Kullanıcı Adı:
Şifre:

TurkNet Destek Burada
TurkNetDestek
Konu Sahibi

6 Kasım 2017; 11:59:39
Merhaba Arkadaşlar,

Son zamanlarda yaşanılan yoğunluğun sizlerde farkındasınız. Bu sebeple TurkNet Destek ekibi olarak forum tarafında bir güncelleme yapmak istedik.
Tüm kullanıcılarımız kişisel sorunlarını bize iletmek için forum tarafında TurkNet başlıklı konular açıyor. Konular artınca haliyle takibi de zor olmaya başladı. Bu aşamada yaşamış olduğunuz sorunlar ister istemez gözümüzden kaçabiliyor.

Bunun için;
Bundan sonraki süreçte tüm kullanıcılarımızın yaşadıkları sorunlarını tek bir konu altından takip edeceğiz.
Yaşamış olduğunuz tüm arıza ve sorunlarınızı, aklınıza takılan ve sormak istediğiniz tüm sorularınızı bu konu altında paylaşmanızı isteyeceğiz. Biz de size süratle yardımcı olabilmek için elimizden geleni yapacağız.

Ek Bilgi; İletmiş olduğunuz arızanız için açılan destek kayıtlarının sonuçlanma süresi iki iş günüdür.

Anlayışınız için hepinize teşekkür ederiz.




En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

Burada boşuna bıdı bıdı ediyorsunuz. SORUNLARINIZIN ÇOĞU TTNET ALTYAPISI KAYNAKLI. Ttnet sizden aldığı paraları altyapıya yatırmak yerine yurt dışına kaçırdığı için şu an çoğunuz bakır kablo...
k2fg9 - 10 ay önce
Açtığım milyon konudaki gibi, eskiden takır takır 75 Mbps alabiliyorken şimdi 2 Mbps alıyorum, evimde sıkıntı yok ve olamaz. Bir konuda benimle aynı durumdaki bir kişiye "hızınız çok düşmüş, a...
dreamroamer - 10 ay önce
Arkadaşlar şikayetlerinizi aynı zamanda btk sitesine de iletin aksi takdirde bir çözüm bulacağımızı zannetmiyorum 03122947811 btk internet şikayetleri ile igilenen birimin numarası aradım bilgi ...
tiresome - 10 ay önce
Yahu müşteri hizmetlerini kaldırmak yasaya uygun mu



Bu btk felan artık 2 dk içinde bağlanmak zorunda felan demişti



Müşteri hizmetleri olmayan firma olur mu



Internetiniz koparsa 2 gün...
s.volkan - 10 ay önce
turknetten para vererek hizmet alan ve memnun normal bir tüketici davranışı yerine, firma pazarlamacısı, imaj savunucusu, maaşsız gönüllü çalışanı, bedavacısı veya bilinçsiz bir fanatik gibi davran...
PowerPC - 10 ay önce
Tek kelime ile söylüyorum: İNANMAYIN.

Sorunun çözümü 10 gün sürdü, verilmeyen hizmet için 2 fatura kesildi. destek ticketı atıldı hala ses seda yok.

Maliyeti düşürmek için sesli yanıt sistemine g...
Eski Kitap Mağazası - 10 ay önce
Sorunun kimden kaynaklandığı müşteriyi ilgilendirmez. Müşteri, fatura ödediği firmayı muhatap alır. Sorun tt kaynaklı bile olsa bunun peşinden müşteri değil, iss koşacak.
Dr. Boone - 10 ay önce
Normal bi şekilde hız alırken akn nin kalkmasıyla bizim düşüyor, pingim fırlıyor, video bile izleyemiyorsam; karşı komşudan aldığım Superonline kullanıcı adı ve şifremi modeme girdiğim anda bütün b...
brktmr - 10 ay önce
Dönmezler. Dönselerde bir şey olmuyor zaten. Sanki
Turknet btk'yı satın almış. Nerede kaldı yaptırım gücü.
DbA - 10 ay önce

ozanisildar
6 Kasım 2017; 12:07:49
https://forum.donanimha...iz-sabitleme--129746068

Bende az önce konu açmıştım yeni gördüm paylaştıgınızı.Konuya bakıp buradan cevap verseniz de olur.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


kadirkul20
6 Kasım 2017; 12:07:54
yakın tarihten itibaren kullandığım internet ilk hafta maksimum 16 mgbit hız gelirken şimdi 8 e sabitlendi, internetten birsürü kayıt oluşturmama rağmen dönüş yapılmadı. yapılsada 5 sn içinde arayıp kapatıp mesaj atıp" sistemi kontrol ettik sorun yoktur" işten kurtulmaya çalışıyolar. evime ekip gönderileceğini söyleyip gelen giden olmadı. hattımda geçen hafta sık sık kopmalar oldu fakat çözüp oluşturulmadı. 16 mgbit hız onayıyla internet alıyorum, 14-15 almak varken şuan maksimum 6 mgbiti görüyrum. sizden isteğim eve teknik ekibin gelip ankastre kutusnu, eve gelen hızı, saha dolabındanda gelen hızı denetleyip. bana bir çözüm ulaştırmasını istiyorum.eğer çözülmez, evime ekip gelmesse cuma günü türknetten çıkıcam.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


dreamroamer
6 Kasım 2017; 12:16:53
Açtığım milyon konudaki gibi, eskiden takır takır 75 Mbps alabiliyorken şimdi 2 Mbps alıyorum, evimde sıkıntı yok ve olamaz. Bir konuda benimle aynı durumdaki bir kişiye "hızınız çok düşmüş, altyapı genişletmesi yapıyoruz, sizin saha dolabınızda da yapmak için özel mesajla ulaşın" gibi bir şeyler demişsiniz. Hah işte onu ben de talep ediyorum, eğer ki müşterilerinize ayrımcılık yapmıyorsanız tabi. Saha dolabımda limit mi genişleteceksiniz (öyle bir şey var mı onu bile bilmiyorum) kendi merkezinizden bir şey mi yapacaksınız artık bir şekilde çözün şu sorunumu



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


inceoktay
6 Kasım 2017; 12:23:54
hat profilimin oyuncu moduna alınmasını talep ediyorum

Buna gelen 2 yanıtı gör.


Dr. Boone
6 Kasım 2017; 12:25:13
Bazı bölgelerde saha dolabı değil de trafik teslim noktasından sonraki omurgada (turknet'in sorumlu olduğu altyapı kısmında) bant genişliği yoğun saatlerde yetersiz kaldığı için ek bant genişliği kiralaması gerekiyor.

Saha dolabında bir kapasite sıkıntısı varsa oranın sorumluluğu tt'de, onların bant genişliği ilave etmesi gerekir.

Buna gelen 2 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @dreamroamer


QuaLityTR
6 Kasım 2017; 12:30:15
Benim hat değerlerim aşağıdaki resimde türknet yapa bölgesindeyim. Ben türknet abonesi olurken 16mbit adsl vereceklerini söylediler ama hattımda vdsl2 sinyali var güzel bir şey ama hız adls den kötü hız alıyorum. Speedtest'de ne zaman test yapsam 9mbit hız 1mbit upload çıkıyor ve crc 7500 hatası var. İç tesisatı kullanmıyorum ankastre kutusundan eve yeni kablo çektirdim. Madem vdls var daha yüksek hız almak istiyorum hattımı kontrol eder misiniz?



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi QuaLityTR -- 6 Kasım 2017; 19:36:9 >

Buna gelen 4 yanıtı gör.


Dr. Boone
6 Kasım 2017; 12:34:39
Turknet'in yapa portlarının hepsi vdsl destekli sanırım. Fakat sizin santral binasına mesafeniz fazla olduğu için (dairenizden santrale kadar bakır kablo gidiyor) sağlıklı sinyal alamıyorsunuz, 5,9 snr ile kopma yapar. adsl2+ 24 mbit profiline geçirmelerini isteyin, belki onda snr daha iyi gelir.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 6 Kasım 2017; 12:35:30 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @QuaLityTR


dickinson
6 Kasım 2017; 12:38:09
1 haftadır iptal işlemi yapmıyorsunuz, BTK na şikayet mi edelim?
810154(Musteri No)

Buna gelen 3 yanıtı gör.


trkocaer
6 Kasım 2017; 12:40:33
Merhaba açtığım konu,
https://forum.donanimha...net-nasildir--129521227

Halen bir çözüm yok ve devam ediyor.
Akn kalktığından günden beri pingim yüksek , akşamları 5-10 mbit download hızı alıyorum.
Benim bululnduğum bölge için altyapı çalışması yapmanız şart. Bant genişliğini arttırmanız şart.

1-2 aya kadar herhangi bir çalışma olmazsa iptal ettireceğim.


Buna gelen 1 yanıtı gör.


Dr. Boone
6 Kasım 2017; 12:41:21
1 hafta beklediğiniz kabahat Dilekçeyi faksladıktan 24 saat sonra sms gelmediyse direk btk'ya yapıştırın


Bu mesajda bahsedilenler: @dickinson


ItsTimeToChange
6 Kasım 2017; 12:48:56
Siz bu konulardan anlıyor gibisiniz . Turknet'e başvuru yaptık evime telefon hattı dahi çekildi. telefon çalışıyor ama internet yok . müşteri hizmetleri telefon numarasını dahi bilmiyor. telefon dışarıya arama yapıyor. bu problemi nasıl çözeceğiz. her aradığımda adsl başvrunuz bekliyor diyorlar ama telefon numarasını dahi bilmiyorlar.

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Dr. Boone


Dr. Boone
6 Kasım 2017; 12:53:14
Çok sık yaşanan bir problem, tt size internet ve telefon için ayrı ayrı hat belirlemiş. Ankastrede intternet için ayrı çift kablo ve etiket vardır. Tek çözüm yolu saha dolabında telefon ve internet devrelerinin birleştirilmesi.
İş emrine "Müşteri xDSL+PSTN THK abonesidir, saha dolabında devreleri birleştiriniz." şeklinde yazınız lütfen @TurkNetDestek

Daha da kötüsü, internet başvuru durumunuz beklemede gözüküyorsa saha dolabonda boş port olmayabilir.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 6 Kasım 2017; 13:0:21 >

Buna gelen 3 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @ItsTimeToChange @TurkNetDestek


kadirkul20
6 Kasım 2017; 12:53:56
Modem arayüzünden kayıt yaptınızmı



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



xxxrealxxx
6 Kasım 2017; 12:55:34
internet yok başka issye geçmek istiyom hangisini önerirsiniz

Buna gelen 1 yanıtı gör.


ozanisildar
6 Kasım 2017; 12:59:43
Bu postda ki ilk yoruma bakar mısın.yeni konu açtım da acaba benim sıkıntım nedir



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Dr. Boone


ozanisildar
6 Kasım 2017; 13:01:33

quote:

Orijinalden alıntı: QuaLityTR

Benim hat değerlerim aşağıdaki resimde türknet yapa bölgesindeyim. Ben türknet abonesi olurken 16mbit adsl vereceklerini söylediler ama hattımda vdsl2 sinyali var güzel bir şey ama hız adls den kötü hız alıyorum. Speedtest'de ne zaman test yapsam 9mbit hız 1mbit upload çıkıyor ve crc 7500 hatası var. İç tesisatı kullanmıyorum ankastre kutusundan eve yeni kablo çektirdim. Madem vdls var daha yüksek hız almak istiyorum hattımı kontrol eder misiniz? abone numaram 2127035518



Vdsl2 sinyalı olup olmadıgını nasıl anlarım acaba.ben de asus n17u kullanıyorum



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


ItsTimeToChange
6 Kasım 2017; 13:01:39

quote:

Orijinalden alıntı: Dr. Boone

Çok sık yaşanan bir problem, tt size internet ve telefon için ayrı ayrı hat belirlemiş. Ankastrede intternet için ayrı çift kablo ve etiket vardır. Tek çözüm yolu saha dolabında telefon ve internet devrelerinin birleştirilmesi.
İş emrine "Müşteri xDSL+PSTN THK abonesidir, saha dolabında devreleri birleştiriniz." şeklinde yazınız lütfen @TurkNetDestek

Daha da kötüsü, internet başvuru durumunuz beklemede gözüküyorsa saha dolabonda boş port olmayabilir.

Çok teşekkür ederim. Ben zaten OİM'ne dahi giremiyorum aktivasyon olmadığı için. hattım çalışıyor bakalım bu problemi ne kadar sürede çözecekler 15 gündür stabil bekliyorum :).

ekleme: Türk telekomu arayıp kendim rica etsem hallolma şansı var mı?



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ItsTimeToChange -- 6 Kasım 2017; 13:3:41 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @TurkNetDestek


Dr. Boone
6 Kasım 2017; 13:04:52
Port yoksa Allah sabır versin. Turknet'den "xdsl aktivasyon iş emri" numaranızı isteyin bakalım tt'ye port tahsis başvurusu yapmışlar mı? Yoğunluktan araya kaynamış olabilir


Bu mesajda bahsedilenler: @ItsTimeToChange


ItsTimeToChange
6 Kasım 2017; 13:05:28

quote:

Orijinalden alıntı: Dr. Boone

Çok sık yaşanan bir problem, tt size internet ve telefon için ayrı ayrı hat belirlemiş. Ankastrede intternet için ayrı çift kablo ve etiket vardır. Tek çözüm yolu saha dolabında telefon ve internet devrelerinin birleştirilmesi.
İş emrine "Müşteri xDSL+PSTN THK abonesidir, saha dolabında devreleri birleştiriniz." şeklinde yazınız lütfen @TurkNetDestek

Daha da kötüsü, internet başvuru durumunuz beklemede gözüküyorsa saha dolabonda boş port olmayabilir.