Kullanıcı Adı:
Şifre:

YAŞADIĞINIZ ŞEHRİ ANLATIN [40 ŞEHİR VE KIBRIS]
vikingr
Konu Sahibi

11 Temmuz 2018; 22:18:34
BİLGİ VERİLMİŞ ŞEHİRLER (40 Şehir )

-Adana
-Afyon
-Amasya
-Ankara
-Antalya
-Ağrı
-Balıkesir
-Bitlis
-Bursa
-Çorum
-Çanakkale
-Diyarbakır
-Edirne
-Eskişehir
-Erzincan
-Erzurum
-Gaziantep
-Giresun
-Hatay
-Istanbul
-Izmir
-Isparta
-Kahramanmaraş
-Karabük
-Kars
-Kayseri
-Kırklareli
-Kütahya
-Kocaeli
-Konya
-Manisa
-Mersin
-Muğla
-Niğde
-Ordu
-Samsun
-Sivas
-Tokat
-Trabzon
-Zonguldak

BİR DE ÜLKEMİZ VAR : KIBRIS

Ayrıca bilgi alabileceginiz kisiler;

Tokat tıp : Dogancanzf

Tercih zamanı hergün uplanacaktır.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vikingr -- 14 Temmuz 2018; 21:18:44 >


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

Diyarbakır
Pazar ucuz
Kira ucuz
Üniversiteden merkeze 1 otobüs.
Otobüs 1,25 tl.
Çok fazla koreli turist var.
Medyada gösterilenle alakasız bir şehir.
Tek çürük ilçesi bağlardır(bazı mahalleleri) ki...
mcyusuf21 - 4 gün önce
Tabii canım o kadar hoşgörülüsünüz ki doğu hizmetinde olan gencecik öğretmenler öldürülürken birinizden ses çıkmaz.

"Doğu'dan kürt bir genç batıya mutlu bir şekilde geliyorsa, batıdan T...
youknowho - 4 gün önce
Gaziantep

Gece 2de 5 kebapçı arasında kararsız kalabilirsiniz
veysel027 - 4 gün önce
Adana, epey sıcak. oturduğum yerde terliyorum.
fantilatör - 4 gün önce
recinal - 4 gün önce
Hocam o kadar saçmalamışsın ki ne diyeceğimi şaşırdım.

Buradaki insanların ses cikarmadigini nerede biliyorsun?

O hocalar için yürüyüş yapıldığından haberin var mı senin?

Olacağını sanmıyoru...
mcyusuf21 - 4 gün önce
Nick mesaj uyumu.
Uruk-Hai - 4 gün önce
gerekirse acliktan olurum yine sivasin dogusuna gitmem.hem ordaki hainlere hizmet etmek istemem hem kelle koltukta yasamak istemem.



Not:benim gozumde kacak elektrik kullanan,devletten her turl...
fabricioramirez - 4 gün önce
Kars

Hayatınızda görüp görebileceğiniz en leş şehir kışın -35 leri mi dersin sosyal hayatın 0 olmasından mı bahsedersin ünideki tek işe yarayan kısımdaki hoca eksiğinden mi daha neler neler eğer ...
Tyt ayt - 4 gün önce

labittimla
11 Temmuz 2018; 22:31:29
Trabzon dan katılıyorum arkadaslara basarılar diliyorum



Ktü hakkında güzel bir yerleskede su an havalimanının yanında kampüsü baya büyük ve güzel

Kalkınma mahallesinde bulunması ögrenciler icin büyük bir avantaj cunku turlu turlu kafeler oyun yerleri yemek yerleri var

Kalkınmadan sıkılırsanız altında f o r u m - t rabzon(Sansurledi burayı forum duzeltmek zorunda kaldım) diye bir avm var onunda altında eyof parkı var yani iyi bir yerleskede bulunuyor

Ktüe gidipte memnun kalmayan cok az arkadasım var puanının dusuk olması insanların trabzonu doguda görmesinden dolayı dusunuyorum

Sözelciler ve tm ciler icin kotu bir haberimde var malum üniversite bolunmesinden dolayı ktü 2 ye ayrılıp sözel bölumler trabzon üniversitesi olarak akcaabata tasınacak buyuk bir ihtimalle akcaabatta kalkınmaya oranla yapabilecekleriniz cok kısıtlı

Dusuk puan yapip ktü yazsammı trabzon güzelmi acaba diyenlere tavsiye ederim



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi labittimla -- 11 Temmuz 2018; 22:33:20 >

Buna gelen 4 yanıtı gör.


R.Hooke
11 Temmuz 2018; 22:42:27
İzmir'den katılıyorum.

İzmir aşktır.Anlatılmaz yaşanır.

Bu kadar

Buna gelen 1 yanıtı gör.


vikingr
Konu Sahibi

11 Temmuz 2018; 22:44:04
Izmirden katılıyorum demen yeterli 😃 ama kiralar 🔥🔥



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @R.Hooke


R.Hooke
11 Temmuz 2018; 22:46:19
3-4 kişiyle çıkılırsa anca kurtarır


Bu mesajda bahsedilenler: @vikingr


mcyusuf21
12 Temmuz 2018; 0:22:05
Diyarbakır
Pazar ucuz
Kira ucuz
Üniversiteden merkeze 1 otobüs.
Otobüs 1,25 tl.
Çok fazla koreli turist var.
Medyada gösterilenle alakasız bir şehir.
Tek çürük ilçesi bağlardır(bazı mahalleleri) ki zaten üniversite bu ilçeye pekte yakın değil.
Zengin ilçesi de kayapınardır(hepsi değil)
Güneydoğunun en büyük 2 avm sine ev sahipliği yapmaktadır.Bu iki avm nin dışında da bir çok avm vardır.
En işlek sokağı sanat sokağıdır.
En işlek yeri de ofistir.BuralarI istanbul taksime benzetebiliriz.Genelde gençler ve kafeler vardır burada.
Bir sürü fitness salonu vardır bunların en bilinenleri enerji,marduk ve dragondur.
Ev kirasında sıkıntı çekileceğini düşünmüyorum.
Diyarbakırı anlatan en saçma alakasız ve dalga geçme amacıyla yapılan film yangın var adında olan filmdir.Kesinlikle film baştan sona burayla alakasız ve burayı kötülemek için yapılmıştır.
TV de gösterilen tek kaşlı insan evlatlarının olmadığı bir yerdir.
Nedense tv lerde karadenizliler uzun burunlu ve aptal ,doğulular ise tek kaşlı ve aptal olarak gösteriliyor.İnsanların buna tepki göstermemesi de ayrı bir konu.








< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mcyusuf21 -- 13 Temmuz 2018; 17:54:28 >

Buna gelen 8 yanıtı gör.


xenophoctopus
12 Temmuz 2018; 0:23:47
istanbul
anlatmaya gerek yok aslında, mükemmel. Denizi var trafiği var. Nüfus var iyi üni var. iş imkanı var. var da var.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



fantilatör
12 Temmuz 2018; 0:24:51
Adana, epey sıcak. oturduğum yerde terliyorum.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Mustafa0120
12 Temmuz 2018; 0:40:45
afyon

küçük şehir
gezilecek yer yok
esnafı pek iyi değil
avmsi tr genelinin üzerinde bir avm
kiralar çok ucuz değil
büyük şehirden geleceklere göre değil

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Uruk-Hai
12 Temmuz 2018; 0:42:33
Nick mesaj uyumu.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @fantilatör


labittimla
12 Temmuz 2018; 0:43:56
Hocam baya sasırdım simdi ilk kez sizden duydum plakayı gorupte saldırma olayını su an evin assagısında 26 plakalı araba duruyor ve oturdugum mahallede trabzonun sıkıntılı mahallelerinden biri.
Bence siz abartmıssınız plakaya bakıp dovmezler lakin formaya bakıp dovebilirler asıri fanatikler



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi labittimla -- 12 Temmuz 2018; 0:46:51 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @mcyusuf21


Uruk-Hai
12 Temmuz 2018; 0:44:29
Adana'dayim.Ilceden ilceye degisen bir yapisi var.Show haberlerine konu olan tuhaf olaylar bazi belirgin mahallelerde yasanir.Uni okumaya gelenin de oralarla isi olmaz zaten.



Cukurova' Ozal diye bir yer var.Sehrin Carsi ile birlikte en populer yeri.Ben alkol filan kullanmam ama buralarda cafe bar cart curt var hep.



Yemekleri cok iyidir bir kere.Kebabi dillere destan.Bazi yoresel lezzetler var,onlari herkes begenmeyebilir.Sirdan bici bici vs.



Insanlarin siyasi gorusu cok cesitlidir.Her partiden gorus var.Insanlari samimidir.



Kotu yanı kavgaci insanlar var bu bir gercek.Bir de motorla veya arabayla cins cins ses cikartan tipler var.



Ben pek sosyal olmadigim icin mekan ismi filan veremem ama klasik her sehirde populer olan mekanlar burda da var.



Yazin hava durumu ciddi anlamda sıkıntı.Cok sicak olur,insanlar serinlemek icin yaylaya denize vs.gider.Yine ben gidemiyorum orasi ayri bir mevzu.



Kisinsa tartismasiz Turkiyenin en iyi hava durumuna sahip sehridir.Soguk pek hissedilmez.



Simdilik bu kadar.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Uruk-Hai -- 12 Temmuz 2018; 18:08:46 >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


veysel027
12 Temmuz 2018; 0:51:07
Gaziantep

Gece 2de 5 kebapçı arasında kararsız kalabilirsiniz

Buna gelen 1 yanıtı gör.


aidenholmes19
12 Temmuz 2018; 0:51:32
Sivas, eskiden severdim artık sevmiyorum bu şehri ama dürüst olmak lazım birçok iç anadolu şehrinden çok daha yaşanılabilir. Yani Konya, Yozgat, Kayseri, Tokat gibi şehirlerden çok daha iyidir, ama Sivas işte yani.




< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

_____________________________

Eski kullanıcı adı: atahan19
Buna gelen 2 yanıtı gör.


Mustafa0120
12 Temmuz 2018; 0:55:41
isminiz hüseyin mi ?

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Uruk-Hai


Uruk-Hai
12 Temmuz 2018; 0:57:54
Ismim Ali niye ki?



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Mustafa0120


Enjolras.
12 Temmuz 2018; 0:58:13
Ankara, kiralar bok gibi



jdraxler
12 Temmuz 2018; 0:59:57
Yalnız Tokat şehri Karadeniz Bölgesinde yer alıyor.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @aidenholmes19


aidenholmes19
12 Temmuz 2018; 1:01:23
Haklısınız hocam, ama iç anadolu şehri tanımına uyuyor bence şehir ve insan yapısıyla, Afyon'un Ege'de olması gibi yani



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aidenholmes19 -- 12 Temmuz 2018; 1:2:11 >

_____________________________

Eski kullanıcı adı: atahan19


Tyt ayt
12 Temmuz 2018; 1:02:26
Kars

Hayatınızda görüp görebileceğiniz en leş şehir kışın -35 leri mi dersin sosyal hayatın 0 olmasından mı bahsedersin ünideki tek işe yarayan kısımdaki hoca eksiğinden mi daha neler neler eğer sırf tıp okumak için geliyorsanız gelmeyin hayatınızın en güzel 6 yılını böyle lanet bir yerde geçirmek üstüne tıp eğitimi almak hayallerinizin ötesine geçebilir



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 3 yanıtı gör.


YAŞADIĞINIZ ŞEHRİ ANLATIN [40 ŞEHİR VE KIBRIS]