Kullanıcı Adı:
Şifre:

Zorlu Grubu'na ait otomobilin görselleri ortaya çıktı
xyz90
Konu Sahibi

11 Ekim 2018; 14:43:12
Otomobilin adı VEO olacak

Türkiye'nin Otomobili Girişim Grubu’nda yer alan beş ‘babayiğit’ten biri olan Zorlu Grubu, Vestel Elektronik aracılığıyla bir otomobil tasarımı için tescil başvurusu yaptı. “VEO” adı verilen Zorlu’nun otomobilinin görselleri de ilk kez ortaya çıktı.

Yerli otomobil projesi kapsamında kurulan Türkiye'nin Otomobili Girişim Grubu’nda yer alan beş ‘babayiğit’ten biri olan Zorlu Holding’in ilk yerli otomobilinin tasarımları ortaya çıktı.

Habertürk’ten Necdet Çalışkan’ın haberine göre Türk Patent ve Marka Kurumu’na Vestel Elektronik Sanayi ve Ticaret A.Ş. aracılığıyla yapılan tasarım tescil başvurusunda, otomobilin ilk görselleri de paylaşıldı. İşte o başvuru:

Vestel'in 7 Eylül 2018'de yaptığı tescil başvurusunun yer aldığı ve 9 Ekim 2018 tarihinde yayınlanan Türk Patent ve Marka Kurumu’nun Tasarımlar Bülteni’ne göre Vestel’in yerli otomobilinin adı ise “VEO” olacak. 6 farklı görselin paylaşıldığı başvuruya göre VEO'nun tasarımcıları ise şunlar: Burak Emre Altınordu, Kazım Doku ve Mehmet Kaya.








< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

_____________________________

Eski kullanıcı adı: ucavuss

En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

Devrim Otomobilinin eleştiri ile bittiğini sanan bir insan

Devrim Otomobilinde emek vardı ortada ürün vardı mühendis vardı şakkadanak bak yaptık diyen bir ekip vardı. De...
TheCaliph_ - 2 ay önce
Siz bu proje 10 yıldır her rafa kaldırıldığında, 40 milyon euroyu daha önce üretilmiş bi modele kamuflaj geçirip çöpe attıklarında sizin gibiler çok utandı da, biz neyse onu söyleyenler objektif in...
lojistisyen - 2 ay önce
Yerel seçimden sonra veo.jgp shift+delete.
stasi - 2 ay önce

samsunluuu55
11 Ekim 2018; 14:49:07
İnsallah görseller ile kalmaz diyelim.

Adet yerini bulsun illa biseye benzetcem

Opel monza konsepte benzettim ben



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



TahaKaradeniz
11 Ekim 2018; 14:51:52
Ön Mercedes arka Mustang.

Gözümde canlandı sadece tabiki kopya değil. Hayırlısı olur ve Vestel gibi olmaz İnşallah.



Antalya
11 Ekim 2018; 14:54:53
Birazdan çok b.k atılacak hazır olun.


İnşallah yapıldığını da görürürüz, Allah'dan ümit kesilmez.



BlackGhost12
11 Ekim 2018; 15:04:33
Tasarım konusunda çok kötüyüz. Abi tutun profesyonel dizaynır.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



Uza -00-
11 Ekim 2018; 15:05:30
Eee bunun önü renault konsept araçlarına benziyii. Arkadanda iğrençlik akıyor. neyse üretsinlerde iğrenç miğrenç artık bakmıyoruz makyaja. Makyajda bi yere kadar.



cnv_58
11 Ekim 2018; 15:07:28
İlginc tasarımı var ne güzel diyebiliyorum ne kötü inşallah yapılırda canlı canlı görürüz. 2019 sonuna 1 sene kadar ilk konsepte hadi hayırlısı



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



sfzb67
11 Ekim 2018; 15:31:08


Arkadan facia ama taslak büyük ihtimal.Olasi üretim durumundaki hali bununla alakasız olacaktır.Uretilme aşamasına gelirse tabi.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



TIME
11 Ekim 2018; 15:45:26
arac henüz tasarım halinde .son kullanıcıya ulaşmadan önce mutlaka birçok değişim geçirecektir.inşallah iyi yerlere gelir.eleştirirseniz zamanında devrim otomobiline laf atanlardan bir farkınız kalmaz.şu an bize düşen desteklemek.

Buna gelen 2 yanıtı gör.


TheCaliph_
11 Ekim 2018; 15:54:46
quote:

Orijinalden alıntı: TIME

arac henüz tasarım halinde .son kullanıcıya ulaşmadan önce mutlaka birçok değişim geçirecektir.inşallah iyi yerlere gelir.eleştirirseniz zamanında devrim otomobiline laf atanlardan bir farkınız kalmaz.şu an bize düşen desteklemek.
Devrim Otomobilinin eleştiri ile bittiğini sanan bir insan

Devrim Otomobilinde emek vardı ortada ürün vardı mühendis vardı şakkadanak bak yaptık diyen bir ekip vardı. Devrim Devrim deyip durmayın hatırasına saygınız olsun. Bugünkü komedilerle Devrim'i bir tutmak ayıptır ayıp.

Yerel seçimler ne zamandı Mart ayında mıydı ?



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCaliph_ -- 11 Ekim 2018; 15:57:47 >

Buna gelen 3 yanıtı gör.


freemangroovy
11 Ekim 2018; 15:59:43
quote:

Orijinalden alıntı: TheCaliph_

Devrim Otomobilinin eleştiri ile bittiğini sanan bir insan

Devrim Otomobilinde emek vardı ortada ürün vardı mühendis vardı şakkadanak bak yaptık diyen bir ekip vardı. Devrim Devrim deyip durmayın hatırasına saygınız olsun. Bugünkü komedilerle Devrim'i bir tutmak ayıptır ayıp.

Yerel seçimler ne zamandı Mart ayında mıydı ?
Alıntıları Göster

Verdim hocam sana artıyı.. Bir tane verebiliyoruz ne yazık ki..



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi freemangroovy -- 11 Ekim 2018; 16:19:38 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


YaYa
11 Ekim 2018; 16:05:41
Bu tasarım seri üretim aşamasına gelene kadar daha çok değişir ama bu haliyle önden mercedese arkadan mustang e benziyor fazlası ile.



a3l4i
11 Ekim 2018; 16:21:19
Bu kadar çirkin birşey görmedim.
Umarım gerçeğiyle alakası yoktur



TIME
11 Ekim 2018; 16:26:43
yazımdan devrim eleştiri ile bitti lafını anlıyorsan diyeceğim bir şey yok.
inşallah şu arabayı çıkarırlar yollara azıcık utandırırlar sizi.hele gülün bakalım

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @TheCaliph_


texjrwillerjr
11 Ekim 2018; 16:37:28
quote:

Orijinalden alıntı: freemangroovy

Verdim hocam sana artıyı.. Bir tane verebiliyoruz ne yazık ki..
Alıntıları Göster

kesinlikle katılıyorum.



texjrwillerjr
11 Ekim 2018; 16:39:24
quote:

Orijinalden alıntı: TIME

arac henüz tasarım halinde .son kullanıcıya ulaşmadan önce mutlaka birçok değişim geçirecektir.inşallah iyi yerlere gelir.eleştirirseniz zamanında devrim otomobiline laf atanlardan bir farkınız kalmaz.şu an bize düşen desteklemek.
merak ettim bize niye desteklemek düşüyor? bu bir ticari mal değil mi? bunu, üreten firmalar kar amaçlı üretmiyor mu? kar amaçlı üretilen bir malı desteklemek ne zamandır bize düşüyor?

Buna gelen 1 yanıtı gör.


lojistisyen
11 Ekim 2018; 16:45:23

quote:

Orijinalden alıntı: TIME

yazımdan devrim eleştiri ile bitti lafını anlıyorsan diyeceğim bir şey yok.
inşallah şu arabayı çıkarırlar yollara azıcık utandırırlar sizi.hele gülün bakalım

Siz bu proje 10 yıldır her rafa kaldırıldığında, 40 milyon euroyu daha önce üretilmiş bi modele kamuflaj geçirip çöpe attıklarında sizin gibiler çok utandı da, biz neyse onu söyleyenler objektif insanlar utanacak öyle mi?

Geçiniz...



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


TIME
11 Ekim 2018; 16:49:21
quote:

Orijinalden alıntı: lojistisyen


Alıntıyı Göster
Siz bu proje 10 yıldır her rafa kaldırıldığında, 40 milyon euroyu daha önce üretilmiş bi modele kamuflaj geçirip çöpe attıklarında sizin gibiler çok utandı da, biz neyse onu söyleyenler objektif insanlar utanacak öyle mi?

Geçiniz...
Alıntıları Göster

benim gibiler derken kardeş?

chalip ile aramızdaki bi muhabbete niye karışıyorsun?



Buna gelen 1 yanıtı gör.


TIME
11 Ekim 2018; 16:51:56
quote:

Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

merak ettim bize niye desteklemek düşüyor? bu bir ticari mal değil mi? bunu, üreten firmalar kar amaçlı üretmiyor mu? kar amaçlı üretilen bir malı desteklemek ne zamandır bize düşüyor?
Alıntıları Göster

ya hocam konu siyasete kaydı.millet beni aktrol sandı.boşver tamam ne düşünürseniz düşünün.



Zorlu Grubu'na ait otomobilin görselleri ortaya çıktı