Şimdi Ara

Ghostwire: Tokyo (Çıktı) [ANA KONU] (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
116
Cevap
4
Favori
6.279
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hikaye hakkında yeni bilgiler.


    Hannya, Tokyo'nun üzerine nüfusunun çoğunu yok eden felaket bir sis saldı. Sonrasında, iradesine boyun eğen, tehditkar sadık militanlar grubu olan Suratsızlar’a liderlik ediyor. Gülümseyen vatandaşların bir zamanlar yürüdüğü yerde artık sadece Tango Gameworks'ün yaratabileceği türünün tek örneği yaratıklardan oluşan bir ordu duruyor: Ziyaretçiler.


    Japon efsanelerinden, folklorundan ve masallarından ilham alan Ziyaretçiler, Tokyo'da gizlenen çarpıcı, hayal ürünü düşmanlardır. Pek çok karakter, Tango'nun Tokyo'yu daha önce hiç görülmemiş otantik bir oyun dünyası aracılığıyla onurlandırma arzusuna sadık kalan "Kuchisake-onna" gibi ünlü karanlık hikayelerden geliyor.


    Ünlü Shibuya Geçidi'nde uyanan Akito, kendisini garip bir ruhun kısmen ele geçirdiğini ve Tokyo'yu istila eden tehlikeli yaratıklarla çevrili olduğunu fark eder. Kız kardeşinin güvenliğini sağlamak için umutsuz olan Akito, Tokyo'nun tehlikeli sokaklarında savaşmak için ruhla ittifak kurmalı ve güçlü yeteneklerde ustalaşmalıdır.





  • Hikaye pek ilgi çekici olsa da oynanış kısmında hala açıkça bir şeyler gösterilmemiş olması pek canımı sıkıyor. Mikami yine güzel bir şeyler çıkaracaktır ama bu sır perdesini çabuk aralasınlar Ghostwire: Tokyo (Çıktı) [ANA KONU] 

  • Oyunun PS Store'da çıkış tarihi sızmış 24 Mart.


    Ghostwire: Tokyo (Çıktı) [ANA KONU]
    Ghostwire: Tokyo (Çıktı) [ANA KONU]screenrant
    Ghostwire: Tokyo Release Date Listed On PlayStation Store
    https://screenrant.com/ghostwire-tokyo-release-date-leak-playstation-store
  • Yarın oynanış videosu geliyormuş.


    TR saatine göre: 4 Şubat 1:00'da.


    Ghostwire: Tokyo (Çıktı) [ANA KONU]
    Ghostwire: Tokyo (Çıktı) [ANA KONU]PlayStationtwitter
    “Ghostwire: Tokyo update! See new gameplay and behind-the-scenes details in a special presentation from Bethesda this Thursday at 2pm Pacific: https://t.co/qTfvK9oYdJ https://t.co/GPcTmNQ5A5”
    https://twitter.com/PlayStation/status/1488946570758443011?s=20&t=sTwd_9AwllEzVZKWuGfiMg
    Ghostwire: Tokyo (Çıktı) [ANA KONU]PlayStationyoutube
    "FACE THE UNKNOWN IN GHOSTWIRE: TOKYO™, LAUNCHING MARCH 25, 2022 ON PLAYSTATION® 5 – PRE-ORDER TODAY FOR BONUS CONTENT In an instant, nearly all of Tokyo’s population vanishes and paranormal Visitors from another world take their place in the streets. As Akito, one of the city’s last living humans, you must join forces with a spirit named KK to put an end to the supernatural threat encroaching on Tokyo. Ready to team up with an unlikely ally to take back the city? Pre-order Ghostwire: Tokyo today to receive the Biker and Hannya outfits and adventure in style! PLAY EARLY WITH THE GHOSTWIRE: TOKYO DELUXE EDITION Get a head start on your spirit-hunting adventure with the Deluxe Edition, bundling the full Ghostwire: Tokyo game with three days of early access* as well as the following bonus content: Shinobi Outfit Kunai Weapon Streetwear Fashion Pack NOTICE: Early access is available only for the digital purchase of the Deluxe Edition for PlayStation® 5 systems. An internet connection is required to download pre-order and Deluxe Edition digital content. "
    https://www.youtube.com/watch?v=HbGE-Uvce8Y



    Nibel'in haberine göre 25 Mart'ta çıkıyor.



    Ghostwire: Tokyo (Çıktı) [ANA KONU]
    Ghostwire: Tokyo (Çıktı) [ANA KONU]Nibeltwitter
    “Ghostwire Tokyo will also launch on March 25 according to the YouTube description”
    https://twitter.com/Nibellion/status/1488935865250455557?s=20&t=sTwd_9AwllEzVZKWuGfiMg



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Asahi Breweries -- 2 Şubat 2022; 22:30:57 >




  • Resmi olarak duyuruldu 25 Mart'ta geliyor.


    Oyun efsane görünüyor. Mikami ve ekibi yapmış yine.


    Ghostwire: Tokyo (Çıktı) [ANA KONU]
    Ghostwire: Tokyo (Çıktı) [ANA KONU]Ghostwire: Tokyotwitter
    “Explore the haunted world of #GhostwireTokyo with 10 minutes of extended gameplay. Ghostwire: Tokyo launches exclusively on the PlayStation 5 console and PC March 25. https://t.co/94dVGMFOth”
    https://twitter.com/playGhostwire/status/1489364884928319491?s=20&t=MXgmuuN4OGX9CX4l_PTyaA
    Ghostwire: Tokyo (Çıktı) [ANA KONU]Bethesda Softworksyoutube
    FACE THE UNKNOWN IN GHOSTWIRE: TOKYO™, LAUNCHING MARCH 25, 2022 ON PLAYSTATION® 5 – PRE-ORDER TODAY FOR BONUS CONTENT (OFFERS MAY VARY)   In an instant, nearly all of Tokyo’s population vanishes and paranormal Visitors from another world take their place in the streets. As Akito, one of the city’s last living humans, you must join forces with a spirit named KK to put an end to the supernatural threat encroaching on Tokyo. Ready to team up with an unlikely ally to take back the city? Pre-Order Ghostwire: Tokyo today to receive the Hannya outfit and adventure in style! PlayStation 5 preorders will also receive the Biker outfit. PREORDER DIGITALLY TO PLAY EARLY WITH THE GHOSTWIRE: TOKYO DELUXE EDITION ON PS®5 The Ghostwire: Tokyo Deluxe Edition includes the following bonus content: * Shinobi Outfit * Kunai Weapon * Streetwear Fashion Pack Preorder the digital Deluxe Edition on the PlayStation® Store to get a head start on your spirit-hunting adventure with three days of early access*! NOTICE: Early access is available only for the digital purchase of the Deluxe Edition for PlayStation® 5 systems. An internet connection is required to download pre-order and Deluxe Edition digital content.
    https://www.youtube.com/watch?v=vGScfDMeId8




  • Steam' de ön siparişe açılmış. Sadece 549 TL tabi Standart sürüm, Deluxe ise 699 TL


    Ghostwire: Tokyo (Çıktı) [ANA KONU]
    Ghostwire: Tokyo (Çıktı) [ANA KONU]store.steampowered.com
    Pre-purchase GhostWire: Tokyo on Steam
    https://store.steampowered.com/app/1475810/GhostWire_Tokyo

    Ghostwire: Tokyo (Çıktı) [ANA KONU] 

  • 14 dil türkçe yok. bethesda tr şubemiz var kapı gibi ama oyunları türkçe değil. bravo devamke bethesda. arapça bile var


    edit: evet biliyorum bethesda yapmadı oyunu, id, tango, arkane bunlar bethesda softworks çatısı altındaki şirketler o yüzden direkt bethesda diyorum. bethesda game studios demiyorum yani.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Johnny Silverhand -- 4 Şubat 2022; 3:33:28 >
  • Steam Linki:


    Standart: 549,00TL

    Deluxe: 699,00TL


    Ghostwire: Tokyo (Çıktı) [ANA KONU]
    Ghostwire: Tokyo (Çıktı) [ANA KONU]store.steampowered.com
    Pre-purchase GhostWire: Tokyo on Steam
    https://store.steampowered.com/app/1475810/GhostWire_Tokyo

    Sistem Gereksinimleri:


    MİNUMUM:


    İşletim Sistemi: 64-BIT WINDOWS 10 VERSION 1909 OR HIGHER

    CPU: I7 4770K @ 3.5GHZ OR AMD RYZEN 5 2600

    RAM: 12 GB RAM

    GPU: NVIDIA GTX 1060 OR AMD RX 5500 XT (VRAM 6 GB OR HIGHER)

    DirectX: 12

    Depolama: 20GB

    İlave Notlar: SSD Storage Recommended


    ÖNERİLEN:


    İşletim Sistemi: 64-BIT WINDOWS 10 VERSION 1909 OR HIGHER

    64-BIT WINDOWS 10 VERSION 1909 OR HIGHER

    CPU: I7 6700 @ 3.4GHZ OR AMD RYZEN 5 2600

    RAM: 16 GB

    GPU: NVIDIA GTX 1080 OR AMD RX 5600 XT (VRAM 6 GB OR HIGHER)

    DirectX: 12

    Depolama: 20GB

    İlave Notlar: SSD Storage Recommended







    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Asahi Breweries -- 4 Şubat 2022; 13:20:20 >




  • Ghostwire: Tokyo (Çıktı) [ANA KONU]
    Ghostwire: Tokyo (Çıktı) [ANA KONU]
    Ghostwire: Tokyo (Çıktı) [ANA KONU]
    Ghostwire: Tokyo (Çıktı) [ANA KONU]
    Ghostwire: Tokyo (Çıktı) [ANA KONU]
    Ghostwire: Tokyo (Çıktı) [ANA KONU]
    Ghostwire: Tokyo (Çıktı) [ANA KONU]
    Ghostwire: Tokyo (Çıktı) [ANA KONU]
    Ghostwire: Tokyo (Çıktı) [ANA KONU]
    Ghostwire: Tokyo (Çıktı) [ANA KONU]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Asahi Breweries -- 4 Şubat 2022; 13:19:5 >




  • Bu oyun bethesda değil mi neden gamepasse gelmiyor

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • blackprague kullanıcısına yanıt

    Playstation ile sözleşmesi var 25 Mart 2023'e kadar gamepass'e gelmeyecek.

  • 감사 해요

  • blackprague kullanıcısına yanıt

    천만에요

  • konunun yeri burası değil ancak sanıyorum ki bundan sonraki Cod meselesi de aynı olacak time exc. şeklinde yani. Belli bir süre yalnızca gamepass'te sonra sony'e de çıkacak haksız mıyım?

  • Phil Spencer'in böyle bir açıklaması var.


    Ghostwire: Tokyo (Çıktı) [ANA KONU]Phil Spencertwitter
    “Had good calls this week with leaders at Sony. I confirmed our intent to honor all existing agreements upon acquisition of Activision Blizzard and our desire to keep Call of Duty on PlayStation. Sony is an important part of our industry, and we value our relationship.”
    https://twitter.com/XboxP3/status/1484273335139651585?s=20&t=en_laAbaadXjgQA0sahkUw



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Asahi Breweries -- 4 Şubat 2022; 14:2:8 >
  • Oyun ilginç görünüyor ama sanki AAA oyun değil de bir mobil oyun gibi. 550 lira vermeye değer mi bilemedim. Keşke Evil Within 3`u yapsalardı.

  • Hayatımda gördüğüm en tuhaf ve en itici oyunlardan biri. Game pass'a bedava gelince bile indirip oynamam ben bu çöpü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ghostwire: Tokyo'nun Kreatif Direktör'ü verdiği son röportajında oyunun yapımına aslında The Evil Within'in devam oyunu olarak başladıklarını sonradan değiştirdiklerini söyledi.



    Ghostwire: Tokyo (Çıktı) [ANA KONU]
    Ghostwire: Tokyo (Çıktı) [ANA KONU]game rant
    Ghostwire: Tokyo Was Originally Pitched As The Evil Within 3
    https://gamerant.com/ghostwire-tokyo-evil-within-3
  • blackprague kullanıcısına yanıt

    Üç call of duty oyunu daha çikacak playstationa . MW2 , treyarch in call of duty oyunu ve warzone 2 . Sonrasinda ne olacagi hakkinda net birsey yok spencer kesinlikle net konusmadi . Benim tahminim üc oyun sonra birdaha cod cikmayacagi ps konsollarina . Burda amac sistem ve servis satmak neticede . Hem mtx kazancini warzone 2 den alirlar zaten . Sony'nin bungie'i almasida exc tezini destekliyor . Rakip bir fps arayisina neden girsinler aniden , exc olmayacagi kesin olsa cod'un .


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • February 2022 Official Showcase'da konuşulan diyalogları çevirmeye çalıştım.


    Shinji Mikami: Bu soru biraz zor olabilir, Ghostwire Tokyo'yu tek kelime ile anlatır mısın?


    FUJİİ: Çok zor!


    YANAGI: Şey!


    OKUGAWA: Gerçekten kolay değil.


    MURAKOSHİ: Çilekli Tart. Ghostwire: Tokyo (Çıktı) [ANA KONU] 

    Shinji Mikami: Ne!!?? bununla ne demek istiyorsun?


    MURAKOSHİ: Çilekli tartlar, Hinomaru Güneş tasarımıdır. Japon bayrağına göre modellenmiştir. Kökeni Japoncadır. Oyun Japonya'da geçiyor ve biz Japon stüdyosuyuz. Bu oyunda herkes bir şeyler bulabilir, onun hoşlandığı, bazen tatlı, bazen ekşi tıpkı çilekli turtalar gibi.. Demek istediğim bu.


    SHİNJİ MİKAMİ: Hai! Ghostwire: Tokyo (Çıktı) [ANA KONU] (OK-Tamam)


    MİKAMİ: Peki oyunu nasıl tanımlarsın? (Hirashima'ya soruyor)


    HİRASHİMA: Ghostwire'ı tek kelimeyle tanımlamam gerekirse, ben söz alırdım ''doğaüstü'' seçin.


    OKUGAWA: Özetle, ''otantik Tokyo''


    FUJİİ: Ghostwire: Tokyo'da ki dünya gerçek Tokyo'yu deneyimleyebilirsiniz. Gerçekçi bir şekilde inşa edilmiştir. Bu, bir arka plan oluşturmamızı sağladı. Doğaüstü düşmanlarla ve fenomenlerle gerçekten oyuna gel


    KIMURA: Oyunun adı Ghostwire yani ''hayalet ipler'' bu çok önemli bir yön çünkü bu ''iplikler'' oyunda belirir ve tekrar ve tekrar iplerle farklı şekillerde savaşabilirsiniz, mücadeleyi bu kadar yapan benzersiz şey nedir? dövüş sistemi eğlenceli olmalı, ve biz onu böyle tasarladık.


    MIKAMI: Tango Gameworks şu ana kadar ağırlıklı olarak korku oyunları geliştirdi. Bu sefer aksiyon-macera haline geldi. Ses üretimi nasıl farklı? Bunun hakkında daha fazla bilgi edinmek istiyorum. Bize söyle


    YANAGI: Korku oyunlarında tiz çığlıklarla çözüyoruz, oyunculardan korkmak ve psişik etkileri olan sesler kullanın ve bu çoğunluğu oluşturuyor. Ama Aksiyon-Macera oyunlarında bu durum farklıdır. Burada oyuncuların kendilerini kahramanlar gibi hissetmelerini, kötü adamlarla savaşmalarını istedik ve dünyayı keşfetmelerini, bu yüzden olumlu duygular olan sesleri seçtim. Ses seçimimizin nedeni buydu.


    MIKAMI: Belirli bir müzik, film, manga ya da buna benzer bir şey var mıydı? Ghostwire: Tokyo'da ki çalışmanı etkileyen neydi?


    HIRASHIMA: Rol modellerim eski Japonlar Ukiyo-e gravürler. Bilirsiniz, eski yokai veya hayalet resimleri.


    KIMURA: Goethe'nin ''Faust'u.


    FUJII: ''Solaris''


    OKUGAWA: Clamp'in ''X'' veya ''Tokyo Babylon'' mangaları.


    KIMURA: Connie Willis'in Geçit'i.


    YANAGI: Çok fazla geleneksel Japon müziği dinledim. Japon müzik albümleri ve bir süre noh kompozisyonu.


    KIMURA: Ve son olarak, Hideaki Sena'nın ''Brain Valley'i


    MIKAMI: O kadar okumam, o yüzden şuan da kimi kastettiğin hakkında hiç bir fikrim yok. Ghostwire: Tokyo (Çıktı) [ANA KONU] 


    MIKAMI: Savaş sistemi ve tasarımı, bunun hakkında bize ne söyleyebilirsin?


    KIMURA: Ghostwire'da Tokyo el gücü önemli bir rol oynar. Ellerinizle farklı elementler yapabilirsiniz. Rüzgar ve suyu manipüle etmek ve ayrıca yangın saldıraları yapmak gibi. Oyun, eğlenceli olacağını umduğum bir çok zorluk sunuyor.


    OKUGAWA: Farklı silahlar seçebilirsiniz, zevkinize bağlı olarak. Hepsini kullanmak gerçekten çok eğlenceli.


    MIKAMI: El hareketleri gerçekten harika çıktı. Dövüş sistemi, diğer oyunlar; kendine has bir çekiciliği var. Kısmi olduğunu biliyorum, ama bu oyunda sevdiğim şey bu. ( Bu şimdi reklam gibi geliyor, bu iyi değil, hiç iyi değil. Ghostwire: Tokyo (Çıktı) [ANA KONU] )


    MIKAMI: En büyük zorluklarınız nelerdi? oyun geliştirmede?


    MURAKOSHI: İlk defa bir tane oyun yaptık, doğrusal olmayan (non-linear game) oyun geliştirdik.


    FUJII: Tokyo çok büyük ve oyuncu serbestçe hareket edebilir. Anlamakta zorlandım, bunu nasıl iletebiliriz.


    HIRASHIMA: Çok denemek zorunda kaldık, bunu başarmak için.


    OKUGAWA: Ghostwire'da toplam 2200 harita kesimi var ve yüz binlerce, milyonlarca nesne, sürekli yüklemek ve silmek zorunda olduğumuz. Tüm bunları işlemek büyük bir zorluktu. Ama yeni nesil donanım (PS5'den bahsediyor) ve bizimkiyle optimizasyonlarla sorunu çözmeyi başardık. Zorlayıcıydı ama buna değdi çünkü vizyonumuza oyunda bu şekilde uygulayabiliriz.


    MIKAMI: Hayaletlere ve doğaüstü olaylara inanır mısınız? varsa deneyimlerinizi anlatın lütfen.


    MURAKOSHI: Aslında öyle düşünüyorum ama hayaletlere değil.


    OKUGAWA: Hayaletlere inanmak istiyorum ama doğaüstü deneyime sahip değilim. Yani gerçek şu ki buna gerçekten inanmıyorum.


    HIRASHIMA: Keşke hayaletler olsaydı. Henüz görmedim ama mümkünse görmek isterim (isterdim.)

    Doğaüstü ile karşılaşmadım. Umuyorum, gerçekten var olduğunu ve bir gün onu deneyimlemek istediğimi.


    MIKAMI: Gerçekten mi??!!??


    KIMURA: Fazla tecrübem yok doğaüstü ile ama bazen rüyalarımda siyah bir canavar ile tarafından makas ile takip edildim. (oyuna gönderme yapıyor.)


    MIKAMI: Onunla tanışmak ister misin?


    HIRASHIMA: Evet, onları görmek istiyorum.


    MIKAMI: Görüyorsun, tanışıyorsun bu bir ünlüyle mi yoksa ünlüyle tanışmak gibi mi olur?


    HIRASHIMA: Hayır, bu muhtemelen daha iyi.


    MIKAMI: Daha da iyi mi? tamam o zaman bana bir imza al, bir hayalet ile tanıştığında. Ghostwire: Tokyo (Çıktı) [ANA KONU] 


    MIKAMI: Ghostwire Tokyo'da en sevdiğiniz özellikler neler?


    MURAKOSHİ: Dünyanın hikayesi ve hissi.


    MIKAMI: Bu çok çabuk geldi, çok teşekkürler. Ghostwire: Tokyo (Çıktı) [ANA KONU] Aynı soru sana da geliyor.


    HIRASHIMA: Benim için en iyi şey, tüm doğaüstü etkiler korkunç şeyler oluyor havalı ve hatta komik şeyler. Bence tüm etkileyici çeşitlilik ve doğaüstü etkiler en iyi parçasıdır.


    FUJII: En iyisi, sizin ''Moonlight Sonata'' versiyonunuz. (Fujii burada, Mikami'nin piyano'yu harika çaldığını ve hayranlığını söylemekte-bahsetmekte.)


    MIKAMI: Şuan da neden beni seçiyorsun. ??!!?? Ghostwire: Tokyo (Çıktı) [ANA KONU] (FUJİİ ve Ekip gülüyor)


    MIKAMI: Cidden, beğendiğin için teşekkür ederim.


    YANAGI: 3D ses sistemine baktık. Playstation 5'den yararlanıldı.


    MIKAMI: Bu doğru!


    YANAGI: 3D Ses gerçekten etkileyici (PS5'i övüyor burada) Yanlışıkla oyuna girerseniz bir şey devrilir veya tekme atarsa ilgili sesi duyarsınız. Etrafa bakınca inanılmaz derecede gerçek geliyor eğer kendi odanda bir şey kırılırsa. Bu benim için en iyi özellik.


    OKUGAWA: Benim için 4K HDR, Işın izleme teknolojisi etkinleştirirseniz, grafiklerin HD olarak ne kadar güzel göründüğünü gerçekten görebilirsiniz. 4K HDR, Işın izleme ıslak zemin, yağmur damlacıkları mükemmel görünüyor ve Tokyo / Shibuya'nın renkli gecesi inanılmaz. Bence bu oyunculara yepyeni harika bir deneyim sunuyor.


    KIMURA: Oyunun amacı eğlenmek ve iyi hissetmektir.


    MIKAMI: Bence oyun gerçekten iyi yapılmış.


    MIKAMI: Herkese Teşekkür ederim. (ekipte ki arkadaşlara söylüyor)


    Bu ilk kez oldu sürekli bu kadar konuşmuyordum. (Kahkaha atıyorlar.)Ghostwire: Tokyo (Çıktı) [ANA KONU] 






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Asahi Breweries -- 9 Şubat 2022; 20:3:41 >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.