Şimdi Ara

14 - 2012 FORMULA 1 SINGTEL SINGAPORE GRAND PRIX (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
231
Cevap
1
Favori
4.853
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tylor

    quote:

    Orijinalden alıntı: optimus 1

    @tylor
    Sen de biraz abartiyorsun. Alonso polden baslasaydi o yarisi alirdi buyuk ihtimal. 20 kere yaris kosulmasina gerek yok. Birkac tur daha olsaydi perez hamiyi de gecebilirdi.

    neye dayanarak söylüyorsun bunu? yarış 53 tur, ben 53 tura göre yorum yapabilirim, 56 tur koşulsa perez alacaktı evet. ancak yarış içinde alonso ve massa'nın tur zamanlarını takip etmiş olsan böyle konuşmazdın eminim.

    hamilton yarışın 52. turunda bitmiş lastikleriyle alonso'nun 44. turda attığı en hızlı turdan yarım saniye hızlı olduğundan bi'haber olsam ben de polden başlasa alonso alır derdim. nitekim hamilton perez tehditi belirene kadar rolantide sürüyordu, fark 20 saniyeden fazla olabilirdi.

    kusura bakma ben sana katılmıyorum. alonso yarışa 10. sıradan baslayıp, agresif bir yarış sürdürdü. vettel ile olan olayındaki aracın aldığı hasarı hatırlatmak isterim. kırık amortisor, yarık zemin, difuzorde kayıp parcalar. perez alonsoyu geçtikten sonra zaten alonso 3. luge yattı. arac da sakat. lastiklerden bahsetmişsin de bırak da bu sakat araçla bu kadar agresif sürüşle olsun o kadar.
    hamilton kontrol elinde önde götürdü yarışı. lastikleri de daha iyi koruyabildi.
    tur zamanlarını dogru vermişsin, fakat ben diger olayları da hesaba katarak genel bir yorum yaptım.
    yine de inanıyor ve diyorum ki alonsonun araçta problemler olmasaydı, pole den baslayacagı monza yarışını alırdı diyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: optimus 1

    quote:

    Orijinalden alıntı: tylor

    quote:

    Orijinalden alıntı: optimus 1

    @tylor
    Sen de biraz abartiyorsun. Alonso polden baslasaydi o yarisi alirdi buyuk ihtimal. 20 kere yaris kosulmasina gerek yok. Birkac tur daha olsaydi perez hamiyi de gecebilirdi.

    neye dayanarak söylüyorsun bunu? yarış 53 tur, ben 53 tura göre yorum yapabilirim, 56 tur koşulsa perez alacaktı evet. ancak yarış içinde alonso ve massa'nın tur zamanlarını takip etmiş olsan böyle konuşmazdın eminim.

    hamilton yarışın 52. turunda bitmiş lastikleriyle alonso'nun 44. turda attığı en hızlı turdan yarım saniye hızlı olduğundan bi'haber olsam ben de polden başlasa alonso alır derdim. nitekim hamilton perez tehditi belirene kadar rolantide sürüyordu, fark 20 saniyeden fazla olabilirdi.

    kusura bakma ben sana katılmıyorum. alonso yarışa 10. sıradan baslayıp, agresif bir yarış sürdürdü. vettel ile olan olayındaki aracın aldığı hasarı hatırlatmak isterim. kırık amortisor, yarık zemin, difuzorde kayıp parcalar. perez alonsoyu geçtikten sonra zaten alonso 3. luge yattı. arac da sakat. lastiklerden bahsetmişsin de bırak da bu sakat araçla bu kadar agresif sürüşle olsun o kadar.
    hamilton kontrol elinde önde götürdü yarışı. lastikleri de daha iyi koruyabildi.
    tur zamanlarını dogru vermişsin, fakat ben diger olayları da hesaba katarak genel bir yorum yaptım.
    yine de inanıyor ve diyorum ki alonsonun araçta problemler olmasaydı, pole den baslayacagı monza yarışını alırdı diyorum.


    +1 diyorum ama tylor alonsonun alabileceği bir pole'de en az hamilton'ın yarıştığı kadar temiz ve iyi bir yarış çıkartabileceğini hesap et



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yavocka -- 22 Eylül 2012; 19:24:05 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: optimus 1

    kusura bakma ben sana katılmıyorum. alonso yarışa 10. sıradan baslayıp, agresif bir yarış sürdürdü. vettel ile olan olayındaki aracın aldığı hasarı hatırlatmak isterim. kırık amortisor, yarık zemin, difuzorde kayıp parcalar. perez alonsoyu geçtikten sonra zaten alonso 3. luge yattı. arac da sakat. lastiklerden bahsetmişsin de bırak da bu sakat araçla bu kadar agresif sürüşle olsun o kadar.
    hamilton kontrol elinde önde götürdü yarışı. lastikleri de daha iyi koruyabildi.
    tur zamanlarını dogru vermişsin, fakat ben diger olayları da hesaba katarak genel bir yorum yaptım.
    yine de inanıyor ve diyorum ki alonsonun araçta problemler olmasaydı, pole den baslayacagı monza yarışını alırdı diyorum.


    tüm yarışı live timing'den takip ettim. önü açıldığında dahi(yani pist dışına çıkmadan) öndekilerden genelde hep yavaş turlar attı. yarışın başından sonuna kadar button ve özellikle hamilton istikrarlı olarak perez dışında herkesle arayı açmaya devam ettiler. yani polden başlasaydı yarışı alırdı demek desteksiz sallamaktan ötesi değil gözümde, çünkü bunu mümkün kılan en ufak bir işaret dahi yok.




  • Hamilton polü almış olsa bile yarışta fark bu kadar fazla olmayacaktır.Özellikle Vettel Hamiltonu zorlayacaktır.Alonsonun da podyumda olacağına inanıyorum.Ancak start çok kritik ikinci sırada Maldonadonun oluşu her şeye yol açabilir.Ancak Hamilton bu yarışı da alırsa ciddi anlamda şampiyonluk şansını arttırır.Mc Laren son yarışlarda pist fark etmeksizin hızlı ve Ferrari yerinde sayıyor gibi.Ferrarinin en son kuru zeminde aldığı pol pozisyonu 2010 Singapur diye hatırlıyorum.Bu bile Ferrarinin beklenenden ne kadar uzak bir performansta olduğunu gösterir.Ferrari pilotlar şampiyonluğunu almak istiyorsa otomobili mutlaka geliştirmeli.

    Artık Massaya da yol verilmeli ve Hulkenberg koltuğa oturtulmalı diye düşünüyorum.Gerçekten oldukça iyi ve istikrarlı bir pilot,oldukça az hata yapıyor.
  • Singtel Singapore 2012


    1Hamilton
    2Vettel
    3Alonso
    4Button
    5Webber
    6Raikkonen
    7Schumacher
    8Grosjean
    9Rosberg
    10Di Resta

    İYD:Maldonado
    EHT:Hamilton



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi meta80 -- 22 Eylül 2012; 19:56:16 >
  • 1-Hamilton
    2-Vettel
    3-Button
    4-Maldonado
    5-Alonso
    6-Kimi
    7-Schumacher
    8-Grosjean
    9-Rosberg
    10- Hulkenberg

    Eht: Vettel
    İyd: Glock

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vettel iyi startlar alır, yarın Maldoyu ilk virajda geçerse Hamilton'un işi hiç kolay olmaz.Redbull yarış temposunda iyiydi Monza haricinde.
    Ferrari'de Massa,Redbull'da Webber takımlarını yine haketmediklerini gösterdiler,gitsinler kumda sürsünler artık.
    Alonso yarın podyuma çıkarsa yine min zararla atlatmış olur yalnız Ferrari'nin durumu çok kötü görünüyor perforrmans olarak gelecek yarışlar için büyük tehlike.
  • 1-hamilton
    2-button
    3-alonso
    4-webber
    5-raikkonen
    6-grosjean
    7-di resta
    8-şumi
    9-rosberg
    10-hulkenberg

    eht şumi
    iyd perez



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tylor -- 22 Eylül 2012; 22:41:25 >
  • 1-hamilton
    2-button
    3-vettel
    4-alonso
    5-maldonado
    6-grosjean
    7-schumi
    8-massa
    9-perez
    10-rosberg

    Eht: hamilton
    İyd: Glock

    Yaris saatinde uçakta olucam.haftaici eklemeye calisirim sonuclari..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tylor

    quote:

    Orijinalden alıntı: optimus 1

    kusura bakma ben sana katılmıyorum. alonso yarışa 10. sıradan baslayıp, agresif bir yarış sürdürdü. vettel ile olan olayındaki aracın aldığı hasarı hatırlatmak isterim. kırık amortisor, yarık zemin, difuzorde kayıp parcalar. perez alonsoyu geçtikten sonra zaten alonso 3. luge yattı. arac da sakat. lastiklerden bahsetmişsin de bırak da bu sakat araçla bu kadar agresif sürüşle olsun o kadar.
    hamilton kontrol elinde önde götürdü yarışı. lastikleri de daha iyi koruyabildi.
    tur zamanlarını dogru vermişsin, fakat ben diger olayları da hesaba katarak genel bir yorum yaptım.
    yine de inanıyor ve diyorum ki alonsonun araçta problemler olmasaydı, pole den baslayacagı monza yarışını alırdı diyorum.


    tüm yarışı live timing'den takip ettim. önü açıldığında dahi(yani pist dışına çıkmadan) öndekilerden genelde hep yavaş turlar attı. yarışın başından sonuna kadar button ve özellikle hamilton istikrarlı olarak perez dışında herkesle arayı açmaya devam ettiler. yani polden başlasaydı yarışı alırdı demek desteksiz sallamaktan ötesi değil gözümde, çünkü bunu mümkün kılan en ufak bir işaret dahi yok.

    alonsonun vettel ile olan 27.turdaki olaydan once ondekilerden genelde yavas turlar attıgını belirtmissin. alonso misket oynayarak mı geldi 10.sıradan 3.luge. kimiyi, sumiyi gecti sonra vettelin savunmasına takıldı. 18.turda 1.30.269 atarak ondekilerin hepsinden daha hızlı tur atmis. adam ust taraflara gelirken savunmalarla da ugrasti, bilhassa vettel ile. pole den baslasaydı, yarisi alabilmesine mumkun olan en ufak bir isaret yok demissin. monza sıralama seanslarında 1. ve 2. elemelerde en hızlı turlar 1.24.175 ve 1.24.242 ile alonsoya aitti. daha ne isaret olacak. viraj cubugu kırılmasaydı polu alacaktı ve yarısta guzel bir pitstop ve lastik koruma stratejisi ile yarisi alabilirdi, ki buyuk ihtimal alirdi.
    desteksiz sallamadan filan bahsetmissin. italya yarisinda 20 kez kosulsa ve alonso polden baslasa yarisi alamaz yorumu, benim gozumde hele monza gibi bir pistte gercekci olmayan bir yorumdur. perez neredeyse yarisi aliyordu. Sakat bir aracla 10.luktan 3.luge savasarak gelmis bir aracla, temiz start almis araci kıyaslayarak ve kesin ifadelerle yapılmıs 20 kez poleden baslasa kazanamaz yorumuna katılmam mumkun degil.
    degil live timing den yaris takip etmeni istersen haminin aracında izle yarısı yine de katılmam.
    bu konuyu kendi acımdan uzatmak istemiyor ve kapatıyorum.
    ne anlatırsaniz anlatin dostum.
    ben yine ustune basarak diyorum ki; cumartesi o arac polu alıp yarisa baslasaydı, monzada buyuk ihtimal o yarisi alacakti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GulfStream -- 22 Eylül 2012; 23:24:06 >




  • 1-Hamilton
    2-Vettel
    3-Button
    4-Alonso
    5-Schumacher
    6-Kimi
    7-Maldonado
    8-Rosberg
    9-Grosjean
    10-Hulkenberg

    EHT: Vettel
    İYD: Perez
  • quote:

    Orijinalden alıntı: optimus 1

    quote:

    Orijinalden alıntı: tylor

    quote:

    Orijinalden alıntı: optimus 1

    kusura bakma ben sana katılmıyorum. alonso yarışa 10. sıradan baslayıp, agresif bir yarış sürdürdü. vettel ile olan olayındaki aracın aldığı hasarı hatırlatmak isterim. kırık amortisor, yarık zemin, difuzorde kayıp parcalar. perez alonsoyu geçtikten sonra zaten alonso 3. luge yattı. arac da sakat. lastiklerden bahsetmişsin de bırak da bu sakat araçla bu kadar agresif sürüşle olsun o kadar.
    hamilton kontrol elinde önde götürdü yarışı. lastikleri de daha iyi koruyabildi.
    tur zamanlarını dogru vermişsin, fakat ben diger olayları da hesaba katarak genel bir yorum yaptım.
    yine de inanıyor ve diyorum ki alonsonun araçta problemler olmasaydı, pole den baslayacagı monza yarışını alırdı diyorum.


    tüm yarışı live timing'den takip ettim. önü açıldığında dahi(yani pist dışına çıkmadan) öndekilerden genelde hep yavaş turlar attı. yarışın başından sonuna kadar button ve özellikle hamilton istikrarlı olarak perez dışında herkesle arayı açmaya devam ettiler. yani polden başlasaydı yarışı alırdı demek desteksiz sallamaktan ötesi değil gözümde, çünkü bunu mümkün kılan en ufak bir işaret dahi yok.

    alonsonun vettel ile olan 27.turdaki olaydan once ondekilerden genelde yavas turlar attıgını belirtmissin. alonso misket oynayarak mı geldi 10.sıradan 3.luge. kimiyi, sumiyi gecti sonra vettelin savunmasına takıldı. 18.turda 1.30.269 atarak ondekilerin hepsinden daha hızlı tur atmis. adam ust taraflara gelirken savunmalarla da ugrasti, bilhassa vettel ile. pole den baslasaydı, yarisi alabilmesine mumkun olan en ufak bir isaret yok demissin. monza sıralama seanslarında 1. ve 2. elemelerde en hızlı turlar 1.24.175 ve 1.24.242 ile alonsoya aitti. daha ne isaret olacak. viraj cubugu kırılmasaydı polu alacaktı ve yarısta guzel bir pitstop ve lastik koruma stratejisi ile yarisi alabilirdi, ki buyuk ihtimal alirdi.
    desteksiz sallamadan filan bahsetmissin. italya yarisinda 20 kez kosulsa ve alonso polden baslasa yarisi alamaz yorumu, benim gozumde hele monza gibi bir pistte gercekci olmayan bir yorumdur. perez neredeyse yarisi aliyordu. Sakat bir aracla 10.luktan 3.luge savasarak gelmis bir aracla, temiz start almis araci kıyaslayarak ve kesin ifadelerle yapılmıs 20 kez poleden baslasa kazanamaz yorumuna katılmam mumkun degil.
    degil live timing den yaris takip etmeni istersen haminin aracında izle yarısı yine de katılmam.
    bu konuyu kendi acımdan uzatmak istemiyor ve kapatıyorum.
    ne anlatırsaniz anlatin dostum.
    ben yine ustune basarak diyorum ki; cumartesi o arac polu alıp yarisa baslasaydı, monzada buyuk ihtimal o yarisi alacakti.

    sıralama seanslarında yapılan dereceler bir şey ifade etmez. sen de biliyorsun ki bu yıl sıralama ve yarış tempoları birbiriyle tamamen alakasız çıkabiliyor. alonso 10.luktan 5. liğe misket oynayarak gelmedi elbet, startta kazandığı yerleri düşünürsek ilk birkaç turdan sonra vettelin arkasına yerleşti ve uzunca süre önü boş turlar attı. bu esnada da yarış kazanacak potansiyeli olmadığını gördük. ayrıca şu dışarı çıkıp hasar alma olayı da ferrari'nin masallarından biri gibi geldi bana. alonso pist dışı ziyaretini yaptıktan sonra hızını artırarak vettel'i geçti ve yine benzer turlar atmaya başladı. ayrıca sıralamadaki sorun çıkaran parça yarıştan önce değiştirildi diye biliyorum, yani alonso sağlam araçla başladı.

    benim asıl değinmek istediğim mesele lastik aşınması, ferrari her iki lastik çeşidini de her iki aracıyla da çabuk harcadı, bunu görmek çok zor olmasa gerek.

    gel gelelim perez'den bahsetmişsin. bu adam son turlarda önüne geleni sollamadı mı? bu adamın lastikleri lastik değil mi? bu bir kıstas olmaz elbette ancak ferrari'nin temposuzluğunu rakabet esnasındaki aşınmaya bağlamak da doğru değil.

    yani diyeceğim şu ki, halamın bıyıkları da olsaydı alonso'nun yarışı kazanması için mucizeye ihtiyacı vardı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tylor -- 22 Eylül 2012; 23:53:10 >




  • bu macca bi hızlandı yetişebilene aşkolsun. pilotlar şampiyonasında Ferrari-Alonso nun durumu şimdide, gelecek yarışlara göre hiç parlak değil. şu Williams, Alonso da olsa pisttekileri sardalya gibi dizmeye başlamıştı.
    Ferrari aerodinamiden anlıyor mu anlamıyor mu emin değilim...
  • @tylor
    Ferrari her iki lastik cesidini de cabuk harcadi demissin. Alonso 20.turda 1.30.571 atmis, hami 1.30.554 atmis medium larla. 21.turda da alonso vettel ile pite girmis. Bir iki tur sonra hami de girmis. Oyle lastikleri cabuk bitirme gibi bir durum olmamis.
    Dostum olayi uzatmaya gerek yok. Sen ne anlatirsan anlat, benim sana katilmam mumkun degil. "20 yaris da olsa alonso polden baslasa monzada kazanamazdi yarisi" demene katilmam dostum, israr etme bosuna.
    Sen de bana katilma, ne yapalim yapacak birsey yok. Hee bir gercek var, hami 1 oldu alonso 3. Ne yapalim saygi duyacaz tabi ki.
    Dostum su yarinki yaris icin kim ne ayaktir ne yapabilir, izin verirsen biraz bakayim. Ona gore bir tahmin girelim. Sonra bu konuya nasip olursa devam ederiz. Yalniz pek sonuc alamayiz. Keske monza yarisi sonrasi girseydik bu konuya. Singapurdayiz. Biraz yarisa odaklanalim. Sonra bakariz yine.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1-Hamilton
    2-Vettel
    3-Button
    4-Alonso
    5-Schumacher
    6-Kimi
    7-Rosberg
    8-Grosjean
    9-Di Resta
    10- Hulkenberg

    Eht: Vettel
    İyd: Glock
  • 1-Hamilton
    2-Vettel
    3-Button
    4-Alonso
    5-Perez
    6-Webber
    7-Di Resta
    8-Schumacher
    9-Rosberg
    10-Maldonado


    Eht: Kobayashi
    İyd: Pic
  • 1-Hamilton
    2-Vettel
    3-Alonso
    4-Button
    5-Webber
    6-Schumacher
    7-Grosjean
    8-Perez
    9-Rosberg
    10-Di Resta


    Eht: Hamilton
    İyd: Maldonado
  • Smart Spor linki var mı ? Bir ara bir arkadaş paylaşmıştı.
  • 1-Hamilton
    2-Vettel
    3-Button
    4-Alonso
    5-Maldonado
    6-Webber
    7-Räikkönen
    8-Schumacher
    9-Grosjean
    10- Rosberg

    Eht: Hamilton
    İyd: Senna
  • 1-Hamilton
    2-Vettel
    3-Button
    4-Alonso
    5-Maldonado
    6-Schumacher
    7-Räikkönen
    8-Webber
    9-Grosjean
    10-Rosberg

    Eht: Hamilton
    İyd: Riccardo



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi joyce84 -- 23 Eylül 2012; 10:43:34 >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.