Şimdi Ara

Ratchet & Clank: Rift Apart - PC - Türkçe - [ ANA KONU ] (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
36
Cevap
1
Favori
2.453
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Ratchet Clank nasıl beğendiğiniz mi? Pc de optimizasyon nasıl?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Film gibi oyun be 10 numara 5 yıldız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Port ne iyi ne kötü deniyor deneyen varsa yazabilir mi ?

  • x3x kullanıcısına yanıt

    Anlamsız fps drop var. Ryzen 7 5800h ve rtx3060 ile oynuyorum. Dlss, Fsr vs. hiçbir işe yaramıyor. Max 60 fps seçiliyken 50-60 arası dalgalanıyor. Max 50 yapınca 40-50 arası dalgalanıyor. Güncellemelerle düzelirse iyi olur. Su an keyifle oynanmıyor maalesef.

  • Oyun PC’ye çıkan Sony oyunlarına göre baya düşük satışlarla açmış haftayı.

    Sony Part II veya Ragnarok getirmediği sürece bu oyunlarla çok kar etmez PC tarafında

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Şöyle bir oyunu bile sinematikle doldurmuşlar oynamaya fırsat olmuyor skip yapmaktan.

    Nedir bu konsol oyunlarındaki sinematiklerden çektiğimiz christopher nolan filmlerinde sıkılıyor millet bunlar uyduruk şeyler izlettiriyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Wey-Yu -- 31 Temmuz 2023; 1:9:45 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Wey-Yu

    Şöyle bir oyunu bile sinematikle doldurmuşlar oynamaya fırsat olmuyor skip yapmaktan.

    Nedir bu konsol oyunlarındaki sinematiklerden çektiğimiz christopher nolan filmlerinde sıkılıyor millet bunlar uyduruk şeyler izlettiriyor.

    O zaman hikayeli oyun kavramı sizin için yaratılmamış CS go valorant oynayın siz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Anlık olarak yarım saati geride bıraktım. Pcde oynarım diye almıştım ama steamdeck ile nasip oldu steamdeckde performansı çok iyi .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atahanyy -- 31 Temmuz 2023; 17:43:26 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Sonic.Storm kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ederim.

  • Bıyıklı Bey kullanıcısına yanıt

    Oyun kültürü diplerde olan kişilere böyle oyunlar fazla geliyor. Sinematik dediği, en fazla 30 saniye sürüyor. Tam pubgci kitle.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: GT_55

    Oyun kültürü diplerde olan kişilere böyle oyunlar fazla geliyor. Sinematik dediği, en fazla 30 saniye sürüyor. Tam pubgci kitle.

    Hikayeli oyun eşittir sinematik yani bu kafaları anlamak zor film kültürleri de yoktur eminim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ratchet & Clank: Rift Apart - PC - Türkçe - [ ANA KONU ]

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • bu oyunu pek oynayan yok sanırım. çok hoşuma gitti açıkçası :) renkler, tasarım ve grafik çok iyi bence

  • rambetiko R kullanıcısına yanıt

    Steam deck olsa oynardım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ratchet and Clank Rift Apart’ı 17 saat sonunda, Resistance Leader yani Direniş Lideri zorluğunda, tüm toplanabilirleri edinip her yeri keşfederek bitirdim. Uzun zamandır başıyla sonu arasında bu kadar fikir ayrılığı yaşadığım bir oyun olmamıştı. İlk 4-5 saatinde sıkılıp ‘ne abartmışlar bunu da’ derken oyun bittiğindeyse ‘acaba New Game+ ile bi tur daha mı bitirsem’ modundaydım. Bunun en büyük sebebiyse ilerlerken gelişim hissini verebilmek için en başlarda çok sade bir oynanışa sahip olmasıydı sanırım. İlk saatlerde çok temel seviyede silahlara, sıkıcı haritalara ve basit parkur ögelerine sahibiz. İlerledikçe farklı ve çok daha eğlenceli silahlar açılıyor, yeni haritaları keşfetmesi daha çok keyif veriyor, parkur ve seyahat dinamikleri çeşitleniyor. Ayrıca silahların da seviyeleri ve sonradan açılan skill’leri olduğu için onları geliştirdikçe başta keyifsiz gelen ilk silahlar bile oyunun ikinci yarısında çok daha eğlenceli bir hale bürünüyor. Hatta vuruş hissi açısından da başlarda hiç etkili olmayan silahlar, geliştirdikçe oldukça etkili ve tatmin edici bir duruma geliyor. Yani sonuç olarak oyunun gameplay kısmından ilk saatleri dışında son derece memnunum. Grafikler zaten şıkır şıkır, başlardaki ormanlı harita dışında çoğu yerde göz alıcı bir görselliği var (ormanlı kısım niyeyse bir nesil öncesiymiş gibi görünüyordu. Mesela aynı sene çıkan Kena Bridge of Spirts oyununda ormandaki görsellik şahane iken Rift Apart’ta öyle olmaması bi üzmedi değil). Oyunu PC’de 2K Ultra’da DLSS ve Frame Gen açık bi şekilde oynadım, optimizasyonu yağ gibiydi diyebilirim. En yoğun anlarda bile en ufak bir stuttering yaşamadım. Bölüm tasarımları ve haritalardaki genel atmosfer başarılı. Hikayesi fena değil, öyle aman aman bir şey yok ama başında tutmaya yetiyor. Final sekansıysa hem sinematik hem de aksiyon temposu olarak şahaneydi.



    Gelelim hoşuma gitmeyen taraflara. En başta dediğim gibi ilk saatler sıkıcı ve bayık bana kalırsa. Onun dışında en büyük problemiyse düşman ve boss çeşitliliğinde. Sürekli aynı düşmanların ve boss’ların skin değiştirmiş halleriyle savaşıyoruz ve bu gerçekten çok rahatsız edici. Hani 5-6 saatlik bir oyun olsa pek dert etmezdim ama dümdüz ana senaryodan bile gidilse rahat 9-10 saat süren bir yapım için çok kısır kalmış. Ayrıca final boss harici boss savaşları hiç keyifli değil. En azından eğlenceli ve zorlayıcı olsaydı bu tekrar etme durumu o kadar rahatsız etmezdi. Onun dışında daha fazla yaratıcı silah beklerdim. Evet yaratıcı ve tuhaf silahlar var fakat sayı olarak azlar. Temelde çoğu silahlar yine pistol,smg,shotgun,grenade launcher,RPG ve sniper işlevinde. Başkaaaaa… Akılda kalıcı hiçbir müzik yok. Oyunda buna uygun yeterli sayıda sinematik ve oynanış sekansı var, buralara eklenecek kaliteli müziklerle sahneler çok daha vurucu bi hale gelebilirdi ama bu şansı tepmişler. Oyunda bazen Ratchet, bazen Rivet olarak ilerliyoruz ve bu iki karakter skin dışında her şeyiyle birbirinin aynısı. Yaptığımız tüm upgrade’ler diğerine de geçiyor, aynı silahları kullanıp aynı şekilde seyahat ediyorlar. Tamam biriyle gelişip diğerine geçince her şeye tekrar baştan başlamamak için yapmışlar bunu ama en azından kendilerine özgü birkaç silah veya seyahat tarzı beklerdim. Son olarak da oyunun en çok reklamını yaptığı evren geçişleri olayı biraz balon kalmış. Bu evrenler arası geçişler sadece sinematik olarak, oyunun istediği zamanlarda gerçekleşiyor. Ha evet cep evrenleri var, bunlara istediğimiz zaman girip çıkabiliyoruz ama bunlar açık dünyalardaki mağara işlevi gören, çok küçük ve içinde loot dışında pek bi şey olmayan yerler zaten. Hani zamanında Dishonored 2, Titanfall 2 gibi oyunların tek tuşla 2 evren arasında saniyesinde geçiş yapmasını gördükten sonra Rift Apart’ta bu kadar pazarlanan bi olayın içinin boş çıkması üzdü.



    İşte böyle. Sonuç olarak Rift Apart severek bitirdiğim ama puanlarını görünce yine de bi tık abartıldığını düşündüğüm bi oyun oldu. Ben 83 veririm, Meta ortalaması 89’du yanlış hatırlamıyorsam. Aynı sene çıkmış olan Psychonauts 2 ve It Takes Two kadar etkilemedi beni. Onların 1-2 seviye altında bi yapım olduğunu düşünüyorum fakat yine de gayet keyif aldığım ve bu tarz yapımlarla arası olanlara önerebileceğim bir oyun olmuş Rift Apart


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.