Kullanıcı Adı:
Şifre:

Yıllardır çiçek gibi baktığım 14 yıllık aracım boyalı diye satamıyorum
MrT4ngo
Konu Sahibi

12 Haziran 2018; 22:30:44
Bugüne kadar insan kulağinin duymayacagi sesleri bile kendime dert edip götürüp yaptırmış adamım. Normal bakımları geçin aman aracıma bir şey olmasın diye bana 10-20 bin daha gider dedikleri bütün parçaları değiştirmiş insanım. Yaptığım masrafın haddi hesabı yok.

Ama 2011 yılında aracımı alırken olan 2 parça çamurluk boyası yüzünden aracımı satamıyorum. Daha bir kişinin bakımları, yürüyen aksamı, şanzıman durumunu sorduğunu görmedim. Bütün telefonlar sa-as boya diye başlıyor.

Bugün anladim ki bizim millete müstehak. Sıfır araçlar inşallah iki kat daha pahalinir. Gidip 200 bin liraya polo alsin bizim millet. Nasil olsa boyasiz.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

Boyalı diye satamıyorum senin bahanen asıl neden 14 yıllık arabaya 31 bin tl istemen ederi 25 bin tl yaz bakalım o fiyati gidiyor mu gitmiyor mu
hsn_33 - 2 ay önce
14 yıllık corsaya 31 bin istediğiniz için satamıyor olabilirsiniz...



Fiyatı düşürün, satılır.
lojistisyen - 2 ay önce
Hocam oncelikle araciniz su nedenlerden satilamiyor olabilir, boya isin bahanesidir muhtemelen.



1. Easytronic sanziman pek tercih edilen konforlu ve sorunsuz bir sanziman degil.

2. Aracin...
The Anonymous - 2 ay önce
Hocam konuya yorum yapanların 10/9u fiyat yüksek diyor siz kabullenmek istemiyorsunuz. Böyle yapacaksanız ne diye konu açtınız anlamadım.



Bir kaç gündür bir corsa takibindeyim galeride araç l...
Material-Engineer - 2 ay önce
Ben boyayı geçtim araç bilmem kaçıncı nesil corsa 14 yaşında ve bi de üstelik easytronic 31000 tl sırf 98 bin km diye 31000 verilmez
defiant82 - 2 ay önce
6 ay evvel 2009 model clio3 aldım boyasız ve hasarsız 32 bin tl ye.istediğiniz fiyat o yaştaki bir araba için yüksek ,ondan satamıyorsunuz.
alpikom - 2 ay önce
33.5 isteyen biri var malum sitede.enayi ariyor resmen.umarim o degilsinizdir .
14yasinda dandik corsaya istenen paraya bak.
TIME - 2 ay önce
Fransızlar plastik de, sanki "Almanyanın Tofaşı" lakaplı Opelin çok matah bir şey sanki, hey Allahım ya
tefennili - 2 ay önce
Al arabanı başına çal birader,14 yıllık arabaya istediği fiyata bak.Birde Clio'yu Symbol'u küçümsemiş sanki 730i'ye biniyor.
Anthony Hopkins - 2 ay önce

The Anonymous
12 Haziran 2018; 22:32:57
Hocam araç ne fiyat ne, boyayla alakasi oldugunu dusunmuyorum, tavani degisik arabanin bile alicisi vardir.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


MrT4ngo
Konu Sahibi

12 Haziran 2018; 22:34:29
quote:

Orijinalden alıntı: The Anonymous

Hocam araç ne fiyat ne, boyayla alakasi oldugunu dusunmuyorum, tavani degisik arabanin bile alicisi vardir.
2004 opel corsa easytronic 98 bin km'de 31.000 tl.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 5 yanıtı gör.


defiant82
12 Haziran 2018; 22:37:03
Ben boyayı geçtim araç bilmem kaçıncı nesil corsa 14 yaşında ve bi de üstelik easytronic 31000 tl sırf 98 bin km diye 31000 verilmez



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



The Anonymous
12 Haziran 2018; 22:42:25
quote:

Orijinalden alıntı: MrT4ngo

2004 opel corsa easytronic 98 bin km'de 31.000 tl.
Alıntıları Göster

Hocam oncelikle araciniz su nedenlerden satilamiyor olabilir, boya isin bahanesidir muhtemelen.



1. Easytronic sanziman pek tercih edilen konforlu ve sorunsuz bir sanziman degil.

2. Aracinizin kilometresi yilina gore cok dusuk, supheleniliyor olabilir.

3. Corsa C'ler piyasada çok fazla ve çok çeşitteler, ben de kullandigimdan biliyorum. 17.000 liraya da 35.000 liraya da alici bulabiliyorlar. Bundan dolayi insanlarin kafasi karisiyor olabilir.

4. Yakıt tüketimi çok fazla ve benzin 6.30, z14xe motorlar LPG'ye uyumluydu ama corsa D'deki 1.2 motorlar lpg uyumlu degildi. Eger ki araciniz magnezyum subap ise insanlar uzak duracaktır.

5. Bu fiyat araliginda arac bakan insanlar direk masraf acmayacak acsa da ucuza halledilecek markalarla ilgileniyorlar, fiat, renault gibi. Opelin karnesi malesef pek parlak değil bu konuda.


6. (EKLEME) Şahinbey'deki siyah olan araç sizin aracınız ise malesef yine bir kronik Corsa C sorunu olan güneş yanıkları ise malesef aracınızın satılmamasındaki en büyük neden. Bu araclarin beyaz renk olanlari disinda gunes yanigi olmayanina rastlamak neredeyse imkansiz.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The Anonymous -- 12 Haziran 2018; 22:47:53 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


defiant82
12 Haziran 2018; 22:43:31
quote:

Orijinalden alıntı: The Anonymous

Hocam oncelikle araciniz su nedenlerden satilamiyor olabilir, boya isin bahanesidir muhtemelen.



1. Easytronic sanziman pek tercih edilen konforlu ve sorunsuz bir sanziman degil.

2. Aracinizin kilometresi yilina gore cok dusuk, supheleniliyor olabilir.

3. Corsa C'ler piyasada çok fazla ve çok çeşitteler, ben de kullandigimdan biliyorum. 17.000 liraya da 35.000 liraya da alici bulabiliyorlar. Bundan dolayi insanlarin kafasi karisiyor olabilir.

4. Yakıt tüketimi çok fazla ve benzin 6.30, z14xe motorlar LPG'ye uyumluydu ama corsa D'deki 1.2 motorlar lpg uyumlu degildi. Eger ki araciniz magnezyum subap ise insanlar uzak duracaktır.

5. Bu fiyat araliginda arac bakan insanlar direk masraf acmayacak acsa da ucuza halledilecek markalarla ilgileniyorlar, fiat, renault gibi. Opelin karnesi malesef pek parlak değil bu konuda.


6. (EKLEME) Şahinbey'deki siyah olan araç sizin aracınız ise malesef yine bir kronik Corsa C sorunu olan güneş yanıkları ise malesef aracınızın satılmamasındaki en büyük neden. Bu araclarin beyaz renk olanlari disinda gunes yanigi olmayanina rastlamak neredeyse imkansiz.

Alıntıları Göster

+1



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


The Anonymous
12 Haziran 2018; 22:52:01
Hocam yanlis anlamayin ben de bir Corsa C kullanicisi iken sizin gibi oldu kusursuz orijinal parcalarla baktigim jilet gibi aracima dogru duzgun alici cikmayinca lanet edip ilk gelene verdim gitti.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



lojistisyen
12 Haziran 2018; 22:59:57
14 yıllık corsaya 31 bin istediğiniz için satamıyor olabilirsiniz...



Fiyatı düşürün, satılır.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



serhatcn
12 Haziran 2018; 23:05:22
İlan linki var mı?



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



kvc_kvc
12 Haziran 2018; 23:06:44
İlan linki?



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



hsn_33
12 Haziran 2018; 23:11:10
Boyalı diye satamıyorum senin bahanen asıl neden 14 yıllık arabaya 31 bin tl istemen ederi 25 bin tl yaz bakalım o fiyati gidiyor mu gitmiyor mu



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


TIME
12 Haziran 2018; 23:31:20
33.5 isteyen biri var malum sitede.enayi ariyor resmen.umarim o degilsinizdir .
14yasinda dandik corsaya istenen paraya bak.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TIME -- 12 Haziran 2018; 23:39:33 >



Red_Devils_
12 Haziran 2018; 23:35:29
2008 dizel corsayi arkadaşım 26 ya sattı. Gerçi km si biraz fazlaydı ve boya da vardı ama hem yeni kasa hem de dizel olması nedeniyle 5 bin ucuza satmış senden. Bence fiyatın çok pahalı.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



alpikom
12 Haziran 2018; 23:37:49
6 ay evvel 2009 model clio3 aldım boyasız ve hasarsız 32 bin tl ye.istediğiniz fiyat o yaştaki bir araba için yüksek ,ondan satamıyorsunuz.



yeneryongur
12 Haziran 2018; 23:49:27
quote:

Orijinalden alıntı: MrT4ngo

2004 opel corsa easytronic 98 bin km'de 31.000 tl.
Alıntıları Göster

Bence boyadan degil fiyattan satilmiyordur. Zaten sizin aracta boyali 2-3 daha eklesem 2008-2010 arasi boyali corsa alirim.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



flyer_mig
12 Haziran 2018; 23:58:50
Kic kadar araba 31 bin tl ediyor mu la



Sedan genis hacimli bir araba alirim o paraya



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


sinoplu
13 Haziran 2018; 0:07:42
Valla 30 bin e gider 2011 2012 boyali polo tdi alirim daha iyi

O arac 25 e bile zor gider yani daha dune kadar 30 bin e 2012 2013 corsalara isteniyordu



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


gorkemnalbant
13 Haziran 2018; 0:22:17
Hocam çok para istiyorsunuz.Şahsen 31bin hadi pazrlıkla 30 diyelim size bu parayı verip bu aracı almam.14 yaşında b sınıfı bir araca bu verilmez.İndirin fiyatı bakın nasıl satılıyor.



MrT4ngo
Konu Sahibi

13 Haziran 2018; 0:24:33
quote:

Orijinalden alıntı: flyer_mig

Kic kadar araba 31 bin tl ediyor mu la



Sedan genis hacimli bir araba alirim o paraya
plastik fransız alabilirsiniz dogrudur. sedan sonuçta 4 teker bir vites



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 5 yanıtı gör.