Şimdi Ara

Unity Collider RigidBody Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
1.058
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Oyun objesi ve duvarda boxcollider2D ve rigidbody2D olmasına rağmen mousela sürüklediğim obje duvardan geçiyor ne yapmam lazım?
    dynamic ayarda yerçekimi ekleyince serbest düşmede obje duvardan geçmiyor yani sorun yok ancak mousela ek kuvvet uygulayınca duvardan geçiyor biligisi olan arkadaş varsa ve yardımcı olabilirse mutlu olurum.



  • Tam emin değilim ama mouse ile sürüklerken transformu değiştiriyorsun sanırım. Onun yerine rigibody ile hareket ettir. Böylece rigibody hesaplama yapar diye düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rigidbody’ye force uygulayarak mı hareket ettiriyorsun yoksa transform.translate yöntemi ile mi? Bir de rigidbody ayarlarında constantrate ayarlarında continius yapmayı deneyebilirsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tıkladığın objeyi fixedjoint bağla.



    Tıkladığın anda mouse transform bilgisini güncel alan rigidbody(statik ve collidera gerek yok) yarat. Daha sonra ona fixedjoint ekle ve connectedbody yi taşımak istediğin objeye bağla. Mantık bu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.