Kullanıcı Adı:
Şifre:

2019 F/P Tatil Fırsatları (Ana Konu)
serkanertekin
Konu Sahibi

30 Ağustos 2018; 10:00:10
Herkese Merhabalar

2019 F/P Tatil Fırsatları (Ana Konu) Adlı konumuz AKTİF

İyi forumlar dilerim.
(Bu mesaj yeri Konaklama fırsatlarına ayrılmıştır)


Sevgili Arkadaşlar sizlerden gelen bilgi doğrultusunda bu konumuzun ilk mesajında sizlerin öğrendiği 2019 fiyatlarını yazacağım.Selamlar.

2019 YILI ilk 3 ayı için Sueno hotelleri , Regnum Carya Golf & Spa Resort ,Calista Luxury Resort
fiyat listesi;

Sueno golf hotel

02.01.2019 - 09.03.2019
Tüm Günler %10 İndirim
Minimum 3 Gece

360,00 TL gecelik kişi başı

--------------------------------------------------

10.03.2019 - 31.03.2019
Tüm Günler %10 İndirim
Minimum 3 Gece

405,00 TL gecelik kişi başı

--------------------------------------------------



Sueno Deluxe Hotel

02.01.2019 - 09.03.2019
Tüm Günler %10 İndirim
Minimum 3 Gece

450,00 TL gecelik kişi başı

-----------------------------------------------------

10.03.2019 - 31.03.2019
Tüm Günler %10 İndirim
Minimum 3 Gece

540,00 TL gecelik kişi başı

-----------------------------------------------------------------------

Regnum Carya Golf & Spa Resort

01.01.2019 - 07.01.2019
Tüm Günler %15 İndirim
gecelik kişibaşı
637,50 TL
-----------------

08.01.2019 - 31.03.2019
Tüm Günler %15 İndirim
gecelik kişibaşı
595,00 TL

------------------------------------------------


Calista Luxury Resort

03.01.2019 - 28.02.2019
Tüm Günler %15 İndirim
gecelik kişi başı
680,00 TL

01.03.2019 - 14.03.2019
Tüm Günler %15 İndirim
Minimum 3 Gece
gecelik kişi başı
765,00 TL

15.03.2019 - 31.03.2019
Tüm Günler %15 İndirim
gecelik kişi başı
850,00 TL



< Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

2019 yazında artık günlüğü 800-1000tl aşağısı normal düzeyde bir otel bulmak artık imkansız gibi görünüyor.Ben en az %40 zam bekliyorum fiyatlarda.Üst düzey otellerin geceliği de en az 1500tl den b...
gorkemnalbant - 2 ay önce
Tabi canım otelcilerde haklıdır. 3 sene önce Rus krizinde veya bayram tatilini 9 gün yapın sektör ayakta dursun diye ağlarkende döviz yatırımları yok muydu? Parayı,turisti gördüler yerli turisti da...
alikkkk - 2 ay önce
2 sene önceki konuda hiç böyle atışmaklar olmazdı.Onlarca otel tavsiyesi,fp otellerini konuşurduk.Sanırım o zaman konu sıcak fırsatlardaydı.Gezi forumuna alındıktan sonra rağbet düştü bu konuya.Gen...
gorkemnalbant - bir ay önce
Ama yollarımız, hava limanlarimiz var, kaymak gibi asfaltlı (kısmen) otobanlarimiz var, hız sınırları olsada. Bugüne kadar hiç siyaset konusmamistim burda ama benim güzel ülkemde benin yapamadığım ...
emindoner09 - 2 ay önce
Birileri de çıkıp %10 maksimum %25 zam gelir diyordu. Çok biliyorlar ekonomiyi. Birisi de çıkıp turisti hedeflemişlermiş biz fakirleştik demiyor da. Adamın parası 6.6 kat değerli asgari ücret 1.400...
GKHN1905 - 2 ay önce
Sizde konunun bu durumunu anlamanız sevindirici uzun yıllardım durum bu maalesef başlıkta F/P ve FIRSAT yazılar çıkarılsın ki konunun ruhuna uygun olur.
Yada direk Sueno fırsatları konulsun ma...
radko - bir ay önce
Yeni moda bu oldu;bi otel fırsatı var ben işimi halledeyim sonra paylaşırım 😅
radko - 28 gün önce
Hocam %100 haklısınız.



Arkadaşlar kesinlikle Arapların yoğun olduğu otellere gitmeyin.Pişman olursunuz.Yemeklere kıtlıktan çıkmış gibi saldırmalar restorantta bağıra bağıra konuşmalar tesis iç...
-BraveHeart- - bir ay önce
Benle birlikte sanırım çoğu kişinin şikayet ettiği konu sueno Max regnum üst segment otellerinin konuşulması bazı geçmiş dönem konularında baktım hep aynı oteller buradaki çoğu kişinin işine de yar...
Kronik02 - bir ay önce

serkanertekin
Konu Sahibi

10 Ekim 2018; 15:08:14
Merhabalar

Bu mesaj yeri Konu bütünlüğü bozulmaması adına hazırlanıcak kurallara ve hotel incelemelerine ayrılmıştır.



emindoner09
10 Ekim 2018; 15:08:55
Sezonu açtık mi



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



civcivx
10 Ekim 2018; 15:45:18
Herkese gönlünce tatiller dilerim.



HardLoveBaby
10 Ekim 2018; 18:33:38
Herkese simdiden iyi tatiller



Benim 2019 yazinda alacagim 4 otel icin erken reservasyonda ilk fiyatlarina bakacagim oteller



Voyage belek

Voyage torba

Hilton kemer

Didim beach resort (f/p olarak iyi)



Hilton cok yuksek fiyattan acarsa sueno golfe cevirecegim rotayi



Didim beach resort icin yakin zamanda degerlendirme yazacagim.



Fiyatlar konusunda %30 zamli acilacak diye dusunuyorum otellerin umarim yanilirim insallah.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


Firmalarin erken rezervasyon tarihlerini paylasarak baslayabiliriz.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



bynoun
10 Ekim 2018; 21:08:45
Yanlış hatırlamıyorsam TURSAB başkanının %40 gibi bir tahmini vardı fiyatlar konusunda.

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @HardLoveBaby


radko
10 Ekim 2018; 21:33:16
Doğru hatırlıyorsun hatta minimum %40 zam bekleniyor malum enflasyon %35'den aşağı olmıcak yıl sonu.
Şuda var yerli turiste ayrılan kapasitede %20 düşürülcek.




< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @bynoun


edsamu
10 Ekim 2018; 22:03:07
Hayırlı olsun bende bu sene erken rez. Düşünüyorum,geçen sene erken rez fırsatları hangi otellerdi arkadaşlar araştırmaya baslayayim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



sofist67
10 Ekim 2018; 22:47:05
Adiosçulardan güzel öneriler bekliyoruz. Malum geçen sene nisan kampanyası çoğu kişiyi mağdur etti.

Seturda da seçenek ets ve jolly göre az her sene setur geriye gidiyor. Umarim bu sene erken rezervasyonda iyi seçenekler olur.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Shafter
10 Ekim 2018; 22:49:12
herkese bir oneri.fiziki olarak muhatap bulamayacaginiz firmalardan ozellikle bu sene rez yaptirmayin.
Ben sahsen jolly ve ets disina cikmayi dusunmuyorum.

gelecek sene pek ic acici gozukmuyor ekonomi.Bu konkordato vs de baya populer oldu.Bu yuzden dikkat edin.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


emindoner09
11 Ekim 2018; 8:31:35
%40 larda bir artış olacağını düşünmüyorum fiyatlarda, yerli turistin kaybını göze alamazlar. Malum dış politikada bu kadar çit kırıldım bir ülke iken komşularımızla aramızda iyi diyerek yerli turistin ölümünü istemezler bana göre. Unutmayalım 2 sene önce yerli turist çoğunu ipten almıştı , yabancılar Türkiye'nin adını unuttuğunda.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


alikkkk
11 Ekim 2018; 9:26:20
Rus krizinde bile burnundan kıl aldırmadı büyük oteller. Gider kaleminde yüzde 50 artış oldu son 3 ayda bütün işletmelerin bizlerin.. Hani hepimiz tahmin yapıyoruz benim gördüğüm resmi enflasyonun üstüne yüzde 10-15 daha eklemek lazım resmi enflasyon da aralığa kadar yıllık 25-30 bandinda açıklanır.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @emindoner09


emindoner09
11 Ekim 2018; 10:03:15
Katılıyorum enflasyon oranının aciklanandan çok daha fazla olduğunu ama artık herkes biliyor, turist senle aynı odada kalsa da senden çok daha ucuza kalıyor. Buna güvenerek müthiş artışlar beklemiyorum diyorum. Az kaldı bir ay sonra göreceğiz. Haa %40-50 artarsa da gitmeyiverelim arkadas, bu sene ben gitmedim mesela inanın birşey kaybetmiş hizsetmedim. Butik otellere,pansiyonlar ve dışarıda yemek içme ile hallederiz bu işi napalim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @alikkkk


GKHN1905
11 Ekim 2018; 10:10:42
Butik otellere pansiyonlara da dışarıda yeme içmeye de aynı oranda zam gelir.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @emindoner09


emindoner09
11 Ekim 2018; 10:12:24
O zaman Bim, A101 plastik havuz



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @GKHN1905


cLk
11 Ekim 2018; 11:53:57
Günlüğü 250 300 olan yazlık daire kiralayıp yemeği siz yaparsanız uygun olur. Öteki türlü HD otel fiyatına gelir.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cLk -- 11 Ekim 2018; 11:54:21 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @emindoner09


fettah
11 Ekim 2018; 12:59:32
2 sene once suenodan aldigimdada ayni şeyler soylendi , gecen sene 2800 e 6 gun gural aldigimdada ayni seyler söylendi , bu senede erk. rezr. acildigi gibi alicagim güzel bir otel sonra burda herseyi elestiren malum kesim sezonunda 10 binlira verilirmi siz nasil insansiniz diyecek neyse onlarin ceneleri yorula dursun ben keyfime bakarim Rabbim sağlık verirse , her sene en az 2 otele giderim arkadaslar niyetiniz varsa erk rez. degerlendirin derim sonra pismanliklari cok okuyoruz buralarda.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Ayazay
11 Ekim 2018; 13:24:38
Bu sene erken rezervasyon candır.



radko
11 Ekim 2018; 13:30:10
Zaten 1kg lüks çerez alsak 150₺ yapıyor ordan pay biç maliyetine 😅



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @emindoner09


2019 F/P Tatil Fırsatları (Ana Konu)