Kullanıcı Adı:
Şifre:

VODAFONE SüperNet FİBERMax (FTTH/GPON) -ANA KONU-
Konuya Özel
semih_izmir
Konu Sahibi

2 Ocak 2016; 18:00:00














Arkadaşlar galiba Vodafone SüperNet FiberMax (FTTH/GPON ) SİSTEMİNİ İLK BEN KULLANICAM :)) BURDAN GEREKLİ BİLGİLERİ BİRBİRİMİZE SAĞLARSAK SEVİNİRİM..

11/02/2016 tarihi itibari ile Vodafone'nun kendi Fiber alt yapısını kullanmaktayım.Tarifem 100 Mbps Limitsiz 240 GB AKN(100 Mbps download/10 Mbps upload).Bu forum sayfası Vodafone'nun Kendi fiber alt yapısı olan Vodafone FiberMax konularını içermektedir ayrıca Vodafone alt yapısını Türk Telekomdan aldığı Vdsl hizmetide vermektedir bunun için 'Vodafone Net FİBERNET/VDSL2 - ANA KONU / KULÜP' sayfasını ziyaret ediniz
..Sorularınızı ve yorumlarınızı buna dikkat ederek yaparsanız beni büyük bir yükten kurtarmış olursunuz ayrıca bilgim dahilinde sorularınızı yanıtlamaya çalışacağım cevap veremiyecek donanımda olduğum konularda donanımlı arkadaşların yardımını bekliyorum sayfamda..











MODEMİN MARKASI VE MODELİ: ALCATEL-LUCENT G-240W-A



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi semih_izmir -- 1 Kasım 2016; 0:02:09 >



Emre A.
2 Ocak 2016; 18:09:40
Bağlandıktan sonra testlerini merakla bekliyorum.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


semih_izmir
Konu Sahibi

2 Ocak 2016; 18:14:23
sağol kardeşim daha katlar arası döşenecek döşendikten sonra senin gibi sinyali bekleriz heralde 1 ay ama verilen bilgiler bana toplam 2-3 hafta içerisinde olacağı idi:)


Bu mesajda bahsedilenler: @Berkay VARANGEL


semih_izmir
Konu Sahibi

2 Ocak 2016; 18:15:25
Beni hüsrana uğratmıyacağından gözüm kapalı eminim nedense:)


Bu mesajda bahsedilenler: @Emre A.


Emre A.
2 Ocak 2016; 18:20:49
Eğer yurtdışı çıkışları kendilerine aitse özellikle ping konusunda çok iyi olacağından eminim.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



melmur
3 Ocak 2016; 1:13:00
Merhaba Bölge neresi? bahçelievlerdeyim aynısı bizim binada döşendi. Uydunetteyim bu kaliteyi verirlerse geçebilirim.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


efem-35
3 Ocak 2016; 3:38:35

quote:

Orijinalden alıntı: melmur

Merhaba Bölge neresi? bahçelievlerdeyim aynısı bizim binada döşendi. Uydunetteyim bu kaliteyi verirlerse geçebilirim.

neresi olacak yeşilyurt bölgesi
türk telekom yıllarca fiber döşemedi vodafone devretmiş o da sokak sokak kazıp fiber döşüyor yeşilyurt bayramyeri semtlerindeki evlere fiber verecek ayrıca bölge bölge parsel yapmışlar basınsitesi güzelyalı süperonline bahçelievler türk telekom yeşilyurt bölgesi ve yakında hatay nokta vodafone fiber olacak ...



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


muratai
3 Ocak 2016; 11:19:45
Vodafone yurtdisi cikislari cok iyi. Kullanan az oldugu icin bombos. Kiskandim sizi.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



efem-35
3 Ocak 2016; 12:25:15

quote:

Orijinalden alıntı: Berkay VARANGEL


Alıntıyı Göster
Bornova?

hocam bornovayi turk telekom fiber dosuyor diye biliyorum ama turk telekoma yatirim yapmiyor habire salliyor ve reklamla idare ediyor...



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



efem-35
3 Ocak 2016; 12:26:50

quote:

Orijinalden alıntı: Berkay VARANGEL

Hem Superonline fiber hem de Vodafone fiber olan apartmanlar olacak mı meraktayım

bolge bolge parselle ayirmislar hatta yasası bile cikmis cep telefon gibi dusunme..



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



efem-35
3 Ocak 2016; 12:28:22

quote:

Orijinalden alıntı: Berkay VARANGEL


Alıntıyı Göster
Bornova'nın yarısında Superonline fiber var hocam Telekomun da VDSL desteklemeyen yeri yok denecek seviyede

o zaman superonline sizin bolgeye fiber doseyecek...



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



ressi1
3 Ocak 2016; 13:06:45
Basladigini duymustum. İyi bir haber. Bir rakip daha cikiyor.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


vodafone fiber altyap kuracak budan sonra ?

Buna gelen 3 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @ressi1


semih_izmir
Konu Sahibi

3 Ocak 2016; 14:10:16
Kobay fare rolünü ben üstlenicem :)))) Max 1 ay içerisinde sinyal verilecek :)

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @0365634b


hayırlı olsun dostum


Bu mesajda bahsedilenler: @semih_izmir


semih_izmir
Konu Sahibi

3 Ocak 2016; 15:23:43
Kendi alt yapısı olmayan bi firma Neden apartmanıma Gpon Ankastre koysun ayrıca 100 mt ilerimde Kendi SAHA DOLABI var .Türk Telekom DÖşemiyorsa o onun sorunu... Yeşilyurt and caddesine gelip görebilirsin :)





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi semih_izmir -- 14 Şubat 2016; 14:20:36 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @efem-35


ressi1
3 Ocak 2016; 17:05:59
Vf devir almış. Bir altyapi dosemiş eğer dediğiniz gibiyse vf bu altyapiyi turk telekoma kiraliycaktir. Adamlar bos yere yatirim yapmaz.

Tt mu yoksa vf mu isletecek zamanla gorunür hocam.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @efem-35


Hanedan35
3 Ocak 2016; 21:34:01
yeşilyurt ordu cad fidan kahvesine dogru giden yolda malesef suan fiber için kazı yok ama sevgi yolu parkın bitimi olan caddede var acaba bu ordu cad olan kısıma ne zaman calısma yaparlar

Buna gelen 2 yanıtı gör.


semih_izmir
Konu Sahibi

3 Ocak 2016; 21:38:55
Sevgi yolunda Doğalgaz bile yok bırak fiber interneti :))) 2-3 sene sonra Doğalgaz gelicekmiş sevgi yoluna ordaki arkadaşım halen evinde Klima yakıyor :)

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Hanedan35


melmur
3 Ocak 2016; 22:10:03
quote:

Orijinalden alıntı: efem-35


Alıntıyı Göster
neresi olacak yeşilyurt bölgesi
türk telekom yıllarca fiber döşemedi vodafone devretmiş o da sokak sokak kazıp fiber döşüyor yeşilyurt bayramyeri semtlerindeki evlere fiber verecek ayrıca bölge bölge parsel yapmışlar basınsitesi güzelyalı süperonline bahçelievler türk telekom yeşilyurt bölgesi ve yakında hatay nokta vodafone fiber olacak ...

Bızım burada hem ttnet fıber kutusu var bına ıcınde ( fthh olandan ) hem de vodafone geldı sımdı. TTneti kim kullanıyor dersenız orta yas ustu teefon hattından dolayı kullanıyor. Egerki saydıgınız bolgelere gelıyorsa ızmır adına cok ıyı bır altyapı gelısımı demek. Izmır ınternette cag atlar.



VODAFONE SüperNet FİBERMax (FTTH/GPON) -ANA KONU-