Şimdi Ara

Forum destek hakkında şikayet

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
874
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yaklaşık 3 gün önce sıcak fırsatlar / diğer fırsatlar bölümüne yapmış olduğum bir e-ticaret sitesinin kampanyalarını ve dh için özel oluşturduğum kuponları paylaştım.Ancak reklam gerekçesiyle silindi ki bir firma ismi verilmeden nasıl sıcak fırsatlar bölümünde konu açacağım anlamış değilim.Hadi neyse dedim ve forum destekten destek almaya çalıştım ancak 20dk içinde kapatılan konum için 3 gündür destek'den olumlu veya olumsuz cevap gelmedi .Bunun içinde ayrıca teşekkürlerimi sunuyorum.Bende cevap gelmeyince ilgili bölümleri yani yöneticilerin reklam olarak görebilecekleri yerleri sildim ve tekrar konumu açtım ancak ne göreyim, konum silinmiş ve uyarı puanı almışım.Bu yaptığınız resmen haksızlık ve yapamadığınız iş yüzünden kullanıcıyı mağdur etmektir.

    Uyarı puanlarımın geri alınmasını ve forum destek taleplerimin yerine getirilmesini rica ediyorum.

    İyi günler hayırlı çalışmalar dilerim.

    @ANDREI Dostum ilgili birisin sen daha öncede konuma cevap vermiştin.Yardımlarını bekliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TevfikBGunes -- 3 Eylül 2014; 15:11:07 >







  • Merhaba @TevfikBGunes;

    Forum destek hattı, sınırlı sayıda üst düzey yetkili tarafından idare edilen bir bölüm olduğu için geç cevap almanız normal, kişisel algılamayın.

    İçerik olarak değerlendirildiğinde, açtığınız konu dahilinde yaptığınız ürün tanıtımları ücretleri dolayısıyla (ki piyasada daha ucuza aynı ürünlerin mevcut olduğu ile ilgili yorumlar var) sıcak fırsat kapsamına girmediğinden yapılan işlem doğrudur. Bu minvalde, konunuz reklam kapsamında değerlendirilip, silinir.

  • E peki ben reklam diye düşününce hiç bu sebepten ilk konumun kapatılacağını düşünmemiştim.Bu arada ben ilk konumdan bahsediyorum. Ayrıca ben destek alamayınca nden kapatıldığı hakkında, haklı olarak yeni bir konu açtım ve yine kapatıldı ve bu kez uyarı verildi.Bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz.Konu kapatmaya gelince 20dk desteğe gelince 3 gün sizcede bir tutarsızlık yok mu ikisi arasında.Bence ikisinede eşit düzeyde yönetici verilmeli. Sonuçta bana verilen uyarı desteğime cevap gelmediği için haksız bir uyarı oluyor.Bu konuda ne yapabiliriz?
  • Şikayetlere bakan yönetici sayısı fazla olduğu için konulara çabuk müdahale edilmesi normal. Üst yönetim faaliyetlerinin tamamına ise sadece 5 Admin baktığından ötürü, iş yüküne orantılı olarak süre de uzuyor. İşleyişimiz böyle olmasını gerektiriyor @TevfikBGunes.

    Hak verirsiniz ki kapatılan konunuz hakkında bilgi alamamış olmanız, aynı konuyu 2. defa açmanıza sebep değil TevfikBGunes. Bu durumdan ötürü aldığınız uyarıda da problem yok. Konuya müdahalenin hatalı işlem olduğunu düşünüyor olsanız bile, cevap almadan aynı konuyu açmak; eğer işlem hatalı değilse (ki değil) ısrar ile kural ihlaline giriyor.

    Ciddi bir durum yok; tekrar uyarı almamanız durumunda bu uyarı puanınız da silinir.


    Keyifli günler;
  • Öncelikle konuya ilginizden dolayı çok memnun kaldım @ANDREI

    Ancak iş yükü orantılı dağılsa bile iş yüküne orantılı yöneticilerinin düzgün dağıtılmadığı kanaatindeyim. Arasındaki farkın uçurum olduğunu sizde görüyorsunuz.Biri 20dk biri 3 gün. Açıkladığınız biçimde dediğiniz gibi bir sebep değil yeni bir konu açmak için ancak iki destek arasındaki fark bu kadar olunca dayanamadım.

    Sizede keyifli günler @ANDREI =)
  • quote:

    Ancak iş yükü orantılı dağılsa bile iş yüküne orantılı yöneticilerinin düzgün dağıtılmadığı kanaatindeyim


    Nitelik, nicelik, tecrübe...vs derken; yaptım oldu gibisinden bir yetkilendirme sistemimiz işleyişimiz içinde yok. Olabildiğince hızlı ve sağlıklı şekilde üyelere yardımcı olmaya, ekibi genişletmeye, yönetim sistemimizi revize etmeye çalışıyoruz ki ufak tefek aksaklıklar, gecikmeler için de biraz anlayış beklemek yanlış olmaz sanırım.

    Rica ederim, selametle kalın @TevfikBGunes;
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.