Kullanıcı Adı:
Şifre:

Xiaomi Mi8 kutu açılışı ve ilk inceleme
fx57
Konu Sahibi

12 Haziran 2018; 21:29:59
 
Xiaomi'nin yeni nesil amiral gemi akıllı telefon modeli Mi8'i kutusundan çıkartıyor, detaylarını mercek altına alıyor ve merak edilen özellikler çerçevesinde ilk değerlendirmesini yapıyoruz. Kamera performansından kimi test sonuçlarına kadar hepsi videomuzda.
 
Bu video içerisimde
 
- Telefonun kutu içeriği,
- Telefonu tasarımı
- Telefonun özellikleri,
- Telefonun kamerası ve örnek kıyaslamalar
- Test sonuçları
- Telefonun sarj olma süresi
- Bazı sentetik test sonuçları
- Hoparlör değerlendirmesi
- Arayüz izlenimleri 
- Çentik ve yönetilmesi
- Tek elle kullanım kabiliyetleri
 
gibi konu başlıkları altında merak ettiklerinize ışık tutmaya çalışıyoruz. Xiaomi Mi8 ile ilk karşılaşmamızda mümkün olduğu kadar derinlemesine bir değerlendirmeyi hazırlamaya çalıştık, umarız beğenirsiniz.
 


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

Bundan 5-6 sene önce biz Donanimhaber üyeleri olarak şunu başardık.

Apple a donanım ve yazılım olarak kafa tutmaya çalışan ve fiyat olarak Apple dan o zamanın parasıyla 800-1000 tl daha ucuz ol...
swat882 - 7 gün önce
Kafanda taşıdığın şeyde çakma beyin gibi. Ulan bıkmadınız şunu yazmaktan. Tüm telefonlar birbirine benziyor kabullenin artık
IMPEDIMENTA - 7 gün önce
millet yine bilip bilmeden iphone x gibi demiş delirtiyorsunuz lan bilinçli insanları. xiaomi bilerek yapıyor BİLEREK! çakma diyen salaklara inat iphone tasarımını androis de kullanıyor hemde sevil...
renega - 7 gün önce
ayphone cakması moruq alınMaz bu yHaa . !



Güzel inceleme abi ellerine sağlık. Mi8 SE ' yi daha çok merak ediyorum fiyatının bir tık daha iyi olması sebebiyle. Umarım ülkemiz...
miyavlayankirpi - 7 gün önce
Saygısızlığını görmezden geliyorum. En azından apple nin kamera dizilimini kopyalamasınlar.
oguzhan diric - 7 gün önce

oguzhan diric
12 Haziran 2018; 21:36:03


IMPEDIMENTA
12 Haziran 2018; 21:46:01
Kafanda taşıdığın şeyde çakma beyin gibi. Ulan bıkmadınız şunu yazmaktan. Tüm telefonlar birbirine benziyor kabullenin artık



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @oguzhan diric


Moving On
12 Haziran 2018; 21:47:14
Güzel video olmuş



Kefelon
12 Haziran 2018; 21:51:24
Cihazı beğenenleri ana konuya bekleriz: https://forum.donanimha...i-8-ana-konu--133114763




lj94
12 Haziran 2018; 22:01:05
miui 10 geldiğinde ana inceleme gelsiin



serselner_
12 Haziran 2018; 22:03:24


alimmm78
12 Haziran 2018; 22:16:10
videoyu izliyorum güzel gidiyor, aklımdayken yazayım dedim

@fx57 erdi abi, usb 3.0 desteği gelmiş mi?
önceki milerde de yanlış bilmiyorsam usb 2.0 desteği vardı sadece
usb üzerinden aktarım yavaş oluyordu



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alimmm78 -- 12 Haziran 2018; 22:19:21 >


Bu mesajda bahsedilenler: @fx57


Ve işte beklenen an. Bu heyecanı birde one plus one tanıtılırken yaşamıştım. Ne günlerdi be



TormentedSoul
12 Haziran 2018; 22:25:32
Muazzam olmuş

miui 10 ile yapay zeka kabiliyetlerini daha rahat ölçeriz sanırım

cihaza ilk sulanan ben olsam sıkıntı olur mu acaba

ikinci el mi 8 alan ilk insan olmak isterim :)



swat882
12 Haziran 2018; 22:33:21
Bundan 5-6 sene önce biz Donanimhaber üyeleri olarak şunu başardık.

Apple a donanım ve yazılım olarak kafa tutmaya çalışan ve fiyat olarak Apple dan o zamanın parasıyla 800-1000 tl daha ucuz olan Samsung telefonları satın aldık, Samsung Galaxy S2 aldık, S3 aldık, S4 aldık. Sebebi sadece şuydu: Bizlere daha ucuza ve daha donanımlı ürünler satan Samsung u çok daha iyi cihazlar çıkartsın diye desteklemekti. Bunun tüketicinin yararına olsun diye çok çalıştık, yeri geldi Donanimhaber de telefon tavsiyesi isteyen arkadaşlara Apple almanın mantıklı olmadığını, Samsung almalarının daha karlı olacağını anlattık. Ve simdi biz Samsung u destekleyerek bugüne taşıdık.

Ancak ne oldu tüketicinin yararına ne varsa Samsung bunları bir bir terk etti. Fiyatlar yükseldi, çıkabilen batarya özelliği gitti, bazı modellerde sd kart okuyucu gitti vs. Bizde donanimhaber olarak Samsung u terk ettik.

Şimdi eskiden Samsungun olduğu yere Xiaomi geçti. Bize kaliteyi ucuza sunan, 450 dolarlık mi 8 i ile 1000 dolara satılan telefonlardan daha fazla özellik sunmayı başaran Xiaomi yi desteklemememiz için bir tane sebep söyleyin.

Unutmayın ki hep birlikte satın aldığımız Xiaomi powerbankler, mi band ler, xiaomi "YI" akıllı ev cihazları, Xiaomi akıllı telefonlar, Xiaomi tükenmez kalem ve daha nicelerini aldığımız için Xiaomi Mi 8 i çıkarabildi yani yine bizim desteklerimiz ile...

Halkın firması şu an Xiaomi dir, teknoloji sevdalısı Donanimhaber üyeleri olarak görevimiz Xiaomi kalitesini herkese anlatarak insanların ihtiyaçları dahilinde satın aldırıp destek vermektir. Bu yine tüketicilere yani bizlere olumlu olarak geri dönecektir.

Şimdi heryeri #Samsung Galaxy# ler yerine "Xiaomi MI" ler alacak

Saygılar.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi swat882 -- 13 Haziran 2018; 9:10:26 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Fokfe
12 Haziran 2018; 22:39:22
Mi 8 se yi de inceleyin



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



oguzhan diric
12 Haziran 2018; 22:57:48
Saygısızlığını görmezden geliyorum. En azından apple nin kamera dizilimini kopyalamasınlar.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @IMPEDIMENTA


efe80
12 Haziran 2018; 23:09:08
çentik olmasaymış alınırmış..



deniz_sea
12 Haziran 2018; 23:40:00
Erdi reis, inceleme için teşekkürler ama lütfen o saatin Kayışı nı biraz gevşet elin moraracak yoksa, benim bileğimi sıkıyormuş gibi hissettim videoyu izlerken.

Eline sağlık video içinde...



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



miyavlayankirpi
13 Haziran 2018; 0:13:52
ayphone cakması moruq alınMaz bu yHaa . !



Güzel inceleme abi ellerine sağlık. Mi8 SE ' yi daha çok merak ediyorum fiyatının bir tık daha iyi olması sebebiyle. Umarım ülkemizde uygun fiyatlarla satılır.



ANIL.K
13 Haziran 2018; 1:08:40
O infrared ışığı insan gözü görebiliyor mu? Yoksa sadece videoyu çektiğiniz kamera mı algılıyor?

Buna gelen 1 yanıtı gör.


kaan173
13 Haziran 2018; 1:43:05
Hayır insan gözü görmüyor hocam sadece kamerada gözüküyor.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @ANIL.K


eP_362
13 Haziran 2018; 1:59:42
quote:

Orijinalden alıntı: serselner_

band 20 varmı
Var. https://www.mi.com/mi8/specs/
GSM B2 / B3 / B5 / B8
CDMA 1X/EVDO BC0
WCDMA B1 / B2 / B4 / B5 / B8
TD-SCDMA B34 / B39
TD-LTE B34 / B38 / B39 / B40 / B41 (120MHz)
FDD-LTE B1 / B2 / B3 / B4 / B5 / B7 / B8 / B12 / B17 / B20



renega
13 Haziran 2018; 2:12:09
abi 3:38'de 100 dakilada fullediğini söylemişsin ama kutuyla gelen quick charge 3.0 destekliyor. keşke 4+ destekleyen bir şarj aleti ile de test etseydin merak ediyoruz



Xiaomi Mi8 kutu açılışı ve ilk inceleme