Kullanıcı Adı:
Şifre:

Yıllardır Eurovision'a Katılmadığımız İçin TRT'yi Eleştiriyordum Ama Çok Doğru Kararmış
Ölüyen Yürüler
Konu Sahibi

13 Mayıs 2018; 11:41:05
Avrupa'da toprağı bulunmayan,kültürü Avrupalı olmayan İsrail yarışmayı kazanmış.Kazanan şarkı berbat,kadın itici,sözlerinde kadın haklarından bahsetmiş feministlerden oy almış ve en önemlisi kadın "Seneye Kudüs'te görüşürüz" diyor.Yarışma tamamen politikaya dönmüş,çok iğrenç bir hal almış.En zevkli kısım olan puan sistemini bile değiştirmiş.Katılmak ve izlemek için bir sebep yok.





En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

+1907 gereksiz bir etkinlik
AvriL<3 - 3 ay önce
Bakın burdan söylüyorum gün gelecek kadınlar sevmedikleri erkekleri öldürüp kendine "kadın hakları" diye kılıf uydurup kurtulacaklar.
imagineod - 3 ay önce
Allahım bu ne iğrenç bir şarkıdır.

Senin yorumuna gelirsek Azerbaycan'ın da toprağı yok kardeşim Avrupa'da ama birinci olmayı bildiler. Bizde yakın zamanda 2. olduk bizim şanssızlığımız o...
zero fear - 3 ay önce
Şarkı 250kg lık bir tavuğun dramını anlatıyor.
wolwes - 3 ay önce
Sanat diye bunları kakalıyorlar millete.

(Görsel)
Donald Trump - 3 ay önce
Diğer şarkıları dinlemedim ama bu şarkı 2009'da 2010'da falan yarışsaydı finale çıkamazdı bence.
Ölüyen Yürüler - 3 ay önce
Hocam bu tavuk gibi gıdaklayan,saçma sapan sexist sözleri olan,antipatik,altyapısı leş,sahne gösterisi rezalet şarkı favoriyse vay o Eurovision'un haline.
Ölüyen Yürüler - 3 ay önce
Yanlız şarkı güzel bence. Katılan şarkılar arasından en farklılardan biriydi
Taklitçi karşıtı - 3 ay önce

AvriL<3
13 Mayıs 2018; 11:42:36
+1907 gereksiz bir etkinlik



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


Yellow Claw
13 Mayıs 2018; 11:46:56
Ona bakarsan Azerbaycan'ında Avrupada toprağı yok.

Şarkıyı falan hiç dinlemedim bile bu arada.

Buna gelen 2 yanıtı gör.


R3DROS3V3RTIGO
13 Mayıs 2018; 11:47:26
+(sonsuz işareti nasıl yapılıyordu?)



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


Yanlız şarkı güzel bence. Katılan şarkılar arasından en farklılardan biriydi



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 4 yanıtı gör.


Ölüyen Yürüler
Konu Sahibi

13 Mayıs 2018; 12:16:30
quote:

Orijinalden alıntı: Taklitçi karşıtı

Yanlız şarkı güzel bence. Katılan şarkılar arasından en farklılardan biriydi
Diğer şarkıları dinlemedim ama bu şarkı 2009'da 2010'da falan yarışsaydı finale çıkamazdı bence.

Buna gelen 2 yanıtı gör.


quote:

Orijinalden alıntı: Ölüyen Yürüler

Diğer şarkıları dinlemedim ama bu şarkı 2009'da 2010'da falan yarışsaydı finale çıkamazdı bence.
Alıntıları Göster

Oda doğru ama eurovision kalitesi o yıllardaki seviyede değil artık.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



imagineod
13 Mayıs 2018; 12:29:27
Bakın burdan söylüyorum gün gelecek kadınlar sevmedikleri erkekleri öldürüp kendine "kadın hakları" diye kılıf uydurup kurtulacaklar.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 3 yanıtı gör.


zero fear
13 Mayıs 2018; 12:36:04
Allahım bu ne iğrenç bir şarkıdır.

Senin yorumuna gelirsek Azerbaycan'ın da toprağı yok kardeşim Avrupa'da ama birinci olmayı bildiler. Bizde yakın zamanda 2. olduk bizim şanssızlığımız o sene 1. Çıkan şarkının gerçekten çok iyi olmasıydı. Bunun politika ile alakası falan yok TRT yıllarca doğru düzgün birini yollayamadı. Şuan Model, Mabel Matiz falan gitse yüzde yüz alırız. Ama sen gidip Can Bonomo'yu yollarsan sonra siyasi yarışma diye ağlarsın.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 11 yanıtı gör.


reguse
13 Mayıs 2018; 12:40:15
Şarkı benim tarzım değil ama kötü de değilz Hatta gayet iyi, birinciliği almasına şaşırmamalı.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



HIGHER
13 Mayıs 2018; 12:42:19
Bu çok hoşuma gitti.


https://www.youtube.com/watch?v=dHb-gWC-WTc



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HIGHER -- 13 Mayıs 2018; 12:43:22 >



Moving On
13 Mayıs 2018; 17:08:15
Ya yarışmacılar o kadar beğeni görmek için şarkılara emek versin, bir sürü şey hazırlasın, en güzel şekilde sahneye çıksınlar, bu şarkı birinci olsun öyle mi? ya tamam İsrail'in birinci olacağı bellidir de abi bu ne ya? sen koskoca İsrail'sin bu ne abi? bu tipe, bu şarkıya ülke temsilciliğini verdikten sonra vizyonsuzlukta zirve yaptılar, bizi kötülerler ama Sertap Erener, Can Bonomo, maNga gibi görsel ve ses açısından harika adaylar çıkardık, bunların sırf ülke yüzünden her işinin tutması rezalet.



HeavyAsocial
13 Mayıs 2018; 17:13:39
Rezillik olmuş. Bu videonun internet aleminden acilen silinmesi gerekiyor.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Torbjorn
13 Mayıs 2018; 17:14:19
mangayı 2. yaptıklarından beri izlemiyorum. 97de şebnem pakerin dinle şarkısını 3. yaptıklarını bilsem o zamandan bırakırdım izlemeyi



Reborned
13 Mayıs 2018; 17:29:51
Şarkıyı görünce ağladım.



Donald Trump
13 Mayıs 2018; 17:31:22
Sanat diye bunları kakalıyorlar millete.




r.H
13 Mayıs 2018; 18:13:55
quote:

Orijinalden alıntı: AvriL<3

+1907 gereksiz bir etkinlik
Anaaa avril



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


uAslAnkara
13 Mayıs 2018; 18:17:32
Oylamadan hic birsey anlamadim ben aciklayabilecem var mi?



Eskiden her ulke 1-12 puan arasi puanliyordu birbirini, simdiyse 250 puan falan aliyor bir ulke bir anda. Ne bu?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


mahso
13 Mayıs 2018; 18:21:43
"Bunun politika ile alakası falan yok"



Hayatta başarılar.



:D



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @zero fear


11_serhat_11
13 Mayıs 2018; 18:34:21
quote:

Orijinalden alıntı: uAslAnkara

Oylamadan hic birsey anlamadim ben aciklayabilecem var mi?



Eskiden her ulke 1-12 puan arasi puanliyordu birbirini, simdiyse 250 puan falan aliyor bir ulke bir anda. Ne bu?
Aslında değişen bir şey olmadı 2016 dan itabaren sadece jüri ve halk oylamaları ayrı ayrı gösteriliyor (Nedeni son oylamalara doğru sonucun belli olup heyecanın kalmamasıymış) Mesela bu sene 1-12 arası jüri oylamaları olmuş oluyor yani yunanistan dan 12 puan geldiyse yunanistan jürisi 12 puan vermiştir. Birden 200 puan geliyor dediğin ise halk oylamaları. En düşükten puan alan ülkeden başlayıp tüm ülkelerden gelen toplam puanı söylüyorlar



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Yıllardır Eurovision'a Katılmadığımız İçin TRT'yi Eleştiriyordum Ama Çok Doğru Kararmış