Şimdi Ara

Unreal Engine 5.2 için fotogerçekçi bir demo paylaşıldı: Oyunlarda zirve

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
1
Favori
903
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Unreal Engine 5.2 için fotogerçekçi bir demo paylaşıldı: Oyunlarda zirve
    Epic Games, GDC 2023 kapsamında gerçekleştirdiği State of Unreal sunumunda Unreal Engine 5'in en son sürümüne yeni bir bakış sundu. Electric Dreams olarak adlandırılan Unreal Engine 5.2 demosu, dünya oluşumu, prosedürel dünya inşası, aydınlatma ve gölgelendirme gibi alanlarda sunduklarıyla göz kamaştırıcı görünüyor.



    Ayrıca Bkz.Counter Strike 2 duyuruldu! İşte Source 2, çıkış tarihi ve tüm detaylar



    Unreal Engine 5.2 dopdolu



    Daha önceki Unreal Engine 5 demoları büyük ölçüde çorak ve kayalık arazilerde gerçekleşti. Unreal Engine 5.2 ise bizi yemyeşil bir ormana Rivian R1T elektrikli pick-up aracıyla götürüyor. Paylaşılanlara göre Rivian’ın bu kamyonetinde Unreal Nanite tarafından üretilen 71 milyon poligon bulunuyor. Demo videosunda otomobilin dijital modelinin yüzeyini anında değiştirmenin, boya işine varyasyonlar eklemenin veya su birikintilerinden geçerken yüzeye kir ve çamur eklemenin nasıl mümkün olduğu gösteriliyor. Normalde bu tür değişikliklerin yapılması için bir süreç gerekiyor fakat Unreal Engine 5.2 sayesinde sanatçılar değişiklikleri gerçek zamanlı olarak tek başlarına yapabiliyor.





    Unreal Engine 5.2 motoru devasa açık dünyaları oluşturmak için bir dizi araca sahip. Bunlardan birisi olan Quixel Megascans, yoğun bitki örtüsü gibi şeylerin bulunduğu sahnelerin daha kolay oluşturulmasını sağlıyor. Açıkçası en büyük özellik motorun prosedürel içerik oluşturma araçları diyebiliriz. Demonun ikinci yarısında ormanın ortasında bulunan kayanın yerine dev bir uçurum ekleniyor. Oyun motoru yapılan değişikliği algılayıp değiştirilen ve etkilenen alanı otomatik olarak dolduruyor. Bu çok büyük bir özellik. Son olarak Unreal Engine 5.2’nin ön izleme sürümünün yayınlandığını da belirtelim.






    Kaynak:
    https://forums.unrealengine.com/t/unreal-engine-5-2-preview/796424
    Kaynak:https://wccftech.com/unreal-engine-5-2-demo-amazing-foliage-procedural-worldbuilding-tech/







  • Demo'da bile ufak ışık atlamaları göze çarpıyordu ki adam videonun sonuna doğru Rtx 4090 kullandıklarını söylüyor. Ki sadece arazi ile bir tane araç var bilmem kaç milyon poligonluk. Bir de yapay zeka ile araçların 40 tane olduğunu, etrafta canlıların olduğunu falan düşünürsek 4090 da kitlenir.

    Yine de tabi güzel gelişmeler. Hele yapımcılar için o prosedürel ortam oluşturmanın her alana kendini uygun adapte etmesi falan süper olmuş.
    Bizim insanımız neden böyle anlamak mümkün değil.
    Adamlar teknoloji geliştiriyor. Teknoloji daima üretilmiş en üst seviye donanımın bir tık ötesinde geliştirilir ve bu sayede ilerleme sağlanır.
    Oyun yapımcıları ise daima orta-üst seviye donanımlara uyumlu oyunlar üretmeye çalışır. Bunun sebebi basittir arkadaşlar.
    Burada teknolojinin dönüm noktalarından birini görüyorsunuz. Ulaşılmış en üst seviye oyun motorunu gözlemliyorsunuz. Günümüzde oyun motorlarının bu muazzam detaylı sahneleri oyunlarda değil, Mandalorian gibi film setlerinde kullanılmaktadır ve düşük maliyetli, hızlı ve muazzam filmler, diziler çekilmektedir.
  • Yıllardır böyle grafikler gösteriyorlar ama oyunlara yansımaları çok yavaş

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Esxici E kullanıcısına yanıt

    Demolar content tanıtımı gibi oluyor genelde tanıttıkları teknoloji oyunlarda bu dopdolu demolardaki gibi kendini göstermiyor, oyüzden bu tanıtım etkinlikleri insanları boştan yere aşırı hypelıyor bence.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Esxici E kullanıcısına yanıt
    Demo'da bile ufak ışık atlamaları göze çarpıyordu ki adam videonun sonuna doğru Rtx 4090 kullandıklarını söylüyor. Ki sadece arazi ile bir tane araç var bilmem kaç milyon poligonluk. Bir de yapay zeka ile araçların 40 tane olduğunu, etrafta canlıların olduğunu falan düşünürsek 4090 da kitlenir.

    Yine de tabi güzel gelişmeler. Hele yapımcılar için o prosedürel ortam oluşturmanın her alana kendini uygun adapte etmesi falan süper olmuş.

  • Tamamiyle Göz Boyama...

    Oyun, Oyunlar 1 Çıkıyor Gösterdiklerinin Yanından Bile GeçmiyorUnreal Engine 5.2 için fotogerçekçi bir demo paylaşıldı: Oyunlarda zirve 

    Leş Gibi Kaplamalar

    Çağ Dışı Kalan Işıklandırma,Animasyonlar

    Ps3 Den Hallice Oyunlar Hiç Eskisi Kadar Önem Vermiyorum Artık.

  • Bu tür sahneleri Oyuna getirecek baba yiğit de ,stüdyoda ,tasarımcı da gayet bol .
    Ancak bu tür sahnelerden oluşan bir oyun yaptınız diyelim , bu oyunu kim alıp da çalıştıracak.3-5 kişi mi?

    Kime satacaksın? Pc kullanıcılarının %50'si halen onboard ekran kartı kullanıyor , harici gpu kullananların ekseriyeti de giriş,orta seviye kart kullanıyor.
    Yaptığınız işin büyük kitleye hitap etmesi lazım ki iktisadi olarak verimli olsun kazandırsın.
    Yoksa grafikçiler,ya da oyun derleyen kişiler kendi güçlü donanımlarında kendi hayallerini süsleyen işleri zaten yapıyorlar.
    Konsol tarafında da aynı şey ,konsolu kasmayacak işler yapılmakta.
    Herkeste 4090 olsa ne güzel ,coştursunlar ortamı geliştiriciler (ki bunu yapabilecek ,ağızları açık bırakacak içerikleri oyun halinde 1 günde oluşturacak hızda ve beceride çok fazla kişi var.)

    Bu haberdeki demoyu ilk kullananlar kimler , büyük yapımcı film-reklam stüdyoları ,
    Mesela Mandalorian dizisi full unreal engine ile yapılıyor ,tüm sahneler, bizde vay diye oturup izliyoruz.

    Elinde donanımı olan varsa ,otursun Unreal Engine 5 te uzmanlaşsın bu iş kolunu seviyorsa ,çok ekmek yer.





  • Bizim insanımız neden böyle anlamak mümkün değil.
    Adamlar teknoloji geliştiriyor. Teknoloji daima üretilmiş en üst seviye donanımın bir tık ötesinde geliştirilir ve bu sayede ilerleme sağlanır.
    Oyun yapımcıları ise daima orta-üst seviye donanımlara uyumlu oyunlar üretmeye çalışır. Bunun sebebi basittir arkadaşlar.
    Burada teknolojinin dönüm noktalarından birini görüyorsunuz. Ulaşılmış en üst seviye oyun motorunu gözlemliyorsunuz. Günümüzde oyun motorlarının bu muazzam detaylı sahneleri oyunlarda değil, Mandalorian gibi film setlerinde kullanılmaktadır ve düşük maliyetli, hızlı ve muazzam filmler, diziler çekilmektedir.

  • Harika olmuş.

  • Harikulade olmuş.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Star Citizen'in kullandığın Produceral Assistance sonunda gelmiş demek.

  • Mandolarian dizisinde grafikler tamamen gerçek gibi ejderhalar yaratıklar falan hiç göze batmıyor. Arka planlarda aynı şekilde çok gerçekçi gözüküyor mağaralar şehir binalar vs.

  • Dostum yorumunda haklısın yalnız alan alıyor sen merak etme. O zaman hiç oyun filan yapılmasın ilerleme olacak elbette. Güzel oyunlar çıksın gerekirse videolarını da izlerim sadece ama çıksın ilerlesin birşeyler artık.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.