Kullanıcı Adı:
Şifre:

Adnan Oktar'a operasyon baslatildi
Dharma Initiative
Konu Sahibi

11 Temmuz 2018; 8:22:29

İstanbul merkezli 5 ilde, Adnan Oktar suç örgütü üyesi oldukları iddiasıyla haklarında gözaltı kararı çıkartılan 235 kişinin yakalanması için operasyon başlatıldı.

Alınan bilgiye göre, İstanbul Emniyet Müdürlüğü Mali Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, Adnan Oktar suç örgütü üyelerinin yakalanması için operasyon yürütüyor

ADNAN OKTAR'A YÖNELTİLEN SUÇLAMALAR

İstanbul Emniyet Müdürlüğü'nden yapılan açıklamada ise şu ifadelere yer verildi:

"Kamuoyunda Emniyet Müdürlüğümüz Mali Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü tarafından Adnan Oktar Suç Örgütüne yönelik olarak; Suç işlemek amacıyla örgüt kurma, çocukların cinsel istismarı, cinsel saldırı, reşit olmayanla cinsel ilişki, çocuğun kaçırılması veya alıkonulması cinsel taciz, şantaj, kişiyi hürriyetinden yoksun kılma, siyasi ve askeri casusluk, dini inanç ve duyguların istismar edilmesi suretiyle dolandırıcılık, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama, özel hayatın gizliliğini ihlal, resmi belgede sahtecilik, terörle mücadele kanununa muhalefet, tehdit, cebir, iftira, halkı askerlikten soğutma, hakaret, suç uydurma, yalan tanıklık, nitelikli dolandırıcılık, kaçakçılıkla mücadele kanuna muhalefet, vergi usul kanununa muhalefet, rüşvet, eğitim ve öğretim hakkının engellenmesi, eziyet, kişisel verilerin kaydedilmesi siyasi hakların kullanılmasının engellenmesi, ailenin korunması ve kadına karşı şiddetin engellenmesine dair kanuna muhalefet suçlarından 11.07 2018 tarihinde 235 şüpheliye yönelik olarak operasyon başlatılmıştır."






< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

pisiciklere ne olacak, bir kaç tanesini bana gönderseler bari
ozbey08 - 4 ay önce
Umarım devamı diğer tarikatlara gelir.
StoryBro - 4 ay önce
Kedicikleri sahiplendirecek mi?
pcwolf28 - 4 ay önce
Adnan Oktar’dan operasyon açıklaması: Şaşkınım, seçimlerde Erdoğan’ı destekledik




Eee anlayın işte durumları .Adalet dememış “Erdoğan “demiş hemen .
eyoruk - 4 ay önce
Facetime’dan bağlanıp tüm kedicikleri sokağa davet ettiği yönünde bir söylenti var.





Operasyona başlanması geç kalınmış bir kişi, daha önceden yargılanması gerekiyordu.Bakalım hakkında...
SiyahPapyon - 4 ay önce
Kerimcem şu yorumu yaptığına inanamıyorum. Aktrollsün güleriz şakalaşırız kavga ederiz ama bu laf denmez .
Ablamı trafik kazasında , dedemi maden ocağı grizu patlamasında kaybettim. Neyden bahsed...
Gabuk - 4 ay önce
Gün güzel başladı
paradiso35 - 4 ay önce
Tren kazası zaten gündemde değil ki . Oldu bitti artık. Sadece cenazeler gösterilir . Seneye yıl dönümü olarak anılır.
Gabuk - 4 ay önce

ESOES1981TR
11 Temmuz 2018; 9:06:23
Vay beeee nerden nereye








OPTİMİST
11 Temmuz 2018; 9:09:46
Küçük yaşta kız çocuklarını bunlar mı kaçırıyordu lan yoksa..



ozbey08
11 Temmuz 2018; 9:15:52
pisiciklere ne olacak, bir kaç tanesini bana gönderseler bari

Buna gelen 2 yanıtı gör.


The Red Fox
11 Temmuz 2018; 9:20:50
Serbest kalacak



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 3 yanıtı gör.


eyoruk
11 Temmuz 2018; 9:21:45
Adnan Oktar’dan operasyon açıklaması: Şaşkınım, seçimlerde Erdoğan’ı destekledik




Eee anlayın işte durumları .Adalet dememış “Erdoğan “demiş hemen .

Buna gelen 2 yanıtı gör.


paradiso35
11 Temmuz 2018; 9:24:21
Gün güzel başladı



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



pcwolf28
11 Temmuz 2018; 9:27:08
Kedicikleri sahiplendirecek mi?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Meurglys
11 Temmuz 2018; 9:44:19


Six Feet Under.
11 Temmuz 2018; 9:48:15
Ezer onlar bizi masallah hepsi 1.80 boyunda.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @ozbey08


webbie
11 Temmuz 2018; 9:58:42
Oluşan boşluğu dolduracak bir tarikat lazım.



chinpoko
11 Temmuz 2018; 10:06:56
kedicik sahiplenebilirim

_____________________________

Eski kullanıcı adı: kıymalı kol böreği
Buna gelen 1 yanıtı gör.


Merkur
11 Temmuz 2018; 10:07:57
Erdoğan ciydi şok oldum.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



MrJackTR
11 Temmuz 2018; 10:09:05
Güzel şeyler oluyor.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



Buzmavisi
11 Temmuz 2018; 10:18:24
Oha ya. Bu kadar suçlama var ve bunlara daha yeni mi operasyon yapıyorlar?

Ben kendimi bildim bileli bu adam piyasada, bu kadar suçları olduğu yeni mi ortaya çıktı?

Okumaktan yoruldum şu suçlamaları...

Suç işlemek amacıyla örgüt kurma, çocukların cinsel istismarı, cinsel saldırı, reşit olmayanla cinsel ilişki, çocuğun kaçırılması veya alıkonulması cinsel taciz, şantaj, kişiyi hürriyetinden yoksun kılma, siyasi ve askeri casusluk, dini inanç ve duyguların istismar edilmesi suretiyle dolandırıcılık, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama, özel hayatın gizliliğini ihlal, resmi belgede sahtecilik, terörle mücadele kanununa muhalefet, tehdit, cebir, iftira, halkı askerlikten soğutma, hakaret, suç uydurma, yalan tanıklık, nitelikli dolandırıcılık, kaçakçılıkla mücadele kanuna muhalefet, vergi usul kanununa muhalefet, rüşvet, eğitim ve öğretim hakkının engellenmesi, eziyet, kişisel verilerin kaydedilmesi siyasi hakların kullanılmasının engellenmesi, ailenin korunması ve kadına karşı şiddetin engellenmesine dair kanuna muhalefet suçlarından

Buna gelen 1 yanıtı gör.


StoryBro
11 Temmuz 2018; 10:21:07
Umarım devamı diğer tarikatlara gelir.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



tesadufi
11 Temmuz 2018; 10:27:02
Zamanlama olarak çok ilginç, Tren kazasını gündemden çıkarmak içinmi acaba???



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


J.McNulty
11 Temmuz 2018; 10:36:54
quote:

Orijinalden alıntı: Meurglys



HAHHAA
böyle birşey varsa, bu operasyonun yapılması daha doğru. herkes konuşuyor Tayyipe yakın olanlar yaşıyor diye, demek ki onlar da öyle "yaşayamıyormuş"

Geç kalınmış doğru operasyon.



HIGHER
11 Temmuz 2018; 10:40:50
Ne kadar böyle dinci tarikat varsa kapatılmalıdır.




ynsmr11
11 Temmuz 2018; 10:43:19
235 tane şüphe ne ya



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



Adnan Oktar'a operasyon baslatildi