Kullanıcı Adı:
Şifre:

2019 HALK ARABASI FİYATLARI
huguli
Konu Sahibi

8 Ocak 2019; 9:41:57
Passat 1.6 TDI 120 PS DSG Highline 310,000 TL

Golf 1.6 TDI 115 PS DSG Highline 185,000 TL

Tiguan 2.0 TDI SCR 150 PS 4MOTION DSG Highline 355,000 TL

Polo 1.6 TDI SCR 95 PS DSG Highline 145,500 TL


Maşallah halk arabası polo bile 72 tane asgari ücretle alınıyor.


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

İyi de o Alman halkının arabası. Kimse Türk halkı alsın diye yapmadı
TheCaliph_ - 15 gün önce
Berbat arabalar, berbat fiyatlar.

O Passat taş çatlasın 45 bin tl, Golf 35 Bin tl, Polo 30 bin tl, Tiguan 50 bin tl eder.
BlackGhost12 - 15 gün önce
Vw olmasa ne konusacak bu forum merak ediyorum sanki ayni segmentte ki araclar 100 lira ama vw 400 satiyor. Neyin kafasi bu sirf baslik acmak icin acilmis
hard_hacker - 15 gün önce
Alman halk arabası sen kendi üstüne alınırsan saçmalarsın böyle.
haberelectro - 15 gün önce
145.000’e Polo alanın kafasından ben de istiyorum
Kankkunen - 14 gün önce
Dizel otomatik 308 105 bin lira. Passat 165 bin.

60 bin fark passata vermek akılsızlıktır bence.
Red_Devils_ - 15 gün önce
Passat 1.6 TDI 120PS DSG Highline Haziran 2016'da 140.000TL'ye alındı.

Üzerine baya "istikrar" gelmiş.
fractal design - 15 gün önce
Wv kadar boş bir araba yok ya.
Drumyr - 15 gün önce
308 ile değilde 508 ile karşılatırman daha iyi olur passatı hiç değilse aynı sınıf olmuş olur.
sfzb67 - 15 gün önce

TheCaliph_
8 Ocak 2019; 9:52:27
İyi de o Alman halkının arabası. Kimse Türk halkı alsın diye yapmadı

Buna gelen 2 yanıtı gör.


dt1907
8 Ocak 2019; 9:54:24
oha fiyatlara bak.bunun en büyük sebebleri.vergiler ve tl nin cok değersiz olması.



BlackGhost12
8 Ocak 2019; 10:12:10
Berbat arabalar, berbat fiyatlar.

O Passat taş çatlasın 45 bin tl, Golf 35 Bin tl, Polo 30 bin tl, Tiguan 50 bin tl eder.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BlackGhost12 -- 8 Ocak 2019; 10:12:21 >

Buna gelen 6 yanıtı gör.


idemo
8 Ocak 2019; 10:13:56
Ahhh ahh, gönül neler istiyor değil mi.


Bu mesajda bahsedilenler: @BlackGhost12


haberelectro
8 Ocak 2019; 10:21:59
Alman halk arabası sen kendi üstüne alınırsan saçmalarsın böyle.



sfzb67
8 Ocak 2019; 10:22:14
27600tl sıfır aldığım İ20 ile 9 yıldır mutlu ve mesutum :)

Buna gelen 1 yanıtı gör.


roneoner12
8 Ocak 2019; 10:56:46
Abiler liste fiyatından araba alan enayi var mı aranızda? Dizel otomatik impression passatı 165k ya satıyorlar zaten. Ya siz çok safsınız ya da başka birşey var? Dizel otomatik 308’in 120 bin lira ettiği yerde dizel otomatik passat 165k bedava



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


hard_hacker
8 Ocak 2019; 11:00:55
Vw olmasa ne konusacak bu forum merak ediyorum sanki ayni segmentte ki araclar 100 lira ama vw 400 satiyor. Neyin kafasi bu sirf baslik acmak icin acilmis



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


RocknRoll@
8 Ocak 2019; 11:20:43
Alman halkı bizi kıskandığı için bu fiyatlara satıyorlar.



Red_Devils_
8 Ocak 2019; 11:21:32
quote:

Orijinalden alıntı: roneoner12

Abiler liste fiyatından araba alan enayi var mı aranızda? Dizel otomatik impression passatı 165k ya satıyorlar zaten. Ya siz çok safsınız ya da başka birşey var? Dizel otomatik 308’in 120 bin lira ettiği yerde dizel otomatik passat 165k bedava
Dizel otomatik 308 105 bin lira. Passat 165 bin.

60 bin fark passata vermek akılsızlıktır bence.

Buna gelen 4 yanıtı gör.


sfzb67
8 Ocak 2019; 11:24:28
quote:

Orijinalden alıntı: Red_Devils_

Dizel otomatik 308 105 bin lira. Passat 165 bin.

60 bin fark passata vermek akılsızlıktır bence.
Alıntıları Göster

308 ile değilde 508 ile karşılatırman daha iyi olur passatı hiç değilse aynı sınıf olmuş olur.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Red_Devils_
8 Ocak 2019; 11:37:09
quote:

Orijinalden alıntı: roneoner12

Dayıcım sen gibi bi cahille tartışmaya girmek saçma :) 308 c segmenti passat İse D segmenti
Bak bakalım 508 ne kadar ? Passatın rakibi 508 dir aslan parçası :)
Yeni 508 gelince fiyatını gör ondan sonra koşa koşa doğuş otoda piknik yaparsın passat için
Akılsızlık c ile d yi karşılaltırmaktır bence
İlk mesajda karşılaştıran sensin sayın akıllı kardeşim.

Kafan mı güzel?

Senin mesajını düzelttim ben.Neyse hadi sen oyuncaklarınla oyna.

Patlak şanzımanına selamlar bu arada.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Red_Devils_ -- 8 Ocak 2019; 11:40:23 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Red_Devils_
8 Ocak 2019; 11:38:49
quote:

Orijinalden alıntı: sfzb67

308 ile değilde 508 ile karşılatırman daha iyi olur passatı hiç değilse aynı sınıf olmuş olur.
Alıntıları Göster

Ben arkadaşın mesajını düzelttim.Sınıf farkı olduğunu biliyoruz zaten.308 e 120 vereceğime 165 e passat alırım demiş.

Bende arada 60 bin fark olduğunu ve değmeyeceğini söyledim hocam.



roneoner12
8 Ocak 2019; 11:43:04
Abi c segment ufacık araba bagaj yok 1.90 adamın oturamayacağı arabaya 120 vereceğine d segment yayla gibi geniş ve yalıtım vs. konuda daha iyi olan passata 45 bin lira fazla veririm. Bu arada baz donanım değilde orta donanımı karşılaştırın çünkü ben trendline demiyorum dikkat edersen.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Red_Devils_


Red_Devils_
8 Ocak 2019; 11:49:06
Dostum active dizel otomatik 105 e veriyorlar.Aktive donanım 308 in orta donanımı.Yani en boşu değil.Passat 165 bin.Ben aradaki farkı vermem diyorum.Bu benim kendi fikrim.Zaten belirttim.

308 alt sınıf ve daha küçük evet ama çokta fena değil.420 litre bagaj var.Ben ve ailem için iyi.Sorun olmuyor park sıkıntısı gibi.

Tercih meselesi.Ama 60 bin fark fazla bence.


Bu mesajda bahsedilenler: @roneoner12


Passat 1.6 TDI 120PS DSG Highline Haziran 2016'da 140.000TL'ye alındı.

Üzerine baya "istikrar" gelmiş.

_____________________________

Eski kullanıcı adı: darkangelevo
Buna gelen 1 yanıtı gör.


quaresma.
8 Ocak 2019; 12:08:53
Manuel trendline olarak fiyatlar (son 2 ay içindeki bayi fiyatları)

Sıfır polo 75 bin

Sıfır tiguan 125 bin

Sıfır passat 125 bin

Sıfır golf 98 bin


Tiguan a Türkiye de kim 355 bin tl veriyor




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi quaresma. -- 9 Ocak 2019; 16:51:57 >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


Drumyr
8 Ocak 2019; 12:09:56
Wv kadar boş bir araba yok ya.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

_____________________________

Eski kullanıcı adı: Son Devrimci


2019 HALK ARABASI FİYATLARI