Kullanıcı Adı:
Şifre:

Volvo S60 la kaza
Poyais
Konu Sahibi

5 Aralık 2018; 18:53:35
Bugün üzücüdür ama ilk kazamızı yaptık. Kırmızı ışıkta beklerken yandan sert bir şekilde çarptı arkadaş. Durum bu şekilde.




Edit: Araç servise teslim edildi hasar tam belli olduğunda burda da paylaşırım ücretine kadar. Görünene bakilirsa tampon ve tampon ici degisecek. Farda ufak bir catlak var onun akibeti henuz belli degil.
Kasko sirketi ikame arac olarak once saka gibi benzinli clio onerdi. Arac birde 10 gun bende kalacak. Bir kac ufak telefon ve azarlama sonucu sanirsam bos paket bir passat verdiler onunla ilgili on gunluk izlenimlerimi de musait olursam yazarim


Edit 2 Aracin bagaj kapaginda hafif ezilme vardi o duzeltildi boya ya ihtiyac duyulmadi masrafi henuz belli degil.




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Poyais -- 10 Aralık 2018; 21:39:39 >


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

apaçi itemi

(Görsel)
Kasık biti - 13 gün önce
Sağolasın. Yok Allaha şükür maddi zarar dışında kimseye bir şey olmadı da ben bu sürücüyüm diye gezenleri bir türlü anlamaz oldum. Kırmızıda duruyorum hatta bi yirmi otuz saniye de geçti yani insan...
Poyais - 13 gün önce
Volvo görevini yapmışlık bir durum pek yok ortada, zira hasar sadece kaporta hasarı, arkadan vuran araç da neredeyse her zaman daha fazla hasar alır zaten. Yani S60 yerine başka bir getz olsaydı, a...
nacker - 13 gün önce
Geçmiş olsun... Getz, Volvo'ya çarpılmış:)
mathematician_01 - 13 gün önce
Sizi anlıyorum. Çünkü bana da ışıkta durduğum esnada beton mikseri arkadan çarpmıştı. Tam trafik polisinin önünde çarptı. Akşam trafiği baya yoğun araç vardı ve beton mikseri bunların içinde 80 ile...
etusch - 13 gün önce
Öyle deme +10bg katıyo bu arabaya.
ozeba - 13 gün önce
Geçmiş olsun.

Malesef ortalık zombi gibi ne yaptığını bilmeden akıl almaz mallıklar yapanlarla dolu. Pek çok şeyi niye yaptıklarını bilmeden yapıyorlar.
etusch - 13 gün önce
Ya öyle sacma vurmus ki keske dumduz vursaydi dedim icimden. Arabada bu zamana kadar en ufak kaza bile olmadi sen tertemiz bakiyorsun andavalin biri ise yetisicem diye dumduz yolda manevrali sana v...
Poyais - 13 gün önce
Ya bişi sorucam da sen kimsin ya? Sana mı sorucam konu açıp açmayacağımı inşallah çıkarsın karşımada vururum tövbe ya! Hatta dur şöyle yapalım bak sağ köşeye vurdular sola da gel sen vur.

Beğen...
Poyais - 12 gün önce

BekirARSLAN
5 Aralık 2018; 18:57:39
Volvo bir kez daha sağlamlığını göstermiş...

Geçmiş olsun kardeşim, inşallah yaralı falan yoktur geri kalanı hallolur.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


murat8361
5 Aralık 2018; 19:00:20
Geçmiş olsun



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


mathematician_01
5 Aralık 2018; 19:00:40
Geçmiş olsun... Getz, Volvo'ya çarpılmış:)



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Poyais
Konu Sahibi

5 Aralık 2018; 19:02:05
Sağolasın. Yok Allaha şükür maddi zarar dışında kimseye bir şey olmadı da ben bu sürücüyüm diye gezenleri bir türlü anlamaz oldum. Kırmızıda duruyorum hatta bi yirmi otuz saniye de geçti yani insan önünde ki arabayı bu mesafeden görüp nasıl duramaz inan anlam veremiyorum.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @BekirARSLAN


Poyais
Konu Sahibi

5 Aralık 2018; 19:02:39
Teşekkür ederim.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @murat8361


DARBE
5 Aralık 2018; 19:03:31
Geçmiş olsun.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Kasık biti
5 Aralık 2018; 19:05:05


Poyais
Konu Sahibi

5 Aralık 2018; 19:09:09
Sormayın hocam birde bir dakika ilerde memur olarak çalışıyor kendisi Nereye yetişiyor onu da anlamiş değilim.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Poyais
Konu Sahibi

5 Aralık 2018; 19:09:41
Teşekkür ederim.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @DARBE


willyyyyy
5 Aralık 2018; 19:19:03
geçmiş olsun



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Poyais
Konu Sahibi

5 Aralık 2018; 19:26:49
Teşekkür ederim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @willyyyyy


ozeba
5 Aralık 2018; 19:27:10
Öyle deme +10bg katıyo bu arabaya.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Kasık biti


nacker
5 Aralık 2018; 19:33:52
Volvo görevini yapmışlık bir durum pek yok ortada, zira hasar sadece kaporta hasarı, arkadan vuran araç da neredeyse her zaman daha fazla hasar alır zaten. Yani S60 yerine başka bir getz olsaydı, arkadaki fren yaparak vuracağı için manzara aşağı yukarı aynı olurdu.
Kaporta hasarına bakıp araç güvenliği tartışmak hata olur.
Edit: Bu durum volvo'nun piyasadaki en güvenli araçları yaptığı gerçeğini değiştirmiyor tabii.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nacker -- 5 Aralık 2018; 21:35:44 >

Buna gelen 5 yanıtı gör.


etusch
5 Aralık 2018; 19:36:46
Geçmiş olsun.

Malesef ortalık zombi gibi ne yaptığını bilmeden akıl almaz mallıklar yapanlarla dolu. Pek çok şeyi niye yaptıklarını bilmeden yapıyorlar.

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Poyais


Poyais
Konu Sahibi

5 Aralık 2018; 19:40:41
Yok zaten güvenli olduğunu ifade etmek yadaa ooo Volvo dokturdu gene demek icin yazmadim. Onun son anda ki manevra yapisi bile benim icin daha fazla hasar kaydina neden oldu diyebilirim. Volvo nun guvenligi konusunda zaten suphem yok bu yüzden bu tur kazalarla kendimi avutmuyorum .



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @nacker


Ayrton_SENNA
5 Aralık 2018; 19:40:41
Düz yolda gitmeyi bilmeyene acımayın, değer kaybı davası açın hocam. Benzer kazayı 3 sene önce s60'ımla ben de yaşamıştım. Tampon kurtarılır zımparalanıp boyanır, bagaj kapağı lokal işlem, egzos ucu düzeltilir. Geçmiş olsun.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ayrton_SENNA -- 5 Aralık 2018; 19:41:26 >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


Poyais
Konu Sahibi

5 Aralık 2018; 19:42:54
Ya öyle sacma vurmus ki keske dumduz vursaydi dedim icimden. Arabada bu zamana kadar en ufak kaza bile olmadi sen tertemiz bakiyorsun andavalin biri ise yetisicem diye dumduz yolda manevrali sana vuruyor. Gercekten anlamis degilim. Napiyorsun diyorsun abi ben istermiydim arabamin haline bak diyor e kardesim cok mu zor onunde ki arabayi gormek.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Ayrton_SENNA


Poyais
Konu Sahibi

5 Aralık 2018; 19:45:11
Haklısınız olanda iste arabasina titizlikle bakan seven insana oluyor. Gercekten yolu gorseniz neden bu kadar sitemli oldugumu daha da iyi anlarsiniz



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @etusch


ugurr10
5 Aralık 2018; 19:46:13
Geçmiş olsun, kavga da volvo nun gömleğinin düğmesi düşmüş.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Volvo S60 la kaza