Kullanıcı Adı:
Şifre:

Venom gişedeki yolculuğuna rekor ile başladı
Infinitum Nihil
Konu Sahibi

10 Ekim 2018; 19:01:42
 
Örümcek-Adam çizgi romanlarında yer alan karakterleri bir araya getirecek yeni bir sinematik evren kurmayı planlayan Sony, Spider-verse olarak anılan bu yeni sinematik evrenin ilk filmini yayımladı. Çizgi roman dünyasındaki macerasına Örümcek-Adam'ın düşmanlarından biri olarak başlayıp, zamanla bir anti-kahraman haline gelen Eddie Brock'un hikayesini anlatan Venom filmi geçtiğimiz günlerde vizyona girdi.
 
Başrolünü ünlü oyuncu Tom Hardy'nin üstlendiği Venom filmi eleştirmenler tarafından son yılların en kötü çizgi roman uyarlamalarından biri olarak değerlendirilse de, bu durum filmin gişede hızını kesmeye yetmedi. Venom filmi gişedeki ilk hafta sonunda beklentilerin de üzerine çıkarak yeni bir rekora imza attı.
 
Venom filmi gişedeki ilk hafta sonunda ABD'de 80 milyon dolar gişe hasılatına ulaştı. Venom böylece ABD'de en iyi ekim ayı açılışı rekorunu ele geçirdi. Daha önce ekim ayının en iyi gişe açılışı rekoru, 2013 yılında 55.8 milyon dolar hasılat ile açılış yapan Gravity'nin elindeydi.
 
ABD dışında da sinemaseverler tarafından ilgiyle karşılanan Venom, şu ana kadar ABD dışında 127 milyon dolar hasılat elde etti ve gün itibariyle toplam 217 milyon dolar gişe hasılatına ulaştı.
 
Senaryosunu Jeff Pinkner (Fringe) ve Scott Rosenberg (High Fidelity, Gone in 60 Seconds)'in kaleme aldığı Venom'ın yönetmenliğini Ruben Fleischer (Zombieland, Gangster Squad) üstleniyor. Eddie Brock'u ünlü oyuncu Tom Hardy'nin canlandıracağı filmin başrollerinde Hardy'e Michelle Williams, Riz Ahmed, Scott Haze, Reid Scott ve Jenny Slate eşlik ediyor.

[youtube=https://www.youtube.com/watch?v=xLCn88bfW1o] 


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

Öyle animeler varki en baba film benim diyenden daha baba filmler
MERNEPTAH - 2 ay önce
Film diye gittikleri seye bak : )



Konu yok, hersey bir iki efdkt, derinlik hicbirseg yok. Millet film diye kosuyor. Sunlari izleydcdginize en basitinden anime izleseniz bunların feristahını ...
Periah - 2 ay önce
Nasıl beğendin ya? Venom, kötü adamlardan, motorsiklete binerek kaçıyor. Adam Venom ya Venom. Binalara hop diye tırmanan Venom, motorsikletle kaçıyor. Bir süre sonrada Swat timi gibi bir grub çıkıy...
pastadanadam - 2 ay önce
Doğru düzgün film kalmadı her filmde cgi efektler falan konu yok. Geçenlerde Being There isimli eski bir film izledim bana göre müthişti ama yorumlarda eh işte falan diyen var. Ne "Eh İşte"si şimdi...
profecco - 2 ay önce

profecco
10 Ekim 2018; 19:31:37
Doğru düzgün film kalmadı her filmde cgi efektler falan konu yok. Geçenlerde Being There isimli eski bir film izledim bana göre müthişti ama yorumlarda eh işte falan diyen var. Ne "Eh İşte"si şimdi çıksa Oscar alır o film Oscar en az 5 dalda!



Periah
10 Ekim 2018; 19:47:42
Film diye gittikleri seye bak : )



Konu yok, hersey bir iki efdkt, derinlik hicbirseg yok. Millet film diye kosuyor. Sunlari izleydcdginize en basitinden anime izleseniz bunların feristahını gorursunuz ama animeler cocuk isi bu garip produksiyonlarsa film yersen tabi ...



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 3 yanıtı gör.


dere.beyi
10 Ekim 2018; 19:49:24
herkes ismine para verdi filme değil bence bunu bildikleri için filmle uğraşmamışlar sallayarak çekmişler



Xilaver
10 Ekim 2018; 20:16:25
şahsen ben gittim ve bir acemi gözüyle (senede 3 kez sinema giderim) filmi beğendim diyebilirim sonu çok klişe olmuş böyle bir filme kan yakışırdı açıkçası filme 10/6.8 verebilirim.



crazywinner3
10 Ekim 2018; 20:40:05
Çoğu filme gitmeden önce Dost'un videolarını izlerim ve çoğuna katılırım. Yine şaşırtmadı, film bildiğin kötü. Dost haklı beyler


Bu mesajda bahsedilenler: @dere.beyi


MERNEPTAH
10 Ekim 2018; 20:47:56
quote:

Orijinalden alıntı: Periah

Film diye gittikleri seye bak : )



Konu yok, hersey bir iki efdkt, derinlik hicbirseg yok. Millet film diye kosuyor. Sunlari izleydcdginize en basitinden anime izleseniz bunların feristahını gorursunuz ama animeler cocuk isi bu garip produksiyonlarsa film yersen tabi ...
Öyle animeler varki en baba film benim diyenden daha baba filmler

Buna gelen 2 yanıtı gör.


Kitleler seviyor yeşil odaları napak ....



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



OverClocK1ng
10 Ekim 2018; 21:06:40
Filmi ilk gün izledim. Açıkçası çok beğendim. Eğlence unsuru da epey vardı.
Motosiklet sahneleri biraz daha kısa tutulabilirdi tabi ama yine de filmi çok beğendim yani. Puanım 7.8/10

Buna gelen 1 yanıtı gör.


pastadanadam
10 Ekim 2018; 21:23:26
Nasıl beğendin ya? Venom, kötü adamlardan, motorsiklete binerek kaçıyor. Adam Venom ya Venom. Binalara hop diye tırmanan Venom, motorsikletle kaçıyor. Bir süre sonrada Swat timi gibi bir grub çıkıyor, kaçmıyor, kolayca hiç ediyor. Beğendiysen saygım sonsuz ama bence filmin adı "Tom Hardy ve Bir Takım Olaylar" olmalıymış.


Bu mesajda bahsedilenler: @OverClocK1ng


İlhan.M26
10 Ekim 2018; 22:07:49
quote:

Orijinalden alıntı: Periah

Film diye gittikleri seye bak : )



Konu yok, hersey bir iki efdkt, derinlik hicbirseg yok. Millet film diye kosuyor. Sunlari izleydcdginize en basitinden anime izleseniz bunların feristahını gorursunuz ama animeler cocuk isi bu garip produksiyonlarsa film yersen tabi ...
Bu yorumu nasıl hafızamdan silebilirim?



Pardon kardeşim google a yazıcaktım sana yazmışım



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Periah
10 Ekim 2018; 22:32:10
Demeye çalıştığım bana göre ortalama bir anime bile bu tarz bombos sığ filmler ve bunların evrenlerinden çok daha fazla bir derinlik ve atmosfer sunuyor. Animeler bu kurgulardan çok daha olgun eserler.



Ayrıca dediğiniz gibi animelerin iyi olanları zaten bunlarla kıyas kabul etmeyip en baba filmlerle yarışacak kaliteye sahip durumda.



Benim simdiye kadar kalburustu olarak gordugum tek film kara sovalye onun disinda geri kalanlarin hepsi koca bir saka gibi hissettiriyor. Ve insanlar gercek filmler yerine bu tarz sığ teknoloji demolarina meylediyor. Ustelik bu tarzi seviyorsaniz animelerin ortalama olanlari dahi bunlardan cok daha yuksek kalite vadederken hala bunlara hucum ediyorlar.



En son izledigim Thanos'lu sacmasapan filmden sonra insanlarin film zevki konudunda pek umudum kalmadi dandik bir dizi bolumunden hallice filmlere ve ayni bayat formule tav olan bunca insan varken neden kaliteli birsey yapmaya ugrassinlar ki...



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @MERNEPTAH


Coco.Jambo
10 Ekim 2018; 23:04:19
Hocam hayatımda 2 kere avatar'ı izledim o da anime sayılırsa :) Var mı önerin, dizilerden bıktım artık.

Buna gelen 2 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @MERNEPTAH


a_y_k_u_t
10 Ekim 2018; 23:20:54
Beğendim demeye korktum bu ne hal ya :D Animeciler linç edicek diye animeye de laf edemiyorum. Darısı ülkenin başına valla dh ortamı çok değişti :)



dracula502
10 Ekim 2018; 23:36:52
Spıderman home coming çöpün den binkat daha iyi film di emin olabilirsin



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

_____________________________

Eski kullanıcı adı: Deswaa

Bu mesajda bahsedilenler: @Periah


Periah
10 Ekim 2018; 23:54:43
Hayatında hiç anime izlemediysen ki avatar anime değildir. İlk olarak herkes gibi Death Note aninesiyle başlayacaksın.



Sonra Gantz izlersin önce animesini sonra Gantz O adlı filmini bulup izle zaten Gantz O'yu izleyince simdiye kadar neden bu cocuk filmlerini izliyormusum diye kafani taslara vuracaksın. Bunlar özellikle Gantz baya ilginc ve yetiskinlere yonelik bir anime olarak senin dunyani degistirir izellikle Anime olarak Avatar'ı kabul ediyorsan bu arada Avatar'ı çok severim çok basarili bir istir orasi ayri.



Peki diger arkadasin dedigi cok etkileyici film gibi animelere bir örnek vermemiz gerekirse. O animeleri izledikten donra 3 Gatsu No Lion animesini bul ve uzle ardından buradaki anime seven insanlarin neden animeleri bu kadar iyi gordukletini bir nebze anlayacaksin.



Tabi butun bunlar bittikten sonra zaten artik sende tamamen bir animeci olursun. Benim önerim daha sonra No Game No Life animesine baslaman mukemmel bir seridir bir oturusta 12 bolum ve filmini bitirirsin. Ondan sonra da kaliteli komediler icin One Punch Men ve Aeakawa Under The Brudge'e bak.



Daha da bir suru mukemmel seri var. Seni inanilmaz kiskandim nitekim daha bu guzel eserlerin hicbirini izlememis durumdasin.



900 bolumlul 600 bolumluk devasa animeleri ise onermedim gozun kormasin diye. Ama cocuk isi olarak gorebilecegin bir Naruto bile su film ve bunun ekurulwrinden kat be kat guzeldir...



Baska da birsey demiyorum.

Deswaa sende benim dedigim serileri tek tek izle ardindan birak Spiderman i su izlediklerin arasindan cop olarak gormeyecegin bir tane kalacak mi emin degilim... Sadece Kara Sovalye kalir sanirim geri kalanlara harcadigin zamana aciyacaksin bu kadar da iddialiyim.

Aykut senden de ricam yine dedigim serileri izle ondan sonra da hala animeleri kotu goruyorsan istedigin gibi konus linc etmek gibi bir yanlisa dusmek yerine demek ki ben yanlis dusunuyor musum diyecegim.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Periah -- 10 Ekim 2018; 23:58:10 >

Buna gelen 3 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Coco.Jambo @Deswaa


dracula502
11 Ekim 2018; 0:05:34
Hocam çok uzun yazmışsın işe gidicem müsait olunca okur cvplarım iyi geceler



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

_____________________________

Eski kullanıcı adı: Deswaa

Bu mesajda bahsedilenler: @Periah


Nightmare70