Kullanıcı Adı:
Şifre:

Xiaomi IP Kamera Genel Konu ve Kullanıcıları  (2. sayfa)
Konuya Özel
quarisma2005
25 Temmuz 2017; 14:30:29

quote:

Orijinalden alıntı: dronebey

Merhaba,
Dahili bataryaya sahip değildir.Prize bağlı olarak çalıştırmak gerekiyor. Ancak kullanacağınız ortam buna müsait değilse arkasına powerbank bağlayarak çalıştırabilirsiniz. Powerbank ile çalışabilmektedir.

Hocam peki xiaominin şu meşhur 10000 lik powerbanki ile tahmini olarak ne kadar gider?
2 tane alıp sürekli yedekte bulundurmak gerekiyor bu şekilde yine ek maliyet oluşacak.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


dronebey
Konu Sahibi

25 Temmuz 2017; 15:17:38
Yanlış hatırlamıyorsam 0.3a enerji harcıyordu. yaklaşık olarak 10.000mah lık bir powerbank ile yaklaşık 1gün civarı kayıt yapabilirsiniz.


Bu mesajda bahsedilenler: @quarisma2005


Forumaz
30 Temmuz 2017; 0:49:03

quote:

Orijinalden alıntı: monodoks


Alıntıyı Göster
Xiaofang kamera ilk kurulumda çalışır gibi oldu sonra sadece çinde kullanılabilir hatası verdi.

Mi home uygulamasında mainland china seçili olmasına rağmen...
firmware 3.0.3.56 sizin nedir?

Xiaofang hala çalışıyor mu?

Hem account hem de uygulamada mainland china seçmeme rağmen monodoks ile Aynı sorunu yaşıyorum çözüm var mıdır



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


ademyildiz07
1 Ağustos 2017; 22:36:47

quote:

Orijinalden alıntı: Forumaz


Alıntıyı Göster
Hem account hem de uygulamada mainland china seçmeme rağmen monodoks ile Aynı sorunu yaşıyorum çözüm var mıdır

bende aynı sorunu yaşıyorum. çözümünü bilen yok mu?

Buna gelen 1 yanıtı gör.


recooz
23 Ağustos 2017; 20:05:42
Var mı bu sorunu çözebilen

https://img.donanimhaber.com/upfiles/315654/c1583731-e604-471c-af2a-3bf0591b0452



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



recooz
24 Ağustos 2017; 11:49:46
Bu sorunun çözümünde var mı yeni bir gelişme



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @ademyildiz07


sbr
8 Eylül 2017; 10:04:48
bende aynı sorunu yaşıyorum.nasıl çözeriz? çözümünü bilen yok mu? çöpe mi atacagız kamerayı?



teksin3
10 Ekim 2017; 11:37:57
Merhaba

çok rica ediyorum biri cvp versin

sorun sadece Xiaomi XiaoFang IP Camera damı yaşanıyor, xiaomi mijia smart 1080p olan modelde veya dafang olan modelde de aynı sorun varmı?



teksin3
10 Ekim 2017; 11:39:06
birde türkiyedeki bazı alışveriş sitelerinde global versiyon yazıyor. yabancı sitelerde bu ifade yoksa almamak mı gerekiyor?



help21
13 Ekim 2017; 22:36:04
Ürünü aldım ama herşey sorunsuz ama şu hareket uyarısında keyfine göre uyarı yolluyor o çok kötü düzenli bir uyarı yok herşeyi güncelledim vs ama yok olmuyor başka bir ayarı vs var mı yoksa cihaz mı sorun lu



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



dronebey
Konu Sahibi

18 Ekim 2017; 8:52:55
Xiaomi mijia Smart 720P WiFi IP Camera Pan-tilt Version indirime girmiş tercih edilebilir bir kameradır.

25.99 Usd fiyatı aşağı yukarı doğru hareket edebilmektedir.


https://m.gearbest.com/...3879.html?lkid=11611841

indirim kodu: TRGBTR020




Buna gelen 2 yanıtı gör.


recooz
18 Ekim 2017; 10:09:41
global versiyon değilse almayın. mainland china uyarısı alıyorsunuz ve hiç bir şekilde türkiyede kullanamıyorsunuz.

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @dronebey


dronebey
Konu Sahibi

18 Ekim 2017; 10:50:49
hali hazır da evde 3 adet kullanıyorum global versiyon değiller ve hiç bir sıkıntı yaşamadım. hatta 1 tanesi ilk versiyonu 2015 ağustos ayından beri aktif olarak kullanıyorum.

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @recooz


recooz
18 Ekim 2017; 12:07:08
bende banggood tan aldım xiaomi mijia 1080p cube olanlardan 'not use out of mainland china' uyarısı veriyor ve hiçbir şekilde mi home uygulaması ile kontrol edilemiyor. ancak kendi kendine sd karta kayıt ediyor.

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @dronebey


dronebey
Konu Sahibi

18 Ekim 2017; 16:21:33
Cube kameralarda bu problem ile karşılaşıldı. Özellikle mac adresi 34 ile başlayan cihazlar Çin dışında çalışma problemi yaşıyor.

Cihazınızı kontrol eder misiniz mac adresi 34 ile mi başlıyor.

Ben 2015 yılından beri çıkan tüm ip kameralara sahibim neredeyse Çin dışında çalışmaz hatasıyla hiç karşılaşmadım.

Özellikle bu konu da incelemesini yaptığım ürünü şiddetle tavsiye ederim oldukça memnunum.



Bu mesajda bahsedilenler: @recooz


recooz
18 Ekim 2017; 16:43:15
Evet bendeki 34 ile başlıyor



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



-Pardus-
20 Ekim 2017; 23:37:17
2 telefonda ayrı ayrı izliyebiliyormuyuz eşimde izlemek istiyor bende programı her iki telefona yüklersek ayrı zamanlar iki teldende baglantı saglanabilirmi aynı zamanda 720p il 1080p arasında bariz fark varmı 720p olanı türkiyede mevcut diğeri zor bulunuyor yoksa 720p olanını alıcam teşekkürler



m@xman
24 Ekim 2017; 17:16:02
İnternet download 12mb upload hızımız max 1mb civarında dışardayken canlı izlemek için yeterli olur mu??

Buna gelen 1 yanıtı gör.


dronebey
Konu Sahibi

24 Ekim 2017; 20:37:44
sorunsuz kullanabilirsiniz. ben de benzer bir hiz ile sorunsuz kullaniyorum. 1080p olan video da tanittigim kamerayi almanizi tavsiye ederim gercekten cok kaliteli goruntusu



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @m@xman


m@xman
25 Ekim 2017; 10:19:15
gearbest.com'da takipli kargo ücretli sanırım takipsiz alsak sorun yaşar mıyız siz nasıl alıyorsunuz ?

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @dronebey


Xiaomi IP Kamera Genel Konu ve Kullanıcıları  (2. sayfa)