Kullanıcı Adı:
Şifre:

Askerde Terkedildim
GakkosBey
Konu Sahibi

10 Ekim 2018; 17:53:52
Merhaba arkadaşlar, 371 kd olarak gittiğim askerliğimin 2.ayı sonunda evlenme planı yaptığım kız tarafından terkedildim. 1 ay geçmeden de yeni bir sevgili bulduğunu gördüm. Daha öncede terkedilmiş biri olarak bunun ne demek olduğunu bilirim fakat askerdeyken terkedilmek çok ciddi bir travma etkisi yarattı. Evlenme ciddiyetinde olduğum bir ilişkide hele bunları yaşamak ciddi bir şekilde darp etti beni. Şimdi içimdeki şeytan git o çocuğu döv diyor(çocuğun ne suçu var?) diyenler olacak illaki. Bende farkındayım ki asıl suç kızda, fakat söylede bir durum var. Bu çocuk yıllardır bu kızın peşinden koşan ve kızın ortak arkadaş grubundan beri. Yani biliyordu benim askerde olduğumu ve bu süreçte ona yanaştı. Kesinlikle kabul ediyorum asıl suçlu kız lakin çocukta sevgilisi askerde olan birine yavşayabilecek kadar yüzsüz. Fikirlerinizi bekliyorum.
Not: troll yapmayın arkadaşlar çünkü gerçekten trollenecek bir konu değil
Not2: kavgacı hırçın bir insan değilim



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GakkosBey -- 10 Ekim 2018; 18:3:20 >


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

sende onu çavuşla aldat ve ödeşin
banyo terliği - 2 ay önce
askerde insan duygusal açıdan zayıf olur. bu durumun sizde yaratabileceği travma çok normal. ama bence bunu bir şans olarak görün. bu karakterde biriyle evlenecek olsanız ne olurdu? bugün belki sö...
Navi - 2 ay önce
371 kill/death diye okudum
Rivalı Efsunger - 2 ay önce
Bence iyi olmuş kızın ne olduğunı öğrenmişsin. Ya bu kızla evlenseydin? Git çocuğa teşekkür et, sonrada döv
07kubi07 - 2 ay önce
Türk kızı yine şaşırtmadı.
EmuMaster - 2 ay önce
Kurtulmakla iyi olmus. Asker adamin yurekli bekleyeni olur. O yureksizmis
` quaD. - 2 ay önce
Türk kızıyla evlenmek mi ?! Ucuz kurtulmuşsun.
Justs - 2 ay önce
Dostum boşver gitsin bu saatten sonra yapacakların ileride senin hayatına zarar olarak geri dönüş yapacaktır muhtemelen. Onların karaktersizlikleri her ne kadar bunu söylemek kulağa ters gelse de k...
El Sonidito - 2 ay önce
Ya kız yalan söylediyse ayrıldık diye?

Bu aşamadan sonra yapacağı her sey kizin egosunu tatmin eder. Kendi de değer kaybeder.



Ne bi mesaj ne bi kelime dostum. Al yolunu git.

Bu arada evle...
caga_89 - 2 ay önce

sende onu çavuşla aldat ve ödeşin



HACl
10 Ekim 2018; 18:29:38
ben olsam adamin cenesini bir yumrukta kirardim. bu aralar kendimi cok vahsi ve hunhar hissediyorum. nasil bilegin saglam mi? adama kodum mu oturtabilir misin kiz tarafindan terkedilmis, vahsice aldatilmis ve bir kenara atilmis dostum?



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HACl -- 10 Ekim 2018; 18:30:32 >

Buna gelen 4 yanıtı gör.


adroid
10 Ekim 2018; 18:31:16
Unutun gitsin hacı yav niye uzatıyorsunuz zaten sen kızdan uzak olduğun için kendine yeni sevgili edinmiş bu mantık ile olaya bakarsak sen işe gittiğin zaman akşam evine geldiğin zaman sevgilini başka bir erkekle bulurdun büyük ihtimal o yüzden iyi olmuş kurtulmuşsun boşver.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


HACl
10 Ekim 2018; 18:33:37
quote:

Orijinalden alıntı: adroid

Unutun gitsin hacı yav niye uzatıyorsunuz zaten sen kızdan uzak olduğun için kendine yeni sevgili edinmiş bu mantık ile olaya bakarsak sen işe gittiğin zaman akşam evine geldiğin zaman sevgilini başka bir erkekle bulurdun büyük ihtimal o yüzden iyi olmuş kurtulmuşsun boşver.
kiz uc kurus etmez de haci adamin manitasini elinden alan o tip dayagi hakediyor. ben olsam affetmezdim. cene kirmak gibi muthis bir olay yok adam gunlerce yemek yiyemez ucunda mapus olsa bile o ceneyi kirardim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



John WICK
10 Ekim 2018; 18:38:06
Sorsanız aşk vardır ömür boyu bağlılık sadakat vardır mutluluk vardır sevgi vardır

Ben out beyler bu oyunda ben yokum bence sizde quit atın.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


O ortamda gerçekten travma etkisi yaratmıştır, seni anlayabiliyorum birazda olsa... Beni sadece fiziksel bir saldırı tatmin ederdi, senin yapını bilemem. Ama sağlam bir dayak rahatlatır, kız arkadaşın denen insan müsvettesine de elinde koz varsa kullanabilirsin (çıplak görseller, ileri düzey cinsellik içeren yazışmalar vs vs uzar gider) evet bu tip insanlara yapılır bu. İnsanı en zor anlarından birinde buna maruz bırakıyorlarsa sende yap gitsin.



Whippoorwill
10 Ekim 2018; 19:02:20
Eski nick-avatar daha iyiydi be.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @John WICK


HACl
10 Ekim 2018; 19:02:40
quote:

Orijinalden alıntı: jack sparow123

O ortamda gerçekten travma etkisi yaratmıştır, seni anlayabiliyorum birazda olsa... Beni sadece fiziksel bir saldırı tatmin ederdi, senin yapını bilemem. Ama sağlam bir dayak rahatlatır, kız arkadaşın denen insan müsvettesine de elinde koz varsa kullanabilirsin (çıplak görseller, ileri düzey cinsellik içeren yazışmalar vs vs uzar gider) evet bu tip insanlara yapılır bu. İnsanı en zor anlarından birinde buna maruz bırakıyorlarsa sende yap gitsin.
şantajdan saglam ceza yersin cahil dostum. adami dovsun kizi biraksin. kadinla ugrasilmaz mapus yatmak koymaz da sapik diye damgalanirsin



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



EmuMaster
10 Ekim 2018; 19:19:15
Türk kızı yine şaşırtmadı.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



El Sonidito
10 Ekim 2018; 19:20:40
Dostum boşver gitsin bu saatten sonra yapacakların ileride senin hayatına zarar olarak geri dönüş yapacaktır muhtemelen. Onların karaktersizlikleri her ne kadar bunu söylemek kulağa ters gelse de kendini şanslı hissetmelisin ki öyle biri ile daha ciddi bir boyuta geçmemişsin ilişkide.Ya daha ilerisinde evlilik sürecinde böyle birşey yapmaya kalkışsaydı ?



Justs
10 Ekim 2018; 19:21:53
Türk kızıyla evlenmek mi ?! Ucuz kurtulmuşsun.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


` quaD.
10 Ekim 2018; 19:29:11
Kurtulmakla iyi olmus. Asker adamin yurekli bekleyeni olur. O yureksizmis



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



GuardianN-
10 Ekim 2018; 20:02:53
Ben olsam gider kızı tokatlarım. Tabii öyle tokat manyağı değil. Anlatacaksın ne kadar iğrenç biri olduğunu. Sonra tokadı vur çık git



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



07kubi07
10 Ekim 2018; 20:08:48
Bence iyi olmuş kızın ne olduğunı öğrenmişsin. Ya bu kızla evlenseydin? Git çocuğa teşekkür et, sonrada döv



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Mr. Anime
10 Ekim 2018; 20:55:05
Ne malum çocuğun yanaştığı? Saçmalamışsın
Kız kendine çekti tabikide,kız istedi gelmesini
Sen severek kaybetmişsin,kadın milleti bu gönül bağlama.





rukaplan
10 Ekim 2018; 21:02:08
Boşver, unut gitsin. Şiddet zayıflıktır. Seni ararsa da hiç cevap verme. Hayatını kur



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @GakkosBey


maşık
10 Ekim 2018; 21:05:08
Hocam insan müsvettesi bunlar boş ver.İçin rahatlayacaksa git döv biraz hıncını atarsın iyi gelir.

İlk aşamada tabiki kalp çok acıyor ama kurtuldun böyle bir insan müsvettesinden buna sevin hocam.Şükret haline iyi ki kurtulmuşsun.



ThePscho
10 Ekim 2018; 21:09:58