Şimdi Ara

Autodesk Maya 2014 export problemi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
532
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Maya 2014 te karakterimi HumanIK ile rigledim buraya kadar herşey iyi ama ne zaman ki karakteri fbx olarak export yapmaya kalksam, sanırım kemik yapısıyla alakalı olarak '' Unable to find the bind pose for ... ''hataları veriyor ve kaydedilen fbx uzantılı karakter dosyasını Motionbuilder üzerinde açınca rig ve skin görünmüyor acaba bir çözümü var mı?



  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.