Kullanıcı Adı:
Şifre:

Yazılar Olsun Hastaneye Gittim Param Olmadıgı İçin Atıldım...
eyuboo1
Konu Sahibi

7 Kasım 2018; 19:42:28
1 Aydan Beridir Mide Hastasıyım 18 Yaşındayım İşssizim, Sigortam Yok Maddi Durumumuz Kötu Annem Merdiven Siliyor Binaların Babam Da Bazen Pazar, da Çalısıyor Seyyar Geçen Gun Devlet Hastanesine Gittim Sigortam Olmadıgı İçin Para İstediler Durumumuzda Kötu Parayıda Veremedim Hastanede Tartışma Çıktı Suriyelilere Neden Bakıyorsunuz Dedigimde Onlara Bakmak Zorundayız Dediler Ben Turk Oldugum Halde Bakmıyorsunuz Yazıklar Olsun Dedim Ve Orda Bulunan Turk Vatandaşlar Bile Çıkıp Bişey Demedi. Guvenlik Hastaneden Çıkardı Ve O Gun Gerçekten İnsanlıgımdan Utandım Daha Yaşım 18 Sigaram Yok, Alkolum Yok Ama Hastalık Beni Buldu ve Tedavi Olamıyorum Artık Çok Çaresizim Ya intihar Edecem ya da Kendimi Asıcam Gerçeken Yazıklar Olsun Yarın Bir Gun Askere Gidicem Vatanım İçin Milletim için İnsanlarımız İçin Ama Ne Yazıkki Hastanede Tedavi Bile Olamıyorum Şimdi Size Soruyorum Bu İnsanlar Hak Ediormu Korunmayı ? Askerde Onlar İçin Savaşıcam Ölumu Göze Alıcam Ama Bana Tedavi Olmayı Bile Çok Göruyorlar Yazıklar Olsun,, Vatanımıza, Milletimize, Devletimize, İnsanımıza...



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eyuboo1 -- 7 Kasım 2018; 19:44:29 >


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

Bi git ya adam derdini anlatiyor sen ne diyorsun.
Some guy - 7 gün önce
sgk ya da kaymakamlığa gidip gelir testi yaptıracaksın. ücretsiz gss bağlatabilirsin. annenin falan asgari sigortası yoksa gereken şartları sağlıyor olabilirsin
Rajeesh - 7 gün önce
Tutamayacağınız yeminler etmeyin.

"Hekim apollon aesculapions, hygia panacea ve bütün tanrı ve tanrıçalar adına!... and içerim, onları tanık ve şahit tutarım ki, bu andımı ve verdiğim sözü güc...
EmuMaster - 7 gün önce
Kapital düzen ile etiği birbirine karıştırmazsak iyi olur.

Doktor hayat kurtarmak için var, birilerin menfaati. İçin oluşturulan kurallara riayet etmeye değil.

"okul illa 4 duvar ile çev...
EmuMaster - 7 gün önce
Dostum emin ol senle aynı düşünceleri paylaşıyorum 112 ekibiyle acile gelen öyle vakalar var ki Suriyeli, 1 metreden atlamış ayağınağrıyormuş ambulans çağırmış, ekibe diyorum ki acil vaka değil niy...
Beckonn - 6 gün önce
Doktor hastanede bir memur hastaneye alinmayan hastayi iceri sokup tedavi etme yetkisi vs yok.

JackSparro131 - 7 gün önce
Hatta İngilizce öğrenip İngilterede tedavi olsun.
ugurmurat360x - 7 gün önce
Ben göz muayenesine gitmiştim sigortan yok dedi ve sıra numarası vermedi. Yani bakmadılar. Neyse ki gözüm bozuk değilmiş bozuk olsaydı kimsenin umrunda olmazdı. Türkiye halkına bakmakta acizken bir...
DolaBoynumaReis - 7 gün önce

SATANIST
7 Kasım 2018; 19:43:38


Rajeesh
7 Kasım 2018; 19:48:53
sgk ya da kaymakamlığa gidip gelir testi yaptıracaksın. ücretsiz gss bağlatabilirsin. annenin falan asgari sigortası yoksa gereken şartları sağlıyor olabilirsin

Buna gelen 3 yanıtı gör.


eyuboo1
Konu Sahibi

7 Kasım 2018; 19:51:26
quote:

Orijinalden alıntı: Rajeesh

sgk ya da kaymakamlığa gidip gelir testi yaptıracaksın. ücretsiz gss bağlatabilirsin. annenin falan asgari sigortası yoksa gereken şartları sağlıyor olabilirsin
Babamın Sigortası Var Ama Ben Ondan Faydalanamıyorum

Buna gelen 1 yanıtı gör.


EmuMaster
7 Kasım 2018; 21:23:19
Hipokrat yemini edenler konuya bekleniyor.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


JackSparro131
7 Kasım 2018; 22:11:55
quote:

Orijinalden alıntı: EmuMaster

Hipokrat yemini edenler konuya bekleniyor.
Doktor hastanede bir memur hastaneye alinmayan hastayi iceri sokup tedavi etme yetkisi vs yok.




< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


EmuMaster
7 Kasım 2018; 22:22:06

quote:

Orijinalden alıntı: JackSparro131

Doktor hastanede bir memur hastaneye alinmayan hastayi iceri sokup tedavi etme yetkisi vs yok.



Kapital düzen ile etiği birbirine karıştırmazsak iyi olur.

Doktor hayat kurtarmak için var, birilerin menfaati. İçin oluşturulan kurallara riayet etmeye değil.

"okul illa 4 duvar ile çevrili çatısı olan bir yer değil" gibi oldu ama anlatmak istediğim anlaşılmıştır umarım.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


EmuMaster
7 Kasım 2018; 22:26:18
Tutamayacağınız yeminler etmeyin.

"Hekim apollon aesculapions, hygia panacea ve bütün tanrı ve tanrıçalar adına!... and içerim, onları tanık ve şahit tutarım ki, bu andımı ve verdiğim sözü gücüm kuvvetim yettiği kadar yerine getireceğim. Bu sanatta hocamı, babam gibi tanıyacağım, rızkımı onunla paylaşacağım. Paraya ihtiyacı olursa kesemi onunla bölüşeceğim. Öğrenmek istedikleri takdirde onun çocuklarına bu sanatı bir ücret veya senet almaksızın öğreteceğim. Reçetelerin örneklerini, ağızdan bilgileri şifahi malumatı ve başka dersleri evlatlarıma, hocamın çocuklarına ve hekim andı içenlere öğreteceğim. Bunlardan başka bir kimseye öğretmeyeceğim. Gücüm yettiği kadar tedavimi hiçbir vakit kötülük için değil, yardım için kullanacağım. Benden ağı ( zehir ) isteyene onu vermeyeceğim gibi, böyle bir hareket tarzını bile tavsiye etmeyeceğim. Bunun gibi gebe bir kadına çocuk düşürmesi için ilaç vermeyeceğim. Fakat hayatımı tertemiz bir şekilde kullanacağım. Bıçağımı mesanesinde taş olan muzdariplerde bile kullanmayacağım. Bunun için yerimi ehline terk edeceğim. Hangi eve girersem gireyim, hastaya yardım için gireceğim. Kasıtlı olan bütün kötülüklerden kaçınacağım. İster hür ister köle olsun erkek ve kadınların vücudunu kötüye kullanmaktan mazarrattan sakınacağım. Gerek sanatımın icrası sırasında, gerek sanatımın dışında insanlarla münasebette iken etrafımda olup bitenleri, görüp işittiklerimi bir sır olarak saklayacağım ve kimseye açmayacağım. Vegrorum arcana visa, audita intellecta nemo eliminet."

"Tıp fakültesinden aldığım bu diplomanın bana kazandırdığı statü,hak ve yetkileri kötüye kullanmayacağıma, hayatımı insanlık hizmetlerine adayacağıma,hastalarımı memnun edeceğime, insan hayatına mutlak surette saygı göstereceğime,mesleğim dolayısıyla öğrendiğim küçük sırları saklayacağıma, hocalarıma ve meslektaşlarıma saygı ve sevgi göstereceğime dil,din, milliyet, cinsiyet,takım, ırk ve parti farklarının görevimle vicdanım arasına girmesine izin vermeyeceğime, mesleğimi dürüstlükle ve onurla yapacağıma namusum ve şerefim üzerine yemin ederim."



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 3 yanıtı gör.


Holy Templar
7 Kasım 2018; 22:29:32
quote:

Orijinalden alıntı: EmuMaster


Alıntıyı Göster
Kapital düzen ile etiği birbirine karıştırmazsak iyi olur.

Doktor hayat kurtarmak için var, birilerin menfaati. İçin oluşturulan kurallara riayet etmeye değil.

"okul illa 4 duvar ile çevrili çatısı olan bir yer değil" gibi oldu ama anlatmak istediğim anlaşılmıştır umarım.
Alıntıları Göster

bunu anlatamassın boşver. geçenlerde bir yerde okumuştum,devlet hastanesinden binasından çıkarken kapının önünde bir kadın bayılmış.hastaneden 45-50 dk sonra gelip müdahale etmişler.



İş bul ve yazı yazmayı öğren.

Buna gelen 2 yanıtı gör.


ugurmurat360x
8 Kasım 2018; 13:13:16
quote:

Orijinalden alıntı: patatessiz patso

İş bul ve yazı yazmayı öğren.
Hatta İngilizce öğrenip İngilterede tedavi olsun.



Some guy
8 Kasım 2018; 13:17:47
Bi git ya adam derdini anlatiyor sen ne diyorsun.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @SATANIST


ThePscho
8 Kasım 2018; 13:20:21
Yazıklar olsun, diyecek söz yok.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



Ingilizceci
8 Kasım 2018; 13:26:02
Sana gelene kadar kaç kişi de var. Bir sen değilsin bu durumda olan. Sistemimiz çok mu güzel? Hayır. Ama bu düzen kurulmuş, işleyen düzen bu. Yapacak bir şey yok.



İş bulamıyor musun? Yoksa seçim yapıyor musun?

Sigortan niye babanın üzerinden işlemiyor?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Faulen
8 Kasım 2018; 13:53:23
veteriner hekime sokaktaki kediyi getirip ondan sonra ücretini ödemeden koşarak kaçanları da görüyoruz. şimdi soruyorum size hangi doktor bunu yapar cebinden öder hastası için? hipokrat yeminiymiş pehhh. sağlık dediğimiz sektör çok pahalı, kimse kimseye acımıyor. devletin bize verdiği sgk bir nimet değil bir zorunluluk. çalıp çırpmasaydık şu an ücretsiz kaliteli sağlık görebilirdik. diyanete harcanan para dahi eklense fark ederdi. bunun kat ve katı lazım halbuki. bu ülkeye gerçekten bir şey borçlu olduğunu düşünen var mı? peki avrupayada borçlu muyum amerikaya mesela? bugün ithal edilen mercimek devletin sayesinde mi yoksa senin benim gibi insanların cebinden çıkan para sayesinde mi? aynı para senden de benden de çıkıyorsa nasıl birine borçlu olabilirim? bu arkadaşımla ortak aldığım krakerin yarısını yedikten sonra arkadaşıma borcumun olduğunu düşünmek gibi bir şey. şu an bu yorumu yazarken devletime mi borçluyum mesela yoksa çin kökenli telefonuma mı? küresel bir insan olduğunuzu bilin ve çocukluktan beri size aşılanan milliyetçilik saçmalığını bi kenara bırakıp arkanıza bakmadan kaçın. sadece hak ettiğiniz değeri size verenlere borçlu olun.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


cemsinan
8 Kasım 2018; 16:11:31
quote:

Orijinalden alıntı: Faulen

veteriner hekime sokaktaki kediyi getirip ondan sonra ücretini ödemeden koşarak kaçanları da görüyoruz. şimdi soruyorum size hangi doktor bunu yapar cebinden öder hastası için? hipokrat yeminiymiş pehhh. sağlık dediğimiz sektör çok pahalı, kimse kimseye acımıyor. devletin bize verdiği sgk bir nimet değil bir zorunluluk. çalıp çırpmasaydık şu an ücretsiz kaliteli sağlık görebilirdik. diyanete harcanan para dahi eklense fark ederdi. bunun kat ve katı lazım halbuki. bu ülkeye gerçekten bir şey borçlu olduğunu düşünen var mı? peki avrupayada borçlu muyum amerikaya mesela? bugün ithal edilen mercimek devletin sayesinde mi yoksa senin benim gibi insanların cebinden çıkan para sayesinde mi? aynı para senden de benden de çıkıyorsa nasıl birine borçlu olabilirim? bu arkadaşımla ortak aldığım krakerin yarısını yedikten sonra arkadaşıma borcumun olduğunu düşünmek gibi bir şey. şu an bu yorumu yazarken devletime mi borçluyum mesela yoksa çin kökenli telefonuma mı? küresel bir insan olduğunuzu bilin ve çocukluktan beri size aşılanan milliyetçilik saçmalığını bi kenara bırakıp arkanıza bakmadan kaçın. sadece hak ettiğiniz değeri size verenlere borçlu olun.
Bir iki tanesi de ödemeyiversin. Benim etrafımda ödemeyen yok. Aklına gelmeyecek paralar ödendi bile diyebilirim. Bizim ameliyat ettirdiğimiz vereriner sağolsun cherokee ile gezmeyi biliyor. O midesi dağılmış, ayağı sakatlanmış, ve ayrıca but ve cinsel organ kısmı mahvolmuş üç ayrı kedi çok yakınımdaki kişiler tarafından sahiplenildi. Öyle çok özel indirimler filan da yapılmadı. Kaçmayanları öpmelerine saysınlar.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


DolaBoynumaReis
8 Kasım 2018; 16:14:30
Ben göz muayenesine gitmiştim sigortan yok dedi ve sıra numarası vermedi. Yani bakmadılar. Neyse ki gözüm bozuk değilmiş bozuk olsaydı kimsenin umrunda olmazdı. Türkiye halkına bakmakta acizken bir de suriyeli vs mülteciler çıktı başımıza. Malum partiyi hala tutanların allah cezasını versin.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Yazılar Olsun Hastaneye Gittim Param Olmadıgı İçin Atıldım...