Şimdi Ara

Yeni oyunum Rookie Bowman

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
1.524
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,

    Bir kaç ay önce artık flash'ı komple bırakıp tamamen HTML5 ile oyun geliştirmeye başladım. Çok şükür ilk oynanabilir kıvamdaki oyunumu bitirdim.

    Oyun linki:https://www.kongregate.com/games/mapacarta/rookie-bowman

    Oyun hakkındaki düşüncelerinizi bekliyorum.



  • Flash'ı bırakmanız baya bi geç olmuş. Bu gidişle html5'i bırakmanız da heralde bi 5 seneyi bulur. Flash veya html5 oyunu oynayan kaldı mı bilmiyorum ama bence bir an önce Unity'ye geçiş yapmalısın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Iqtam

    Flash'ı bırakmanız baya bi geç olmuş. Bu gidişle html5'i bırakmanız da heralde bi 5 seneyi bulur. Flash veya html5 oyunu oynayan kaldı mı bilmiyorum ama bence bir an önce Unity'ye geçiş yapmalısın.
    Flash ile son yıllarda aktif olarak geliştirme yapmıyordum. Ufak tefek oyun projeleri falan gelirse onları yapıyordum. Fgl flash kısmını kapatınca zaten ciddi anlamda oyunlar yapmayı bırakmıştım. Kaldı ki şu an hala flash ile oyun geliştirip para kazananlar var.

    HTML5'i neden bırakalım anlayamadım. Web'in dili bu değil mi? Web için bir şeyler geliştiriliyorsa bir takım plugin'ler vs. kullanmak yerine kendi dilini kullanmak en mantıklısı sanırım.
  • Grafikleri çok beğendim. Siz mi çizdiniz yoksa hazır assets mi?
  • Şöyle bir bakayım dedim baya sardı elinize sağlık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MapaCarta

    Flash ile son yıllarda aktif olarak geliştirme yapmıyordum. Ufak tefek oyun projeleri falan gelirse onları yapıyordum. Fgl flash kısmını kapatınca zaten ciddi anlamda oyunlar yapmayı bırakmıştım. Kaldı ki şu an hala flash ile oyun geliştirip para kazananlar var.

    HTML5'i neden bırakalım anlayamadım. Web'in dili bu değil mi? Web için bir şeyler geliştiriliyorsa bir takım plugin'ler vs. kullanmak yerine kendi dilini kullanmak en mantıklısı sanırım.

    Alıntıları Göster
    Allah seni inandırsın, daha geçen plajda yanımıza oturan aile, daha 1 yaşına girmemiş çocuğunun eline cep telefonunu verdi. Çocuk parmaklarıyla o telefonu 1 saat kurcalayıp durdu. Yani demek istediğim artık android için oyun geliştirme devrinde yaşıyoruz.



    Millet flash'la oyun geliştirmeyi bırakalı 5 sene oldu. Html5 Gui'si de, flash ölmek üzereyken rakip olarak çıktı ama artık kimse browser tabanlı oyun oynamıyor. Çocuklarda cep telefonundan oyun oynama yaşı 1'in altına düştü.



    Ben vaktinizi ve enerjinizi boşa harcamayın diye şey ettim. Oyun yapacak ufkunuz olduğunu gördüğümden size Unity ile oyun geliştirmenizi tavsiye ediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben çok beğendim. Mobili olsa indirirdim.
  • Pc ye geçince bakarım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1ht1baron

    Grafikleri çok beğendim. Siz mi çizdiniz yoksa hazır assets mi?
    Bir kaç ufak tefek çizimi ben yaptım. Ağırlıklı olarak hazır asset.

    @alpmirza , @AI Engineer
    Teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Iqtam

    Allah seni inandırsın, daha geçen plajda yanımıza oturan aile, daha 1 yaşına girmemiş çocuğunun eline cep telefonunu verdi. Çocuk parmaklarıyla o telefonu 1 saat kurcalayıp durdu. Yani demek istediğim artık android için oyun geliştirme devrinde yaşıyoruz.



    Millet flash'la oyun geliştirmeyi bırakalı 5 sene oldu. Html5 Gui'si de, flash ölmek üzereyken rakip olarak çıktı ama artık kimse browser tabanlı oyun oynamıyor. Çocuklarda cep telefonundan oyun oynama yaşı 1'in altına düştü.



    Ben vaktinizi ve enerjinizi boşa harcamayın diye şey ettim. Oyun yapacak ufkunuz olduğunu gördüğümden size Unity ile oyun geliştirmenizi tavsiye ediyorum.

    Alıntıları Göster
    Doğrudur. Android'e bir kaç yıl önce 4-5 tane oyun yapıp yayınlamıştım ancak rekabet çok fazlaydı. Şu an daha da artmıştır muhtemelen. Çok iyi kazananlar olduğu gibi, geneli sinek avlıyordu gördüğüm kadarıyla.

    Unity denemiştim biraz ama bir türlü ısınamadım. HTML5 ile de android oyun geliştirilebiliyor. Geliştirenler de var zaten. Ama Unity performansı beklenmez herhalde.
  • Iqtam I kullanıcısına yanıt
    web hala cok kazancli. web'i birakip mobile'e gecmektensen iki tarafa da cikti almak cok daha mantikli. sonucta oyun motorlari cok az bas agrisi ile bir cok platforma cikti veriyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MapaCarta

    Doğrudur. Android'e bir kaç yıl önce 4-5 tane oyun yapıp yayınlamıştım ancak rekabet çok fazlaydı. Şu an daha da artmıştır muhtemelen. Çok iyi kazananlar olduğu gibi, geneli sinek avlıyordu gördüğüm kadarıyla.

    Unity denemiştim biraz ama bir türlü ısınamadım. HTML5 ile de android oyun geliştirilebiliyor. Geliştirenler de var zaten. Ama Unity performansı beklenmez herhalde.

    Alıntıları Göster
    Mobil platform'da rekabet 5 yıl öncesine göre 100 katı falan. Her gün onbinlerce uygulama ve oyun yükleniyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Okeanix -- 28 Ağustos 2018; 5:29:9 >
  • Ateş etme tuşunu space yerine x falan yapsanız daha iyi olurmuş kafa karıştırıyor .P
  • Al1mert A kullanıcısına yanıt
    Space biraz yaygın olduğu için onu tercih etmiştim. F klavye kullanan falan olunca sıkıntı oluyor. Sanırım bu tarz fazla tuş içeren oyunlarda en iyisi oyuncunun tuşları belirlemesine izin vermek. Artık bu oyun için geçtide diğer oyunlarda bu şekilde yapmaya çalışacağım.
  • Ne kadarını aldı yazmak?
    edit:merak ettiğimden soruyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: codforc

    Ne kadarını aldı yazmak?
    edit:merak ettiğimden soruyorum.
    2 ay kadar sürdü oyunu yapmam (tam zamanlı bir işte çalışıyordum, iş harici zamanlarda geliştirdim).

    İlk ay ağırlıklı olarak kodlama, 2. ay ise ağırlıklı olarak game design üzerinde çalıştım. Özellikle level tasarımları çok uzattı süreci (öyle zamanlar oldu ki aklıma bölüm fikri gelmediği için, bir kaç gün oyuna hiç bakmadığım oldu). Tutorial kısmını da 3-4 kez silip baştan yapmam gerekti :) Game design çok zaman aldı yani bu oyunda.
  • Öncelikle ellerine sağlık, oyun başarılı duruyor. Biraz deneyimledim. Ben açıkçası HTML5'in öldüğünü düşünenlerden değilim. Uzun bir sürede ölmeyecektir. Ancak iş oyun geliştirmeye temel bir bakış ise HTML5'in de bir süre sonra size yetersiz geleceğini düşünmekteyim. Bu alanda ister Unity3D, ister Unreal Engine, isterseniz de Construct kullanın ama bir oyun motoruna yönelmek en azından hayalinizde ki bir çok şeyi daha efektif bir şekilde yansıtmanızı sağlar diye düşünüyorum.

    Tüm bu yorumların ötesinde göz ardı edilmemesi için dile getiriyorum tekrardan... Oyun gayet oynanabilir ve başarılı duruyor. Bir zamanlar PC başından kalkmadan ben bu bölümü illa ki geçeceğim dediğim platform oyunlarından olmuş. Tekrardan ellerine sağlık.
  • Tebrik ederim çok güzel olmuş. Oyunu açtıktan sonra kapatamadım.
  • Güzel bir oyun olmuş
  • Kısa zamanımda oynama şansı buldum malesef 15 dk oynayabildim harika olmuş özellikle attığım okun konumuna ışınlanma mekaniğine bayıldım kendi oyunuma uyarlayasım geldi ama benim oyunumun mekaniklerine aykırı olur, o derece sevdim. Başarılarınızın devamını dilerim ama sevmediğim bir özelliği de söylemek istiyorum şu platform oyunlarında olan friction olayından nefret ediyorum ama yine de çok sevdim oyunu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 14alper41 -- 8 Ocak 2019; 0:59:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.