Şimdi Ara

Bricknoid - geliştirdiğim ilk android oyunu - ilk ayda 60.000 download (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
55
Cevap
8
Favori
9.189
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Driant

    @eranunver

    Özellikle libGDX gibi esnek bir oyun motoru kullanıyorsanız, işinize gelen yerde hazır fonksiyonlardan faydalanıp tercih ettiğiniz yerlerde düşük seviye işlemlerle işi yürütebiliyorunuz. AndEngine'da bu kadar yazılıma müdahale edilemiyordu. Oyun motoru kullanmanızı ben de öneririm.

    %100 Katiliyorum.

    Mesela, su anda uzerinde calistigim oyunun prototipi
     Bricknoid - geliştirdiğim ilk android oyunu - ilk ayda 60.000 download

    - JoyPad bulamadim, oturdum kendi joypadimi yazdim kontrol icin
    - Kendi collision detection sistemimi yarattim

    Kisacasi %100 bagimsiz sayilirsin, yeri geldimi libGDX nimetlerinden yararlanirsin, ama en onemlisi oyunlarin desktop uzerinde test edilebilmesidir.




  • JoyPad göze güzel gözüküyor. Direkt olarak x ve y eksenlerinde sabit hızlarda ekranı mı kaydırıyor, yoksa atıyorum, sağ üstte bir yerlere 30 derecelik bir açı ile dokunulduğunda hem x hem de y koordinatlarında, dokunulan noktanın pad'in merkezinde olan uzaklığı gibi değerleri de göz önüne alarak ekranı farklı hızlarda mı kaydırıyor?

    Oyun deer hunter gibi nişan alıp en çok canavarı yok etmek konulu galiba? Piyasaya sürüldüğünde özel mesaj ile bana da haber verirsen seve seve test ederim :) İyi akşamlar efenim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Driant -- 12 Haziran 2012; 2:01:38 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Driant

    JoyPad göze güzel gözüküyor. Direkt olarak x ve y eksenlerinde sabit hızlarda ekranı mı kaydırıyor, yoksa atıyorum, sağ üstte bir yerlere 30 derecelik bir açı ile dokunulduğunda hem x hem de y koordinatlarında, dokunulan noktanın pad'in merkezinde olan uzaklığı gibi değerleri de göz önüne alarak ekranı farklı hızlarda mı kaydırıyor?

    Oyun deer hunter gibi nişan alıp en çok canavarı yok etmek konulu galiba? Piyasaya sürüldüğünde özel mesaj ile bana da haber verirsen seve seve test ederim :) İyi akşamlar efenim

    Joypad aynen playstationdeki gibi. Aciaya vede merkeze uzakliga gore hareket ediyor, yani her yone, x ve y ile kisitli degil. Umdugundan guzel oldu. Biraz daha uzerinde calisip, herkes tarafindan kullanilabilir bir joypad haline getirmeyi dusunuyorum. Cunku libGDX kullanipta cok fazla joypad acligi ceken var.

    Oyunun bitmesine uzun bir sure var, ama bitince haberdar ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Moribito -- 12 Haziran 2012; 2:07:46 >




  • Elinize sağlık :) JoyPad konusunda sıkıntı var gerçekten şu an forumlarda, Mario efendinin de hayır duasını alırsınız :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Driant

    Elinize sağlık :) JoyPad konusunda sıkıntı var gerçekten şu an forumlarda, Mario efendinin de hayır duasını alırsınız :)

    Sizin oyunu deniyordun, cok guzel olmus. Aklima bir soru takild, animasyonlar icin ne kullandiniz, mesala baslangictaki Splash Screen animasyonu veya topu takip eden isik huzmesi, direk OpenGL de particle mi yarattiniz ? Bunla ilgili bi site var mi ?

    Tesekkurler.
  • oyunu ben de oynuyorum baya baya. bugun ki updateden sonra acilirken hata verdi ama tekrar acinca duzgunce calisti.

    topu atarken okun hareketini onceleri cozememistim megersem accelerometer ile alakaliymis.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Moribito

    quote:

    Orijinalden alıntı: Driant

    Elinize sağlık :) JoyPad konusunda sıkıntı var gerçekten şu an forumlarda, Mario efendinin de hayır duasını alırsınız :)

    Sizin oyunu deniyordun, cok guzel olmus. Aklima bir soru takild, animasyonlar icin ne kullandiniz, mesala baslangictaki Splash Screen animasyonu veya topu takip eden isik huzmesi, direk OpenGL de particle mi yarattiniz ? Bunla ilgili bi site var mi ?

    Tesekkurler.

    libGDX için hazırlanan particle editörü kullandım. Additive blending ile çok güzel şeyler çıkabiliyor ortaya.

    http://code.google.com/p/libgdx/wiki/ParticleEditor

    Bağlantıda nasıl kullanıldığı kısaca anlatılıyor, umarım işinizi görür :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ertanunver

    oyunu ben de oynuyorum baya baya. bugun ki updateden sonra acilirken hata verdi ama tekrar acinca duzgunce calisti.

    topu atarken okun hareketini onceleri cozememistim megersem accelerometer ile alakaliymis.

    Uygulamada hata çıktığında hatayı bana gönderme imkanınız olursa (bazen report diye bir seçenek çıkıyor) en kısa zamanda inceleyip düzeltmeye çalışırım.

    Oyunu oynuyor olmanıza çok sevindim :)

    İyi akşamlar efenim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Driant

    quote:

    Orijinalden alıntı: Moribito

    quote:

    Orijinalden alıntı: Driant

    Elinize sağlık :) JoyPad konusunda sıkıntı var gerçekten şu an forumlarda, Mario efendinin de hayır duasını alırsınız :)

    Sizin oyunu deniyordun, cok guzel olmus. Aklima bir soru takild, animasyonlar icin ne kullandiniz, mesala baslangictaki Splash Screen animasyonu veya topu takip eden isik huzmesi, direk OpenGL de particle mi yarattiniz ? Bunla ilgili bi site var mi ?

    Tesekkurler.

    libGDX için hazırlanan particle editörü kullandım. Additive blending ile çok güzel şeyler çıkabiliyor ortaya.

    http://code.google.com/p/libgdx/wiki/ParticleEditor

    Bağlantıda nasıl kullanıldığı kısaca anlatılıyor, umarım işinizi görür :)

    Cok sagol.

    Oturup, kendi particle sistemimi yazicaktim bide . Nasil denk gelmedim bilmiyorum.




  • O da eğlenceli olabilir gerçi de vakit alır :p Kolay gelsin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Driant

    O da eğlenceli olabilir gerçi de vakit alır :p Kolay gelsin

    Cok vakit aliyor, ama bazen ozel islemler icin, bazi seyleri manual yapmak gerekiyor.

    Bu particleeditor ile yarattim particle, Sonra couldnt load image "data/particle.png" uyarisi almaya basladim. Particle editor ekstra particle.png yaratmiyorki, sonra maula olarak png yaratip ekledim, bu sefer calisiyor ama particle yok gorunurde. Ilginc
  • Editörde mi gözükmüyor oyun içinde mi?

    Yanılmıyorsam eklenen resimlerin boyutları 2'nin kuvvetleri olmak zorunda oyundaki texture'lar gibi, belki burda sorun çıkmıştır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Driant

    Editörde mi gözükmüyor oyun içinde mi?

    Yanılmıyorsam eklenen resimlerin boyutları 2'nin kuvvetleri olmak zorunda oyundaki texture'lar gibi, belki burda sorun çıkmıştır.

    Yok halletdim simdi, sagol.

    Ben skill animasyonlarini sprite image yaptim hep, keske particle ile hazirlasaydim. Particle mukemmel gozukuyor, neyse artik 2nci oyunumuzda sirf particle kullaniriz.
  • Sprite animasyonların üzerine ek olarak parçacık efektleri eklemeyi de düşünebilirsin, beraber kullanılınca başarılı sonuçlar çıkabiliyor :)
    Kolay gelsin efenim
  • Tekrar merhaba,

    Oyun beklediğimden çok daha başarılı oldu. İlk ayında sadece Google Play Store'da 45.000'den fazla download aldı. Bunun dışında SlideMe Marketplace'de 11.000, ve GetJar.com'dan da 7.000 defa indirilmiş, toplam 60.000'i geçti.
    Açıkçası hiç beklemiyordum, mobil piyasa ciddi anlamda şansa bakıyor, çok daha kaliteli yapımların çok daha düşük kurulum sayıları aldıkları bir gerçek.

    Oyun büyük ihtimalle bugün Top New Free listesinden çıkacağı için download sayılarında korkunç bir düşüş yaşanacak. Gittiği yere kadar artık :p

    İyi çalışmalar efenim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Driant -- 12 Temmuz 2012; 9:18:19 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Driant

    Tekrar merhaba,

    Oyun beklediğimden çok daha başarılı oldu. İlk ayında sadece Google Play Store'da 45.000'den fazla download aldı. Bunun dışında SlideMe Marketplace'de 11.000, ve GetJar.com'dan da 7.000 defa indirilmiş, toplam 60.000'i geçti.
    Açıkçası hiç beklemiyordum, mobil piyasa ciddi anlamda şansa bakıyor, çok daha kaliteli yapımların çok daha düşük kurulum sayıları aldıkları bir gerçek.

    Oyun büyük ihtimalle bugün Top New Free listesinden çıkacağı için download sayılarında korkunç bir düşüş yaşanacak. Gittiği yere kadar artık :p

    İyi çalışmalar efenim.

    Cok iyi basari elde etmis, gercekten tebrikler. Iyi bir ad network ile desteklersen rahatlikla $2000 uzeri aylik net gelir elde edersin.




  • Teşekkür ederim :)

    Şu anda AdMob kullanıyorum, günlük gelir 15-20 dolar civarında. Dediğiniz gibi alternatif reklam yöntemleri kullanırsam (LeadBolt gibi) gelir yükselebilir. Ancak bu tarz reklamlar kullanıcının canını sıkıyor. Daha çok para kazanmak ile iyi bir kullanıcı deneyimi oluşturmak arasındaki klasik ikilem. Android Market dışındaki alternatif marketlere LeadBolt'lu sürümünü ekleyerek kısa bir deneme yapmayı planlıyorum. Duruma göre Android Market'e de LeadBolt'u ileride eklerim diye düşünüyorum.

    İyi çalışmalar efenim :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Driant

    Teşekkür ederim :)

    Şu anda AdMob kullanıyorum, günlük gelir 15-20 dolar civarında. Dediğiniz gibi alternatif reklam yöntemleri kullanırsam (LeadBolt gibi) gelir yükselebilir. Ancak bu tarz reklamlar kullanıcının canını sıkıyor. Daha çok para kazanmak ile iyi bir kullanıcı deneyimi oluşturmak arasındaki klasik ikilem. Android Market dışındaki alternatif marketlere LeadBolt'lu sürümünü ekleyerek kısa bir deneme yapmayı planlıyorum. Duruma göre Android Market'e de LeadBolt'u ileride eklerim diye düşünüyorum.

    İyi çalışmalar efenim :)

    Bir market arastirmacisi olarak, sanirim en hizli indirme rekoru olan marketi gozden kacirmissin "Samsung Apps". Google Play en buyuk market ama en Samsung Appsi kimse ilk ayda yenemez, Benim bir uygulamam Google Playde 2,000 install aldiysa, Samsung Apps rahatlikla 10,000 install aliyor. Ilk isin Samsung Appsa yuklemek olsun uygulamani rahat ilk ayda 100,000 install gorursun.

    Blogumda yayinladigim eski bir yazi olan, marketler hakkindaki gorsulerime bakabilirsin.
    http://www.moribitotech.com/2012/06/android-observation-android-markets.html

    Ote yandan senin rahatlikla gunde +$75 dolar seviyesini gecmen lazim, kaldiki senin icin cok basit bir islem olucaktir. Oyunun levelli cunku.
    Tapjoy veya Adcolony (Adcolony tavsiyemdir) ad networklerinden birini uye ol. Ortalama her 5 levelde bir sonraki levele gecmek icin "content unlocker" kullan, ornek olarak "bir sonraki levele gecmek icin lutfen videoyuyu izleyeniz".

    Daha bircok tavsiyede bulunabilirimde, anlat anlat bitmez




  • Samsung apps'e yaklaşık 10 gün önce başvurdum, iki gün önce uygulamam kabul edildi ve On Sale statüsüne geçti. Daha iki gün olduğu için elimde güvenilir istatistik yok, o yüzden daha bahsetmemiştim. Samsung Apps'e de sitenizi okuyunca uygulamayı eklemeye karar verdim, keşke daha önce aklım başıma gelseydi :)

    Biraz kurcalama yapayım, olmadı content unlocker tarzı reklamları da düşünebilirim. Ancak kullanıcıyı çok da rahatsız etmek istemiyorum (biraz 'kerizlik' gibi gözükse de) :)

    Tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim.
  • "Kerizlik" falan alakasi yok estagfurullah, tabi istediginiz gibi yaparsiniz, sonucta herkez cok yuksek kazanclar hedefliyecek diye bir kaide yok. Ama iste uygulamanin potansiyeli var, onu belirtmek istedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Moribito -- 12 Temmuz 2012; 13:26:37 >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.