Kullanıcı Adı:
Şifre:

Xbox'a fiyatlar ile ilgili mailler atıyoruz.CİMER'e Şikayet ediyoruz.
maşık
Konu Sahibi

8 Ekim 2018; 21:29:52
Microsoft Türkiye ve Sony Türkiyeyi Cimere şikayet ediyoruz.Kur dalgalanmalarını bahane ederek fırsatçılık yaptıkları için.



https://twitter.com/mor...tus/1050130202003673090

#FiyatlarıProtestoEdiyoruz

@XboxP3 @majornelson @Xbox etiketliyoruz

Ps4 içinse

Twitter'da #BoycottPSNTurkey ve #PSNTurkiyeyiBoykotEt hashtagleri ile TT çalışması yapıyoruz. Atacağınız tweetlere bu hashtagleri ve @AskPS_UK @PlayStationEU @PlayStationTR hesaplarını eklemeyi unutmayın.


https://twitter.com/boy...tus/1049378341860663297

Evet arkadaşlar Twitter üzerinden devam ediyoruz durmak yok




Hepimizin malumu yüksek fiyatlar yüzünden oyun oynayamayacak hale geldik.Pek Çok kişi konsolunu satıyor.Sıfırını almak neredeyse imkansız hale geldi.Tepkimizi göstermeliyiz.Biz de yerel fiyatlar istiyoruz Arjantin Gold üyelik 24 dolar iken bizde 60 dolardan fazla olacak 15 ekimden sonra.440 liraya kimse gold almaz.Bu resmen Xbox için yolun sonu.Sesimizi çıkartalım tepkimizi gösterelim.


Ps4/Nintendo/Pc hangi plartformda olursak olalım birbirimize yardımcı olmalıyız.Hepinizin desteklerini bekliyoruz.



egeym forumdaşımız yazısını da ekledik istediğinizi atabilirsiniz

Tho whom it may concern,

Following is the wish of the Turkish XBOX community:
Recently the Turkish Lira has undergone dramatic devaluation and as a natural consequence, prices of XBOX online products have increased and this makes some products inaccessible for a large number of Turkish XBOX players. This makes the platform harder to use for us every day. Only one year ago, the prices of most triple-A games were around 200 liras but today they are around 400 liras which for most of us is too expensive. By putting measures of regional restrictions and implementing constant exchange rates, this problem can be solved. This can be done, as shown by the Argentine implementation.


Yours faithfully,
Turkish XBOX Community



philsp@microsoft.com Phil Spencerin Mail Adresi

Major@Xbox.com Major Nelson

Email Satya Nadella (CEO) on satyan@microsoft.com

Mesajımızı iletebileceğimiz adresler
https://twitter.com/majornelson
https://www.facebook.com/majornelson/

https://twitter.com/XboxP3

Twitter adresi verilenler yetkili kişiler.

ukprteam@microsoft.com Birleşik krallık Halkla İlişkiler email adresi

rrt@we-worldwide.com Microsoft medya ilişkileri Mail adresi




Ps4 protesto konusu


https://forum.donanimha...-guncellendi--135304674









ı



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maşık -- 14 Ekim 2018; 9:43:53 >


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

Xbox kullanan kullanmayan destek veren herkese teşekkürler.
x3x - 8 gün önce
ps fanboyuyum ama devir birlik olma devridir mail gönderildi

(Görsel)
splinterfalcon4798 - 8 gün önce
Xbox oyuncuları olarak sayımız az o yüzden özellikle Ps kullancılarının kendi plartformları için gösterdikleri özveriyi bizim için de yapmalarını rica ediyoruz.

Aslında bizim için değil hepimiz ...
maşık - 8 gün önce
niye xboxcular nigga oldu ?
BlackLead - 8 gün önce
Rica ederim

Hayatta rakıdan sonra en çok xbox'tan keyif alıyorum, umarım birşeyler düzelir.
x3x - 8 gün önce
Kardeşim hiç alakası yok ben dahil binlerce kişi gerçekten bir bütün olup bir vücut olup başaracağız düşüncesiyle destek oluyor.
lubuoguz - 8 gün önce
Daha çok eş dosta ulaşıp onlarıda seferber edip mail attırmalıyız.
ali vardar - 8 gün önce
Metni ben yazdım, istediğiniz yere gönderebilirsiniz.
x3x - 8 gün önce
Dear Author,

First of all, this message is the common idea of the Xbox players in Turkey. Turkish lira has lost its value dramatically in past few months. Naturally, Xbox games' prices goes u...
x3x - 8 gün önce

boye585858
8 Ekim 2018; 21:54:41
Kesinlikle katılıyorum.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



BeyazBüyü
8 Ekim 2018; 22:04:54
Konu hakkında ingilizce bir metin hazırlanırsa eğer, bence en yetkili kişi olarak Major Nelson'a özel mesaj olarak gönderilebilir!

https://twitter.com/majornelson



Buna gelen 1 yanıtı gör.


maşık
Konu Sahibi

9 Ekim 2018; 0:12:43
Pscilerin yazdığını tam okumadım ama onun Xbox olarak değiştirebiliriz herhalde


Bu mesajda bahsedilenler: @BeyazBüyü


makusla06
9 Ekim 2018; 9:43:57
Arkadaşlar birileri metini yazsın gönderelim olmaz mı?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



mbaydogan
9 Ekim 2018; 9:48:14
+1



dexter342
9 Ekim 2018; 10:30:31
+1



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



aschil
9 Ekim 2018; 10:45:47
Metin hazırlayın spamlayalım.



fatih keren
9 Ekim 2018; 11:30:03
İngilizceyi iyi biri yardımcı olursa birçok kişi destekler.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



x3x
9 Ekim 2018; 14:58:14
Dear Author,

First of all, this message is the common idea of the Xbox players in Turkey. Turkish lira has lost its value dramatically in past few months. Naturally, Xbox games' prices goes up (gamepass and gold prices too). In Turkey, minimum wage is 1.603 TL, newest popular games like Fifa19’s new price is 470 TL. This price is huge for Turkish Xbox players. We do not say that you should loose money/profit in Turkey but at least, you can do regional price determination. What’s more, you can easily prevent to buy games/other services from other countries, for instance forbidden other countries credit cards, forbidden Turksih lira gift cards ext.

We know that this can be possible if you want, for example this has been done in Argantine Xbox store. We loyal Xbox players since Xbox360, and also we do not want to change our gaming platform because of expensive games/services prices.

I hope you can do something to solve this serious problem.

Best regards.

Turkish Xbox Communty



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi x3x -- 9 Ekim 2018; 15:4:22 >



x3x
9 Ekim 2018; 15:00:46
Metni ben yazdım, istediğiniz yere gönderebilirsiniz.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


maşık
Konu Sahibi

9 Ekim 2018; 15:02:41
quote:

Orijinalden alıntı: x3x

Metni ben yazdım, istediğiniz yere gönderebilirsiniz.
Teşekkür ediyoruz hocam

Buna gelen 1 yanıtı gör.


x3x
9 Ekim 2018; 15:05:21
Rica ederim

Hayatta rakıdan sonra en çok xbox'tan keyif alıyorum, umarım birşeyler düzelir.


Bu mesajda bahsedilenler: @maşık


Drxl
9 Ekim 2018; 15:25:04
Sizin işiniz daha zor allah kolaylık versin.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


fiftypercent
9 Ekim 2018; 15:26:53
Ps4 konusunda xbox bölümünden arkadaşları görüyordum bize destek oldular bende size destek olmaya geldim :) Yolladım bende iki tarafınkide güzel sonuçlanır inşallah ..



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fiftypercent -- 9 Ekim 2018; 15:28:14 >

_____________________________

Eski kullanıcı adı: ACtemh
Buna gelen 1 yanıtı gör.


fatih keren
9 Ekim 2018; 15:28:07
Eyvallah koçum



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Drxl


Drxl
9 Ekim 2018; 15:29:15
Allah sana da kolaylık versin. Yaşamın zor olsa gerek.

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @fatih keren


asko56
9 Ekim 2018; 15:29:44
email gönderilmiştir


Bu mesajda bahsedilenler: @maşık


maşık
Konu Sahibi

9 Ekim 2018; 15:30:05
Sağolun hocam bu işi Ps Xbox ayrımı yapmamak lazım ortak bir tepki olmuştuğunu tüm Türkiye oyunculyarının reaksiyon vermeye başladıklarını görmeleri için büyük firmalara iyi bir işaret olacaktır.


Bu mesajda bahsedilenler: @fiftypercent


kemalbey12
9 Ekim 2018; 15:34:45
Bir ps 4 sahibi olarak 3 mail hesabından da attım iki tarafta çözüme kavuşur inşallah



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Xbox'a fiyatlar ile ilgili mailler atıyoruz.CİMER'e Şikayet ediyoruz.