Kullanıcı Adı:
Şifre:

WARMHAUS ENERWAplus-ErP 24/31 ( 1/10 Modülasyon)
disintegration
Konu Sahibi

25 Aralık 2016; 16:18:55
warmhaus'un 4 model premix yoğ kombisi vardır

priwa
priwaplus
enerwa
enerwaplus

4 modelinde teknik altyapısı aynıdır aynı ana eşanjör,aynı kullanım suyu eşanjörü,aynı kasa,aynı elektronik kart,aynı hidroblok grubu,aynı fana...vb sahiptir sadece 2 özellik dışında lcd display ekran ve sirkülasyon pompası

priwa: klasik sirkülasyon pompası + küçük lcd display ekran
priwa plus: klasik sirkülasyon pompası + akıllı dijital ekran (büyük lcd ekran)

enerwa: modülasyonlu sirkülasyon pompası + küçük lcd display ekran
enerwa plus: modülasyonlu sirkülasyon pompası + akıllı dijital ekran (büyük lcd ekran)






WARMHAUS EnerwaPlus-ErP 24/31

* 24kW ısıtma & 31kW Kullanım suyu Devresi
** 3 Farklı kapasite seçeneği 24/31 & 28/35 & 32/40
*** izolasyonlu gövde ile tam sessiz çalışma özelliği
**** 1:10 MODÜLASYON (3.6kW Minimum Isıl Güç)
***** Modülasyonlu Sirkülasyon Pompası (Yüksek verimli & Güçlü Pompa)
****** Güneş Enerjisi Sistemleri ile entegre özelliği
******* Geniş LCD Ekranda kalorifer & kullanım suyu,Tesisat Basıncını aynı anda görebilme özelliği
******** Kullanım suyunda eco/comfort özelliği (Ön ısıtma)
********* 3 Farklı Modülasyonlu oda termostatı ve Dış hava sensör Desteği

********** Self Adaptif Sistemi (bir modülatöre sahip elektronik gaz valfi doğru alev sinyalini kullanarak doğru hava/gaz oranını (λ lamda kontrolünü) sağlar)
***********(SCOT)Gaz Adaptif Sistemi:Sistem sürekli İyonizasyon sinyali ve adaptif gaz valfiyle,fan ile eş zamanlı kontrol sağlar



50c - 30c işletmede minimum ısıl güç: 3.6kW............>modülasyon aralığı %14.4 - %100

http://warmhaus.com.tr/...rwa-plus_9823356381.pdf



WARMHAUS MODÜLASYONLU ODA TERMOSTATLARI

WT-O7

http://warmhaus.com.tr/...rmostati_9878952927.pdf

WT-08

http://warmhaus.com.tr/...kilavuzu_5667862549.pdf

WT-RF03

http://warmhaus.com.tr/...rmostati_6124925922.pdf













< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi disintegration -- 26 Nisan 2018; 18:22:43 >



Dilaver AYDIN
25 Aralık 2016; 16:42:38
Sanırım bu modeli alacağım, ya da bunun yerine gb062 mi önerirsiniz?



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dilaver AYDIN -- 25 Aralık 2016; 17:25:23 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


disintegration
Konu Sahibi

25 Aralık 2016; 20:55:42
Katalogu inceledim ortalamanın üstünde çok donanımlı bir kombi ama marka yeni, teknik destek nasıl bilinmiyor emeklemeye başlayan yerli bir kombi markası



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Dilaver AYDIN


Dilaver AYDIN
25 Aralık 2016; 22:03:30
Ben gönüllü kobay olayım o zaman ustam. Oda termostatini falan da beğendim, yarın aldırıyor um kombiyi oda termostat ile birlikte



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


disintegration
Konu Sahibi

25 Aralık 2016; 22:07:13
sadece kombiye ne kadar fiyat aldınız?


Bu mesajda bahsedilenler: @Dilaver AYDIN


Dilaver AYDIN
25 Aralık 2016; 22:33:12
2600 dediler ama henüz pazarlik etmedik



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


disintegration
Konu Sahibi

26 Aralık 2016; 11:25:16
Hayırlı olsun
100-200 indirim olur diye düşünüyorum aslında internette satılsa fiyatını katşılaştırabiliriz

Yalnız bu modeli çok beğendim enerwaPLUS

Adamlar tabiri caizse süper kombi yapmışlar



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Dilaver AYDIN


disintegration
Konu Sahibi

26 Aralık 2016; 18:10:59


Tulpara
27 Aralık 2016; 14:28:35
Hocam dediğiniz gibi bu kombi bayağı iyiymiş , kablosuz modulasyonlu oda termostatı da var.
Özellikleri de iddialı.

Alana hayırlı olsun.

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @disintegration


disintegration
Konu Sahibi

27 Aralık 2016; 17:29:05
kombinin özellikleri gerçekte güzel son dönemde gördüğüm en güzel kombi

bu cihazda hafif bi italyan havası sezdim minimum ısıl gücü 3kW civarında ayrıca modülasyonlu oda termostatlarının resimleri immergas ve ferroliye benziyor


Bu mesajda bahsedilenler: @Tulpara


disintegration
Konu Sahibi

28 Aralık 2016; 12:28:25
enerwa plus'un modülasyonlu oda termostatları var bir tanesi immergas mini crd,diğerleri ferroli romeo modülasyonlu oda termostatlarına (kablolu ve kablosuz) benziyor

zaten kombinin minimum ısıl gücü 3.6kW bence bu kombinin anakartı italyan olabilir immergas ın da minimum ısıl gücü benzer

tercihin on-off oda termostatı da olabilir kablolu veya kablosuz
siemens rev 24,honeywell cm707 (kablolu)
siemens rev 24rf,honeywell cmt727 (kablosuz

resimde en soldaki immergas mini crd ortadaki kablolu ferroli romeo,soldaki kablosuz ferroli romeo modülasyonlu oda termostatı olabilir







< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi disintegration -- 28 Aralık 2016; 14:39:20 >


Bu mesajda bahsedilenler: @CooLStyLe


Dilaver AYDIN
28 Aralık 2016; 14:28:40
Kablosuz oda termostati ile birlikte şuan montajı yapılıyor, dış cephe sensorune ihtiyaç duymadım. Gittiğim de resimlerini çeker ilk izlenimlerim ile birlikte paylaşırım.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


disintegration
Konu Sahibi

28 Aralık 2016; 15:37:12
Resimler ve değerlendirme bekliyoruz
Hatta kombinin iç resimleri de olursa harika olur



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Dilaver AYDIN


disintegration
Konu Sahibi

28 Aralık 2016; 19:29:20
A.selam bu model daha güzel lcd ekranı daha büyük



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @coco1912


Dilaver AYDIN
28 Aralık 2016; 23:24:02
Kombinin iç resimlerini dükkanda çekebilirim, özellikle bu şekilde sergilememizi istediler demişti satıcı. Yalnız ben farklı bir ilçedeyim ama gittiğimde ilk işim bu olacak. Fikirleriniz için tekrar teşekkürler.



disintegration
Konu Sahibi

29 Aralık 2016; 10:33:10
http://www.immergas.com...-aksesuarlari/mini-crd/

daha önce belirttiğim gibi
immergas mini crd oda termostatı warmhaus rc07 ile aynı oda termostatıdır

ferroli romeo modülasyonlu oda termostatı kablolu/kablosuz ise warmhaus rc08 ve rfrc03 ile aynıdır

oda termostatlarını görünce yabancılık çekmedim hemen hatırladım

http://www.ferroli.com....ail/romeo-rf/1/173.aspx







Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @CooLStyLe, @Dilaver AYDIN


disintegration
Konu Sahibi

30 Aralık 2016; 21:58:12
Bu kombi hakkında ne düşünüyorsun @isnuerog
Genelde yeni kombiler hakkında güzel mesajlar yazardın



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @isnuerog


isnuerog
30 Aralık 2016; 23:41:09
Bende katalogu inceledim..



Guc araligi cok guzel..1:10



Frekans kontrollu pompa guzel bir eklenti olmus.

31 kw sicak su esanjoru neredeyse gb062 ile kafa tutuyor..

Surekli hazirda sicak su ozelligi var. Ama tuketiciler kullanirlarmi bilmiyorun..malum bosch ve buderusta cogu kullanici kapali konumda tutuyorlar zannimca.



Her ne kadar ana esanjor yapisi klasik olsada genis sarmalli oldugunu soylemisler..genis sarmalli olusu bence daha iyi yogusum saglatabilir..anakart termoregulasyon destekliyor, donanim olarak kablosuz modulasyonlu oda termostadi cok iyi..



Kombi ekrani sade ve guzel yapilmis..ekran bence fonsiyonel duruyor.



Dediginiz gibi termostatlar ferroliye benziyor..



Uretim yeri Bursa Nilufer.

Tescil hakki sanirim ferroli ve immergas gibi.

Yerli ama italyan melezi bir kombi gibi.



Eger servis aglarini ve musteri memnuniyetine onem gosterirlerse bence satis yaparlar..zaten bir arkadasimiz almis hayirli olsun..umarim sorunsuz kullanir..piyasanin yeni markalara yeni cihazlara ihtiyaci var..yeni derken sadece kaportasi degisen cihazlar degil enerjiyi daha verimli kullanan cihazlar uretebilirlermi bilinmez..son zamanlarda cift yogusma teknolojisi diye duyumlar aliyorum..asli astari varmidir bilmiyorum..her yol tek bir hedefe cikiyor, yalitim ve uygun petek metrajina.






< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @disintegration


disintegration
Konu Sahibi

31 Aralık 2016; 10:20:26
ben cihazda kusur bulabilmek için bayağı uğraştım ama bence çok iyi bir kombi yaptılar daha öncesini görmedim
daha önce gördüklerimizde mutlaka bir eksiklik oluyordu ya modülasyon aralığı çok çok geniş oluyordu ama kullanım suyu gücü bu kadar yüksek olmuyordu veya pompası klasik oluyordu
eşanjörü gayet kaliteli paslanmaz çelik eşanjör yeni nesil silikon kaplı alüminyum koymamışlar arçelik,altus premixlerde olduğu gibi gerçi silikon alüminyumlar da korozyona karşı dayanıklıdır ama tabii çelik eşanjör bir tık üsttedir mesela baymak duo tec ve baymak novadens ler de hem çelik eşanjör hem cold burner door teknolojili yanma grubu var bence çelik eşanjörlerde cold burner önemli
bu kombide italyan havası seziyorum anakartı muhtemelen italyan olabilir minimum ısıl gücü 3.6kW genellikle immergas victrix serilerinde aynı minimum ısıl güç var
üstelik iyi bildiğimiz immergas ve ferroli modülasyonlu oda termostatlarını da eklemişler modülasyonlu oda termostatının kablosuzunu bile düşünmüşler yani o kadar ayrıntı var
ailemde ferroli econcept var ve ferroli romeo modülasyonlu oda termostatı kullanılıyor gerçekten güzel bir oda termostatı hassasiyeti düşük,lcd ekranı büyük günlük ve haftalık program yapılıyor,ayrıca kullanım suyu ve kazan sıcaklığı oda termostatından değiştirilebiliyor modülasyonlu güzel bir alet bildiğim bir oda termostatı

en önemlisi de artık modülasyonlu yeni nesil az elektrik harcayan pompa koymuşlar harika
tesisatın büyüklüğüne göre pompa modülasyon yapacak




Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @isnuerog


isnuerog
31 Aralık 2016; 15:01:32
Cold burner door evet guzel bir muhendislik, kendi kombimin novadens extra nin bu sene ana esanjor bakimini yapmistim,.CBD inceleme firsatim oldu..dusunce guzel fakat ozellikle kombi daire icerisindeyse cok aman aman gerekli bir ozellik olmuyor gibi..kombi disarda bile olsa CBD sagladigi avantaj yanma odasindaki isinin disariya kacmamasini saglamak. Isi disari kacsa bile nihayetinde esanjorun bulundugu ana odanin icerisine kacacak, fan ise kacan isiyi aspire edip tekrar gaz karisimi ile yanma odasina gonderecek,,bu dongu surekli devam edecek..o yuzden CBD nin buyuk bir avantaji yok gibi..zaten ana esanjorun karsi duvarinda ise seramik elyaf bulunuyor..



Inceledigimiz kombide CBD yok ama muhakkak icerisinde seramik elyaf ile izole edilmistir..edilmemis olsa zaten cok buyuk sikinti olur.



Fiyat konusunda yerli uretim olmasi nedeniyle ucuz olmasini beklerdim..altus premix internette 1600 bandinda..bu ise 1800 lerde olnasi gerekir..tabi maliyet kar marji gibi seyler yuzunden uretici bu konuda nasil bir yonetim sergiler bilemiyorum..kombinin inteenet satis fiyatlarini takip edecegim.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @disintegration


WARMHAUS ENERWAplus-ErP 24/31 ( 1/10 Modülasyon)