Şimdi Ara

3DMark11 Test Sonuçlarındaki Gariplik

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
543
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bu ilk testim:

    http://www.3dmark.com/3dm11/5661765

    Bu da ikincisi:

     3DMark11 Test Sonuçlarındaki Gariplik

    Mantıken ikincinin yüksek olması gerekirken, neden böyle oldu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TRojka -- 26 Ocak 2013; 9:06:11 >







  • quote:

    Orijinalden alıntı: TRojka

    Bu ilk testim:

    http://www.3dmark.com/3dm11/5661765

    Bu da ikincisi:

     3DMark11 Test Sonuçlarındaki Gariplik

    Mantıken ikincinin yüksek olması gerekirken, neden böyle oldu?

    kart o hızlarda stabil olamıyor demektir bu. voltaj vermen gerekebilir.önce sadece core clock'u 860 yapıp bench al. normal çıkarsa sonra shader arttırırsın yavaş yavaş gittiği yere kadar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nightwish34

    quote:

    Orijinalden alıntı: TRojka

    Bu ilk testim:

    http://www.3dmark.com/3dm11/5661765

    Bu da ikincisi:

     3DMark11 Test Sonuçlarındaki Gariplik

    Mantıken ikincinin yüksek olması gerekirken, neden böyle oldu?

    kart o hızlarda stabil olamıyor demektir bu. voltaj vermen gerekebilir.önce sadece core clock'u 860 yapıp bench al. normal çıkarsa sonra shader arttırırsın yavaş yavaş gittiği yere kadar.

    Stabil değilken hata veriyor 3dMark diye biliyordum ben. Zaten o hızda oyundayken de hata verdi, grafik sürücü çalışmayı durdurdu falan gibi bir uyarı vermişti. Bu arada shader clock'u bağımsız olarak kontrol edemiyorum.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.