ekim 2018; 20:56:33
Hocam modem uyumsuz bile olsa alcağın maximum hızı göstermezmi ?

Buna gelen 2 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @oskankosa


vforfreedom
Konu Sahibi

10 Ekim 2018; 20:57:22
Model arayüzünde adsl yazıyor ve alcağım max hız 15 gözüküyor


Bu mesajda bahsedilenler: @işleredom


aLTaR_07
10 Ekim 2018; 21:02:02
İptal edin sözleşmeyi, cayma hakkınızı kullanın. Zaten çok bir masraf çıkaramazlar yeni taktırmışsınız belli ki.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


nomadio
10 Ekim 2018; 21:06:18
quote:

Orijinalden alıntı: vforfreedom

İnternet Paketi: 100 Mb e Kadar Limitsiz - Her Yöne 1000 Dakika - Taahhütsüz - Arkadaşını Getir - 64,99 TL/Ay (YAPA)(EKH)
Telefon Paketi: Her Yöne 1000 Dakika (Taahhütsüz)
Geçiş yapılabileceğiniz en uygun paketten yararlanmaktasınız.
Ha siz zaten YAPA'dasınız yani altyapının desteklediği son hızı alabileceksiniz VDSL se tabii. Ama ADSL deymişsiniz dediğinize göre. Bu yüzden VDSL'e geçiş talep edin boş port varsa ve santrale yakınsanız geçirirler. Hat değerlerinizi atar mısınız modem arayüzünden? Bir bakalım değerler ne alemde.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nomadahmet -- 10 Ekim 2018; 21:8:15 >

_____________________________

Eski kullanıcı adı: nomadahmet
Buna gelen 1 yanıtı gör.


vforfreedom
Konu Sahibi

10 Ekim 2018; 21:07:12
evet yeni. Modemden mi kaynaklanıyo diye iyi niyetle düşündüm ama modem kaldırmasa bile alcağım maximum hız 15 olmazdı vdsl tanımlasalardı dimi ?


Bu mesajda bahsedilenler: @aLTaR_07


vforfreedom
Konu Sahibi

10 Ekim 2018; 21:08:55
evet onu diyorum işte. ama verdiği 15. bakın alcağım maximum hız kaçmış


Mevcut Veri Oranı (Kbps) 1146 14593
Maximum Veri Oranı (Kbps) 1154 15364

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @nomadahmet


nomadio
10 Ekim 2018; 21:14:57
quote:

Orijinalden alıntı: vforfreedom

evet onu diyorum işte. ama verdiği 15. bakın alcağım maximum hız kaçmış


Mevcut Veri Oranı (Kbps) 1146 14593
Maximum Veri Oranı (Kbps) 1154 15364
Hat zayıflamaları kaç peki?

_____________________________

Eski kullanıcı adı: nomadahmet
Buna gelen 1 yanıtı gör.


vforfreedom
Konu Sahibi

10 Ekim 2018; 21:18:37
at Zayıflaması (dB) 14.2 24

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @nomadahmet


TurkNet beni yanılttı