Şimdi Ara

#8800 GTS vs HD 2900 Pro TESTLER# (30. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
647
Cevap
0
Favori
19.890
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2829303132
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu oyunda GTS FPS konusnda başarılı.Görüntü kalitesine bakabiliriz.Patch kurulunca AF sorunu ortadan kalktı.


    1. görüntü
    Catalyst 4xAA 16xAF
    Oyundan HDR açık

     #8800 GTS vs HD 2900 Pro TESTLER#

    2.görüntü
    Catalyst 16xAF
    Oyundasadece 4xAA açık
    HDR ve Bloom kapalı

     #8800 GTS vs HD 2900 Pro TESTLER#



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Diabelica -- 25 Ekim 2007; 1:56:37 >




  • quote:

    Ve tuğer iyi hatırlattı tum patch lerin yapılması da iyi olurdu bir fark oluyormu bilmiyorum gerçi ama..


    Oluyor, olmalı.

    Yamanın bilgi dosyasından:

    1.2.0214:
    "Improved LOD visual quality for landscape"
    "Fixed issue with LOD not loading in properly when entering/exiting worldspaces"

    vs.

    Düzenleme: Olmuş bile :)



    HDR + AA'daki durum bahsettiğim gibi. @Ceo'nun görüntülerinde açıktır, yani

    Şu nHancer'i bir deneyeyim. Birkaç geçiş ekranı sonrası aa'nuın devre dışı kalması olayı düzelebilir bu yazılımla. nVidia sürücüleri Oblivion.exe'yi yanlış görüyormuş galiba.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Castle Bravo -- 25 Ekim 2007; 1:57:15 >




  • Resimleri baya bir inceledim.Kaliteleri aynı gibi iki kartın.Screenshot alma zamanlaması farklılığından kaynaklanan küçük farklar var.
    GTS bu oyunda FPSlerde XT' yi ezmiş.
  • @Diabelica

    Yamayı da kurduğunuza göre, aa kapalı, 16x af açık, HDR açıkkenki kare/sn'yi göstermenizi isteyeceğim.


    Bir de, sizlere yollayacağım bir kayıt dosyası var.

    Buradan da, 4x aa, 16x af ve HDR ile test ederseniz sevinirim:

    http://rapidshare.com/files/63896172/Save_553_-_bila_-_The_Nibenay_Basin__Level_18__Playing_Time_40.34.08.ess


    Karakter görünmüyorken, kılıcını çekmemişken, kamera hiç hareket ettirilmemişken, mümkünse. Ayrıca soldaki koruma, kaydı açtığınızda sağa giderse tekrar deneyerek solda sabit kalmasını sağlayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Castle Bravo -- 25 Ekim 2007; 2:04:19 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Diabelica

    Bu oyunda GTS FPS konusnda başarılı.Görüntü kalitesine bakabiliriz.Patch kurulunca AF sorunu ortadan kalktı.



    Evet HDR + AA açık 51fps, sadece AA açık 56 fps oluyorsa bu klasik AA vakası oluyor.

    Çünkü ben bu oyunu hiç AA lı oynamamıştım.. HDR + 16xAF ve bütün ayarlar sonda oynamıştım. Netteki testler de genelde AA kapalı yapılmıştı o bakımdan. (guru3d, xbitlabs)

    Herneyse 8800GTS çok iyi geçmiş.

    Bu arada ben test yaptığımda AA siz sonuçları da eklerim merak edenler için.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • Tamamdır.Birazdan geliyor. Overclocklu ve default XT sonucunu koyarım.
  • oncelikle Diabelicaya incelemelerinden dolayi cok tesekkur ediyorum kendisin asla bir fanatik olmadigi ortada


    2. olarak fasulyenin faydalarina gelirsek

    idda edilgi gibi bir goruntu kalitesi farkinin olmadigi

    ve benim testlerimin ne kadar objectif oldugu bir kez daha ortaya cikti (diabelicada 3.6 quad core var)

    son olarak yarin bicimsel diller ve otomatlar vizem var(sadece bilgisayar ile oyun oynamiyor yapmayida ogreniyoruz )

    o yuzden yatmam lazim

    bana dua eden herkesden Allah razi olsun
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Tuğer

    @Diabelica

    Yamayı da kurduğunuza göre, aa kapalı, 16x af açık, HDR açıkkenki kare/sn'yi göstermenizi isteyeceğim.


    Bir de, sizlere yollayacağım bir kayıt dosyası var.

    Buradan da, 4x aa, 16x af ve HDR ile test ederseniz sevinirim:

    http://rapidshare.com/files/63896172/Save_553_-_bila_-_The_Nibenay_Basin__Level_18__Playing_Time_40.34.08.ess


    Karakter görünmüyorken, kılıcını çekmemişken, kamera hiç hareket ettirilmemişken, mümkünse. Ayrıca soldaki koruma, kaydı açtığınızda sağa giderse tekrar deneyerek solda sabit kalmasını sağlayın.


    Talep ettiğin ekran görüntüleri..
    Sahne süper bu arada..

    1280*1024
    16xAF açık
    HDR açık
    AA Kapalı

    37 FPS
     #8800 GTS vs HD 2900 Pro TESTLER#

    41 FPS
     #8800 GTS vs HD 2900 Pro TESTLER#



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Diabelica -- 25 Ekim 2007; 2:16:35 >




  • Bir SS de benden 1280 1024 4xAA 16xAF HDR Resim kalitesi süper

     #8800 GTS vs HD 2900 Pro TESTLER#

     #8800 GTS vs HD 2900 Pro TESTLER#



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi insolence -- 25 Ekim 2007; 2:18:32 >




  • Enazından HDR + AA + AF açık olarak Oblivion oynanabileceğini öğrendik..:D

    İyi geceler.Bugünlük benden bu kadar Saat 06:30 da kalkıp 08:00 de işbaşı yapacağım.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Diabelica

    Talep ettiğin ekran görüntüleri..
    Sahne süper bu arada..

    1280*1024
    16xAF açık
    HDR açık
    AA Kapalı

    37 FPS
     #8800 GTS vs HD 2900 Pro TESTLER#


    Hocam, çok sağolun; ancak otların üzerine gölge düşmesi ayarı etkin değil gibi görünüyor.

    Ben, Oblivion kapısı önünde otlara gölge düşerken 2900 - 8800 durumu ne olacak, merak etmiştim.

    Oyun ayarlarının şu şekilde olduğuna eminsiniz değil mi (Tabii, çözünürlük 1280x1024 olacak)?

    http://img140.imageshack.us/my.php?image=oblivionayarmq8.jpg
    http://img140.imageshack.us/my.php?image=oblivionayar3ct1.jpg
    http://img140.imageshack.us/my.php?image=oblivionayar4kh0.jpg
    http://img140.imageshack.us/my.php?image=oblivionayar5nr1.jpg
    http://img140.imageshack.us/my.php?image=oblivionayar6kn8.jpg

    Ayrıca, yarın denediğinizde bu sahnede 4x AA + HDR + 16x AF seçerseniz sevinirim. İlk, AA'sız isteğimi boş verin.


    8800 GTS ile en yüksek ayarlarda (AF 8x'ti gerçi) aldığım bir görüntü. Ot üzerindeki gölgeleri görüyorsunuz:

     #8800 GTS vs HD 2900 Pro TESTLER#
    (1024x768)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Castle Bravo -- 25 Ekim 2007; 2:37:27 >




  • Loader menüsünde tüm ayarları maksimuma getirmek imkansız diye hatırlıyorum. Tüm ayarları maksimum yapabilmek için sanıyorum ki oyun içinden tek tek ayar yapılıp oyunun tekrardan başlatılması gerekiyordu.
  • Kaydını verdiğim yeri kendim test ettim.

    2.76 ghz (8 çarpanında) E6420, 830 mhz 4-4-4-12-2T DDR2 2x1 GB çift kanal bellek ve 648/1620/2106 mhz GTS 320 ile.
    Sürücü 163.76, işletim sistemi de XP SP2. Çift çekirdek güncellemesinin v4'ü kurulu.

    1280x1024 ve oyun içindeki her ayar en yüksekteydi. HDR açıktı.

    Yaptığım özel ayarlar:

     #8800 GTS vs HD 2900 Pro TESTLER#


    Sonuçlar:

     #8800 GTS vs HD 2900 Pro TESTLER#
     #8800 GTS vs HD 2900 Pro TESTLER#

    Çoğunlukla 28 kare. Arada bir 27 de oldu.


    Herhangi bir HD 2900 sahibinden, 1.2.0416 yamalı Oblivion üzerinde sonuç bekliyorum.




  • @tuğer,

    Diabelica da HD2900XT ile 37fps olan yer senin 8800GTS ile 28fps. Ayarlar aynı değil sanırım..

    8800GTS nin bu sahnede geçmesi gerekmiyor mu? Daha doğrusu 8800GTS yi bu oyunda geçiyor diye ilan etmemiş miydik?
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • @tuğer,

    Bu arada Diabelica nın koyduğu resimler için otların üzerine gölge düşüren ayar etkin değil demişsin ama ben senin koyduğun SS lerle, Diabelica nın SS ler arasında bir fark göremedim.

    Acaba gözden kaçırdığım bir durum mu var?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Tuğer

    Kaydını verdiğim yeri kendim test ettim.

    2.76 ghz (8 çarpanında) E6420, 830 mhz 4-4-4-12-2T DDR2 2x1 GB çift kanal bellek ve 648/1620/2106 mhz GTS 320 ile.
    Sürücü 163.76, işletim sistemi de XP SP2. Çift çekirdek güncellemesinin v4'ü kurulu.

    1280x1024 ve oyun içindeki her ayar en yüksekteydi. HDR açıktı.

    Yaptığım özel ayarlar:

     #8800 GTS vs HD 2900 Pro TESTLER#


    Sonuçlar:

     #8800 GTS vs HD 2900 Pro TESTLER#
     #8800 GTS vs HD 2900 Pro TESTLER#

    Çoğunlukla 28 kare. Arada bir 27 de oldu.


    Herhangi bir HD 2900 sahibinden, 1.2.0416 yamalı Oblivion üzerinde sonuç bekliyorum.




    ya ben senin verdigin save indirdim

    ama acarken bisiler eksik cikicak felan diyor

    zaten sahnede tam olarak aynisi seklinde acilmiyor ?

    bu save i bir daha atabilirmisin

    birde o setup bende yok senin windows dan yaptigin




  • quote:

    ama acarken bisiler eksik cikicak felan diyor


    quote:

    zaten sahnede tam olarak aynisi seklinde acilmiyor ?


    1.2.0416 yamasıyla deniyorsanız hata da vermemesi lâzım.

    İlk denemede öyle olur. O denemeden hemen sonra, oyunu kapamadan yükleyin kaydı. Denk gelecektir.



    Tekrar attım Rapid'e:

    http://rapidshare.com/files/65147822/Save_553_-_bila_-_The_Nibenay_Basin__Level_18__Playing_Time_40.34.08.ess


    quote:

    birde o setup bende yok senin windows dan yaptigin


    nHancer yazılımı indirilebilir, ama sürücüden sadece 4x yumuşatma ve gamma düzeltmesi açmak, süper - çoklu vs. kapamak da aynı işi yapacaktır. Ben nhancer'i aa'nın bir süre sonra devre dışı kalması olayına karşı denemek için yükledim. Gelmişken bununla görüntü vereyim dedim.


    quote:

    Diabelica da HD2900XT ile 37fps olan yer senin 8800GTS ile 28fps. Ayarlar aynı değil sanırım..


    Evet, Diabelica AA'yı açmamış. Ben, 4x ile denedim gördüğünüz gibi.



    quote:

    8800GTS nin bu sahnede geçmesi gerekmiyor mu? Daha doğrusu 8800GTS yi bu oyunda geçiyor diye ilan etmemiş miydik?


    Bu sahnenin öncekilere göre farklı olduğunu düşündüm (Oblivion içinde sadece paralel işlemcinin hızını arttırmanın hiçbir işe yaramadığı ve işe yaradığı çeşitli sahneler mevcut, tahmin edeceğiniz üzere. Meselâ burada paralel işlemci önemliyse, HD 2900 bir ihtimâl avantaj sağlayabilir). Yeraltında merkezî işlemci etkisi olabilirdi. Uzaklara baktığımız yerler ise bana göre fazla anlamlı değil.

    Oblivion deyince aklıma ot üzerine gölge düştüğü zaman kartların ne yaptığı geliyor. Özellikle birkaç düşmana karşı savaştığınız zaman o gölge olayı yüzünden yerine göre kasılma yaşayabiliyorsunuz.
    Diğer sahneler günümüz kartları için pek sorun değil (belki, yoğun bir ormanlık sahneden gene test edilebilir).



    @Diabelica'nın görüntüsünde fark var, gibi görünüyor bana. Belki otların hareketi dolayısıyla yanılıyorum.

    Kendisi, otların durumu daha farklıyken bir görüntü verirse açıklayıcı olacaktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Castle Bravo -- 25 Ekim 2007; 22:21:55 >




  • tamam hocam onceki indirdigimin boyutu farkli idi bu daha buyuk az sonra xp gecip deniyecem

    birde diabelicada 4x aa acik deil fps farki oradan kaynaklaniyor muhtemelen
  • ya bende boyle bir hata veriyor

    bu da read me de yazan versiyon

    *****************************************
    The Elder Scrolls IV
    OBLIVION
    Version 1.2.0416
    *****************************************



    iste hata resmi

    load yapiyor ama sahneler farkli bende ekran da 3 tane eleman da gozukuyor


     #8800 GTS vs HD 2900 Pro TESTLER#




  • O hatayı umursamadan evet deyin.

    Ben, yamasız hâlde aldığım kayıtları oyun yamalıyken yüklemeye çalıştığım zaman o uyarıyla karşılaşmıştım.
    Yüklediğimde, herhangi bir terslik olmamıştı.

    Bende şu an çıkmıyor hata. İlginç, sizde olması.


    Oyunu açtıktan sonraki ilk yüklemenizde korumaların yer değiştirmesi normâl.

    İlk yükledikten sonra aynı kaydı tekrar yükleyin (oyundan çıkmadan, ana menüye dönmeden). Bir süre benim verdiğim görüntüdeki gibi kalacaklar.

    Olmazsa, aynı yöntemi ikinci kez uygularsınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Castle Bravo -- 25 Ekim 2007; 22:40:45 >
  • 
Sayfa: önceki 2829303132
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.