Kullanıcı Adı:
Şifre:

Beyler DM den yürüdüm Sonuç Hüsran SS li :(
merik and sago
Konu Sahibi

9 Ocak 2019; 20:57:04
DM den kıza yazdıklarım harfiyen doğrudur.
Kızın ablasının Taciz iddiası biraz komik oldu.

Kıza önce düşünüp yazdığım mesajı birkaç parça halinde gönderdim. birkaç gün bekledim görüldü ve cevap alamayınca kesin kuzenidir dediğim ve kendisine hiç mi hiç benzemeyen aynı soyadlı birine mesaj attım, ablası çıktı. Attığım mesaja bir cevap almak istediğimi söyleyince ablası 3-4 saat sonra ;
-senin bu yaptığın tacize giriyor

demesi güldürdü. Yani daha önce verilen bir cevap üzerine ısrar etmedim, bir kere yazdım, cevap bekledim ve bu tacize giriyormuş

Kıza son yazdığım mesajdan sonra da beni engelledi



En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

Ağlıcam şimdi bu ne ya son zamanlarda gördüğüm en cringe konuşma
Rust in Peace. - 13 gün önce
Daha toysun her insanin yüzüne aldanma,biraz sohbet etsen ağızlarından bok aktığını daha iyi görürsün.
Makudonarudo - 13 gün önce
çok yıkıksın.
thundercry - 13 gün önce
OLUM ÖĞRENİN ARTIK ŞÖYLE KİBAR GİRİŞ YAPARAK KIZ TAVLANMAZ BİDE EDEBİYAT YAPMIŞ ALLAHIM YA

Bİ KIZLA TANIŞMAK İSTİYORSAN HİKAYESİNE YAZACAKSIN NE O ÖYLE DURDUK YERE DM'DEN YAZMAK ZATEN SİZİN Gİ...
YuriBoyaka - 13 gün önce
Ablası doğru söylemiş. Eğer kız ilgilenseydi zaten cevap yazardı.
Makudonarudo - 13 gün önce
üzüldüm ve utandım sonra bi daha utandım
Renick Nickless - 13 gün önce
Kardeş göz ucuyla baktım 1 cümle bile okuyamadım o kadar yıkık bir olay
Rothture - 13 gün önce
156b - 13 gün önce
siz nasıl insansınız lan
nevertouchme - 13 gün önce

Ağlıcam şimdi bu ne ya son zamanlarda gördüğüm en cringe konuşma



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


YuriBoyaka
9 Ocak 2019; 21:00:12
OLUM ÖĞRENİN ARTIK ŞÖYLE KİBAR GİRİŞ YAPARAK KIZ TAVLANMAZ BİDE EDEBİYAT YAPMIŞ ALLAHIM YA

Bİ KIZLA TANIŞMAK İSTİYORSAN HİKAYESİNE YAZACAKSIN NE O ÖYLE DURDUK YERE DM'DEN YAZMAK ZATEN SİZİN GİBİ 10LARCA KİŞİ YAZIYO ONLARDAN FARKLI OLMAN LAZIM

YAZ HİKAYESİNE AMA ÖYLE SELFİ TARZI HİKAYELERİNE DEĞİL MESELA BİRŞEY YEDİĞİNİ ATMIŞ, ANNEM BUNU YAPMAYI HİÇ BECEREMEZ :D DİYİP BAŞLATCAN MUHABBETİ , MAKSAT KONU AÇIP DEVAM ETTİREBİLMEK, BÖYLE SELAM TANIŞABİLİRMYİİZLE OLMUYO ARTIK BU NE YIKIKLIKTIR AGA VALLA DELLENDİM YA



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YuriBoyaka -- 9 Ocak 2019; 21:6:56 >

Buna gelen 3 yanıtı gör.


celades
9 Ocak 2019; 21:00:57
Şükür bugünü de boş geçmedik.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



thundercry
9 Ocak 2019; 21:01:19
çok yıkıksın.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



Makudonarudo
9 Ocak 2019; 21:01:42
Ablası doğru söylemiş. Eğer kız ilgilenseydi zaten cevap yazardı.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Rothture
9 Ocak 2019; 21:04:30
Kardeş göz ucuyla baktım 1 cümle bile okuyamadım o kadar yıkık bir olay



nevertouchme
9 Ocak 2019; 21:04:34
siz nasıl insansınız lan



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



üzüldüm ve utandım sonra bi daha utandım



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



merik and sago
Konu Sahibi

9 Ocak 2019; 21:08:03
ya ne diyorsun sen !!

o kızın benden ne üstün yanı var?

ben o kadar yazıcam, o da olumlu ya da olumsuz gibi bişey yazmayacak mı? Erkekler hayvan mı? sadece bir cevap tek bir kelime çok mu zor?

ayrıca bir kere yazdım sonra ablası direk taciz dedi buna..haklı mı gerçekten?

Buna gelen 4 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Makudonarudo


THECERN
9 Ocak 2019; 21:10:03
ya bu nedir ya..

kardeş böyle yapılmaz, kızın nickini ver bende yazmayı deneyeyim, daha iyi sonuçlar alacağıma eminim



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



Makudonarudo
9 Ocak 2019; 21:11:41
Senin gibi o kıza yazan yüzlerce erkek var senin ne ayrıcalığın var bunu bir düşün bakalım.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @merik and sago


merik and sago
Konu Sahibi

9 Ocak 2019; 21:12:53
Haklı olabilirsiniz anamdan doğduğum gibiyim piyasa nasıl işler pek bilmem


Bu mesajda bahsedilenler: @YuriBoyaka


Doom.
9 Ocak 2019; 21:13:18
CSB



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



Mithrandir.
9 Ocak 2019; 21:13:28
Kardesim hic mi insan icine cikmadin? Hic mi jarsi cins ile iletisime gecmedin, gectiysen kac yil once gectin? Boyle seyler yazarak cidden kizin olumlu donus yapacagini mi dusundun?



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Asus gl702
9 Ocak 2019; 21:14:02
quote:

Orijinalden alıntı: merik and sago

ya ne diyorsun sen !!

o kızın benden ne üstün yanı var?

ben o kadar yazıcam, o da olumlu ya da olumsuz gibi bişey yazmayacak mı? Erkekler hayvan mı? sadece bir cevap tek bir kelime çok mu zor?

ayrıca bir kere yazdım sonra ablası direk taciz dedi buna..haklı mı gerçekten?
Haydaa yarın bir gün kızı bıçaklar haberlere çıkar bu beyler benden demesi rez alın.



Nonsmoke
9 Ocak 2019; 21:14:30
Ben ablasıyım çok saolun beyler cevaplar için valla tam yıkık yav bende bu ne lan böyle dedim böyle yazacağına hiç yazmasın dedim kardeşim de yanımdaydı zaten o dedi bunları yazmamı



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


merik and sago
Konu Sahibi

9 Ocak 2019; 21:16:33
ama aynı şekilde o kızdan yüzlercesi var ben niye ona yazdım? beğendim insta hesabı herkese açık olmasına rağmen temiz bir olduğunu düşündüm kendi tipime de güvendim o da benimle aynı duyguyu hissedip yazabilirdi bir ihtimal olmadı.

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Makudonarudo


merik and sago
Konu Sahibi

9 Ocak 2019; 21:21:44
düne kadar kızlarla konuşurken önüme bakarak konuşuyordum günah olmasın diye sadece evlendiğim kişiye bakayım falan ergenlikten bu yana..Şimdikileri az çok görüyorum midem kaldırmıyor aga Üniversitede ilahiyattan bakıyom zaten.

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Mithrandir.


Beyler DM den yürüdüm Sonuç Hüsran SS li :(