Şimdi Ara

DUVARLAR 8 DEN SONRA ZULÜM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
1
Favori
828
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar Bu Duvarları Fulleyebilen Ömrü Yeten Arkadaş Varmı Ben Açıkcası Oyundan Soğudum Bu Yüzden

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Cidden çok pahalı ama yapacak bir sey yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Juniormyw0rld

    Cidden çok pahalı ama yapacak bir sey yok

    Yapacak birşey var indirsinler xD

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Duvarları 10. seviyeye geçiriyorum günde 2 ile 4 duvar arasında basıyorum anca. Cidden zulüm
  • bot var bendede günde 2 belki 3 tane 10 lv basabiliyorum gına geldi satacam artık 148 tane daha var ölüm ya alıcı varsa 150 tl :)
  • 2 tane 40/40/10 herolu th11 sattım. İki hesabın da ilk sahibiydim, hiç bot mod vs kullanmadım. İlk hesabın duvarları yarıdan fazla 11 seviyeydi, 2. hesapta yarısı 9 du yarısı da 10 sayılırdı. İki köy arasındaki full 10 ve 150 tane 11 seviye duvar farkının fiyatı 300 TL.
    2. Köye karşılık takastan full duvar lab ve 10. seviye tam full duvarlı 30 level kraliçe kral th9 aldım. 1.5 milyar altın kasılmıştı. Bana gelişi verdiğim köyüme istediğim paradan 200 TL eksiğine oldu. Yani 200 TL ye aldım.
    Bu köyün duvarları 10 değilde mesela 9 hatta birazı da 8 olsaydı takasta ne kadar düşerdim? Herolar yine 30 ise 150 tl

    Duvarda önemli olan mümkünse 9 değilse birazı 9 ama kalanı mutlaka 8 olmasıdır. Yani alacak olanın iksirle de duvar kasabilecek olmasıdır. O kadar uğraştığınız 10. seviye duvar köy th9 ise fazla farketmeyecektir. Hele ki botun th9 ve altında daha rahat kasılması nedeniyle gelecekte bu fiyatlar daha da inecektir...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • inat ettim th9 da köyü fulleyeceğim diye ama herolar konusunda yılmaya başladım nasıl 30 a kadar sabredeceğim bilmiyorum
    Bu mesaja eklenen görseller:

     DUVARLAR 8 DEN SONRA ZULÜM DUVARLAR 8 DEN SONRA ZULÜM




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serssseri


    inat ettim th9 da köyü fulleyeceğim diye ama herolar konusunda yılmaya başladım nasıl 30 a kadar sabredeceğim bilmiyorum
    Bu mesaja eklenen görseller:

     DUVARLAR 8 DEN SONRA ZULÜM DUVARLAR 8 DEN SONRA ZULÜM

    Vallahi bende galiba duvarlari 9 yapip belediyeyi 10 bascam o duvara gomdugum parayla 10 seviye belesiyedeki savunmalari fullerim tamam duvar onemli ama yeride geldimi boş iceri girmeyi kafaya koyan adam zaten her turlu giriyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • zxxy kullanıcısına yanıt
    Ortayı sarartın yeter. Her zaman bırakın köyün dış duvarını ortaya da girerler. Duvarın işe en çok yaradığı nokta ortaya giriş değil ortadan çıkıştır. Alacak olan zaten öndeki depoyu kara iksiri ve binayı alır. İşin inceliği gerisini koruyabilmektir. Çıkış duvarına uygun mesafede konumlanmış okçu top vs ortadan çıkmaya çalışan birlikleri yıpratmalıdır. 9. seviye duvar da genelde yıpratır ama 10 olması yeterlidir.

    Köye ve ortaya girişte duvar diye bir şey yoktur. Size bir ordu biçimi yazayım şu an da hiç bir düzende veya full savunma duvar seviyesinde çaresi yoktur. Max 2 golem, kaleye de bir golem, ilk duvarı kıracak kadar 3 4 tane duvarcı, 14 16 civarı büyücü kalanı da full 3. Seviye cadı. Arkasındaki heroların seviyesi yüzde 80 den sonrasını belirler. Genelde herolar 35 veya full ise bu ordu çoğu zaman üçler. E tabi bu ordunun kara iksir maliyeti 2 savaşlıktır.

    Yıpratmayın kendinizi duvar uğruna. Köyü bitirip sıralamaya oynamak için 9. Seviye duvar yeterlidir, zaten o süreçte 10. seviye duvar da yapılır.
    İ

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: setek01

    Ortayı sarartın yeter. Her zaman bırakın köyün dış duvarını ortaya da girerler. Duvarın işe en çok yaradığı nokta ortaya giriş değil ortadan çıkıştır. Alacak olan zaten öndeki depoyu kara iksiri ve binayı alır. İşin inceliği gerisini koruyabilmektir. Çıkış duvarına uygun mesafede konumlanmış okçu top vs ortadan çıkmaya çalışan birlikleri yıpratmalıdır. 9. seviye duvar da genelde yıpratır ama 10 olması yeterlidir.

    Köye ve ortaya girişte duvar diye bir şey yoktur. Size bir ordu biçimi yazayım şu an da hiç bir düzende veya full savunma duvar seviyesinde çaresi yoktur. Max 2 golem, kaleye de bir golem, ilk duvarı kıracak kadar 3 4 tane duvarcı, 14 16 civarı büyücü kalanı da full 3. Seviye cadı. Arkasındaki heroların seviyesi yüzde 80 den sonrasını belirler. Genelde herolar 35 veya full ise bu ordu çoğu zaman üçler. E tabi bu ordunun kara iksir maliyeti 2 savaşlıktır.

    Yıpratmayın kendinizi duvar uğruna. Köyü bitirip sıralamaya oynamak için 9. Seviye duvar yeterlidir, zaten o süreçte 10. seviye duvar da yapılır.
    İ

    Bende sizin gibi düşünüyorum bence 9 yeter sonra devam ederim Birde bu kara buyuler son seviyeye gelse bile ornek deprem yine 4 adet basmak gerekiyo duvar yikmak icin sacma degilmi sizce level yukseldikce etkisi artmali ki 4 buyu yerine 3 buyu kullanarak yikalim sacma sapan isler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • zxxy kullanıcısına yanıt
    Oyunun dengesi değişir o zaman. Toplamda 11+1 büyü var malum. Bir önceki mesajda yazdığım golem arkası çok sayıda cadı saldırısında zaten 4 ya da 8 deprem kullananlar oluyor. Burada 2 noktayı kırmak için 1 tanesi klan kalesinden 7 tanesi de kendi hazırladığından olmak kaydıyla 8 deprem kullanan oyuncu 2 tane de iksirle yapılan büyü hakkına sahip oluyor. Zehir büyüsü de kullanmak isterse o zaman 2 dondurma kullanma şansı olmuyor tabi.

    Eğer 3 deprem duvar kırarsa, 6 deprem 1 öfke 2 dondurma gibi bir durum ortaya çıkacaktır. Köylerin çoğu dümdüz olur. Atlama büyüsünü kimsenin yapmasına gerek kalmaz. Hele ki atlamanın çift slot yer kaplaması çoğu zaman birliklerin yakın birimlere kayması yüzünden gecikmeli işlev görmesi ve birliklerin o esnada yıpranması ve bir de depremin vurduğu yerlerdeki rakip birimleri yıpratması da göz önüne alınırsa, senelerce süren geliştirmelerle yapılmış full köylere de biraz ayıp olur sanırım. :)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: setek01

    Oyunun dengesi değişir o zaman. Toplamda 11+1 büyü var malum. Bir önceki mesajda yazdığım golem arkası çok sayıda cadı saldırısında zaten 4 ya da 8 deprem kullananlar oluyor. Burada 2 noktayı kırmak için 1 tanesi klan kalesinden 7 tanesi de kendi hazırladığından olmak kaydıyla 8 deprem kullanan oyuncu 2 tane de iksirle yapılan büyü hakkına sahip oluyor. Zehir büyüsü de kullanmak isterse o zaman 2 dondurma kullanma şansı olmuyor tabi.

    Eğer 3 deprem duvar kırarsa, 6 deprem 1 öfke 2 dondurma gibi bir durum ortaya çıkacaktır. Köylerin çoğu dümdüz olur. Atlama büyüsünü kimsenin yapmasına gerek kalmaz. Hele ki atlamanın çift slot yer kaplaması çoğu zaman birliklerin yakın birimlere kayması yüzünden gecikmeli işlev görmesi ve birliklerin o esnada yıpranması ve bir de depremin vurduğu yerlerdeki rakip birimleri yıpratması da göz önüne alınırsa, senelerce süren geliştirmelerle yapılmış full köylere de biraz ayıp olur sanırım. :)

    iyide ozaman labaratuarda yukseltmeninde anlami yok o zaman neyse saglik olsun ben su duvarları 9 yapimda heroları basim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • zxxy kullanıcısına yanıt
    Ortayı kırarken çok farkeder. Şöyle söyleyeyim, 1 seviye 4 adet depremle ortayı kırdınız. Bu esnada ortada bulunan x yayı kule bina gibi yüksek hasar puanlı binalara da hasar veriyorsunuz. Ancak deprem büyüsü duvar dışındaki birimlere azalan oranda hasar veriyor. Takriben oradaki herhangi bir birime isabet eden 4 adet 1. seviye depremin verdiği hasar sadece 1 adet 4. seviye depremin verdiği yüzde 25 hasardan çok fazla değildir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • tesekkurler sagol

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.