Şimdi Ara

Autodesk Maya Karakter UVMap Çözünürlük Problemi.

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
870
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar, ben oyun yapma amaçlı kendimi 3D alanında geliştiriyorum. Takıldığım bir kısım var ve yardımınız gerekli :)

    Öncelikle modelimi göstereyim.


    Autodesk Maya Karakter UVMap Çözünürlük Problemi.

    Autodesk Maya Karakter UVMap Çözünürlük Problemi.


    Sorunumu ise şu görüntülerle ifade edeyim.

    Grid size 1.1 Olan UV ile modelin texture yoğunluğu çok kötü gözüküyor, daha önceden bir kayık modellemiştim ve photoshopta boyama yaptığımda Half Life 1 gibi grafik elde edebildim.

    Autodesk Maya Karakter UVMap Çözünürlük Problemi.

    Autodesk Maya Karakter UVMap Çözünürlük Problemi.



    Bu da 10.10 olan Grid size UV ile görünen texture yoğunluğu.

    Autodesk Maya Karakter UVMap Çözünürlük Problemi.

    Autodesk Maya Karakter UVMap Çözünürlük Problemi.




    Saçma bir şey mi hiç fikrim yok fakat bu sorunu acil öğrenmem lazım. UV Editor grid size 10.10 yapınca iyi oluyor ama bana doğru değil gibi geldi. Çünkü videolarda 1.1 görüyorum. Tecrübenizi benimle paylaşırsanız sevinirim. Çünkü gerçekten gönül vererek çalışıyorum. Kısa zamanda çok şey öğrenmem gerekli.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi soge -- 4 Ekim 2018; 15:32:53 >







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.