Kullanıcı Adı:
Şifre:

Xiaomi IP Kamera Genel Konu ve Kullanıcıları  (3. sayfa)
Konuya Özel
dronebey
Konu Sahibi

25 Ekim 2017; 10:40:38
takipli kargo çok pahalı değil takipli almanızı tavsiye ederim.


Bu mesajda bahsedilenler: @m@xman


zafermahmut86
7 Kasım 2017; 19:47:34

quote:

Orijinalden alıntı: dronebey

Xiaomi mijia Smart 720P WiFi IP Camera Pan-tilt Version indirime girmiş tercih edilebilir bir kameradır.

25.99 Usd fiyatı aşağı yukarı doğru hareket edebilmektedir.


https://m.gearbest.com/...3879.html?lkid=11611841

indirim kodu: TRGBTR020





aynı kamerayı aldım ama dışardan mobil internetle kameraya bağlanmak istediğimde sürekli disconnect uyarısı alıyorum izleyemiyorum.
bölgeyi mainland china yaptım.

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @dronebey


dronebey
Konu Sahibi

8 Kasım 2017; 8:49:38
Büyük bir olasılıkla modeminizden kaynaklı olabilir. Kurulumlarınızı bir kontrol edin isterseniz. Mi home uygulamasına doğru kurulum yaptıysanız bu uyarıyı almanızın sebebi ya modem ayarlarıdır ya da mobil operatörünüz.

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @zafermahmut86


geoste
8 Kasım 2017; 10:33:17
Bu sorunu ben de yaşıyorum. xioafang yani kutu kamerada böyle bir sorun yok. İkisi de aynı evde ve aynı modeme bağlı. Fakat ev dışından yeni kameraya (mijia) mobil veri veya wireless üzerinden bağlanamıyorum. Kamera online görünüyor %20'ye geliyor sonrasında -90 veya -42 hatası verip açılmıyor. Gearbest'e sordum, dili çince yapın, anakara çin seçin,mihome tekrar yükleyin, kamerayı sıfırlayın dedi. Hepsini yaptım, sonuç aynı. Evde aynı modemde girip görüyorum, ev dışında bağlanamadım bir türlü. xioafang ev dışında sorunsuz bağlanıyor mijia'ya bağlanamıyor. Tavsiyesi olan var mıdır?

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @dronebey


dronebey
Konu Sahibi

8 Kasım 2017; 16:38:14
Telefonunuz android mi ios mu? uygulamayı silip dener misiniz. Mi home uygulaması cache bellek tutuyor.

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @geoste


geoste
8 Kasım 2017; 17:06:44
Telefon android galaxy s7. Defalarca sildim tekrar yükledim, güncellemeden denedim, güncelleyip denedim. Aklıma gelen tüm kombinasyonları yaptım. Kameraya SD kart takıp denedim, çıkarttım yine denedim. Modemi kapatıp açtım. Eşimin telefonu IOS onla da denedim bağlanamadım bir türlü. Yanlız akşam evdeyken ve telefon 4.5G'den bağlıyken bir ara görüntü geldi ve izledim. Sonrasında hiç bağlanamadım tekrar. Çalıştığım yer de merkezi bir yer, bağlantı hızlarında sorun yok. Görüntü hiç gelmiyor, hani gelip akıcı olmasa turkcell kaynaklı derim. Diğer kameranın (kutu olanın) sorunsuz çalışıp buna bağlanamam da ilginç.

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @dronebey


zafermahmut86
8 Kasım 2017; 17:23:59

quote:

Orijinalden alıntı: geoste

Telefon android galaxy s7. Defalarca sildim tekrar yükledim, güncellemeden denedim, güncelleyip denedim. Aklıma gelen tüm kombinasyonları yaptım. Kameraya SD kart takıp denedim, çıkarttım yine denedim. Modemi kapatıp açtım. Eşimin telefonu IOS onla da denedim bağlanamadım bir türlü. Yanlız akşam evdeyken ve telefon 4.5G'den bağlıyken bir ara görüntü geldi ve izledim. Sonrasında hiç bağlanamadım tekrar. Çalıştığım yer de merkezi bir yer, bağlantı hızlarında sorun yok. Görüntü hiç gelmiyor, hani gelip akıcı olmasa turkcell kaynaklı derim. Diğer kameranın (kutu olanın) sorunsuz çalışıp buna bağlanamam da ilginç.

aynı sorunları bende yaşıyorum. evden wifi ile bağlanıyorum ama dışardan mobil veri ile bağlanamıyorum


Bu mesajda bahsedilenler: @dronebey, @geoste


mhakank
9 Kasım 2017; 2:05:43
Xiaomi Dafang 1080P Akıllı Monitör Kamera Türkiye'de çalışıyorvmu ? Teşekkürler...

http://blogimage.geekbuying.com/wp-content/uploads/2017/10/1.jpg

Buna gelen 1 yanıtı gör.


78erhan78
12 Kasım 2017; 22:52:05
nerden aldıysam ben bunu çalışmıyor lanet olasıca.Varmı yolunu bilen mac 34 ile başlıyor ama kameranın kurulumunu bile yapamadım

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @mhakank


mhakank
12 Kasım 2017; 23:16:28
Kurulum bölgesi olarak Çin seçilmeli deniyor kimi yorumlarda. Benim ki yolda, gelince uğraşacağız sanırım. Sizde konuyla ilgili bilgi bulursanız, bu post altında paylaşım yaparsanız sevinirim. Bu arada youtube kurulum videolarını izlemişinizdir diye düşünüyorum!

Buna gelen 2 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @78erhan78


geoste
13 Kasım 2017; 12:03:33
Arkadaşlar her nasıl olduysa kamera çalışmaya başladı. Ev içerisinde bağlanıyordu, artık dışarıdan da bağlanıp tüm özelliklerini kullanıyorum. Kamera ve telefondaki mi home yazılımı güncel. Mac 34 ile başlıyor. 4.5G bağlantısı hızlıysa stabil şekilde çalışıyor. Diğer kameraya (kutu olana) kıyasla 4-5 saniye daha geç bağlanıyor ama akıcı. Ayrıca kameraya güncelleme gelmiş şu anda yapıyorum, bakalım bir şey değişecek mi...

Buna gelen 2 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @dronebey, @mhakank @78erhan78


dronebey
Konu Sahibi

13 Kasım 2017; 12:09:19

quote:

Orijinalden alıntı: geoste

Arkadaşlar her nasıl olduysa kamera çalışmaya başladı. Ev içerisinde bağlanıyordu, artık dışarıdan da bağlanıp tüm özelliklerini kullanıyorum. Kamera ve telefondaki mi home yazılımı güncel. Mac 34 ile başlıyor. 4.5G bağlantısı hızlıysa stabil şekilde çalışıyor. Diğer kameraya (kutu olana) kıyasla 4-5 saniye daha geç bağlanıyor ama akıcı. Ayrıca kameraya güncelleme gelmiş şu anda yapıyorum, bakalım bir şey değişecek mi...

Gözünüz aydın çok sevindim. Ben aylardır sorunsuz şekilde kullanıyorum acaba kullanılamamasına engel oluşturan sebep neydi.

Gerçekten oldukça kaliteli bir kamera aslında.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


geoste
13 Kasım 2017; 12:44:44
Ya güncelleme yaptım yine gitti kamera. Nasıl iş bu anlamadım. Akşam eve gideyim de reset atayım belki düzelir :)

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @dronebey


mhakank
13 Kasım 2017; 13:26:20
Gözünüz aydın diyecektim ki; son güncelleme sonrası tipik uyum sorunu yaşıyorsunuz :) Sistem sorunsuz çalışıyorsa güncellemeleri hemen yapmayın, akışına bırakın :) Yeni haberlerinizi bekliyoruz...




< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



dronebey
Konu Sahibi

13 Kasım 2017; 16:30:46

quote:

Orijinalden alıntı: geoste

Ya güncelleme yaptım yine gitti kamera. Nasıl iş bu anlamadım. Akşam eve gideyim de reset atayım belki düzelir :)

Yazılım dünyasında çalışan biri olarak söylüyorum Xiaomi bu konu da gerçekten çok acemice davranıyor:)

Bu kadar hızlı büyüme beraberinde sorunları da getiriyor tabi.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


78erhan78
13 Kasım 2017; 20:17:11
Valla ben beceremedim hep zaman aşımı diyor bağlanmıyor siz direkt internetten mi bağlanıyorsunuz hücresel veri?

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @geoste


fixriterzi
13 Kasım 2017; 21:33:13
Arkadaşlar kurulumu bile beceremedim hep zaman aşımı diyor anlamadım bişe nerde takılıyorum bı yardım.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fixriterzi -- 13 Kasım 2017; 21:33:33 >



78erhan78
13 Kasım 2017; 21:44:16
hepsini seçtim xiaomi telefonla deniyorum ondan hiç bulmuyor iphone 6 ile denedim zaman aşımı oluyor tam bağlanacakken bağlanmıyor.
ka. kere resetledim uygulama kaldırıp sildim nafile


Bu mesajda bahsedilenler: @mhakank


geoste
14 Kasım 2017; 10:30:31
@mhakank Arkadaşlar modem dışında alan genişletici v.s. varsa kapatın, modeme yakın bir yere geçin. Kurulumdan önce modemi resetleyin. Mi Home uygulamasında profil ayarlarında locale bölümü "mainland china" seçili olacak. Ben bu şekilde kurulum yaptım 4-5 kere denedikten sonra olmuştu. Sürekli "try again" hatası vermişti ama oldu en sonunda. Tekrar anlattıklarımı deneyin, belki olur.
Bu arada dün güncelleme sonrası dışarıdan bağlanamıyordum, yarım saat önce bağlandım ama şimdi yine görüntü yok :) Xiaomi ile macera devam ediyor, ağam eğleniir benimle :)


Bu mesajda bahsedilenler: @mhakank, @fixriterzi, @78erhan78


sabotaj06
14 Kasım 2017; 23:39:12
Herkeze iyi günler. Aliexpress sitesinde gezerken aynı ürünün yanında uluslararası ibaresinin düşülerek satıldığını gördüm. yani aynı üründen iki adet var ve uluslararası edition olanlar biraz daha pahalı. bazı arkadaşların kameraya bağlanamamasının nedeni bu olabilir mi.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sabotaj06 -- 14 Kasım 2017; 23:39:55 >



Xiaomi IP Kamera Genel Konu ve Kullanıcıları  (3. sayfa)