Kullanıcı Adı:
Şifre:

3.5 milyon Suriyeliye kalıcı konut
ferrero78
Konu Sahibi

13 Mayıs 2018; 17:44:47
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Türkiye'de yaşayan yaklaşık 3.5 milyon Suriyeli için kalıcı konutlar yapılacağını açıkladı. Erdoğan, "Suriyeli vatandaşları kalıcı konutlara yerleştireceğiz. Artık evlerde yaşayacaklar" dedi.

https://tr.sputniknews....riyeliler-kalici-konut/


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

Bu seçim son şansımız gönderdik gönderdik yoksa anamızı belleyecekler ülkede Türk ve Türklük namına birşey kalmayacak iç savaşın tohumları atılacak
Ulan ben enayimiyim 10 sene ev kredisi ödüyorum? Suçum Türk olmak mı?
C-İ-E_SN - 3 ay önce
Allah belamızı vermiş ülkece. Nasıl kurtulacağız bilmiyorum yazık gerçekten çok yazık.
Last Troll Bender - 3 ay önce
16 yıldır iktidarsin bir tane muhtaç vatandaşina al kardeşim şu daire yi otur dedin mi? Yoldun da yoldun varını yoğunu aldın yetmedi hapse bile attın.



Yazık çok yazık.
C-İ-E_SN - 3 ay önce
TAMAM
9600_G_T - 3 ay önce
Bunlar seçimi kaybetmeyi kafaya koymuş iyice işkillenmeye başladım ekonomi tahmin edilenden daha bitik snrm
jasua85 - 3 ay önce
e ben kiradayim 800 tl kira veriyorum, ekonomik durumdan dolayi birikimde yapamadim. Ben bu ulkenin vatandasi degilmiyim yaziklar olsun. Kestiginiz vergiler haram zikkim olsun. Tez zamanda ciksin b...
Halisünasyon - 3 ay önce
Gün gelecek bize bugünleri yaşatanlardan ve ülkemizin evlatlarına sahip çıkmayanlardan hesap soracagız.O gün geldiğinde pişmanlık fark etmeyecek kendilerini suriyelilerle aynı yerde bulacaklar.
darklord1905 - 3 ay önce

9600_G_T
13 Mayıs 2018; 17:46:11


Allah belamızı vermiş ülkece. Nasıl kurtulacağız bilmiyorum yazık gerçekten çok yazık.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Bu seçim son şansımız gönderdik gönderdik yoksa anamızı belleyecekler ülkede Türk ve Türklük namına birşey kalmayacak iç savaşın tohumları atılacak

Buna gelen 4 yanıtı gör.


9600_G_T
13 Mayıs 2018; 18:00:06
AYNEN


Bu mesajda bahsedilenler: @Fenerbahçe Taraftarı


darklord1905
13 Mayıs 2018; 18:00:35
Gün gelecek bize bugünleri yaşatanlardan ve ülkemizin evlatlarına sahip çıkmayanlardan hesap soracagız.O gün geldiğinde pişmanlık fark etmeyecek kendilerini suriyelilerle aynı yerde bulacaklar.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


jasua85
13 Mayıs 2018; 18:01:26
Bunlar seçimi kaybetmeyi kafaya koymuş iyice işkillenmeye başladım ekonomi tahmin edilenden daha bitik snrm



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


C-İ-E_SN
13 Mayıs 2018; 18:01:59
Ulan ben enayimiyim 10 sene ev kredisi ödüyorum? Suçum Türk olmak mı?



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi C-İ-E_SN -- 13 Mayıs 2018; 18:2:35 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


9600_G_T
13 Mayıs 2018; 18:10:45
24 hazıranda secılırse enayı olcaz :D

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @C-İ-E_SN


C-İ-E_SN
13 Mayıs 2018; 18:14:37
16 yıldır iktidarsin bir tane muhtaç vatandaşina al kardeşim şu daire yi otur dedin mi? Yoldun da yoldun varını yoğunu aldın yetmedi hapse bile attın.



Yazık çok yazık.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



pcwolf28
13 Mayıs 2018; 18:22:42
Bunlar anlaşılan patlak ekonomiyi başkasının başına yıkıp altında bırakacak.

Yeni hükümetin elinde medya da yok, gerçek rakamları açıklayacak babayiğit de çıkmaz.

Çıktığı anda akpye yakın olanlar onları satmadıysa anında ülkeyi batırdı diye yaygara koparacaktır...



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


JaReD22
13 Mayıs 2018; 18:31:02
Ggwp



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



jasua85
13 Mayıs 2018; 18:33:43
Umarım doğruluk payı yoktur haberin



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Halisünasyon
13 Mayıs 2018; 18:57:38
e ben kiradayim 800 tl kira veriyorum, ekonomik durumdan dolayi birikimde yapamadim. Ben bu ulkenin vatandasi degilmiyim yaziklar olsun. Kestiginiz vergiler haram zikkim olsun. Tez zamanda ciksin bir yerlerinizden. Kendi ulkemde 5.sinif vatandas oldum saka gibi ya



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Bilmirem
13 Mayıs 2018; 19:02:52
Ya şimdi git seçmene sor bu Suri işi ne diye.Bir kısmı ümmet onlar ümmet yardım etmeyelim mi der, bir kısmı da niye alıyoruz diye sesini çıkarır biraz ama sonuç ne olur koşar gider oyunu verir, mutlu mutlu çıkar evine gider.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


urkal
13 Mayıs 2018; 19:16:45
Inadina recep tayyo erdogan.



Düşbaz
13 Mayıs 2018; 19:17:51
Adamlar Türkleri sevmiyorlar



jasua85
13 Mayıs 2018; 19:25:34
yok hcm suriyeli konusunda özellikle akp tabanı çok tepkili çünkü en çok onların çalışma alanını etkiledi suriyeli sorunu direk cebe dokunuyor çünkü,oy tercihini hangi oranda etkiler bilemem

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Bilmirem


V2
13 Mayıs 2018; 19:27:10
Ülkeyi komple bağışlayıp Suriyelilerin kölesi olalım bence.



ViLLazZo
13 Mayıs 2018; 19:28:21
Suriyeliler ev sahibi olsun biz kiraya devam... Suçumuz Türk olmak sanirim.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



3.5 milyon Suriyeliye kalıcı konut