Kullanıcı Adı:
Şifre:

Cevap: Animeciler kaç yaşındasınız  (3. sayfa)
KiraZero
7 Temmuz 2018; 0:00:00
Ben de 23 yaşındayım vallaha stresimi azaltiyor.Animeler ve tabi oyunlar tabi ben de başda soguk davraniyordum animelere karşı biraz klişe olucak ama ben de death note izledikten sonra animelere bakış açım değişti.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



garrote
8 Temmuz 2018; 12:57:20
37

Hayao nun ve o tarz film animelerini eşim ve kızımla beraber izleriz. One piece tarzı serileri tek takip ediyorum. Bizim ailede kimse tuaf karşılamıyor kardeşim gelirse oda oturur izler.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Periah
8 Temmuz 2018; 17:47:29
27ye girecegim yakında. Çevreden tepki yok ama soğuk sessiz bakışlar çok şey anlatiyor : )

Bir kac arkadasa onerdim bol bolda överim ama onyargılarla uğrasamayacak kadar mesgul bir adam oldugumdan takmıyorum artık.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


.Glyph.
8 Temmuz 2018; 18:05:04
quote:

Orijinalden alıntı: Periah

27ye girecegim yakında. Çevreden tepki yok ama soğuk sessiz bakışlar çok şey anlatiyor : )

Bir kac arkadasa onerdim bol bolda överim ama onyargılarla uğrasamayacak kadar mesgul bir adam oldugumdan takmıyorum artık.
Soğuk sessiz bakışlar



Uldyssian
9 Temmuz 2018; 14:22:05
Bende 19 yaşındayım.2013 yazında başlamıştım izlemeye.O zaman daha garip geliyordu aslında büyüdükçe daha normal bir şey gibi gözükmeye başladı bana. :D



IBM 5100
9 Temmuz 2018; 23:05:35
ben ve arkadaşım 29'u devireceğiz.
Arkadaşım evli gemi kaptanı, Adam yeri geliyor tee okyanusun ortasında anime tavsiyesi istiyor benden, gemini sürsene oğlum

bunun yaşı yoktur, animeler her yaş grubuna hitap eder. Mesela son olarak Megalobox izledim, 7 yaşındaki çocuk bunu beğenmez, bir başka örnek stein gate ve 2. sezonu. Sözelci onu hepten anlamaz

bu iş zevk meselesi şu kısacık hayatta çok az zevk aldığımzı şeyler var. tadını çıakrtın boşverin.



Deníz
10 Temmuz 2018; 13:57:10
29



youssouf1995
15 Temmuz 2018; 18:46:43
24 yaşındayım ailede en küçüğü kardeşim 16 yaşında liseye gidiyo geçen annem istedi diye ailecek oturduk frozen a baktık anime değilde animasyon çok izleriz



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



einhander
17 Temmuz 2018; 2:10:38
34



PC_Meraklısı
17 Temmuz 2018; 3:28:28
Onlar facebookta saçma saçma kanalları takip edince hiç bişe olmuyor, biz yapımında o kadar emek verilmiş şeyleri izlerken çocuk musun sen oluyor-evet öyleyim-/RWBY/15



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


maxmania
18 Temmuz 2018; 4:08:41
bu arada bana zamanında kızanlar, garip karşılayanlar falan çocukları için anime / animasyon tavsiyesi ve alacakları teknolojik aletler için tavsiye istiyorlar öyle de garip bir durumdayım



youssouf1995
18 Temmuz 2018; 16:26:25
yapımında çok emek harcanmış şeyleri korsan izliyoruz maalesef



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 3 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @PC_Meraklısı


.Glyph.
18 Temmuz 2018; 17:04:38
quote:

Orijinalden alıntı: youssouf1995

yapımında çok emek harcanmış şeyleri korsan izliyoruz maalesef

Yanlış bilmiyorsam animeler genelde sadece Abd için lisanslanıyor. Crunchyroll ve Funanimation var galiba bunun için. Türkiye'de animeler için %100 legal bir platform olma ihtimali çok düşük. Sansür yemekten izleyemezsiniz olsa bile. O yüzden fazla canınızı sıkmayın.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ainz Ooal Gown -- 18 Temmuz 2018; 17:14:26 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


youssouf1995
18 Temmuz 2018; 17:11:55
İnsan üzülüyor işte yarın kendim birşey yapsam korsan alınmasın diyemem heralde



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Ainz Ooal Gown


PC_Meraklısı
18 Temmuz 2018; 23:43:23



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @youssouf1995


prowl12
19 Temmuz 2018; 11:06:39
Destek için beğendiğiniz serilerin mangalarını alabilirsiniz lisanslı mangaya ulaşmak zor değil.Animelerin lisanslı olmaması daha iyi,burda yiyeceği sansürün haddi hesabı olmaz özellikle ecchi ve seinen seriler yayınlanamaz bile.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @youssouf1995


Periah
19 Temmuz 2018; 11:15:00
Hocam ben korsana çokda kötü bakamıyorum. Çünkü korsan dediğimi olay olmasaydı bugün dünyanın çoğunda Türkiye dahil bir anime kültürü oluşmazdı. Bugün animeler belki daha yeni yeni ülkeye resmi giriyorlar. Birçok anime Türkçe'ye dahi çevrilmiyor sırf gönüllü insanların çabası ile yayılıyor. Ticari açıdan ürüst olunsaydı açık konuşalım hiçbirimiz daha anime diye birşeyin varlığından bile haberdar olmayabilirdik. Aynı şekilde bu ülkede bir oyun kültürü korsan olmasaydı oluşmazdı. Aynı şekilde hiçkimse bizim bir oyunu anlamlı bir şekilde kendi dilimizde oynamızı umursamazken bu işleri bile illegal yollardan korsan bir şekilde yapmadık mı oyunları bile bir iki tane genç sırf insanlara yardım olsun diye Türkçe'ye çevirmedi mi.

Bugün bu ülkede orjinal, lisanslı ürünler alan dijital sanata önem veren bir kitle varsa en başta bu kitleyi oluşturan korsan yollarla bir medyayı bize yayan kişilerdir. Çocuklar ücretsiz ve kolay bir şekilde bu eserlere ulaşabildiği içindir. Daha sonra elimiz para tutunca veya çocuklarımız olduğunda eğer ki bir oyun veya animeye para verebilmeyi veya çocuğumuzun para verebileceğini düşünüyorsak korsan sayesinde neden bahsedebildiklerini anlayabildiğimiz içindir.

Ben korsanın sizin sandığınızın aksine Türkiye'de hiçbir varlığı olmayacak bir Anime kültürünü oluşturduğunu düşünüyorum pekçok başka şeyi oluşturduğu gibi.


Bu mesajda bahsedilenler: @youssouf1995


youssouf1995
19 Temmuz 2018; 12:18:35
Dediklerinizin çoğuna katılıyorum. Animeler lisanslansa bile %70 i ecci ögeleri nedeni ile sansürlenirdi yada yasaklanırdı heralde ama bu ülke one piece i bile türkçeleştirmiş lisanslamış sorun nasıl çözülür bilmiyorum ama parayla bu kadar anime manga almazdım heralde.

Bu arada çeviri guruplarının büyük hayranıyım adam sınavım vardı 1 gün geç çevirdim diye özür yazmış lan istersen hiç çevirme kim ne diyebilir garibim kendini mahçup hissediyo. Onlarında hakkı ödenmez heralde



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Uzumaki D Kurosaki.
23 Ağustos 2018; 15:01:43
Hangi siteden izliyon



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @youssouf1995


youssouf1995
23 Ağustos 2018; 16:54:40
https://m.youtube.com/watch?v=JvVERCLp5Nc



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Uzumaki D Kurosaki.


Cevap: Animeciler kaç yaşındasınız  (3. sayfa)